Wpis z mikrobloga

Ktoś może zamówił telefon na jakiejś fejkowej stronie? albo ktoś z Was miał do czynienia ze stroną ultragsm.pl ? bo prawdopodobnie kupiłem telefon który nigdy do mnie nie dojdzie. chciałem sie zapytać, czy jeżeli wlasnie ten telefon nie przyjdzie to czy mogę od nich prosic o zwrot pieniedzy? firmka przez którą jest prowadzona strona to http://www.iai-shop.com/ , ktoś pomoże?
  • 832
@skejdz: Masz prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, a jak to nie pomoże to idziesz na policję i zgłaszasz oszustwo. Póki co pisz maile i może uda się kasę odzyskać bez bólu.
@Kargaroth: znaczy, sytuacja wygląda tak, że zamówiłem telefon we wtorek. spoko super zadowolony byłem, ale zaczelo mnie ciekawic dlaczego u nich kosztuje 600 zł, a na allegro zaczynaja sie od 1k, wiec zaczalem szukac. we wtorek nic nie znalazłe, ale wczoraj na jakims forum znalazłem, że strona fejkowa i, że goście zbieraja hajsy na lewe konto i telefonu nawet nie wysyłają, gośc juz 3 tygodnie czeka, niby idzie z singapuru, ale
@skejdz: i wcześniej Cię nie zaciekawiło czemu niby sprzedają sprzęt za półdarmo i jeszcze muszą jakoś na tym zarobić? Gratuluję swoją drogą :)

Piszesz maile że chcesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży, a jak nie odzyskasz pieniędzy to zgłaszasz sprawę na policję. Jak po paru dniach nie będzie odzewu to zgłaszasz sprawę na policję. Nie wiem gdzie tu jest jakaś filozofia.
Może kasę odzyskasz polubownie, a może odzyskasz za dwa lata
@Kargaroth: zaciekawiło mnie, ale nigdzie na zadnym forum nic nie znalazłem, było u nich napisane, że telefon sprowadzaja z zagranicy. jedyne co było to 100 pozytywów na opineo, wczoraj pojawiła się jedna negatywna, akurat dzień po tym jak zamówiłem ;<
@aleola: aktualnie wciąż czekam na przesyłkę, pisałem do nich e-mail i odpisali mi, że do miesiąca ma telefon przyjść, jeśli nie przyjdzie to napisze do nich o zwrot pieniędzy. Jeśli nie oddadzą to kieruję sprawę na policję
Ja popelniłam nieopatrznie ten błąd :/ Własnie udało mi się dodzwonić do biura obsługi klienta. Rozmowa była straszna, kobieta nie chciała się przedstawić, zwodziła mnie, wmawiała bzdury dotyczące obsługi klienta.
Po niewczasie sprawdziłam na Google Street View, gdzie znajduje się ich biuro - to jakieś ugory.
Trzeba sprawę jak najszybciej zgłosić na policję.
w środę mija miesiąc jak zamówiłem telefon, napisałem do nich e-mail, że jeżeli telefon nie przyjdzie mają zwrócić mi hajsy, a jak nie to zgłaszam sprawę na policję - nie odpisali(,)
@skejdz: dzwoniłam dziś, mają jakąś nowa osobę na infolinii. "Czekać spokojnie, przesyłka powinna dotrzeć jutro lub w ciągu kilku dni, regulaminowy czas dostawy to 40 dni roboczych, ktore jeszcze nie minęły" czyli nic nowego
Szanowny Kliencie,

zdecydowana większość naszych przesyłek dochodzi do 3 tygodni, jednak zdarzają się sytuacje gdzie przesyłka może iść maksymalnie 40 dni roboczych(maksymalny regulaminowy czas na dostarczenie przesyłki). Przesyłki są wysyłane w przeciągu paru dni od otrzymania wpłaty. Numer nadania przesyłki zostanie wysłany drogą mailową jak tylko otrzymamy zbiorowy raport o daniach przesyłkę. Informujemy również że nie zawsze ten numer jest widoczny od razu w systemie trackingowym przesyłek, niekiedy trzeba poczekać aż przesyłka
Szanowny Kliencie,

