Więc dostałem dużo próśb, żebym chociaż gameplay wypuścił jakiś, to macie xD Co mi tam. Ale na builda z grą poczekajcie jeszcze, aż skończę te rzeczy, które napisałem w Sticky Notes po prawej na dole na początku filmu. Dopiero teraz sobie zdałem sprawę, że projekt ma już 1 tydzień i 3 dni. Wow. Po prostu sam nie wierzę w to, jak to teraz wygląda xD
Podkręciłem trochę AI i wygląda na to, że w końcu nauczył się pilotować statek. Wyzwanie polega na tym, że AI dysponuje dokładnie tą samą fizyką, co gracz - nie może w żaden sposób oszukiwać.
@koder: Tak sobie oglądam gry SF, które wyjdą w 2019 i tu nagle natrafiam w zestawieniu na twoją grę @koder, takie miłe zaskoczenie ! Trzymam kciuki. [14:48]
Cześć Mireczki spod tagu #pixelart i #gamedev Chciałem wam pokazać coś nad czym pracuję od kilku dni. Może znacie grę NIUM, która posiada bardzo ciekawy styl graficzny, który śmiało można nazwać trójwymiarowym pixelartem. Technika jest prosta i stara jak świat, ale tworzenie tego typu grafiki przewyższa upierdliwością dzierganie na drutach. Kończąc już - pracuję nad edytorem, który ułatwiłby tę czynność.
@powaznyczlowiek @rezoner: Zdaje się że to są płaszczyzny (płaskie obrazki) ułożone nad sobą w trójwymiarowej przestrzeni w formie wafla?
Efekt jest fantastyczny, ale zdaje się, że nawet gość który to wymyślił sam przyznawał że to jest bardzo pracochłonne, więc tym bardziej plusik się należy.
@Neurohaox: Dlatego daje też eksport do poskładanego sprajta. Niemniej można to sobie zoptymalizować używając mesha składającego się z wielu warstw, wtedy to tylko jeden draw call I openly/webgl nie poczuje nawet różnicy.
Skonstruowałem bardziej pełną grafikę przedstawiającą progress naszej gry Glorious Companions przez ostatnie 9 lat
Aktualnie zbieramy wishlisty na Steamie (link ( ͡~ ͜ʖ͡°)) i wczoraj przebiliśmy 2000, dla nas to całkiem fajny wynik jak na projekt robiony weekendami.
@powaznyczlowiek: po części skille się poprawiły, w dużej części zmysł estetyki oraz dołączały też nowe osoby. Skład się lekko zmieniał na przestrzeni lat poza dwójką, która we wszystkich iteracjach uczestniczyła.
Co daje rozwój osobisty jeśli faktycznie pracujesz nad sobą?
Czołem Mirki!
Wołam wszystkich plusujących mój komentarz pod znaleziskiem z października w którym pisałem, że opowiem chętnym o procesie tworzenia gry przez niezależnego twórcę. [OK okazuje się, że nie można wołać plusujących spod znaleziska, więc zawołałem komentujących tamto znalezisko :/]
Mapa Bunker Hill z zaznaczoną trasą po której przemieszczał się samochód z zamontowaną kamerą, aby nagrać film archiwalny dla potomnych. Filmu nie znalazłem.
#starszezwoje - blog ze starymi grafikami, miedziorytami, rysunkami z muzeów oraz fotografiami
Jeżeli ktoś jest fanatykiem gier idle/clicker i posiada urządzenie z #ios to liczę na jego pomoc i uwagi przy testach mojej gry ;D Zapraszam na discorda gdzie podeślę TestFlighta. #gamedev
Podejrzewam, że większość obserwujących ten tag ludzi już nie żyje, ale mimo to postanowiłem go wskrzesić XD
Przez ostatni rok miałem sporo roboty, ale wyszedłem w końcu na prostą i mogę ponownie marnować czas wrzucając dziwne japońskie stworki na mirko ( ͡°͜ʖ͡°)
Na początek coś krótkiego, czyli Dōnotsura(胴面). Stworzenie to przypomina nieco typowego polskiego turystę w Holandii #pdk Nie posiada głowy, a jego twarz znajduje się na tułowiu. Niestety nie
UWAGA! ROZDAJO! (。◕‿‿◕。) Z racji nadchodzących świąt oddam w dobre ręce MacBook’a Air 2017 13”. Stan igła nie licząc zaklejonej kamerki i mikrofonu taśmą izolacyjną, którą odkleję przed wysyłką. W gratisie dysk twardy Samsung M3 Portable 1TB. Aktualnie laptop się formatuje. Losowanie przez mirkorandom, jutro o 23:59. Miłych i wesołych świat. :)
Doszły mnie słuchy że w tym roku dostanę MacBook’a Pro 2018 15” więc
#dziendobry w koncu nasza gra po 9 latach od powstania pierwszego prototypu doczekała się strony na Steamie wraz z trailerkiem Glorious Companions to takie połączenie Heroesów oraz Mount & Blade - rpg sandbox z turowymi bitwami, w którym walczysz o wzmocnienie swojej pozycji wśród lordów przemierzających krainę Navaroth.
@zakamuflowany_fetyszysta: no jagged alliance 2 piękna gra i niepowtarzalny klimat z tymi mailami, najemnikami, itp. Bannerlord oczywiście również instant buy jak tylko będzie dostepny, grałem na Gamescomie w jakąś preview wersję multi i było miodzio.
Aktualnie nad projektem pracuje 5 osób, ale to projekt hobbystyczno-weekendowy bez budżetu. Załączam jakąś starą graficzkę pokazującą przemiany, które przeszedł projekt przez te 9 lat:
Strona z Kodkesu Borgia tutaj Mictlantecuhtli i Quetzalcoatl, XV/XVI wiek.
"Kodeks Borgia jest sporządzony ze zwierzęcej skóry i złożony z 39 arkuszy. Każdy ma 27 cm na 27 cm, co daje całkowitą długości prawie 11 metrów. Wszystkie, z wyjątkiem arkusza końcowego, są pomalowane po obu stronach (76 stron). Kodeks czytany jest z prawej do lewej strony.
W pierwszej części Kodeksu znajduje się opis 260-dniowego kalendarza Azteków zwanego w języku Nahuatl – tonalpohualli. Pierwsze
Dopiero teraz sobie zdałem sprawę, że projekt ma już 1 tydzień i 3 dni. Wow. Po prostu sam nie wierzę w to, jak to teraz wygląda xD
Zakładam też tag: --- #earthx