Wpis z mikrobloga

@ksiak:

@nie_programista_20k nie jest dobry. Ocynk ma za zadanie odciąć dopływ tlenu by zapobiec korozji. To co znajduje się na elementach metalowych Mazdy tego nie robi, warstwa nie jest idealna, ma pory, mikroszczeliny przez co nie zabezpiecza i dlatego gdy kamień zrobi odprysk na lakierze to zazwyczaj momentalnie pojawia się tam ognisko rdzy.


No nie do końca, każda powłoka lakiernicza odcina dopływ tlenu. Jeśli warstwa cynku jest szczelna i
  • Odpowiedz
@Fawek: Weź to auto o------l póki coś warte, samochody sprowadzane z usa to tragedia, nie wszystkie części z europejskich wersji pasują. I piszę tutaj o maździe z usa, bo miałem kiedyś taką, rdza to w-------a jak p------a, jak masz już ogniska rdzy, to nie są w jednym miejscu, już są wszędzie! A dodatkowo jak z usa, to dochodzi że było mocniej lub bardziej rozwalone, u mnie np. pognite były podłużnice,
  • Odpowiedz
@zdzislawelektryk: spokojnie, nie kupiłem jakoś bardzo tanio, to po pierwsze. Po drugie mam całą historię tego samochodu razem ze zdjęciami, wymianami wszystkiego itp. więc nie jest tak źle. :D
  • Odpowiedz
samochody sprowadzane z usa to tragedia


@zdzislawelektryk: skąd ten motyw z USA, jeszcze raz - w PL najwyższą wersja też jest 2.5, tylko bez turbo. Nie każdy kupuje popowodziowe zza oceanu żeby przyoszczędzić
  • Odpowiedz
@Fawek: Wydaje Ci się tylko, to auto tylko fajnie wygląda. A blacha jak była g------a tak jest, potem zobaczysz jak będziesz chciał wymienić przeguby to co się będzie działo z dostępnością części. Poczytaj fora z tematyką mazdy 6, już lepiej było kupić mondeo. Potem ciężko też będzie sprzedać taką mazde za normalne pieniądze. Długo ją masz w ogóle? Nie przeraża Cię to że już gnije?
  • Odpowiedz
@zdzislawelektryk: ale ja wiem w jaki sposób ten samochód był uszkodzony w USA, mam zdjęcia, razem ze wszystkimi fakturami napraw itp itd. Samochód nie został wyłowiony z rzeki ani oceanu, nic z nim wielkiego się nie działo, nie rozumiem w czym jest problem?
  • Odpowiedz