Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
Mikroblog
gorące
#crimsondesert #gry #pc
Musiałem googlowac jak wyjsc z gry... wymiękam, dla mnie to za grubo... nie mam juz tyle cierpliwosci co kiedys. Dobrze ze nie musiałem za tą grę płacić :/
Musiałem googlowac jak wyjsc z gry... wymiękam, dla mnie to za grubo... nie mam juz tyle cierpliwosci co kiedys. Dobrze ze nie musiałem za tą grę płacić :/
@Wachatron: to nie wiem w sumie skąd tutaj skoro działa tak samo jak wszędzie. Może nie wina gry, a rzeczywiście wieku. :P
@szalony_bombardier: może ¯\(ツ)/¯ gra nie dla mnie, zdecydowanie
- 1
#famemma ALE USTAWKA XDDD TAK SAMO PRAWDZIWE JAK KONFLIKT Z FERRARIM, BOXDEL ŁBIE MYŚLAŁEŚ ŻE WYKOP SIE NA TO NABIERZE ?
@sknnnna: Wiadomo że ustawka prokuratora i policje która ich dojechała po gta torun też famemma opłaciło stary boxdela osobiście załatwiał w komendzie głównej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@sknnnna: Pewnie nie wchodz przygłupie z internetu. Specjalnie z Chorzowa delegacja PF z----------a do Torunia zrywać zgodę żeby ustawka wyglądała bardziej legit zjebku malinowy. Nie wiem czemu piszesz coś o boxdelu to nie on decyduje o tym co dzieje sie w federacji.
- 1
@ossprime: właśnie tak to wygląda że tyle wciągnięte.. a raczej grubasy na aferze kupują, albo chociaż semi-grubasy
@ChineseMobilePhones: Niezbadane są wyroki Grubasa i kręte są ścieżki Jego.
- 2
#mecz
Zaglebiak do konca sezonu juz nic nie wygra
Zaglebiak do konca sezonu juz nic nie wygra
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
@DestroDevil: ten co robił własną siostrę?
@Shalott20: na pewno? Alan sobie poszedł a Denis krzyczał gdzieś wgłąb sali (chyba)
- 0
Ministerstwo ukrywa jak zweryfikowali, że wadliwe pytania nie miały wpływu na egzamin osób zdających.
https://wykop.pl/link/7911285/wadliwe-pytania-na-prawo-jazdy
#prawojazdy #polskiedrogi
https://wykop.pl/link/7911285/wadliwe-pytania-na-prawo-jazdy
#prawojazdy #polskiedrogi
@AndrzejInstruktor: oczywiście, że nie miały. Pytania wykuwa się na blachę do tego stopnia, że nie patrzy się na ich treść, tylko rozpoznaje po obrazku i klika się prawidłową odpowiedź, zgodnie z kluczem, jak pies Pawłowa. W tych pytaniach może być cokolwiek, nawet że Hajto rozjechał babę na pasach i masz kliknąć A.
@AndrzejInstruktor: tak off topic trochę, ale właśnie połączyłam kropki, że @AndrzejInstruktor , to TEN Pan Instruktor, o którym wszędzie tak głośno ostatnio! Propsik za dużo wkładanej pracy, próby przebicia różnego rodzaju betonu i bardzo merytoryczne głosy, które wszędzie mi się ostatnio pojawiają (ale to bardzo dobrze)
Czy p--------a więcej niz 20 kilo ?
#primemma
#primemma
źródło: 1000007997
PobierzCzy przyjebała więcej niż 20 kilo
- Tak 91.2% (52)
- Nie 8.8% (5)
@iConfident: tam jest z 80kg u kuleczki, ciekawe czy pokażą prawdziwa wagę
- 2
#mecz
lammens na bramce i humor gituwa
lammens na bramce i humor gituwa
źródło: cortisol_levels_1_319eabd933
Pobierz@christian-huygens nikogo to interesuje
Jakie trzeba mieć iq żeby brać Alana na swojego menadżera
#primemma
#primemma
@piggy_piggy: mniejsze od alana
- 2
źródło: 1000001826
PobierzNajlepszy zlizywacz w pdfame
- rozporek 70.0% (42)
- akop 30.0% (18)
@sodomita: on zlizywał a jeden prawie by lizał
źródło: 1000007995
PobierzZa chwilę się zacznie nagonka na nieruchomości z powrotem - ceny paliw biją rekordy, a wiadome, jak paliwo idzie do góry to wszystko idzie do góry. Podrożeje pewnie wszystko w sklepach, więc pojawi się również okazja na to, żeby mieszkania w blokach z wielkiej płyty z lat 70-tych pogonić po 25k za metr ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#nieruchomosci
#nieruchomosci
@Snowflake_: koszty odtworzenia już lecą w górę , nie ma szans żeby taniało w takich warunkach. Co zrobisz jak nic nie zrobisz ?

#primemma ciekzawe czy zombi robi sparingi w domu
z dzieciokiem na rencach z przyzwyczajenia
@pekatoribus: przeciez on nie ma dziecka na rekach xD
- 2
#primemma Ten Booster to powinien być na sprzęt Byłoby ciekawiej 🫶
@juros777: na miecze świetlne
@christian-huygens: marta to obrzydliwy szon, ale i tak by na ciebie nawet nie spojrzala przegrywie
@Detonator67: Całe szczęście. A teraz wuppertaler petsie
@GoodGuyChucky93: co wy za głupoty gadacie ten rado to nawet z jowko nie miałby szans a gdzie z gościem o 30kg cięższym
Po dwudziestu pięciu latach wróciłam do świata Half Life. Zainstalowałem Black Mesa i poczułem się, jakbym znów miał 18 lat. Powiem wam, że mimo, że grałem w tę grę ćwierć wieku temu, do dziś pamiętam niektóre lokacje. Wiem, co będzie się działo w danym rozdziale itp. Ta gra pamiętam zrobiła na mnie duże wrażenie w tamtym czasie. Nie było poradników a czasem trzeba coś pokombinować, żeby pójść dalej. Myślę, że to właśnie
źródło: 1000023745
Pobierzwróciłam
Zainstalowałem
@przypadkowy_bohater: To jest ten "niebinarny genderfluid" o którym tak często mówią? ( ͡º ͜ʖ͡º)
@supra107: nie, to jest p------y słownik gboard, który wie lepiej co chcę napisać.
Idę zaraz po p--o marki garage 8%
#przegryw
#przegryw
@WPogoniZaWygrywem: oranżadka
- 0
Ponawiam pytanie - odlewa ktoś Nous Tous? Najbardziej zależy mi na casa di capri - duży hajp jest; chcę sprawdzić, czy opinie ma opłacone jak większość arabów.
#perfumy
#perfumy
źródło: 1000017319
Pobierz@Pawfcb: +1 ceny próbek z kosmosu są tam na stronie. Mógłby ktoś rozlewać całą markę…
@Pawfcb: jutro -50% więc wyjdzie za 199. Marbre niczym, lekko gdzieś tam przebija amuage reflection przynajmniej dla mnie. W tych nowych już dajemy większą swobodę perfumiarzom. Byle by się briefu trzymali.
- 2
@Hagy: raczej to niemożliwe a tylko techniczne ma sprawić żeby gielda spadła. Pewnie załadowani po same kule w szorty na indeksy.
Jest za bardzo negatywny sentyment. Takie typowe zachowanie pod spadki. Graja spadki potem spadnie i znowu odbije. Tak zawsze jest. Jest grzany temat znowu zadłużenia. Nic nowego nie odkryli.
Jest za bardzo negatywny sentyment. Takie typowe zachowanie pod spadki. Graja spadki potem spadnie i znowu odbije. Tak zawsze jest. Jest grzany temat znowu zadłużenia. Nic nowego nie odkryli.
Komentarz usunięty przez autora
Najnowsze Znaleziska
Aktywne Wpisy
Jadowityssak +540
Niedługo minie dwa lata odkąd użytkownik @Sylvio19 pojechał poruchać i tyle go widzieli xD
#pornopani #heheszki #niewiemjaktootagowac #kroliczkisylvio
#pornopani #heheszki #niewiemjaktootagowac #kroliczkisylvio
źródło: sylvio
Pobierz
Kenteris 0













































#przegryw