Wpis z mikrobloga

@nie_programista_20k nie jest dobry. Ocynk ma za zadanie odciąć dopływ tlenu by zapobiec korozji. To co znajduje się na elementach metalowych Mazdy tego nie robi, warstwa nie jest idealna, ma pory, mikroszczeliny przez co nie zabezpiecza i dlatego gdy kamień zrobi odprysk na lakierze to zazwyczaj momentalnie pojawia się tam ognisko rdzy.
  • Odpowiedz
@Iskaryota: > O WIDZĘ MAZDĘ, NAPISZĘ COŚ O RDZY BO PRZECIEŻ LUDZIE NA WIOSCE MÓWIO, ŻE GNIIIIJE TO JESZCZE W FABRYCE HEHE. NAPISZĘ COŚ O OSCYNKU CZY CZYMŚ TAKIM, WYJDĘ NA SPECJALISTĘ W TEMACIE ZABEZPIECZEŃ ANTYKOROZYJNYCH

@Iskaryota: a jak ktoś miał mazde, która rdzewiala że ja #!$%@? to już może się wypowiadać czy też nie?
  • Odpowiedz
@dlaczegoniemamtakiejsily: akurat nie jestem z Warszawy to aż tak się nie boję ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@KornixPL: Ogólnie to spoko, to jest mój pierwszy tak poważny samochód i przesiadka z Peugeota 206 to jest nadal wielkie wrażenie na plus. Pierwszy samochód który ma w ogóle powyżej 100KM którym jeździłem, więc ja tam jestem jak na razie zadowolony.
  • Odpowiedz
@nie_programista_20k: Cynkowanie natryskowe jest po prostu proste i tanie z punktu widzenia zastosowania w automotive, ale nie sądzę aby mazda była jedynym producentem na rynku który stosuje takie rozwiązania, może po prostu za bardzo skąpią na grubości powłoki :D, myślę że automotive raczej idzie w stronę stosowania stopów stali o podwyższonej odporności na korozję (bez dodawania powłok innych niż lakiernicze), bo po prostu daje to dużo więcej oszczędności w porównaniu do
  • Odpowiedz