Wpis z mikrobloga

@AmbiwalentnyWieloryb: wiem jak wygląda proces reklamacji. Bardziej chodziło mi o to, czy bad pixele również podlegają gwarancji. Bo coś jak przez mgłę pamiętam, że gdzieś tam bad pixele mogły występować w ilości nie większej niż 3 i nie przyjmowali na gwarancję. Ale tak jak mówię, nie wiem czy dobrze pamiętam...
  • Odpowiedz
@kolde: Według normy dopuszczalna ilość martwych pikseli to

2 widoczne na białym albo jasnym tle
2 widoczne na ciemnym albo czarnym tle
5 kolorowych (niebieskie, czerwone czy zielone)

Międzynarodowa ustawa, możesz mieć problem bo mieścisz się w marginesie. Najwięcej dowiesz się na miejscu, ew napisz do Meizu Polska i dostaniesz odpowiedź jak oni to uwzględniają.
  • Odpowiedz
@kolde wysyłaj bezpośrednio do producenta, też kupowałem w rtv euro ale po doświadczeniach z Sony różowego który był wysyłany przez sklep na gwarancję trwało to prawie 2 tyg, ja wysłałem bezpośrednio i trwało to 4 dni
  • Odpowiedz