Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko273
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
tomekpee

tomekpee

Dołączył 9 lat i 4 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1345
  • Znaleziska 1295
  • Mikroblog 50
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0

638

Naprotechnologia miała zastąpić in vitro. Efekt? Trzy porody na 96 par

Naprotechnologia miała zastąpić in vitro. Efekt? Trzy porody na 96 par

Tzw. "prawicowa nauka" kosztuje, ale efektów nie przynosi: "6 ciąż i 3 porody wśród 96 par - to bilans leczenia niepłodności metodą naprotechnologii, które sfinansował marszałek województwa. - Nie ma ona żadnego potwierdzenia w literaturze medycznej. A ciąża zawsze może się zdarzyć - słyszymy od .."

adam2a
z
warszawa.wyborcza.pl
dodany: 07.10.2019, 19:46:34
  • 160
  • #
    polska
  • #
    medycyna
  • #
    invitro
  • #
    neuropa
  • #
    ciekawostki
  • #
    naukowcywiary
tomekpee
tomekpee 08.10.2019, 07:42:49
  • 18
@zapinio: Jak jednym zdaniem skutecznie przedstawić się i zarazem zrobić z siebie pseudo-inteligenta.
tomekpee
tomekpee 08.10.2019, 07:50:07
  • 16
@zapinio: Zgodnie z tą logiką (bo jakaś logika w tym jest) nie powinniśmy także ratować dzieci chorych, kalekich... To także psuje pulę genów.

Mogę się mylić, ale katalog przyczyn do nie-zajścia w ciąże jest tak szeroki, że nie można tego traktować wyłącznie kategorii psucia genów.

Natomiast prawdziwe zrobienie ku..y z logiki jest tu, gdzie wchodzisz z tekstami o invitro odnosząc się do oczywistej nieskuteczności naprotechnologii. Naprawdę mamy płacić jako podatnicy
tomekpee
tomekpee 08.10.2019, 07:57:27
  • 15
@zapinio: Jestem przeciwnikiem sytuacji, gdzie Twoja wiara w boga ma jakikolwiek wpływ na realne życie.

Naprotechnologia jest doskonałym przykładem dziury w mózgu jaką robi religia. Twoje myślenie chyba także. Od wieków działa to tak samo. Banda cwaniaków tworzy zestaw zasad który pozwala im się uwłaszczyć na innych.
tomekpee
tomekpee 08.10.2019, 08:22:06
  • 8
@zapinio:

W ilu spadających do morza samolotach byłeś?

Zrozum jedno - zupełnie nie przeszkadza mi czyjaś wiara. Problem jest wtedy jak próbujesz wpływać na innych. Wiary się nie da wykazać czy udowodnić - to wtedy byłyby fakty a nie wiara.

Świadectwo wiary zaś dałeś w pierwszym zdaniu. Pisząc o wymordowaniu kogokolwiek. Taka to i religia.

377

Dwa auta a miejsca na jedno - kierowcy sami stwarzają sobie problemy #322

Dwa auta a miejsca na jedno - kierowcy sami stwarzają sobie problemy #322

Zaparkowane auta, przejazd tylko dla jednego auta.

reddml
z
youtube.com
dodany: 03.10.2019, 11:08:27
  • 81
  • #
    polska
  • #
    motoryzacja
tomekpee
tomekpee 04.10.2019, 09:22:05
  • 2
Zieew. Cóż za dramatyczny materiał, poparty dojrzałym głosem nagrywającego.

Serio?

Źle jechał, tak, ale w miastach jest zdecydowanie za dużo aut. Żeby taką sytuacją się ekscytować, to chyba trzeba rzadko po mieście jeździć. Nieporozumień bywa dużo, trzeba się dogadywać. Swoją drogą, to jak ten typ z naprzeciwka miał przejechać? Stać i czekać w nieskończoność? Przy pewnym nasileniu ruchu nie przejedzie nigdy.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomekpee
tomekpee 04.10.2019, 09:26:40
  • 1
@Dyrektore: Fakt. Pytanie ile to Volvo stało wcześniej, po 10 minutach czekania sam bym się wkurzył.

