Hej. Od jakiegoś czasu robię nową grę logiczną. Właśnie dodałem dynamiczne tła, które odzwierciedlają poziom progresji na planszy. Tu mały filmik pokazujący jak to działa w akcji:
Wczoraj pokazywałem mały update, ale dzięki komentarzom/uwagom, które otrzymałem znalazło się lepsze rozwiązanie, które możecie zobaczyć na gifie. Ze względu na możliwość budowy węzłów tylko w określonych punktach, to rozwiązanie wydaje się bardziej sensowne, niż pokazywanie okręgu o danym promieniu.
@FEAofTruss: no spoko, fajnie rozwiązane :) możesz zawiesić te belkę w powietrzu czy tylko dołączyć do węzła? Bo jak nie możesz w powietrzu wieszać to może trzebaby to zaznaczyć?
Wiele osób prosiło mnie, abym zrobił wpis opisujący moją grę EarthX. O czym ona będzie, czym już jest i jakie są plany na jej przyszłość? Tego dowiecie się w tym krótkim wpisie.
EarthX to gra o rozwijaniu swojej firmy rakietowej. Na początku rozwijasz pierwsze technologie rakietowe (jakieś silniki, zbiorniki paliwa i komputery). Możesz projektować, budować i wynosić swoje rakiety w kosmos. Różne budynki na ziemi również możesz budować (np. bez fabryki nie zbudujesz
@JavaDevMatt: dzięki wielkie! podcast odsłuchany w całości, pewnie jeszcze wrócę do pierwszych 20 minut, bo bardzo rzeczowo i konkretnie opisane ( ͡°͜ʖ͡°)
Widać jak bardzo rynek gier mobilnych odleciał w krainę czystych liczb... co w zasadzie drażni pro graczy, ale kasa jest tego warta. Dzięki wielkie za materiał ( ͡°͜ʖ͡°)
Montuję właśnie bardzo konkretny podcast z wydawcą gier mobilnych. Jeden z tych odcinków, które sam koniecznie chciałbym przesłuchać parę lat temu, zanim zabrałem się za pierwszą grę mobilną. Padają konkretne liczby związane z analitykami (np. jaką retencję powinna mieć gra zanim wyda się ją globalnie) i przykładowe budżety - naprawdę cieszę się, że udało się nagrać taki odcinek.
Podcast wychodzi długi (ponad godzinę), ale jeśli myślicie poważnie nad udaną grą mobilną (wydaną
Poszukujemy twórców gier, którzy byliby chętni podjąć współpracę i upłynnić kilka-kilkaset kluczy do stworzonych gier. Chcemy stworzyć bundle z grami stworzonymi przez użytkowników portalu, a zyski przeznaczyć na szczytny cel...takie wykopowe humble bundle.
Jeśli jest ktoś zainteresowany można zgłaszać się na PW.
Robienie przerwy w developmencie projektu "na boku" zawsze grozi tym, że z dni robią się tygodnie. Tutaj chciałem zrobić sobie weekend przerwy - i ten weekend potrwał 3 tygodnie :(
No ale trzeba w końcu zabrać się do roboty. Na początku coś łatwego - dodałem model emitera mikrofal do gry i zjonizowaną plazmę z pyłu pierścienia, gdy się go odpala.
Piąta już antologia Fantazmatów, tym razem poświęcona tylko jednemu tematowi: smokom. Za darmo, w czterech formatach, po profesjonalnym opracowaniu. Nic, tylko brać, pobierać czytać i dzielić się ze znajomymi. ( ͡º͜ʖ͡º)
@gh001st: @ziuumm: @BrudnyPedro: wystarczy, że nie wykopiecie tego znaleziska i wołani nie będziecie.
@BrudnyPedro: raz na kilka miesięcy (tak naprawdę ostatnia duża antologia była jeszcze w październiku, nanoFantazje ciężko nazwać "dużymi"), poza tym nie mamy na celu zdobywania jak największej popularności (oczywiście jest mile widziana, ale nie ma parcia na cyferki, skoro na żadną księgowość się to nie przekłada). Lubimy dobre teksty, lubimy je
American McGee to jeden z developerów, którego najbardziej szanuję nie tylko za jego kreacje, ale za to, jak cholernie ciężkie miał życie, a mimo to dał radę wyjść na prostą.
W którymś z wywiadów American wspomniał, że inspiracja do stworzenia Alicji w tak makabrycznym tonie pochodzi z jego ciężkiego, oszałamiającego wręcz dzieciństwa. W 13 urodziny McGee, jego ojciec, którego właśnie wtedy spotkał pierwszy raz w życiu, pojawił się "cuchnący moczem" i rzucił się
@Luvsic: Wow. Uwielbiam jego dwie Alicje i nigdy nie wgłębiałem się w jego biografię ale teraz nie dziwię się, czemu miejscami te gry był tak pokręcone(╭☞σ͜ʖσ)╭☞
ΔV: Rings of Saturn | Steam | tagi do obserwowania: #kodermakesgames #deltav
źródło: comment_0hGXBJTZ4bZ5O0aBdOlWg2cyxcxoWnp5.jpg
Pobierz