Wpis z mikrobloga

Ktoś może zamówił telefon na jakiejś fejkowej stronie? albo ktoś z Was miał do czynienia ze stroną ultragsm.pl ? bo prawdopodobnie kupiłem telefon który nigdy do mnie nie dojdzie. chciałem sie zapytać, czy jeżeli wlasnie ten telefon nie przyjdzie to czy mogę od nich prosic o zwrot pieniedzy? firmka przez którą jest prowadzona strona to http://www.iai-shop.com/ , ktoś pomoże?
  • 832
Witam, moja paczka od 10.11 lezy na Wer Warszawa, dostalem pismo o cle ale
Nie odebralem-napisalem ze nie odbieram.. teraz tylko czekam kiedy dostane kase spowrotem. Ultragsm odpisuje na moje mejle codziennie bo ich mecze o ten zwrot ale ciagle pisza to samo ze jak dostana telefon spowrotem to oddadza kasę.
Odpisali mi ... że zwrot będzie na 100% ale też dopiero jak dojdzie do nich paczka... tak samo jak u @Kolezka88 oszacowali na 4-6tygodni. Spytałam UC ,czy będę mogła śledzić status zwrotu, powiedzieli ,że tak na ten sam numer przesyłki. A IAI odpisało mi ,że zaczną monitorować tą sprawę tego sklepu oraz w razie jakichkolwiek naruszeń też będą współpracować z odpowiednimi organami.
Wywnioskowałem, że telefon od razu zwracam... Mam nadzieję, że zostanie zatrzymany przez urząd celny, wtedy nie będę musiał płacić za wysyłkę do Chin.
Drodzy Państwo z tej strony sklep Ultragsm.

Proszę się nie martwić o swoje przesyłki. To co tutaj wszystko piszecie jest rzeczą normalną i jest opisane na naszej stronie. Na pewno znacie Państwo też portal Amazon.com prawda? zamówienie na Amazonie wygląda dokładnie tak samo jako u nas. Paczka też idzie około miesiąca czasu i też może wystąpić cło (2-3% wszystkich przesyłek) więc dlaczego kręcicie aferę? Nasza działalność niczym nie różni się od Amazona,
A jak odniesiecie się do adresu który przez jakiś czas był podany na stronie ultragsm.pl który realnie okazuje sie miejscem gdzie jest jakies pole ? Co do telefonów odnawianych? Dlaczego takie tez trafiają do klientów ?
@ultragsm: kwestii polaczków nawet nie skomentuje, proponuje na stronie modelu telefonu pisać realny czas dostawy a nie na stronie "o mnie" lub w innym podobnym miejscu. Natomiast powiedzmy, że mnie to nie dotyczy. Ja kupiłem telefon, natomiast był ewidentny błąd w jego opisie - rok gwarancji producenta, natomiast jest w 2 lata w Waszym serwisie, gdzie w przypadku appla taką gwarancję można sobie włożyć w ... Proszę mi wytłumaczyć dlaczego nie
1) wysyłamy kilka tysięcy telefonów miesięcznie. Kilka % elektroniki jest zawsze wadliwa, nie ważne gdzie Państwo kupią czy u nas czy w Saturnie czy Mediamarkcie. To jest ten sam odsetek. Jeżeli Kowalski dostanie bubla z Saturna pokręci nosem, pomyśli że miał pecha odda i zapomni. Jeżeli przychodzi niesprawny telefon od nas to Kowalski nie zapomina tylko pisze "oszuści, złodzieje wysłali mi podróbkę". Do tego na zwrot piniędzy musi czekać kolejny miesiąc bo
a tutaj mają Państwo odpowiedź jak się niby nie można z nami skontaktować. Proszę zobaczyć na zdjęcie. Facebook nie kłamie. Tak samo odpowiadamy na maila i telefony. Biuro pracuje pełną parę i 90% klientów załatwiana jest od ręki, pozostałe 10 % nie czeka dłużej niż 48 H.

Zmartwię tych co szukają sensacji ale 90% postów tutaj napisana jest przez 2-3 te same osoby. Robią to różnych maili i piszą sami ze sobą.
ultragsm - a tutaj mają Państwo odpowiedź jak się niby nie można z nami skontaktować....

źródło: comment_SPTGs90CQMpIlrDjL6cUFx7cfnXNZ99y.jpg

Pobierz
@ultragsm: Dlaczego ciagle klamiecie ze za telefony placi sie clo ?
Robicie biznes i nie wiecie ze telefony objete sa zerowym clem ??
Ten podatek ktory nakladaja celnicy za import towarow za kwote powyzej 150$ nazywa sie zupelnie inaczej.
Co do kontaktuJa nie narzekam mailowo odpowiedź byla w kilka godzin roboczych.
@ultragsm to co piszecie swoich zniecierpliwionych klientach to tylko pokazuje ze pukacie w dno od spodu. Serio wasza gadka tutaj
@ultragsm: wszystkich staszycie policja ta jedna osobe ktora tu pisze z wielu kont ? A jak faktyczne jest 15-20 osob ? Kazdy ma od was numer przesylki. Wy macie te numeryw bazie zamowien tak trudno to polaczyczeby miec adresy wlasnych niezadowolonych klientow ? to was tylko pogrąża!.
Dajcie sie ludziom wyzalic. nie lepiej by wygladalo jakby te marudy na koniec napisaly "udalo sie zalatwic wszytsko z ultragsm po mojej mysli." ?