Wpis z mikrobloga

Cześć Mireczki spod tagu #pixelart i #gamedev
Chciałem wam pokazać coś nad czym pracuję od kilku dni. Może znacie grę NIUM, która posiada bardzo ciekawy styl graficzny, który śmiało można nazwać trójwymiarowym pixelartem. Technika jest prosta i stara jak świat, ale tworzenie tego typu grafiki przewyższa upierdliwością dzierganie na drutach. Kończąc już - pracuję nad edytorem, który ułatwiłby tę czynność.

ps: nie - to nie są voxele.
rezoner - Cześć Mireczki spod tagu #pixelart i #gamedev
Chciałem wam pokazać coś nad...

źródło: comment_yaLctrd9OGcYtzuLYF37lCe7ieITeBsu.jpg

Pobierz
  • 26
@rezoner: wiem jak wygląda rysowanie obrazków w silnikach, ale gra która pokazałeś pozwala na obracanie kamera itp - czyli będziesz też generował oteksturowane obiekty lub tekstury do położenia? Planujesz też wsparcie dla elementów nachylonych pod kątem innym niż 90st względem podłoża?
to nie są voxele

@powaznyczlowiek @rezoner: Zdaje się że to są płaszczyzny (płaskie obrazki) ułożone nad sobą w trójwymiarowej przestrzeni w formie wafla?

Efekt jest fantastyczny, ale zdaje się, że nawet gość który to wymyślił sam przyznawał że to jest bardzo pracochłonne, więc tym bardziej plusik się należy.
Neurohaox - > to nie są voxele
@powaznyczlowiek @rezoner: Zdaje się że to są płaszcz...

źródło: comment_WIhJtkP8twg6rDtEgUrZzHy3h0zb1gbZ.jpg

Pobierz