#motoryzacja #vag
Mireczki mam taki kabel na czipie STN1170
obsługuje ms i hs can wiec do mojego forda wystarcza.
Ale o pomoc poprosił mnie kolega z octavia 1.
Pytanie brzmi, ile wyczytam bloków pomiarowych tym kablem, jeśli nie ogarnia kkl?
Skodunia ma problem w postaci braku mocy, wystarczy uruchomić go ponownie i 1.9tdi wgniata w fotel.
Przy okazji, na jakie wartości patrzeć? Wywala check wiec od tego zacznę, ale co ew. później?
Mireczki mam taki kabel na czipie STN1170
obsługuje ms i hs can wiec do mojego forda wystarcza.
Ale o pomoc poprosił mnie kolega z octavia 1.
Pytanie brzmi, ile wyczytam bloków pomiarowych tym kablem, jeśli nie ogarnia kkl?
Skodunia ma problem w postaci braku mocy, wystarczy uruchomić go ponownie i 1.9tdi wgniata w fotel.
Przy okazji, na jakie wartości patrzeć? Wywala check wiec od tego zacznę, ale co ew. później?
"AA, bo się #!$%@?, zaraz skasujesz mówię ci!"
#!$%@?!
Jak dbasz tak masz, jeździj tak aby się nie rozbić prosta piła.
Plusy większej moc pojazdu
- płynniejsza,dynamiczniejsza jazda. Możesz się często "wyrobić" czyli tzw. #!$%@? się komuś nie wymuszając na nim hamowania bo polecisz jak strzała
- bez stresu sobie wyprzedzasz tira albo innego
Unikania ryzyka „nie da się nauczyć bez doświadczenia” ? To skoro ktoś się musi UCZYĆ jeździć normalnie i nie robić gnoju na drodze, to lepiej, żeby w ogóle nie siadał za kółko. Oczywiście wraz z kilometrami nabywa się wiele wiedzy i doświadczenia, jak np ocena odległości przy wyprzedzaniu, ale jak ktoś już