Nie chcę bronić kierowcy ale to taki kłopotliwy odcinek że trzeba kompromisu i porozumienia Idąc kodeksowym torem myślenia, kierowcy wyjeżdżający tyłem z miejsca parkingowego staliby na niektórych stołecznych ulicach po kilka miesięcy.. (hint : nie mam na myśli, że mają się w--------ć, raczej to, że ktoś mógłby ich wpuścić - co zazwyczaj w końcu
tomekpee
tomekpee 04.10.2019, 09:27:56
  • 1
@PanSpustoszenie: Jak są karalne? wrzutką na wykop chyba.
tomekpee
tomekpee 04.10.2019, 09:36:40
  • 0
@PanSpustoszenie: Bullshit. To nie ma żadnego zastosowania w tym wypadku.

No chyba, że uważasz, że głównym oskarżonym ma być autor nagrania... ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tomekpee
tomekpee 04.10.2019, 11:29:30
  • 0
@PanSpustoszenie: Nie chodzi o odwracanie kota ogonem. Podałeś paragraf nie pasujący do sytuacji. Żeby było pomocnictwo musi być główny sprawca. W tym wypadku, aby za pomocnictwo odpowiadał pan z nagrania, sprawcą musiałby być nagrywający. A to absurd.

Nie baw się w szukanie paragrafów w google.. (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)

651

Włamywacze zbierają srogi wpierdziel.

Włamywacze zbierają srogi wpierdziel.

Nieudana próba włamania do domu kończy się dla nich katastrofą.

konto usunięte
z
streamable.com
dodany: 25.09.2019, 17:33:01
  • 85
  • #
    swiat
  • #
    australia
  • #
    wlamanie
  • #
    ciekawostki
  • #
    heheszki
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 06:35:50
  • -24
@tellet: dziwi mnie, że tego nie rozumiesz. Można się czuć z tym źle, ale rozumieć wypada.

Nie możesz karać kogoś za jego złe uczynki, a to chcesz uczynić. Dla ścisłości - mnie też by korciło...

Jak serio nie kumasz - przeanalizuj słowo "obrona". Dokładnie w tym momencie, jak śmieć zmienia zdanie, a Ty nie, obrona zamienia się w atak.
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 06:36:36
  • -10
@RobertKowalski: Bo to niestety jest przekroczenie obrony koniecznej.
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 07:54:06
  • -4
@luki201: Kolego, nie rozumiesz. Możesz zatrzymać włamywacza, ale mimo, że serce by chciało, nie możesz go pobić za to, że się do Ciebie włamał. To samosąd i nie bez powodu jest surowo karany w większości krajów.
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 07:55:48
  • -9
@5da4266d3de6dbaf425a2d4fc16225d0:

Jeśli wiesz, że w danym momencie "wymierzasz nauczkę" to już jest coś nie tak.

I to nie o to chodzi, że ja bym nie chciał gościowi w--------ć. Ale no nie można.
@PiesBelkot: jasne. Ale jak świadomie gościa bijesz "za karę" że próbował cię okraść to w żaden sposób nie
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 10:23:04
  • -3
@szajbat: serio nie rozumiesz?

Nie Ty każesz, nawet nie policja, tylko sąd.

Inaczej byłaby spora szansa, że po przejechaniu na czerwonym świetle dostałbyś srogi łomot od oburzonego tym faktem policjanta. I zanim dasz kolejny bezmyślny minus, zastanów się nad tym przykładem chwilę.

Bo samosądy wydają się zwodniczo sprawiedliwe i fajne..
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 10:26:24
  • -3
@luki201: ale nie chronisz swojego majątku i rodziny spuszczając komuś w------l.

Ja naprawdę Ciebie rozumiem, że chciałbyś tak samo jak ja. Też mam majątek i rodzinę do ochrony. Ale przepisy nie mogą pozwalać na "niewielki prewencyjny w------l". Pozwalają na obronie, ale to co masz na myśli to niekoniecznie obrona rodziny, to zemsta na przestępcy.
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 10:27:40
  • -1
@PiesBelkot: No dokładnie tak jest jak piszesz, tzn. ja tak samo to rozumiem. Ale jest cienka granica pomiędzy jednym a drugim. Łatwo popaść w ferwor własnej słuszności.

A dużo osób tu uważa, że skoro ich ktoś okrada, no to wszelkie normy out i hulaj dusza można się na takim łotrze wyżyć. Po prostu nie zgadzam się z nazywaniem czegoś takiego obroną.

Za to zdecydowanie rozumiem fakt rzeczywistej obrony przed atakującym
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 12:31:20
  • -3
@Minikus:

Nie wiem czy bym odpuścił. Ale wiem że nie chciałbym zostawić swojej rodziny samej, gdyby to ten patol oskarżył mnie o napaść i w efekcie poszedłbym sam siedzieć za kilka gratów i chęć odegrania się na patolu. Warto sobie zdawać sprawę jaki efekt mają nasze czyny w prawdziwym świecie. W internecie każdy jest kozakiem.

Ale nie rozumiem czemu mnie atakujesz. Może sam jesteś patolem?
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 12:33:03
  • -2
Portal dla dzieciaków, ot co. Nikogo nie interesują tu konsekwencje własnych działań.

Ważne żeby w--------ć komuś, mieć rację nad wszystko, no po prostu fajnie komuś p-------ć.. A potem zdziwienie że np. na drogach u nas sytuacja wygląda tak, jak wygląda.
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 12:35:05
  • -2
@Minikus: I jeszcze jedno - ciekawe, co byś zrobił gdyby ten patol nagle wyjął np. śrubokręt i wbił Ci w brzuch. Tyle wystarczy. Każdy to chyba zakłada, że ten złodziej to takie małe chuchro które można połamać jedną ręką ..
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 18:18:06
  • -2
@Minikus: za to Ty jesteś w cholerę dzielny. Gnojek z internetu. "Jesteś ludzką amebą" ??!? "Życie nie jest najwyższą wartością" !?! Wtf skąd ty się urwałeś dzieciaku? Przypomnę to wszystko piszesz pod filmem gdzie duży koleś w majtach leje dwóch uciekających bambusów. Śmieszne i straszne...
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 19:04:42
  • -1
@Minikus: skąd pomysł? A z Twoich wpisów. Problem polega na tym, że w tym co piszezz niewiele się różnich od kolesi co kradną. Też sobie dali moralne prawo Cię okraść lub napaść. Bo jesteś za bogaty, inny, albo np. "Jesteś ludzką amebą i żal im Ciebie".. rozumiesz? A i jeszcze jedno. Spróbuj przeczytać moje posty ze zrozumieniem.
tomekpee
tomekpee 26.09.2019, 19:11:21
  • 0
@Minikus: jakby prawo mi pozwalało zastrzelić włamywacza na mojej posesji to bym to z satysfakcją zrobił. Ale w odróżnieniu od Ciebie rozumiem konsekwencje i wolałbym nie być w sytuacji o której piszesz. Takie tam internetowe napinanie, a potem rodzina zostanie sama jak pójdziesz siedzieć. Patus się zawsze wyłga i tak jak napisałeś, wie gdzie mieszkasz. A jak nie on przyjdzie, to przyjdzie jego rodzina lub kumple. Za dużo się naoglądałeś
tomekpee
tomekpee 27.09.2019, 06:38:46
  • 0
@Minikus: Za dużo wnioskowania na bazie własnych domysłów, za mało czytania ze zrozumieniem. Nawet jak prawo nie jest dobre to nie przestaje istnieć. A wszelkie akty agresji na Twojej posesji powodują, że najłatwiej znaleźć i posadzić Ciebie, nie napastnika. Nie wiem czy jesteś patolem, ale myślisz jak patol. Że dominacją i zastraszeniem napastnika, pobiciem, agresją osiągniesz cel - w tym wypadku obronisz rodzinę. Takie rzeczy działają w stosunku do kradnących

604

Śmiertelny wypadek w Krakowie. Jest nagranie

Śmiertelny wypadek w Krakowie. Jest nagranie

W wyniku zderzenia skody i citroena śmierć poniosła 25-letnia pasażerka skody.

Fanwedkarstwa
z
cowkrakowie.pl
dodany: 04.09.2019, 07:58:49
  • 281
  • #
    polska
  • #
    wykop
  • #
    policja
  • #
    krakow
  • #
    wypadek
tomekpee
tomekpee 04.09.2019, 12:20:31
  • 6
@monarchista: czyli na czerwonym. Na wprost było czerwone.
tomekpee
tomekpee 04.09.2019, 12:29:21
  • 0
@monarchista: Przyczyną wypadku było wjechanie na czerwonym świetle, bo wskutek tego doszło do zderzenia. Pas jest drugorzędny, nie jest bezpośrednią przyczyną.

Nie zderzył się z pojazdem jadącym innym pasem w jego kierunku, zderzył się z pojazdem jadącym w poprzek ze względu na czerwone światło. Logika.
tomekpee
tomekpee 04.09.2019, 15:00:46
  • 2
@monarchista: nie, nie czepianie słówek. Zwyczajnie nie rozumiesz. Przyczyną wypadku był wjazd na czerwonym a nie zły pas. Zły pas był pośrednią przyczyną a światło bezpośrednią.
tomekpee
tomekpee 05.09.2019, 07:00:45
  • -1
@monarchista: możesz dowolną głupotę nazwać czepianiem się słówek. Równie dobrze możesz napisać, że przyczyną było to, że jechał skodą, był z Ubera, albo że był czwartek.

Nie wiem jak Ty uważasz, ale dla mnie, to jak się coś pisze, to sens przekazu jest dość istotny.

Inaczej mógłbyś usiąść dupą na klawiaturze i pojeździć trochę i też byłby post.
tomekpee
tomekpee 05.09.2019, 07:05:21
  • 0
@monarchista: nie miał prawa jechać tym pasem prosto. Ale normalnie skonczyłoby się na trąbieniu lub obtarciu błotnika z typem z pasa obok. A z powodu czerwonego światła doszło do śmiertelnego wypadku.

Przy polskiej kulturze ludzie codziennie wbijają się ze złego pasa i jakoś nie giną na potęgę.
tomekpee
tomekpee 05.09.2019, 07:18:35
  • 0
To co opisujesz jako istotne, nie jest istotne. Pewnie dlatego minusy.

A jechał białą skodą? No było tak przecież.
tomekpee
tomekpee 05.09.2019, 12:13:12
  • 0
@monarchista: Przypomnę, napisałeś tak:

ona chyba nie jechała na czerwonymtylko z pasu do skrętu w prawo pojechała prosto.


Nadal uważasz, że opisałeś po prostu co jest dla Ciebie istotne i nie wiesz, za co są minusy?

Zanegowałeś fakt jazdy na czerwonym w momencie, gdy jest to główna przyczyna wypadku.

478

Tak Polacy unicestwili pancernego kolosa. Zapomniany triumf z 1 września 1939...

Tak Polacy unicestwili pancernego kolosa. Zapomniany triumf z 1 września 1939...

Jest wczesny poranek 1 września 1939 roku. Na stację kolejową w przygranicznych Chojnicach wtacza się niespodziewanie niemiecki pociąg pancerny. Jego załoga szybko opanowuje dworcowe budynki. Polacy po otrząśnięciu się z zaskoczenia przystępują jednak do energicznego przeciwdziałania...

wawiak178
z
wielkahistoria.pl
dodany: 04.09.2019, 08:08:42
  • 84
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    historia
  • #
    drugawojnaswiatowa
  • #
    niemcy
tomekpee
tomekpee 05.09.2019, 07:59:41
  • 0
@cliptik: Niemcy nie piszą takich postów jak Ty, ale umieją współpracować.

914

Tak się kończy latanie środkiem jezdni.

Tak się kończy latanie środkiem jezdni.

Nie wiem juz czy płakać czy bić brawo..

CHI77OUT
z
youtu.be
dodany: 04.09.2019, 06:29:23
  • 193
  • #
    wypadek
  • #
    motocykle
  • #
    ciekawostki
  • #
    youtube
  • #
    zainteresowania
  • #
    cotusieodpierdala
tomekpee
tomekpee 04.09.2019, 09:44:35
  • -4
@joannadeli: Ależ radość, że ludzie mieli wypadek, co? Jak to świetnie, że wredny moturzysta się rozbił, szkoda, że kaleką nie został...

Źle jechali, głupio zrobili. Ale to, że Ty najwyraźniej z tego masz satysfakcję, to jest dopiero chore.

Ech. Nierozważnych ludzi na motocyklach nie brakuje zupełnie tak samo jak w samochodach. Tu jeszcze byli w miarę spokojni turyści, nie kretyni na ścigaczach, niestety za to ich manewr był skrajnie głupi.
tomekpee
tomekpee 04.09.2019, 09:47:10
  • -1
@joannadeli: zgodnie z Twoim tokiem myślenia wszystkie blondynki to debilki.

Odpuść sobie generalizowanie, co? Fakt, że istnieje jakaś grupa debili posiadających motocykle, nie znaczy, że każdy motocyklista to debil.

Gdyby było inaczej, to z faktu istnienia kierowców BMW jadących "szybko i bezpiecznie" możnaby wnioskować, że każdy kierowca auta to debil. I że każdy człowiek to debil. Nie idźmy tą drogą.

727

Budżet państwa bez deficytu, ale przedsiębiorcy z wyższymi składkami na ZUS

Budżet państwa bez deficytu, ale przedsiębiorcy z wyższymi składkami na ZUS

O blisko 120 złotych więcej na składki ZUS zapłacą osoby prowadzące działalność gospodarczą. Wszystkie składki wzrosną o około 10 procent.

RadioZET
z
biznes.radiozet.pl
dodany: 28.08.2019, 09:55:25
  • 233
  • #
    polska
  • #
    zus
  • #
    pieniadze
  • #
    finanse
  • #
    firma
  • #
    biznes
tomekpee
tomekpee 28.08.2019, 14:13:29
  • -12
Matematyka jak widać za trudna dla wielu osób.

Składka na ZUS jest wyrażona w procentach. Ktoś tu potrzebuje dokładniejszego tłumaczenia czym są procenty?

Hint: wskażcie mi przedsiębiorcę płacącego ZUS od swojego dochodu, któremu ZUS wzrósł przez ostatnie kilka lat. Chociaż jednego...

Ot, trudne sprawy. W biedronce pracować, a nie w przedsiębiorcę się bawić.
  • 11
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tomekpee
tomekpee 29.08.2019, 06:04:28
  • 0
@SzwagierPrezydenta: Pytanie brzmi - czy rozumiesz procenty. Ja jedynie neguję fakt podwyżki i coroczne spuszczanie się nad, wynikające z faktu, jak niewiele osób rozumie, że płaci składkę minimalną i że jest to PRZYWILEJ. Tobie jak rozumiem z pytania chodzi chyba o to samo. Niemniej, prosiłbym o nie zmienianie tematu, nie chcę tu dyskutować nad systemem, też uważam, że nie jest spójny.

Bo jakby "przedsiębiorca" opłacał składkę np. od uśrednionych zeszłorocznych
tomekpee
tomekpee 29.08.2019, 07:20:58
  • 0
@SzwagierPrezydenta: chyba nadal nie rozumiesz. Nie ma "corocznej podwyżki składki". Wysokość składki na ZUS określona w ustawie jest stała od wielu lat. Procentowo, nie kwotowo.

Gdyby ktoś płacił od swojego stałego dochodu, miałby stałą składkę.

Powtórzę. Nie ma czegoś takiego, jak coroczna podwyżka składki. Dochodzi do tego tylko wskutek istnienia 1/ możliwości deklarowania przychodu 2/ waloryzacji dozwolonego
tomekpee
tomekpee 29.08.2019, 08:22:29
  • 0
@SzwagierPrezydenta:

Nie ma podnoszenia wysokości składki - jest zmiana minimum składki - i zawsze jest to 60% średniej płacy.

Mam wrażenie, że się totalnie nie rozumiemy. A ja nic nie proponuję, zadałem Ci kilka pytań - bez odpowiedzi. Weź sobie chłopie zrób kurs z czytania ze zrozumieniem, bo mi się już nie chce kolejnego posta pisać, gdzie wykładam jak krowie na miedzy.

Z mojej strony EOT.
tomekpee
tomekpee 29.08.2019, 09:15:03
  • 0
@SzwagierPrezydenta: Przeczytałem. Na szczęście to nie mój problem, że to ty tego nie rozumiesz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

578

Nigdy nie kupuj mieszkań w owczym pędzie!

Nigdy nie kupuj mieszkań w owczym pędzie!

Opis polskiej bańki na nieruchomościach. Sztuczne wzrosty cen niedużych mieszkań doprowadziły do niepokojącego efektu spłaszczenia różnicy między cenami małych lokali a tych nieco większych - ekspert Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości.

konto usunięte
z
rp.pl
dodany: 28.08.2019, 08:54:31
  • 339
  • #
    gospodarka
  • #
    mieszkanie
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    budownictwo
  • #
    deweloperka
  • #
    nieruchomosci
tomekpee
tomekpee 29.08.2019, 07:23:56
  • -1
@Cantrustme: Nawdychałeś się chemtrailsów. Wiara w centralnie sterowany świat powinna być powodem obligatoryjnej wizyty u lekarza.

835

Nieudana prowokacja feministek przed kościołem. Na ich drodze stanął......Ksiądz

Nieudana prowokacja feministek przed kościołem. Na ich drodze stanął......Ksiądz

Jedna z lepszych ripost jakie widziałem (abstrahując od kościoła, lgbt itp)

niemajuzsensownychnickow
z
niezalezna.pl
dodany: 27.08.2019, 19:15:44
  • 200
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    heheszki
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    logikaniebieskichpaskow
  • #
    kosciol
tomekpee
tomekpee 28.08.2019, 12:20:07
  • 0
@joyko: To niczym "nie tylko wśród strażaków są podpalacze" .. ale tylko strażacy zawodowo zajmują się ogniem.

914

Pod prąd Korytarzem Życia A4 26.08.19

Pod prąd Korytarzem Życia A4 26.08.19

143km autostrady A4. Zderzenie dwóch samochodów ciężarowych. Dojazd wozu bojowego Straży Pożarnej na miejsce zdarzenia. Myśleliśmy że widzieliśmy już wszystko...ale nic bardziej mylnego. To co tutaj się dzieje przechodzi wszelkie pojęcie. Pierwszy raz brakuje nam słów by opisać zaistniałą...

Reginald911
z
youtube.com
dodany: 26.08.2019, 19:29:19
  • 270
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
  • #
    wypadek
  • #
    a4
  • #
    autostrada
tomekpee
tomekpee 27.08.2019, 13:12:38
  • 3
@keton123: a to w którym kraju mieszkańcy sami zaczynają jechać pod prąd blokując przejazd służb ratunkowych? Bo to do tego sprowadza się Twoja argumentacja.

Ja rozumiem, długo. Ale tak samo jak nie kradnę kiedy nie mam kasy to nie blokuję ruchu i nie jadę pod prąd jak się zrobi korek. Kwestia przystosowania do życia w społeczeństwie i chyba jakiejś zwyczajnej etyki... ale to niezrozumiały temat dla części kierowców.

"Czemu Pan

4767

Mnóstwo zepsutych pojazdów na lewym pasie S8

Mnóstwo zepsutych pojazdów na lewym pasie S8

Z niewyjaśnionych przyczyn na lewym pasie S8 przed Białymstokiem znalazło się kilka pojazdów, najprawdopodobniej były uszkodzone - wskazuje na to postój lub zjeżdżanie na pas, którym poruszały się inne pojazdy. Konieczne było ominięcie uszkodzonych pojazdów wbrew znakom poziomym, aby kontynuować.

bafteg
z
youtube.com
dodany: 20.08.2019, 11:57:15
  • 488
  • #
    polska
  • #
    polskiedrogi
tomekpee
tomekpee 20.08.2019, 14:26:54
  • -1
@sowiq: Serio pytasz? Pas awaryjny, pas zieleni, skakanie po pasach, nie widzisz w tym nic dziwnego? Nie mówiąc o jeździe w korku w tym tempie, spokojnie podpada po niedostosowanie prędkości do warunków i nie zachowanie ostrożności. To nie GTA.

To nie tak, że jak spotkasz szeryfa, to masz znienacka +10 do łamania przepisów, bo szeryf panie władzo...

Autor filmu być miał powód do w--------a ale tym filmem na pewno nie
tomekpee
tomekpee 20.08.2019, 14:28:47
  • 1
@grubson234567: Jeden rozsądny człowiek i łapie minusy.

....Bo Szeryfy!! Panie tam Szeryfy som!!11!! Zabić zadeptać!!!
tomekpee
tomekpee 20.08.2019, 15:12:51
  • 4
@ASLR: odróżnij "podoba mi się co zrobił" od postąpił słusznie - zgodnie z przepisami, bezpiecznie. Cieszę że zagrał szeryfom na nosie ale w rzeczywistości taki sam burak jak oni. Mówie nie o fakcie omijania a o tym co przy okazji wyprawiał. Dzicz.

702

Podwójna ciągła to nie drut kolczasty...

Podwójna ciągła to nie drut kolczasty...

...wyczyny jednego kozaka.

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 15.08.2019, 20:23:37
  • 253
  • #
    motoryzacja
tomekpee
tomekpee 16.08.2019, 07:48:52
  • 1
@mechagodzilla: chciałoby się wyprzedzać a ktoś Ci mówi jak masz żyć.
tomekpee
tomekpee 16.08.2019, 07:49:26
  • 43
@szaremyszki: na kursie jazdy dla kaskaderów na Podlasiu?

490

Europa wybiera bloki. Polacy już w WIĘKSZOŚCI mieszkają w domach jednorodzinnych

Europa wybiera bloki. Polacy już w WIĘKSZOŚCI mieszkają w domach jednorodzinnych

Jeszcze w 2006 roku większość Polaków mieszkała w blokach. Latami ten stan powoli się zmieniał. Szczyt został osiągnięty w 2016, kiedy aż 57 proc. Polaków mieszkało w domach. Umiłowanie do niedzielenia nawet jednej ściany z sąsiadem to rzecz powszechna w Polsce, ale prawdziwy powód jest inny...

travelove
z
dziennik.pl
dodany: 14.08.2019, 09:38:26
  • 606
  • #
    polska
  • #
    gospodarka
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    budownictwo
  • #
    architektura
  • #
    ciekawostki
tomekpee
tomekpee 15.08.2019, 10:45:54
  • 0
@MrEngineer: no właśnie, nie widzisz w tym nic złego.

A ja spodziewałbym się, że mój sąsiad biznes będzie robił w przeznaczonej na działalność gospodarczą strefie przemysłowej, a nie zapieprzał mi kilka razy w tygodniu po ulicy a to kopareczką, a to spychaczykiem słodkim małym, bo ma taką koncepcję na swój interes. Jeszcze ferma kurcząt by się przydała.

Odnośnie koszenia szybko i przemyślenia każdego murka - jasne, można szybciej, można
tomekpee
tomekpee 15.08.2019, 10:52:43
  • 0
@Spoyla: nie wiem o czym piszesz, w sensie - widzę tam przeciętny PRL-owski szeregowiec, ale czemu do mnie?

Ja tylko napisałem, że w tym samym miejscu postawienie wolnostojącego domu na dużej działce to nie jest kwestia preferencji ( a taki jest ton dyskusji) - to jest kwestia dużo większych pieniędzy.

Odnośnie zaś niechęci do szeregowca - alternatywa poniżej ;)

https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/pressland-cms/cache/article_show_section_gallery_item/hq/12115162-osiedle-za-zelazna-brama-w-polowie-lat-80.jpeg
tomekpee
tomekpee 15.08.2019, 11:14:03
  • 1
@MrEngineer: piszę realnie ile zajmuje MI ogarnięcie mojego trawnika na relatywnie niedużej posesji. A ogarnianie nie sprowadza się do skoszenia i pozostawienia skoszonej trawy tam gdzie leży.

I obstawiam, że Twoje doświadczenie przy ogrodach czyni Twój przykład ekhm.. mało reprezentatywnym. Na pewno są osoby które ogarną to mega sprawnie ale przeciętnej osobie ogarnięcie 2000 m działki nie zajmie 1 godziny tygodniowo. Chociażby się zes..ł.

A odnośnie maszyn na nieruchomości mieszkalnej
tomekpee
tomekpee 15.08.2019, 11:27:56
  • 0
@MrEngineer: Tak, masz rację. Zawsze. Nawet jak nie całkiem rozumiesz (ew. nie czytasz) co napisał oponent w dyskusji. Bez odbioru.
tomekpee
tomekpee 15.08.2019, 13:06:57
  • 1
@zzapal: po 1. To Twoje zdanie, szanuję, ale nie oczekuj że każdy tak samo myśli. Mnie zakład mechaniki pojazdowej zamiast rodziny z dziećmi robi różnicę. Po 2. Twój sąsiad ogarnął, że jego pomysł na życie ma wpływ na otoczenie i zajął się tym tak, aby sąsiedzi nie musieli tego widzieć/odczuwać. Z wynajmem maszyn budowlanych trudniej to zrobić.

A po 3. nadal uważam, że uprawianie tego typu działalności powinno być przez
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 3 z 3
  • >

Tomasz Pe

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 27.03.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 01.06.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking