Szanowni Państwo z tej strony sklep Ultragsm.pl
Chcieliśmy poinformować, że padliśmy ofiarami spisku dwóch osób, które z nieznanych nam powodów za swój życiowy cel powzięło sobie zniszczenie naszego sklepu oraz dobrego imienia. Temat ten został założony bo poprzedni wykop skasował. Sami się zastanówcie dlaczego! Wykop, żyje z takich historii więc uwierzcie mi drodzy Państwo nie kasuje ich bez powodu. Poprzedni temat został skasowany ponieważ posty pisane są przez 2-3 te same osoby, z różnych kont mailowych. Te osoby dyskutują same ze sobą aby popsuć nasz wizerunek. Administratorzy wykopu doskonale to widzą oraz ich adresy ip w związku z czym kasują takie wpisy bo naruszają interesy naszej spółki.
Prowadzimy uczciwą sprzedaż i realizujemy wszystkie zamówienia oraz reklamacje.Mamy na to tysiące dowodów oraz zadowolonych klientów.
Skąd ta fala hejtu???
Chcieliśmy poinformować, że padliśmy ofiarami spisku dwóch osób, które z nieznanych nam powodów za swój życiowy cel powzięło sobie zniszczenie naszego sklepu oraz dobrego imienia. Temat ten został założony bo poprzedni wykop skasował. Sami się zastanówcie dlaczego! Wykop, żyje z takich historii więc uwierzcie mi drodzy Państwo nie kasuje ich bez powodu. Poprzedni temat został skasowany ponieważ posty pisane są przez 2-3 te same osoby, z różnych kont mailowych. Te osoby dyskutują same ze sobą aby popsuć nasz wizerunek. Administratorzy wykopu doskonale to widzą oraz ich adresy ip w związku z czym kasują takie wpisy bo naruszają interesy naszej spółki.
Prowadzimy uczciwą sprzedaż i realizujemy wszystkie zamówienia oraz reklamacje.Mamy na to tysiące dowodów oraz zadowolonych klientów.
Skąd ta fala hejtu???
Proszę się nie martwić o swoje przesyłki. To co tutaj wszystko piszecie jest rzeczą normalną i jest opisane na naszej stronie. Na pewno znacie Państwo też portal Amazon.com prawda? zamówienie na Amazonie wygląda dokładnie tak samo jako u nas. Paczka też idzie około miesiąca czasu i też może wystąpić cło (2-3% wszystkich przesyłek) więc dlaczego kręcicie aferę? Nasza działalność niczym nie różni się od Amazona,
Zmartwię tych co szukają sensacji ale 90% postów tutaj napisana jest przez 2-3 te same osoby. Robią to różnych maili i piszą sami ze sobą.
Podam tutaj prosty przykład aby to jakoś zobrazować:
Jak są wielkie wyprzedaż w USA, osoby które się dostaną pierwsze i kupią tanio towar są zadowolone i wracają do domu z zakupami i zapominają, natomiast 10% biedaczków którym nie udało się dostać do sklepu bo wszystko zostało już wyprzedane czy brakło miejsca będą pisać same negatywne rzeczy na temat takiego sklepu. Ci ludzie którym się nie udało są tak zdesperowani, że będą nawet pisać o tym, że musieli stać pod sklepem parę godzin w kolejce, a sklep jest tak żałosny, że im nawet ciepłej herbaty nie podał. Wszystko znajdą i wyciągną każdy brud aby zgnoić taki sklep.
Tak samo jest z nami 95% klientów dostaje towar i zapomina, a 5% nieszczęśników wylewa zły latami na forach jak to zostali oszukani bo czekali miesiąc na towar i przyszedł zepsuty albo że miało być tanio, a okazało się że musieli dopłacić. Ci nieszczęśnicy natomiast czytają swoje posty nawzajem i się nakręcają i myślą, że są w większości.
to jak my mamy nie mieć skoro wysyłamy towary z Chin ;-) wiadomo, że tych opinii będzie dużo więcej bo duma "janusza konsumenckiego" jest najważniejsza. Siedzi taki za komputerem anonimowo i cwaniakuje bo mu wszystko wolno w myśl zasady "klient nasz Pan" Najlepiej dostawa na wczoraj, towar za darmo i drugi gratis, a tylko mi tego
Danych nigdzie nie ujawniamy bo wszystkie są zamazane poza imieniem Bożena z tego też względu wklejenie przez nas potwierdzenia przelewu niczego
I po co znowu te kłamstwa?
Sama się Pani przyznała przez telefon, że Latek1 to Pani, a KochaEwe to Pani syn Kuba ;-)
Mieliśmy podejrzenie, że to Syn i kolega z klasy ale wyszedł rodzinny
- Chyba proste po co potrzebowaliśmy. Skąd mogliśmy wiedzieć kim jest KochamEwe w naszym sklepie. Atakowaliście nas tutaj więc pytaliśmy o numer zamówienia aby sprawdzić co się z nim dzieje, móc zadzwonić i wyjaśnić. Przez 2 tygodnie nas hejtowaliście a my nawet nie wiedzieliśmy o kogo chodzi i które
W przypadku Oszukunej paczka jest cały czas na cle prawdopodobnie skradziona prze celników. Prosiliśmy aby zgłosiła to na policję bo paczki znajdują się w 5 min wtedy. Jednak ta Pani jest zbyt dumna aby to zrobić. Nas pójdzie zgłosić ale poczty już tak aby dwie strony wyszły na tym korzystnie.
Proszę przejrzeć ten cały temat czy nawet negatywy na opineo. Nie ma ani jednej osoby, która pisze na nas źle dłużej niż 2-3 tygodnie, nie ma ani jednej osoby która by tu potwierdziła, że w końcu nie otrzymała swoich pieniędzy. Jaki z tego wniosek? Wszystkie sprawy rozpatrywane są pozytywnie tylko wszystko trwa, paczki trochę wracają do Chin, często giną na urzędach celnych albo są tam trzymane dłużej niż standardowa procedura. W takich sytuacjach my też zwlekamy ze zwrotem aż się coś wyjaśni.
Gdybyśmy kogoś oszukiwali to ludzie by tu pisali cały czas po kilka miesięcy, a nie ma takich osób.
Założyciele tego tematu latek1 i kochamewe którzy mieli najwięcej do powiedzenia i nakręcili te dyskusje wszyscy potwierdzili, że wszystko ok.
Na
@jaryszek_87: W każdy ze sklepów który zajmuje się wysyłką z Chin proces zamówienia wygląda tak samo. Żaden z tych sklepów nie oszukuje swoich klientów mimo iż posiadają one wiele licznych negatywnych opinii. Równie dobrze mógłby Pan zamówić sobie towar na Amazon.com i czekałby Pan tyle samo, a jest to przecież najbardziej zaufany sklep na świecie. Z tym, że na amazonie musiałby Pan pisać do sprzedawcy w obcym języku i