Wpis z mikrobloga

@Rachey: Ale dla wolnossaka to zwykle za malo zeby miec osiagi. Jade sobie po miescie 1800 obrotow i zeby wbic sie dynamicznie na pas to ze 2 biegi trzeba redukowac w takim 1.6mpi. W turbo 1.0 juz zwykle jest wystarczajaco momentu zeby odjechac.
@Stanley666: no to jednak dynamicznie wbić na pas tak że trzeba redukować o dwa biegi, czy leniwa jazda? Bo 1.0 tsi to "wystarczająco dużo momentu" nie ma wtedy - 1.6 mpi ma przy 1800 obrotów dostępne 170Nm. 1.0 Turbo ma tyle przy 25
00 obrotów.
Opowiedz mi o tych autach z 90r co najechaly przynajmniej 300k bez remontu.


@Stanley666: mój Civic z 98 z 1.4i (nie vtec), na razie ma 260kkm, na pewno żadnego remontu nie było XD Tylko ja nie bronię tych starych silników, bo spalanie ma w trasie 8l.
@francuskie heheheh pare lat temu pod moja noga padl 1.6hdi rowniez po 107tys :D i to po wymianie oleju swiezo. Panewke przekrecilo. Autopsja wykazala problemy ze smarowaniem.
NIGDY WIECEJ FRANCUZA.
Od tamtej pory tylko Japonia.
@biskup2k: Trochę 1.8T rozebrałem i to jest pancerny motor. Ostatnio remontowałem 520 tyś przebiegu (Golf 98rok, to już pewnie z drugi raz ten przebieg) 1.8T z LPG.
Płaszcz tłoków minimalnie, w graniach błędu pomiarowego zjechany, cylindry całe, nieporysowane.
Moc? 280KM ze 150KM, olej syntetyk do końca, aż zaczął podpijać ("wymiana co 15k bo tak na butelce napisane!!!")
@Lardor: Opowiedz mi o tych autach z 90r co najechaly przynajmniej 300k bez remontu.


@Stanley666: m119, m104, m113, m112, m111, m102, m50, m52, m43 <- nawet do rozrząd nie zaglądasz. Polecam się zapoznać.

O tak, dokładnie to robisz :)

Te dziwne wymysły o malutkich tłokach, korbach xD


@PanKracy582: stwierdził fakt, średnica i wysokość półki tłoka zmienia się wraz z pojemnością a wysilenie liczymy nie dla całego silnika a dla