Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 3791
Konduktorzy w pociągach, to jest przykład tego jak to powinno wyglądać.
Wchodzę do środka, podchodzę kupić bilet, bo kasy nie ma na tej stacji. Gościu wymienił mi wszystkie zniżki, na jakie tylko mógłbym liczyć, zaproponował innego rodzaju bilet, byle bym tylko mógł kupić nieco taniej. I to nie jest odosobniony przypadek. Innym razem, kiedy nie zdążyłem kupić biletu w kasie konduktorka specjalnie przegadała ze mną cała stację, bo na następnej mogła mi sprzedać bilet bez dopłaty (która w tym przypadku wynosiła prawie dyszkę).

Także wielki szacuneczek dla wszystkich konduktorów, bo świetnie wykonujecie swoją pracę.
#pociagi #pkp #kolejeslaskie #dziendobry

  • 132
@Xax92 jak wracalam z Woodstocku to przesiadalam sie w Zielonej Gorze i nie mialam jak kupić biletu bo byłam na styk.
Pani popatrzyla - no, to jedziemy od Czerwienska :)

Kiedys tez jak zabralam rower do pociagu (mialam miesieczny na trase) poszlam zeby za niego doplacic - "dobra, dasz 2 zlote i bedzie ok". Normalnie zaplacilabym wiecej nkz za bilet ma te trase.
@Xax92: kiedyś w Przewozach Regionalnych tak nie było. Pamiętam, jak jadąc interregio (bez miejscówek, piątek popoludnie, pociag zapchany na maksa tak, że ludzie musieli stać w przejściach bo brak miejsc siedzących) konduktor dowalił mi karę za brak biletu - mimo, że na dzień dobry powiedziałem, że chciałbym u niego kupić ten bilet. Stwierdził, że powinienem zostawic swój bagaż (z laptopem włącznie) i przepchać się przez cały zapchany pociąg do przedziału konduktorskiego,
@Wurmloch @LiveDieRepeat chciałbym mieć pracownika, który swoim ludzkim zachowaniem sprawi, że klient będzie zadowolony i wróci do mojej firmy, a nie wybierze np. tańsze busy czy jakąś inną alternatywę. Poza tym – usatysfakcjonowany klient dzieli się pozytywnym wrażeniem z innymi i być może dzięki temu więcej osób, także tych, które wcześniej zraziły się do przewoźnika z wiadomych przyczyn, zdecyduje się na skorzystanie z ich usług.
@Xax92: ja pamiętam konduktora, który sam się wkurzył na opóźnienia. Wszedł taki zrezygnowany, kiedy zatrzymaliśmy się w szczerym polu i oznajmił: „szanowni państwo, postój potrwa nie wiem ile z powodu spadku napięcia. Witamy w świecie PLK” xD
@Xax92 Ja miałem taką historię że biegłem szybo do pociągu i nie zdążyłem kupić biletu. W pociągu zgłosiłem się do konduktorki a ta zaproponowała wypisać na bilet z poprzedniej stacji na której nie było kasy(wtedy zapłacił bym mniej) Odmówiłem bo myślałem że chce mnie wkręcić XD. szkoda jedynie że większość konduktorek w kolejach mazowieckich jest stara i brzydka.
@Xax92 ja miałam kiedyś taką sytuację, że nie zdążyłam kupić biletu na stacji i biegałam do pociągu, to konduktor mi wydrukował, że jadę od stacji wcześniejszej, żebym zapłaciła taniej.
@Xax92 Raz jak weszłam na dworzec to akurat trafiłam na początek przerwy kas (no zdazrza się, nie mam rozpiski przerw wszystkich dworcow), a że pociąg miałam dwie minuty po teoretycznym otwarciu, a kolejka była na co najmniej 5 osób, to stwierdzilam że ni chu chu nie zdążę. Pociąg wjechal, wchodzę do konduktora od razu i mówię co i jak, a ten mi w twarz, że kasa otwarta i dolicza. Próbuje mu tłumaczyć
nie wiem wlasnie o co chodzi z tym pkp, ze jego pracownicy proponuja tansze rozwiazania xD


@KruciHegot Bo w kolei nie idzie się do pracy, ale na służbę. Mam wrażenie, że ten etos "służenia" zachował się tylko wśród kolejarzy i strażaków.
@Xax92 Niby fajnie, ale nie jest uczciwe przeciąganie obsługi w celu niedoliczenia opłaty za wystawienie biletu w pociągu. Dziwię się, że takie i inne opisywane przypadki łamania zasad dla profitu pasażera spotykają się z aprobatą.
Na jakiej stacji wsiadasz? Też jeżdżę Kolejami, może kiedyś się spotkamy, przybijemy piątkę czy cuś ( ͡° ͜ʖ ͡°)