Takie rzeczy tlumaczy sie na matmie na pierwszym semestrze (o ile nie wczesniej). Po prostu kazdą liczbe mozna zapisac jako ulamek dziesietny o rozwinieciu nieskonczonym. Wiec nie mozna powiedziec ze to sprzecznosc tylko kwestia oznaczen. tak jak na 1/3 mozna patrzec ze to 0.(3) albo 0.33333... .. Podobnie 1=2/2=3/3=...=n/n=... . Wszystko niby to samo ale uzywa sie tego co daje w danym przypadku odpowiednie kozysci. I nie, nie ma czegos takiego jak
#math
źródło: comment_mD75OjOCeCzIsreOAq8BQfEqIDw9fRzX.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora
0,9999....=0,(9)=9/9=1
To by było na tyle
Komentarz usunięty przez autora
http://pl.wikipedia.org/wiki/0,(9)
Komentarz usunięty przez autora
źródło: comment_a9q2WbQzc90tB183nB0nWjzpCHWMS713.jpg
Pobierz3/3 = 1
Komentarz usunięty przez moderatora
źródło: comment_dicib7wbgUAv6vjl9ogJWyrWtPbVTRJY.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora