Aktywne Wpisy
wykop +163
Nowy dzień, nowy ja (ง •̀_•́)ง #wykopchangelog
Nocne Marki zapewne ucieszy informacja o zmianach w trybie nocnym, które zgodnie z Waszymi sugestiami wprowadziliśmy. Swój kolor - między innymi - zmieniła górna belka serwisu (z niebieskiej na szarą), pojawiło się też kilka innych kosmetycznych zmian, które nam zgłaszaliście
Jeśli nie wiecie jak zmienić tryb, śpieszymy poinformować, że możliwość przełączenia się pomiędzy trybami nocny/dzienny - dla zwiększenia Waszej
Nocne Marki zapewne ucieszy informacja o zmianach w trybie nocnym, które zgodnie z Waszymi sugestiami wprowadziliśmy. Swój kolor - między innymi - zmieniła górna belka serwisu (z niebieskiej na szarą), pojawiło się też kilka innych kosmetycznych zmian, które nam zgłaszaliście
Jeśli nie wiecie jak zmienić tryb, śpieszymy poinformować, że możliwość przełączenia się pomiędzy trybami nocny/dzienny - dla zwiększenia Waszej
waro +90
Może to jest ja słynna ofensywa Rosji, która miała niebawem nadejść? xD
Sykulski ogłasza kolejną konferencję, tym razem w Kielcach. Co ciekawe - patronatem została konfederacja (xD) oraz polski sejm (WTF?)
#ukraina
Sykulski ogłasza kolejną konferencję, tym razem w Kielcach. Co ciekawe - patronatem została konfederacja (xD) oraz polski sejm (WTF?)
#ukraina
tl;tr
Planem było zamówienie kompa, typowego pod granie dla naszego znajomego który lubi grać, taka ot urodzinowa niespodzianka. Korzystałem wcześniej z usług morele, ceniłem sobie ich czas dostawy, komunikację z nimi i to jak komputer był składany. Każde jedno zamówienie, przebiegało poprawnie i bez problemów. Komputer zamówiłem coś około 23.03.106 roku. Zapłacone z góry przelewem, wartość 3084,82 zł. Zostało tylko oczekiwać.
Oczywiście, dostawałem od nich informacje na ten temat, że przesyłka przygotowywana, że już poszła, że jest u kuriera. Potem przestałem śledzić temat na kilka dni. Mieszka obecnie w Londynie, więc miałem kilka spraw na głowie + niedawno miałem wypadek samochodowy, ufałem że przesyłka dotrze cała i zdrowa pod adres podany w formularzu... Tu jednak brakło chyba mojej uwagi.
Dnia 13.04.2016 roku, zostałem poinformowany o ocenie przesyłki, która została... odebrana 04.04.2016 700 KM dalej, niż adres podany w formularzu... Co do ku*wy nędzy, spowodowało to, że przesyłka pojechała 700 KM dalej i została komuś przekazana za darmo?
Żadnego telefonu od kuriera z potwierdzeniem adresu, mimo że telefon był podany. Żadnego maila od firmy przewozowej czy też morele w sprawie, że przesyłkę odebrano w innym miejscu. Ani DHL, ani Morele nie poczuwali się w żadnym wypadku do zaistniałej sytuacji. Morele powiedzieli, że błąd prawdopodobnie pojawił się u nich na magazynie, naklejono zły adres. Mimo tego, kurier posiadał wszystkie dane + numer telefonu w razie wypadku, bo to przecież norma "Halo, będę za 15 minut, Pan w domu?". Po odebraniu przesyłki, dla sklepu nie było nic dziwnego w tym, że przesyłka zaadresowana na Dębicę, Podkarpackie - została odebrana w Pile - Wielkopolskie.
Ku*wa, bo nóż w kieszeni się sam otwiera. Czy tak działa profesjonalny sklep, tak szanuje klienta i jego dobra, którymi nie jest byle dyszczek za 200 zł, tylko jednak komputer o wartości dwumiesięcznego wynagrodzenia w danym kraju?
Napisałem już do morele, że jeśli nie dogadamy się w tej sprawie tj. komputer/pieniądze + zadość uczynienie za sytuację, sprawa trafi do sądu i rzecznika praw konsumenta. Co to ma znaczyć, że oddają komuś bez weryfikacji paczkę o takiej wartości? Gdzie ich program ubezpieczenia paczek? Żałosne podejście i kuriera i morele sprawiają, że na pewno w przyszłości nie skorzystam z ich usług. Teraz ten kto odebrał może powiedzieć że tego nie zrobił, domu mu nikt za to nie przeszuka. A oni? Najzwyczajniej sprawę olali, a ja za towar już zapłaciłem z góry, należał on do mnie.
W stopce dodam screena z dowodem. Co polecacie dalej robić z takim fantem?
#gorzkiezale #kurier #beka #januszebiznesu
@CCTVm8: taguj znowu #januszeprawa
poniżej pewnej kwoty jest to uznawane za oszustwo, ale nadal jak najbardziej ścigane. nie wprowadzaj ludzi w błąd, jak nie masz pojęcia, o czym mówisz.
To że przesyłka nie trafiła do Twoich rąk to nie Twój problem tylko problem sprzedawcy bo do momentu wydania jej Tobie to on ponosi za nią odpowiedzialność. To wynika wprost z
(setq sposob_wysylki (cond (> zamówienie.cena 600) "za pobraniem" "z góry" ))
Dziękuję
@CCTVm8:
1. Pewnie tak jak należy - tj wyślą zamówiony towar na wskazany adres.
2. Przypominam, że poinformowałeś ich o problemie wczoraj, a dzisiaj robisz burzę w szklance wody.
Pozdrawiam.
Jeśli przylepili złą etykietę to jest wina Morele. Kurier do tego nic nie ma, nie ma również obowiązku dzwonić (jest to dobra wola wykonać telefon do odbiorcy) normalnie jest to usługa dodatkowa płatna (preawizacja telefoniczna kuriera). DHL zawsze skanuje potwierdzenia odbioru, gdzie widnieje ręczny podpis odbiorcy.
Napisz na priv, być może będę w stanie załatwić Ci ten skan odbioru, bo wg. twojej historii, dla DHL nie
BTW. Jesteś z Zakrzewa ?
Komentarz usunięty przez autora
@CCTVm8: Wątpię. To pewnie wszystkie leci na automatycznych skryptach i nikt tego nie czyta, bo i po co. Dostarczone to dostarczone. O problemie sklep wie dopiero jak go do nich zgłosisz i to najlepiej pisemnie mailem.
A kurier nie ma żadnego obowiązku dzwonić do klienta i upewniać się, że ten siedzi w domu.
Dobra rada, zachowuj sie z większa kultura i doza dobrej woli, tego co piszesz dopiero dzis im to zgłosiłeś, przesadzasz mocno.
@CCTVm8: nie tak mało istotny, skoro wspominasz to w co drugiej wypowiedzi.
@salat89: Mam Ci fotkę z pod Big Bena wysłać z dzisiejszą gazetą czy jak? (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
wysyłają po prostu paczkę to TWÓJ OBOWIĄZEK poinformować że coś jest nie tak
"Co to ma znaczyć, że oddają komuś bez weryfikacji paczkę o takiej wartości?" a jak przepraszam mają to
a firma kurierska co zrobiła źle jak dobrze doręczyli paczkę?
a gdzie ty masz głowę że nie zrozumiałeś co napisałem?
zrobili ludzki błąd, trudno. niech wyślą znów kompa/oddadzą pieniądze i tyle ew kupon zniżkowy na następne zakupy lub mały upominek a ty robisz afere że ło matko xD