Aktywne Wpisy

źródło: temp_file8581036574792092325
Pobierz
rastafari85 +30
Ciekawe co tam wiezie
źródło: image_picker_4D0AB756-AA2D-4DC1-BB49-33F62BE69FAF-64157-000007E7835AC5D3
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: temp_file8581036574792092325
Pobierz
źródło: image_picker_4D0AB756-AA2D-4DC1-BB49-33F62BE69FAF-64157-000007E7835AC5D3
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
To i ja się pochwalę ( ͡º ͜ʖ͡º)
źródło: comment_G8tMkEiWDLlpeRtHECyEscsAl2WmT3Gm.jpg
Pobierz@Gadgetztan 2016, 2.5 benzyna
@maseczjuset nie mam pojęcia, jak na razie nie widać oznak korozji.
https://youtu.be/2pBoadBvimo
+
https://youtu.be/Y5_EV2nexwk od 8:15
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_TZfMz13YS5X2wOSXOCBT1Wwc9eB0v4nb.jpg
Pobierz@Fawek: czyli klasycznie USA?
Czujniki nie wykrywają ocynku, bo to prawdopodobnie czujnik działający metodą prądów wirowych -> wykryjesz nim ciągłą warstwę ocynku nakładanego np ogniowo (zanurzenie detalu w wannie z ciekłym cynkiem) lub elektrolitycznie.
A mazda stosuje metodę natryskową (farba z zawartością cynku). W mikrostrukturze wygląda to tak, że ocynk galwaniczny/ogniowy ściśle przylega do struktury stali (tak szczelnie jak np kanapka