Wpis z mikrobloga

@Mirekzkolega: Na tym pierwszym zdjęciu (takie jakby przypalone czymś), był nalepiony nr zlecenia, więc musieli to widzieć przed przewozem i chamsko na to nakleili. Reszta mogła być uszkodzona po przewozie, chociaż nie zauważyłem aby kartony były poniszczone za bardzo.
@Wynoszony pierwsze foto wygląda na jakiś brud pod lakierem, drugie foto wgniecienie, trzecie ewidentnie odprysk płyty przy oklejaniu.
Pierwsze i trzecie ewidentnie wina producenta, wgniecienie mogło nastąpi w transporcie.
@Peran7: @Mirekzkolega: @mister_pink: Dostałem pozytywną odpowiedz od voxa:

Dzień dobry,

Szanowny Panie Wynoszony, jest mi bardzo przykro z powodu zaistniałej sytuacji i z tego tytułu chcę Pana w imieniu firmy Meble Vox przeprosić. Nie da się ukryć iż zabrakło w tej sytuacji pracownikom profesjonalizmu. Aczkolwiek naprawdę trudno w to uwierzyć aby było to działanie celowe.

Mimo wszystko taka sytuacja nie powinna mieć miejsca. Stawiając sobie za najwyższy cel satysfakcję