Wpis z mikrobloga

https://rpgcodex.net/forums/index.php?threads/fallout-et-tu-lets-you-play-fallout-in-the-fallout-2-engine.131770/

Właśnie wydano moda do Fallouta, który pozwala na zagranie w jedynkę na silniku Fallouta 2. Dzięki temu otrzymujemy masę usprawnień (popychanie NPC-ów jeśli stoją nam na drodze, kontrola nad kompanami podczas walki i inne), a sama gra rzekomo zyskała na stabilności.

Źródło: https://www.nma-fallout.com/threads/fallout-et-tu-release-v1-0.218045/
Bezpośredni link: https://github.com/rotators/Fo1in2/releases/latest

#pcmasterrace #staregry #retrogaming #crpg #fallout #bethesdasucks
Bethesda_sucks - https://rpgcodex.net/forums/index.php?threads/fallout-et-tu-lets-you...

źródło: comment_1580832468vzj94qBURsnu6mG50bjHZ6.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Akurat to było dostępne w modzie sfall od lat :D


@chciwykrasnolud: To prawda, ale to dalej był ten sam silnik, a tutaj lista zmian jest baaardzo długa:

Added: Fallout 1-styled red travel marker dots and terrain info when traveling on the worldmap.
Added: Mod - Resized Super Mutant flameboy death animations, originally
  • Odpowiedz
@GARN:

To znaczy, że teraz Ian nie będzie mi strzelał serią w plecy?


Mam nadzieję że to zostawili, dla zachowania autentyczności ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz