Wpis z mikrobloga

Dzień dobry!

Interesuje mnie sytuacja na rynku SolidWorks. Jak kształtują się zarobki, co jest atutem na rynku pracy?
Jestem początkującym projektantem SW(uczący się), robię tutoriale z YT i staram się rozwijać w tej dziedzinie.
Dodatkowe dobrze opanowałem inne programy takie jak AutoCad i inne programy Autodesku. Killa innych programów do modelowania również, ale to już stricte w mojej branży(inżynieria lądowa).

Widzę także dużo ofert na pograniczu IT/Modelowanie. Znajomość HTML czy Java.
Nie jestem programistą i z kodowania znam tylko podstawowe nazwy.

Poproszę o podpowiedzi jak i gdzie zaczynać, żeby się rozwijać i dobrze żyć:)

#solidworks #autocad #3d #cad #praca #nauka #studia #mechanika #zarobki #konstruktor #catia

Pozdrawiam
  • 6
  • Odpowiedz
@tesour: Jeśli chcesz być konstruktorem, to umiejętność modelowania to tylko promil. Ogarnij technologię, wyttzymałość. Bo to jest istota tej roboty.
Zarobki moim zdaniem nieproporcjonalne do wymagań.
Gdzie widzisz te oferty z pogranicza IT/Modelowanie? Bo mi się podoba właśnie modelowanie, cała reszta już mniej.
  • Odpowiedz
@George_Stark:

Oferta DPS IT/Solid:
https://www.pracuj.pl/praca/inzynier-oprogramowania-pdm-solidworks-poznan,oferta,6140278

Za 2-3 lata planuję podejść do egzaminu na pełne uprawnienia budowlane więc coś ogarniam.:)
Interesuje mnie czy jest miejsce na rynku dla projektantów w Solidzie. I jak wyglądają zarobki w projektowaniu w programach. (nie suchy Excel)

Ogólnie chciałbym mocno iść w Software, żeby któregoś dnia stać się bestią MES.
  • Odpowiedz
@tesour: jesteś początkującym projektantem czego? Między modelowaniem, a byciem projektantem czegokolwiek jest istotna różnica. Możesz umieć coś zamodelować, ale zupełnie nie umieć zaprojektować ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I jeszcze jedno pytanie - po co chcesz idąc w mechanikę jeśli masz mieć uprawnienia budowlane? :)
  • Odpowiedz
@niewieszocb: