Ktoś może zamówił telefon na jakiejś fejkowej stronie? albo ktoś z Was miał do czynienia ze stroną ultragsm.pl ? bo prawdopodobnie kupiłem telefon który nigdy do mnie nie dojdzie. chciałem sie zapytać, czy jeżeli wlasnie ten telefon nie przyjdzie to czy mogę od nich prosic o zwrot pieniedzy? firmka przez którą jest prowadzona strona to http://www.iai-shop.com/ , ktoś pomoże?
Witam Wszystkich, co prawda ja nic nie kupiłem w tym wspaniałym sklepie, ale zrobił to mój ojciec. Szukał iphona 6s a ja wysłałem mu linka (przez to czuje się odpowiedzialny), on od razu kupił, bo myślał, że wszystko sprawdziłem. Jak przeczytałem regulamin to było już za późno. Kontaktowałem się ze sklepem 2x, raz jako potencjalny klient, drugi raz (przedwczoraj) w sprawie zamówienia. Oczywiście zrezygnować już nie można (z potrąceniem tej ich prowizji
Ja numer otrzymałem dzisiaj(telefon kupiony 10.11.2016). Z e-monitoringu wynika, że został wysłany 24.11.2016 z Singapuru. Zaraz po otrzymaniu telefonu odsyłam go do Krakowa, przynajmniej tak mnie poinformowali, że mogę to uczynić a nie do Chin, ze względu na to, że podczas kupna na ich stronie była informacja, że iphone posiada rok gwarancji producenta, a w rzeczywistości są 2 lata ale w ich serwisie. Jest to całkowita niezgodność i nawet ze mną nie
@oli161: ja bym nie ryzykował, ja 6s też odsyłam bo boję się, że to będzie refurb. Po zakupie naczytałem się iphony na rynek chiński mają różnego blokady na google i youtube ze względu na chińskie prawo, te niby są z hong kongu i ich to nie dotyczy (hong kong ma swoje prawo) ale...
@skartabel: Telefon kupił nie świadomie mój ojciec, pisałem o tym wyżej, był pewny że dostanie normalną fakturę. Bez niej to bardziej opłaca mi się pójść do ispota albo cortlandu i po otrzymaniu normalnej faktury wyjdzie taniej jak u nich. Nie wiem ile razy kupowałeś coś od Chińczyków ale uwierz mi wcale nie jest tak kolorowy. Jeżeli to przyszedłby refurb ale naprawiony oryginalnymi częściami to jeszcze by dramatu nie było. Oczywiście, że
Natomiast jutro dzwonie do rzecznika praw konsumenta, bo w moim przypadku jest niezgodność z zamówieniem, jak kupowałem gwarancja miała być producenta a jest w ich serwisie. Nie mam telefonu, pieniądze są zamrożone. Mam ich zapewnienia, że telefon mogę odesłać do Krakowa a nie do Chin ze względu na tą niezgodność, ale tymi zapewnieniami to mogę sobie d u p ę podetrzeć. Jak wyślę telefon to zostanę bez niego (o ile przyjdzie) i
@Kuba_999: Ty masz jakiś numer przewozowy? Ojciec zamówił 10 listopada. Osobiście nie wierze, że ten telefon przyjdzie. Nie wiem co mnie podkusiło, że wysłałem mu link do tego sklepu, a on od razu kupił...
To teoretycznie powinieneś dostać szybciej ode mnie. To jak możesz to napisz czy wszystko ok, czy imei zgodny z pudełkiem, tacką na kartę sim i tym co wyświetla telefon i jak go widzi infolinia appla czy jako nowy czy refurb. Bo jak będzie wszystko ok (w co wątpię) to będę namawiał ojca żeby go zostawił. Wyjdzie na tym gorzej jakby kupił w ispocie i wziął fakturę ale lepiej być kilka setek w
@Kuba_999: ja już sam nie wiem, na stronie Poczty Polskiej jest ok, widać to na zrzucie kilka postów wyżej. Natomiast masz trochę racji, że to wygląda jak zwrot ale daty się nie zgadzają, bo zauważ że 23.11 wysłana z Singapuru a 27.11 pojawiła się w Polsce. Ostatnie zdarzenie jest przybycie do miejsca przeznaczenia (destination post). To bardziej wygląda jakby na tej stronie był popierdzielony kraj pochodzenia a kraj docelowy, albo tylko
U mnie zmiana statusu na stronie poczty polskiej, przesyłka jest w Warszawie na ulicy Łączyny, nie wiem wiem tylko czy to normalna poczta, czy tam będzie naliczany vat:
@skartabel: dam radę podważyć bo na moim zamówieniu był rok producenta (wrzucałem tutaj zrzut ekranu), a poza tym mam maile od nich, w których piszą że to ich błąd i że przepraszają i że nie będą robić problemu ze zwrotem.
@ultragsm: kwestii polaczków nawet nie skomentuje, proponuje na stronie modelu telefonu pisać realny czas dostawy a nie na stronie "o mnie" lub w innym podobnym miejscu. Natomiast powiedzmy, że mnie to nie dotyczy. Ja kupiłem telefon, natomiast był ewidentny błąd w jego opisie - rok gwarancji producenta, natomiast jest w 2 lata w Waszym serwisie, gdzie w przypadku appla taką gwarancję można sobie włożyć w ... Proszę mi wytłumaczyć dlaczego nie
@ultragsm: to bardzo proszę, a teraz poproszę tego obiecanego iphona 6s... (świetny żart). Dwa zrzuty dotyczące iphona 6s z Waszego sklepu i z innego, w innym sklepie na stronie wybieranego przedmiotu jest informacja o wysyłce:
@ultragsm: skoro w końcu zostałem zauważony to chciałem poinformować, że nie mam do Was pretensji o czas wysyłki, wielokrotnie kupowałem coś z Chin i wiem ile wynosi czas dostawy itp, przy założeniu, że moja paczka jest w Warszawie w Urzędzie Celnym to czas i tak jest niezły, natomiast mam pretensje odnośnie błędnej informacji odnośnie gwarancji dotyczącej iphona 6s, gdybym od początku wiedział, że jest to gwarancja serwisowa a nie producenta (tak
To jestem chyba jedyną osobą, która dostała dwa numery przewozowe, pytanie który jest prawdziwy, a może żaden... Wyzywając kogoś od biedaków, Polaków cebulaków może warto by popatrzeć w lustro...
@giovanna-goia: tak, przychodzi ze skrzynki pocztowej ultragsm i status na ich stronie też powinien się zmienić, tam też będzie numer i link do śledzenia.
@skartabel: tej paczki Kuby nie zatrzymali, ma już ją w doręczeniu. Rozmawiałem z UltraGSM i oni twierdzą, że kupujący nie płaci za zwrot w przypadku zatrzymania paczki przez celników ale jak jest w rzeczywistości? Kłamią na każdym kroku, mnie przesłali numer przewozowy nie mojej paczki pod koniec listopada żebym się od nich odczepił. Dopiero 4 grudnia przysłali prawdziwy i zmienili status na stronie. Później zaczęły się kolejne ściemy, że paczka jest
@elnino8: bardzo Cie proszę, masz moje zamówienie, co zrobiłem nie tak, że zostałem wprowadzony w błąd że mój iphone ma rok gwarancji producenta (chyba to widzisz), a później się okazuje, że to jednak 2 lata ale w serwisie u Pana Mietka lub u Pana Ping Pong Chana, na terenie całego kraju, pytanie jakiego kraju. Prześledź sobie wszystkie moje posty w tym temacie czy gdzieś mam pretensje do długiego czasu oczekiwania lub
@elnino8: masz inteligencie jaką prawdę pisze Twój sklepik na swojej stronie internetowej: "Witam, sytuacja wygląda tak, że telefon został aktywowany wcześniej stąd też może nie posiadać gwarancji apple(zaznaczam że telefon nie był używany), stąd też jako firma oferujemy 2 letnią gwarancje na telefon. Nie wiem dlaczego do tej pory nie jest to zmienione na naszej stronie. Z poważaniem ultraGSM"
To jest odpowiedź sklepu na moje pytanie odnośnie błędnej informacji na ich
@KwadratF1: z tym tysiakiem to trochę przesadziłeś iphone 6s 16gb w legalnych firmach, które dadzą fakturę vat kosztuje maksymalnie 2,6k,w ispocie 2,8k ale wersja 32gb u nich 2,2k. Problemem w przypadku iphonów nie jest ich cena ale kłamstwa typu, że telefon jest nowy i posiada rok gwarancji producenta. Użytkownik Kuba_999 dostał wczoraj swojego iphona, nie jest ani nowy ani nie ma roku gwarancji producenta (aż 10 dni jej zostało). Gdyby nie
@elnino8: @ultragsm: może odniesiecie się do postu powyżej. Mam wrażenie, że za tydzień (o ile nie zostanie zatrzymany na cle) będę miał podobne spostrzeżenia, oby nie gorsze...
@elnino8: ja go też nie kupiłem, mój był kupiony w ispocie... Próbuje jedynie odzyskać pieniądze ojca, który jako osoba w okolicach 60tki nie musi wszystkiego wiedzieć,znać obecnych cen itp. 2199zł wydało mu się fajną ofertą, jak wszędzie było 2500zł. Ale mniejsza z tym. Kasa jest nie do odzyskania i chciałbym żeby ten co przyjdzie do ojca miał tylko nieoryginalną baterię, bo to najmniejszy problem. Straty na pewno będą, ale lepiej być
@KwadratF1: cały czas wybieram się do prawnika, ale ze względu na totalny brak czasu wygląda to jak wygląda i jeszcze nie byłem. Z tego co udało mi się dowiedzieć do tej pory (ultragsm jak to czytacie to serdeczne prącie wam w pupę) to pozabezpieczali się w taki sposób, że może być ciężko. Firma zarejestrowana jest poza granicami Polski (chyba w UK), faktura, którą pobierasz z ich strony jest na chińskiego dostawcę,
@KwadratF1: i wsadzili by Cie szybciej niż jego. @opasier: możesz probować, ale kiedy byś nie zadzwonił to usłyszysz, że telefon został wysłany. Myślę, że oni je wysyłają nawet przed naszym zakupem (⌐͡■͜ʖ͡■)...
Do mnie dzisiaj przyszedł telefon, zgodnie z umową z ultragsm nie otwierałem, napisałem im maila jak mam dokonać zwrotu i prośbę o adres. Zaznaczyłem, że telefon mogę jedynie wysłać za pobraniem lub przywieść do ich siedziby. Brak odpowiedzi na mojego maila. Wcześniej odpisywali rzeczywiście w 1h max 2h, a teraz automat, że kontakt do 48h. Myślę, że się już zwijają pomału.
No ja oszustami nazwać ich mogę bo kupując iphona widniała informacja rok gwarancji producenta i telefon miał być nowy, po zakupie dostaje info, że telefon 2 lata gwarancji w ich serwisie i że będzie już aktywowany. Wypowiedziałem umowę, ale kasy nie dostane bo telefon został już wysłany. Taka odpowiedź cały czas. Na rękę poszli z tym, że odesłanie do nich a nie do Chin. Jeden z użytkowników dostał iphona tydzień temu, używany
@DonJuhan: Nie odesłałem bo nie dostałem adresu w kraju. Zresztą nie wyślę tego inaczej jak za pobraniem. Jeżei do jutra nie dostanę odpowiedzi to otwieram to co przyszło i zobaczymy co to za cudo.
Dobra, mogę coś napisać. Ultragsm odpisało mi, że nie przyjmą przesyłki za pobraniem. Patrząc na ich komentarze jako okeygsm gdzie ludzie do tej pory nie dostali zwrotu pieniędzy raczej mam duże obawy wysyłać to inaczej jak za pobraniem. Konsekwencją tego było otworzenie żółtej bąbelkowej koperty, w której miał się znajdować nowy, z roczną gwarancją producenta iphone 6s 16gb. Może zacznę od tego, że koperta bąbelkowa jako zabezpieczenie telefonu, który ma przebyć tyle
@DonJuhan: skoro nie są zarejestrowani w Polsce to 14 dni na zwrot pieniędzy po otrzymaniu odstąpienia od umowy raczej ich nie obowiązuje. Decyzje co zrobić z telefonem zostawiam ojcu, w końcu to jego telefon. Mam duże obawy odnośnie wysyłki nawet do Krakowa, wystarczy poczytać komentarze okeygsm. A tą ich psychologie tłumu to niech sobie wsadzą...
@DonJuhan: policja w tym kraju budzi jedynie moje politowanie i uśmiech na twarzy, oni potrafią jedynie wystawić mandat za przejście na czerwonym świetle albo zatrzymać gówniarza z gramem trawki. Miałem sprawę o przywłaszczenie samochodu, a później kradzież części. Wszystko na dużo większą kwotę jak ten telefon. Dostali dane tego człowieka ode mnie, adres zamieszkania, nakaz komorniczy nałożony na niego. Na początku słyszałem, że mam dać im pracować i się nie wtrącać,
@wequaz: wątpię żeby doszedł do wtorku, 3-5 dni będzie szedł z Chin do Holandii, a następnie 2-3 dni z Holandii do Polski, a później to już zależy czy trafi na cło czy nie. Mój szedł miesiąc i 3 dni od złożenia zamówienia. Na zwrot kasy nie licz, dostaniesz maila że przepraszają za opóźnienia.
@eyeopener: ale jakie masz podstawy do stwierdzenia, że Chińczyk Cie oszukał? Czy na fakturze, którą dostałaś od Chińczyka jest napisane, że telefon jest nowy? Na mojej nie ma. Informacja, że jest nowy jest na stronie ultragsm. Nie wiem czy ktoś dostał zwrot pieniędzy, osoba która tak twierdziła nie wrzuciła skanu z przelewem.
@DonJuhan: nie musisz nikomu wciskać szajsu, zrób opis adekwatny do rzeczywistego stanu. Oczywiście, że stracisz ale na pewno mniej niż całą kwotę. Ten mojego ojca na pierwszy rzut jest ok, ja trochę się znam to potrafiłem zweryfikować ile był używany, jakie jest zużycie baterii i że ekran był wymieniony (ale działa ok). Dla laika to byłby nowy telefon. Korzysta z niego drugi dzień i jeszcze nie dzwonił, że jest jakiś problem.
@ultragsm: ale po co to Wasze pieprzenie tutaj?! Naprawdę nie macie sobie nic do zarzucenie?! To czemu wystawiacie iphony jako nowe skoro wiecie, że są używane?! Naprawdę nie chce wklejać maila tutaj, w którym sami przyznajecie, że iphony są aktywowane ale nie używane, jedno wyklucza drugie, iphone aktywowany= iphone używany. Wy jako osoby z "branży" powinniście doskonale to wiedzieć. Świadomie informujecie ludzi o tym, że telefony są nowe, wiedząc że tak
@giovanna-goia: może zawód, który wykonujesz ich przekonał, ja jestem tylko farmaceutą i ze mną tak sprawy nie załatwili, też im sugerowałem żeby oddali pieniądze, a telefon odeśle od razu jak przyjdzie.
@ultragsm: Ty sam wierzysz w to co piszesz?! 100% to jest kpina. Zarówno ja jak i Kuba999 dostaliśmy używane iphony ok roku w amerykańskich sieciach. Mój miał wymieniony ekran, jego ma wadliwą baterię i czujnik zbliżenia. Wszystkie akcesoria to podróby- ładowarka, kabel i słuchawki. Zajebiście 100% nowe i oryginalne telefonu. Chcecie być uczciwi to przelejcie z góry pieniądze tak jak giovanna-goja, tego samego dnia dostaniecie przesyłkę zwrotną. Tak jak pisałem nie
A jak wyślę to się okaże, że wy musicie sami wysłać do Chin i dopiero będzie zwrot pieniędzy. Czemu jedni mogli dostać pieniądze z góry a inni nie. Napiszcie proszę w jakim czasie po otrzymaniu przez was mojej przesyłki dostane zwrot pieniędzy.
To jest treść Waszego maila: "Witam, Po rozmowie z Księgową , jeżeli Pan się na to zgadza , możemy zwrócić Panu pieniądze jedynym warunkiem jest odesłanie paczki w nienaruszonym stanie na nasz adres BEZ JEJ OTWIERANIA" i drugi "Witam, zwrot otrzymuje Pan jak przesyłka do nas fizycznie wróci. Z poważaniem UltraGSM". To teraz już musi wrócić do magazynu w Chinach. Świetnie! Nie ma to jak żerować na ludziach, którzy nie potrafią odróżnić
@Kuba_999: Ładowarka jest podróba bo ma kształt amerykańskiej ładowarki, ale ma europejskie bolce, nawet nie masz na niej znaku appla, każda ładowarka go ma.
@latek1: nie rób sobie nadziei nie dostaniesz zwrotu z góry, ja zaproponowałem identyczne rozwiązanie jak giovanna, Chciałem wysłać skan dowodu osobistego do nich oraz pismo, że odeśle telefon zaraz po jego otrzymaniu. I się na to nie zgodzili. Podkreślę, że u mnie nie był to zwykły zwrot tylko niezgodność z umową, kupując telefon otrzymałem informację że będzie nowy i będzie miał gwarancję producenta. W trakcie oczekiwania na telefon okazało się, że
@latek1: a co policja zrobi? Ma to w pompie! Czy myślisz, że jakby policja coś mogła lub chciała coś zrobić to oni dalej by funkcjonowali? Myślisz, że miachalxxx będzie pierwszą osobą która to zgłosiła/zgłosi na policje. Oni już nikomu nie odpisują. Ja czekam na odpowiedź dobry tydzień.
@latek1: na AliExpress też są nieuczciwi sprzedawcy ale tam masz tą przewagę, że możesz płacić paypalem. W razie problemów, oszustwa czegokolwiek paypal załatwia sprawę za Ciebie. Zakładasz spór jeżeli sprzedawca w 30 dni nie odniesie się do sprawy to z automatu masz zwrot kasy. Ultragsm teoretycznie już ma płatność PayU, tam jest ochrona kupujących do 10 tysięcy, natomiast jak to ma się do rzeczywistości to nie wiem. latek1 nie wiem czy
@rogal7: " Sam sklep nie wyglada zle i wydaje sie, ze jest dla cierpliwych. " Ty sobie jaja robisz czy tak na poważnie? Przeczytałeś cały wątek? Wyprowadzę Cie z błędu nie anulujesz zamówienia, usłyszysz że zostało już wysłane tylko statusu na stronie jeszcze nie zmienili. Jeżeli kupiłeś coś chińskiego typu Meizu, Xiaomi to masz szansę na sprawny telefon, może nawet nowy, natomiast w przypadku innych firm albo podróba albo uszkodzony odnawiany
źródło: comment_KVWmaxVJDnByec7FmdXgBRh63BsB9Isv.jpg
Pobierzźródło: comment_3eYEpByE4cAybJeWGJmlzKEUmzF6xgav.jpg
Pobierzźródło: comment_JW6RJWLj183qdI2cOk4lpxRAePlDJFji.jpg
Pobierzźródło: comment_RWQKm37UkMC5t1Bdx6RvluFpLnYKzY74.jpg
Pobierzźródło: comment_70NUKELU23CZtTW625AVn7IgLRpww02y.jpg
Pobierzźródło: comment_x6pW8ga0cqyZPJCtTW1ReJXKshdxqnqM.jpg
Pobierzźródło: comment_PSFys5hNq2uTSY4AwlKimQDEp7x1CF5y.jpg
Pobierzźródło: comment_pN30fwJxHJvtCmvd3Gv1fEgR8k8yWBsj.jpg
Pobierzźródło: comment_9byA1lRcswjoLeYgOmgJOqdFLZpKv022.jpg
Pobierz"Witam,
sytuacja wygląda tak, że telefon został aktywowany wcześniej stąd też może nie posiadać gwarancji apple(zaznaczam że telefon nie był używany), stąd też jako firma oferujemy 2 letnią gwarancje na telefon. Nie wiem dlaczego do tej pory nie jest to zmienione na naszej stronie. Z poważaniem ultraGSM"
To jest odpowiedź sklepu na moje pytanie odnośnie błędnej informacji na ich
@opasier: możesz probować, ale kiedy byś nie zadzwonił to usłyszysz, że telefon został wysłany. Myślę, że oni je wysyłają nawet przed naszym zakupem (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)...
latek1 nie wiem czy