Wpis z mikrobloga

siema, mam pytanie do tych co się znają i ogarniają temat lepiej niż ja. Ostatnim czasem zaczęło mi pachnieć spalinami w kabinie więc zacząłem szukać problemu pod maską co to może być i znalazłem(fotka poniżej), tylko problem taki, że za bardzo pojęcia nie mam jak ta część się nazywa. Wygląda na to, że problemu z wymianą nie będzie bo to tylko dwie śrubki tylko jaką część zamówić? Pacjent to saab 9-3 1.9 2004r 150km diesel
#saab #mechanikasamochodowa #mechanika
nie_bede - siema, mam pytanie do tych co się znają i ogarniają temat lepiej niż ja. O...

źródło: comment_ZzACUXNrxwrH1nLMJFdnTeFKlOBw7xNB.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@nie_bede: jak wali benzyną to albo ci gdzieś z wtrysków pryska albo z przewodu paliwowego. Weź kogoś do pomocy, zdejmij ten plastik z silnika i niech ktoś obserwuje, a ty dodawaj gazu.
  • Odpowiedz
@joex26: bardzo chetnie bym kupil ale chyba takich nie ma do saaba
@Dolan: tak właśnie zrobiłem i jak tylko trochę dodać gazu to wali dymem właśnie spod tego uszczelnienia od tej rury
@strawberian: super, dzięki wielkie o to mi właśnie chodziło ale cena to mnie prawie z krzesła zerwała:(
  • Odpowiedz
2. Jedź do salonu i opisz. Tam mają wszystkie schematy do każdego auto swojej marki to Ci znajdą.


@joex26: z tym jechaniem do salonu może być mały problem w przypadku Saaba ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Shirako: ja w sumie potrzebuje samą uszczelkę bo to pod nią jest nieszczelność i chyba znalazłem za niecałe 60 ale pomysł z fb niezły dzięki
@macgar: też słyszałem o takim patencie tylko nie wiem czy to do końca dobry pomysł ;)
  • Odpowiedz
  • 0
@b2_spirit fakt nie zawsze smierdzi ale kiedys tego problemu nie mialem. A jesli tak jest to stanowczo za czesto wypala dpfa a to by znaczylo ze sie chyba konczy, dobrze mysle?

@lansvans teraz wlasnie widze ze to raczej powszechny problem w tych silnikach.
Narazie wywalilem klapy wirowe chociaz teraz troche zaluje a EGRu i DPF chce sie pozbyc, zaslepki kupie tylko musze jeszcze kogos znalesc kto mi to wyprogramuje.
  • Odpowiedz
@nie_bede zatankuj dobrego paliwa (ja np Verva Diesel), dobrze rozgrzej silnik, jedź na autostradę i jedz na 4-tym biegu przy 3100 obr/min przez 40 minut ruchem jednostajnym. Wypali sie dobrze DPF i bedziesz mial spokoj. Zalecałbym tez częstsze wymiany oleju
  • Odpowiedz
@b2_spirit: procedure dopalania znam i właśnie głównie po autostradach jeżdżę i dosyć często go przeganiam. olej staram się co 10-15kkm wymieniać.
I byłem właśnie sprawdzić jak to jest z tym dymieniem i jest tak jak mówił @lansvans musze kupić całą rurę:(

od zaspawania klap zrobiłem jakieś 1500km i mimo, że nie należę do osób, które szczególnie zwracają na to uwagę to czuć różnicę przy dolnym zakresie obrotów, jest bardziej
  • Odpowiedz