zdecydowana większość naszych przesyłek dochodzi do 3 tygodni, jednak zdarzają się sytuacje gdzie przesyłka może iść maksymalnie 40 dni roboczych(maksymalny regulaminowy czas na dostarczenie przesyłki). Przesyłki są wysyłane w przeciągu paru dni od otrzymania wpłaty. Numer nadania przesyłki zostanie wysłany drogą mailową jak tylko otrzymamy zbiorowy raport o daniach przesyłkę. Informujemy również że nie zawsze ten numer jest widoczny od razu w systemie trackingowym przesyłek, niekiedy trzeba poczekać aż przesyłka
40 dni roboczych to dwa miesiące, do tego czasu to już firma może nie istnieć. Ewidentnie przekroczyli już 3 tygodnie, ale w takim przypadku nie wiem czy policja wg przyjmie zgłoszenie, bo 40 jednak nie minęło...
Dostałam wkońcu odpowiedź, że mam być spokojna bo przesyłka jest już w drodze. Na stronie mam numer przesyłki i date doręczenia na jutrzejszy dzień pocztą polską. Czyli dostane jutro telefon ? czy o co tu chodzi? Wchodzę na śledzenie przesyłek polskich i zagranicznych i żaden system nie widzi tego numeru. Dlaczego ruszyło dopiero wtedy jak musiałam zagrozić policja?
"Dobry wieczór. Niby dlaczego utrudniony kontakt działają obydwa numery, live chat i skrzynka mailowa. Dla chcącego nic trudnego ;-) dlaczego też dziwi brak paczki skoro termin dostawy podany na stronie to do 35 dni roboczych czyli drugie tyle ;-)?" Odpowiedź na opinie
"Proszę opinie znikają bo wystawiają je trolle internetowe, osoby które nie są nawet naszymi klientami. Opineo kasuje samo te komentarze bo są bezprawne. My sobie nie możemy kasować komentarzy sami ;-) Dostaje Pani takie odpowiedzi bo nie wiemy kiedy dojdzie paczka nie mamy na to wpływu. Jest nadana i już. Czasami dochodzi po 10 dni dniach roboczych czasami po 30, a czasami po 35. Zmieścimy się w terminie podanym w ofercie i
sluchajcie. Zadzwoniłam do tego biura (fatalna obsługa), postraszyłam policją i UOKIKiem, zażądałam zwrotu pieniędzy i voila! Dostałam kasę z powrotem, z tym że przeczytałam jeszcze kilka przykrych słów na swój temat. ŻADEN polski sklep by sobie na to nie pozwolił.
Z rozpędu zgłosiłam ich też do Federacji Konsumentów. Niech sie za nich wezmą.
A Wam radzę walczyć o swoje, może Wam się uda tak jak mi odzyskać pieniądze.
Jest po godzinie 18 nie dostałam paczki i raczej już dziś nie dostane. Napisałam do nich: co wtedy oznacza data doręczenia na 8.11 przez poczte polską i że paczka jest w drodze... numer do śledzenia przesyłki jest nieaktywny na stronie przewoźnika, napisałam w tej sprawie też do poczty, czy wgl taki numer istanieje :) Dam znać co dalej.
Dostałam od nich wczoraj smsa ,że paczka została wysłana 7.11 . I juz podali date doręczenia na dzień dzisiejszy? Coś nie tak.. paczki z Chin nie idą jeden dzień... niech to się już skończy wszystko...
Też zamówiłem telefon na ultragsm. Niestety regulamin przeczytałem dopiero, po przesłaniu pieniędzy(to było głupie), gdy opóźniało się wysłanie paczki. Jak dowiedziałem się, że paczki są wysłane z zagranicy i jest bardzo długi czas oczekiwania na przesyłkę, zrezygnowałem e-mailowo z zamówienia. Udało mi się to zrobić przed jej wysłaniem. Kontaktowałem się ze sklepem telefonicznie, e-mailowo i przez czat. Obsługa nie wydawała się zbyt kompetentna, ale starała się pomóc. Kilkukrotnie zapewniano mnie, że pieniądze
@gruszekg: ja w sumie nie wiem co zrobic bo teoretycznie mam napisane, że zamówienie jest gotowe XD ale kurna skoro juz druga osoba napisala, ze dzwonla do nich i ze zwracaja kase to sam do nich zadzwonie