Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko203
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
tgdnx

tgdnx

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1012
  • Znaleziska 110
  • Mikroblog 902
  • Obserwujący 7
  • Obserwowane 1

4

Biblia po kolei w 4 minuty

Biblia po kolei w 4 minuty

11 letni chłopiec prezentuje Biblię księga po księdze. Fascynujące!

K1Ja2
z
youtube.com
dodany: 07.03.2016, 14:32:05
  • 2
  • #
    wiara
  • #
    religia
  • #
    chrzescijanstwo
  • #
    mikromodlitwa
  • #
    ateizm
  • #
    4konserwy
tgdnx
tgdnx 07.03.2016, 16:31:43
  • -1
Współczuję takiego prania mózgu w tak młodym wieku.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

436

Twitter manipuluje. Każdego dnia ignoruje posty prawicowych użytkowników!

Twitter manipuluje. Każdego dnia ignoruje posty prawicowych użytkowników!

Pogłoski że Twitter w tajemniczy sposób kasuje badź "ignoruje" posty politycznie niepoprawnych i niewygodnych użytkowników zostały potwierdzone przez pracownika firmy! Ciekawy artykuł osoby której odebrano znak "weryfikacji" Twittera z powodu poglądów politycznych.

konto usunięte
z
breitbart.com
dodany: 06.03.2016, 08:52:31
  • 67
  • #
    swiat
  • #
    polityka
  • #
    technologia
  • #
    twitter
tgdnx
tgdnx 06.03.2016, 14:32:02
  • -49
Podsumujmy prawicową narrację. Według niektórych prawicowców świat wygląda tak, że największe media, zarówno te internetowe (reddit, twitter) jak i bardziej tradycyjne zdają się być lewicowe. Tak samo największe firmy technologiczne oskarżane są o lewicowość (Apple).

W takiej sytuacji można się zastanowić, czy prawicowość nie koreluje w jakiś sposób z mniejszymi zdolnościami umysłowymi. Mniej zdolni prawicowcy chcieliby, używając lewicowej narracji, aby bardziej zaradni lewicowcy pochylili się nad ich brakiem możliwości umysłowych i pozwolili
  • 23
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tgdnx
tgdnx 06.03.2016, 15:13:28
  • -35
@4tek: prawicowy wolnomyśliciele nazywają rzeczy po imieniu, żeby zorientować się w sytuacji. Wymaganie takiego prostego kategoryzowania od lewicowych właścicieli technologii to proszenie się o handicap.

Ty mi lepiej wymień listę prawicowych mediów społecznościowych głównego nurtu albo razem zastanówmy się dlaczego prawicowe, prawdziwe, niezmanipulowane portale przegrywają z lewicowymi tworami.

edit: no i zapomniałem o facebooku, też
tgdnx
tgdnx 06.03.2016, 15:46:24
  • -21
ale dlaczego w ogóle tego rodzaju media mają być politycznie sterowane?

wspieranie poglądów lewicowych / deprecjonowanie prawicowych to właśnie spory handicap dla jednej ze stron


@4tek: a są? Bo zauważ, że ja tłumaczę tylko konsekwencje wynikające z takiego myślenia. Mnie bardziej interesuje DLACZEGO to akurat lewica a nie prawica rzekomo steruje redditem, twitterem i facebookiem. Dlaczego prawica nie jest w stanie stworzyć wartościowych mediów społecznościowych?

powinna ograniczać się do dostarczenia
tgdnx
tgdnx 06.03.2016, 17:21:32
  • -18
@4tek: wymyśliłeś sobie przykład z pogranicza fantastyki i próbujesz to sprzedać jako argument. Nie widzę sensu dyskutowania i walki z wymyślonym chochołem. Mógłbyś wziąć przykład z życia i jako analogii użyć przykładów prawicowych mediów, które nie dopuszczają do publikacji autorów z lewicowymi poglądami. Oh wait.

Mamy.

@FollowTheSmoke: ale wymień te prawicowe serwisy z sektora nowych technologii i mediów, które uczciwie pozwalają swobodnie wypowiadać się każdej ze stron i
tgdnx
tgdnx 06.03.2016, 17:38:24
  • -11
@4tek: najwyraźniej prawacka misja czynienia świata lepszym sprzedaje się słabiej. Rozwiązaniem ma być płaszczenie się przed lewakami, żeby otworzyli swoje platformy aby prawicowcy mogli z nich równie skutecznie siać swoją ideologię?

To zakrawa o żart, trzeba się pogodzić z tym, że lewicowcy są skuteczniejsi w swoich działaniach. Wykopywanie tego znaleziska to publiczne przyznanie o nieudolności prawicy. Najprawdopodobniej nie bez powodu nie ma prawicowego twittera i prawicowego facebooka.

Skąd się wzięły
tgdnx
tgdnx 06.03.2016, 17:43:16
  • -13
Media społecznościowe to natomiast inna bajka - tutaj rola właściciela serwisu w teorii sprowadza się do "obsługi technicznej" społeczności niezależnych nadawców.


@4tek: wybacz, ale to brzmi jak prawacka teoria. Czy właściciele serwisów społecznościowych gdzieś takie oświadczenia zamieścili? Czy regulamin serwisu społecznościowego, który użytkownik czyta przed rejestracją zawiera takie deklaracje? Mógłbyś przytoczyć?
tgdnx
tgdnx 06.03.2016, 18:19:04
  • -11
@Xriri: rozumiem, ale nie uważam za konieczne, żeby prywatny serwis musiał robić aż tak szczegółowy regulamin. Na pewno mają zapisane, że mogą usunąć użytkownikowi cokolwiek bez podawania uzasadnienia i to w świetle prawa wystarczy.

Być może od strony ekonomicznej bardziej opłaca im się usunąć niektóre posty takiego korwina niż je pozostawić.
tgdnx
tgdnx 06.03.2016, 23:54:12
  • -3
@RuskiHolmes: a ja naiwny myślałem, że rozkład prawicowców i lewicowców w polskim, europejskim i amerykańskim społeczeństwie jest w okolicach pół na pół. Sugerujesz, że lewicy jest zdecydowanie więcej i dlatego zagarniają media?

Ciekawe, czy to że nie ma polskiego lewicowego wykopu jest wynikiem tego, że Polscy lewicowcy są nie tylko głupsi od swoich lewicowych kolegów, ale również bardziej tępi od prawicowców, czyli znajdują się prawie na dnie drabiny intelektualnej, niewiele
tgdnx
tgdnx 07.03.2016, 00:43:12
  • -4
Oczywiście, że jest.

@RuskiHolmes: top kek.

Jeśli tak to patrząc po Wykopie przed wyborami PiS musiało popierać jakieś 80-90% Polaków.

@RuskiHolmes: czyli to lewacka garstka 10-20% polaków zarządza największymi prywatnymi mediami w Polsce? Dlaczego to nie prawicowe media mają największy zasięg?

468

Historia pokazuje, że ateizm jest równie naturalny co wiara w bogów [ENG]

Historia pokazuje, że ateizm jest równie naturalny co wiara w bogów [ENG]

Wiara w bogów wcale nie była u starożytnych czymś oczywistym. Wręcz przeciwnie, ateiści aktywnie działali w politeistycznych społeczeństwach. Rzuca to cień na teorię, że religijność u ludzi jest stanem domyślnym, a ateizm to tylko wymysł współczesnych czasów.

alkan
z
cam.ac.uk
dodany: 04.03.2016, 06:07:35
  • 375
  • #
    ateizm
  • #
    agnostycyzm
  • #
    antyklerykalizm
  • #
    nauka
  • #
    kultura
  • #
    zainteresowania
tgdnx
tgdnx 04.03.2016, 17:23:04
  • 12
zakaz wieszania krzyży, czy wycofanie lekcji religii w szkołach...

@mixplus: wycofanie religii ze szkół obejmuje także nauczanie islamu. Niemądrzy chrześcijanie, którzy wpuścili naukę religii do szkół otworzyli drogę do indoktrynacji również dla innych wierzeń. Rozsądni ludzie chcą się pozbyć religii ze szkół, co zapobiegnie nauczaniu islamu w placówkach oświaty.

Ten pierwszy woli zginąć w obronie wartości, drugi gdyby mu kazali zjadłby g---o, byle by przeżyć... Za grosz godności i honoru.
tgdnx
tgdnx 04.03.2016, 17:25:21
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tgdnx
tgdnx 04.03.2016, 17:45:38
  • -1
Wiara na fundamencie wolności.


@SiR-SiR: Wiara na fundamencie niemożliwości pogodzenia się z własną niemocą.
tgdnx
tgdnx 01.03.2016, 19:59:58
  • 5
Czy katolik może krytykować papieża? Na wykopie pojawia się wiele komentarzy krytycznych wobec decyzji i postaw Franciszka, czasami są to nawet komentarze w ostrych słowach (np. Franciszek to Czarny Papież , który ma za zadanie zniszczyć KK od środka.), które napływają spod klawiatur zadeklarowanych katolików.

Mam wrażenie, że wierni przeszli z krytyką Franciszka do porządku dziennego, jeżeli coś im się nie spodoba, to bez ogródek i zahamowań wygłaszają swoje krytyczne stanowiska.

Dlaczego mnie
tgdnx - Czy katolik może krytykować papieża? Na wykopie pojawia się wiele komentarzy ...

źródło: comment_3xAg9EzgyxX4XEi4XtbSq8RaEleNxosC.jpg

Pobierz
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

PatologiiZew
PatologiiZew
01.03.2016, 20:05:40
  • 8
Czy katolik może krytykować papieża?


@tgdnx: Tak. Temat wałkowany milion razy. Polecam dogmat o nieomylności papieża.
  • Odpowiedz
D.....a
D.....a
konto usunięte 01.03.2016, 20:12:37
  • 9
@tgdnx:

Czy katolik może krytykować papieża?
D.....a - @tgdnx: 
 Czy katolik może krytykować papieża?

źródło: comment_MSOB2O9ZAnER6RvA3l0Ib5sHehKfWxGW.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz

1433

Gruba obłuda

Gruba obłuda

Wybiórczość Hejt Stop - Nie zajmujemy się przypadkami obrażania uczuć religijnych. Jeśli dotyczą chrześcijaństwa.

konto usunięte
z
wykop.pl
dodany: 29.02.2016, 21:13:47
  • 128
  • #
    polska
  • #
    kod
  • #
    soros
  • #
    hejtstop
  • #
    religia
  • #
    hipokryzja
tgdnx
tgdnx 29.02.2016, 22:49:37
  • -71
Ten wykop i większość napisanych pod nim komentarzy obraża moje uczucia niereligijne. Też zgłosicie?
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tgdnx
tgdnx 23.02.2016, 10:20:37
  • 1
Na wykopie nigdy nikogo do niczego nie namawiałem.

#oswiadczenie #takbylo
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

X.....n
X.....n
konto usunięte 23.02.2016, 10:21:57 via Android
  • 0
@tgdnx: nawet do "usuń konto"?
  • Odpowiedz
A.....m
A.....m
konto usunięte 23.02.2016, 10:25:00
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 22.02.2016, 15:16:00
  • 3
Szczęść Boże. Pod tagiem #mikromodlitwa robi się małe zamieszanie, ponieważ pojawiają się wpisy z intencjami do różnych Bogów co może prowadzić do konfliktów pomiędzy grupami wyznaniowymi.

Proponuję sensowne rozwiązanie tego problemu, które uwzględnia wolność wyznania. Pod tagiem #mikromodlitwa zbierajmy intencje skierowane do wszystkich Bogów a intencje do Boga konkretnego wyznania niech pojawiają się pod tagiem szczegółowym, dla przykładu:
#mikromodlitwachrzescijanska
#mikromodlitwaislamska
#mikromodlitwazydowska

Czy założenie tagów szczegółowych to dobry pomysł?

  • Tak, to dobry pomysł 30.8% (20)
  • Nie, wymyśl coś lepszego 69.2% (45)

Oddanych głosów: 65

  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....k
L.....k
konto usunięte 22.02.2016, 15:17:15 via Android
  • 23
@tgdnx: Bóg jest jeden.
  • Odpowiedz
PatologiiZew
PatologiiZew
22.02.2016, 15:19:13
  • 15
@tgdnx:
1. Bóg jest jeden.
2. Tag założyli katolicy i jak widać wiele osób myśli że "wkurzy" nas głupimi wpisami i psuciem tagu.
@Davila: Moderowane tagi potrzebne na wczoraj ;)
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 21.02.2016, 19:21:24
  • 31
Podaję pięć niepodważalnych dowodów na istnienie Boga. Długo nad tym rozmyślałem, ale wydaje mi się, że doszedłem do bardzo solidnego opracowania:
1. Dowód kosmologiczny - wszechświat nie może istnieć bez przyczyny, jego przyczyną musi być Bóg.
2. Dowód matematyczny - w matematyce istnieją nieskończoności, nieskończone proste, nieskończone ciągi. Człowiek nie jest w stanie pojąć pojęcia nieskończoności, więc musi istnieć nieskończony byt, który stworzył nieskończoność.
3. Dowód biologiczny - gdyby Bóg nie istniał po co miałoby
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

CichyGlosZTyluGlowy
CichyGlosZTyluGlowy
21.02.2016, 19:23:09
  • 191
@tgdnx:
CichyGlosZTyluGlowy - @tgdnx:

źródło: comment_K5ATwGjfPE3KbD4LIkUpLKb8K5l15JJX.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
e.....9
konto usunięte 21.02.2016, 19:27:14
  • 109
1. Skąd założenie, że wszechświat nie może isniteć bez przyczyny? Udowodnij.
2. To to już w ogóle #rakcontent. Wychodzi na to, że używasz pojęć których nie jesteś w stanie pojąć. O ironio.
3. Zacząłeś od złej strony - życie powstało, bo warunki były sprzyjające. Gdyby nie były to by nie powstało.
4. Emocje to głównie hormony, opisane i zbadane już dawno temu. Substancje modyfikujące świadomość i emocje są znane
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 19.02.2016, 19:28:55
  • 2
Według was można wybrać czy się wierzy lub nie wierzy w Boga? Jeżeli to kwestia wyboru to czy potrafilibyście na zawołanie przestać wierzyć? Jeżeli nie jest to kwestia naszego wyboru to co z osobami, które nie potrafią uwierzyć?

#wiara #religia #pytanie #chrzescijanstwo
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kubako
kubako
19.02.2016, 20:28:27
  • 1
@tgdnx: Moim zdaniem, o czym już tu pisałem na mirko parę razy, wiara jest efektem przeżyć, doświadczeń, przemyśleń, obserwacji, posiadanej wiedzy itp. Wiara powstaje niejako samoistnie na podstawie tych zmiennych. Tak jak powiedzmy miłość, zaufanie, czy inne szczere uczucia.
Dlatego Zakład Pascala nie ma sensu, bo nie można szczerze uwierzyć z wyrachowania. Można zachowywać pozory wiary - chodzić do kościoła, modlić się itp. ale jeśli jakiś bóg istnieje, to wie
  • Odpowiedz
LegionPL
LegionPL
19.02.2016, 21:06:13
  • 1
@tgdnx: Nie, tak samo jak nie możesz wybrać że wierzysz w to że umiesz latać i bez oporu skoczyć z dachu.
To kwestia bycia przekonanym mało ważne przez co lub kogo.
  • Odpowiedz

778

Duch dziecka pociesza matkę balonem

Duch dziecka pociesza matkę balonem

Całkiem ciekawy zbieg okoliczności, chociaż kto wie

Krauzer
z
youtube.com
dodany: 14.02.2016, 19:54:49
  • 235
  • #
    duchy
  • #
    paranormalnie
tgdnx
tgdnx 15.02.2016, 01:46:38
  • -28
chociaż kto wie

ja wiem. Wiem też, że wykopujący to znalezisko to oderwani od rzeczywistości idioci.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tgdnx
tgdnx 14.02.2016, 16:21:02
  • 6
#truelolcontent #fronda #frondacontent

Jak wyrzucić UFO z domu imieniem JEZUS -> http://i.imgur.com/uhcGMYN.jpg
tgdnx - #truelolcontent #fronda #frondacontent

Jak wyrzucić UFO z domu imieniem JE...

źródło: comment_rytkPVeTyjQoGnA1cMlGTYi18U8Hxpm4.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tgdnx
tgdnx 12.02.2016, 18:08:45
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Lookazz
Lookazz
12.02.2016, 18:11:56 via Android
  • 4
@tgdnx: Jan Paweł II wierzył i co? Teraz nie żyje.
  • Odpowiedz
G.....d
G.....d
konto usunięte 12.02.2016, 19:11:53
  • 0
@tgdnx: no i co z tego?
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 10.02.2016, 12:49:35
  • 3
Co sądzicie o takiej odpowiedzi na pytanie "dlaczego opętanie dotyczy osób mocno wierzących bądź wychowujących się w domach gdzie religia była na pierwszym miejscu?":

Bo osoba wierząca mocno i religijnie zaangażowana jest dla Szatana zacnym "trofeum", "wyzwaniem". Na takich osobach mu najbardziej zależy. Dlatego je atakuje. Osoba niereligijna, nie przestrzegająca dajmy na to dekalogu już jest "w jego posiadaniu" wiec nie ma po co marnować many na takiego typka (
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

MarianKolasa
MarianKolasa
10.02.2016, 12:51:52
  • 8
@tgdnx: sądzę, ze jedyną rozsądną odpowiedzią jest ta, że takie osoby są bardziej podatne na zaburzenia psychiczne
  • Odpowiedz
G.....n
G.....n
konto usunięte 10.02.2016, 13:00:48
  • 1
nie sugeruje, że przez sam fakt nie bycia osobą mocno religijną jest się złym (gorszym?) człowiekiem?

@tgdnx: Sugeruje.
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 07.02.2016, 12:52:09
  • 59
Moi naiwni w wierze bracia i siostry. Jest przypał, bo ten wasz ujawniony ksiądz to najprawdopodobniej zwykły troll. Przejrzyjcie sobie jego wpisy na mirko: http://www.wykop.pl/ludzie/wpisy/meres/ ( http://archive.is/nsKre ). Po popularnych tagach w jego profilu widać, że pokasował część swojej aktywności, jednak kilka ciekawych wpisów zostało. Ostatnio zastanawiał się czy kupić sobie m.in. Audi TT lub Mazdę RX8 żeby podjeżdżać do kościoła ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#mikromodlitwa
tgdnx - Moi naiwni w wierze bracia i siostry. Jest przypał, bo ten wasz ujawniony ksi...

źródło: comment_K79ka0SfKDkryV5ghT9IdZtzgDEsPQgw.gif

Pobierz
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Chrystus
Chrystus
07.02.2016, 12:55:47
  • 48
@tgdnx: To ja też się ujawnię. Tak naprawdę to nie jestem Mesjaszem.
  • Odpowiedz
Thilers
Thilers
07.02.2016, 16:34:54
  • 28
@tgdnx: Może ten ksiądz ma trochę dystansu do siebie/świata i nie ma kija w dupie tak jak Ty ( ͡º ͜ʖ͡º)?
Poza tym ma prawo mieć swoje poglądy, bo Pan Bóg stworzył go wolnym (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 07.02.2016, 11:00:24
  • 51
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rpawelek
rpawelek
07.02.2016, 11:08:26
  • 35
@tgdnx: Jak ja Cię przegapiłem przy tworzeniu czarnej listy?

Pora naprawić błąd.
  • Odpowiedz
zarowka12
zarowka12
zarowka12
07.02.2016, 11:33:02
  • 42
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 06.02.2016, 22:36:17
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tgdnx
tgdnx
Autor
06.02.2016, 22:38:09
  • 4
Tutaj podobny rak, którym katoliczka mnie kiedyś obdarowała:

Inna kwestia to wady genetyczne czy choroby dzieci poczętych. Tutaj dotykasz grzechu pierworodnego i jego skutków. Bardzo bym chciała żebyś dokładnie to przemyślał i nie wyciągał pochopnych wniosków. Cofnijmy się do raju. W raju (czyli po prostu baardzo dawno temu) wszystko było idealne. Nie było bólu, przeziębienia, raka, i nadmiarowego chromosomu. Kiedy sytuacja się zmieniła? Wtedy kiedy człowiek zapragnął decydować co jest dobrem
  • Odpowiedz
G.....n
G.....n
konto usunięte 06.02.2016, 22:56:12 via Android
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 04.02.2016, 22:50:03
  • 20
Zazwyczaj nie bawię się w #polityka ale widząc jak pisowskie trolle sieją propagandę, że od samego początku była rzekomo mowa o 500 zł na drugie dziecko (a nieprzychylne media robią im czarny PR) to muszę przypomnieć słowa premier Szydło z debaty. Mówiła wyraźnie o 500 zł na każde dziecko, tak się kręci kiełbasę wyborczą.

#pis #polska #4konserwy #neuropa
tgdnx - Zazwyczaj nie bawię się w #polityka ale widząc jak pisowskie trolle sieją pro...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tgdnx
tgdnx
Autor
04.02.2016, 23:25:12
  • 7
o tych 500 PLN dla każdego dopiero media mówiły jak wprowadzane jest

@theone1980: dlaczego kłamiesz? Debata z Szydło była na długo przed wprowadzeniem tego programu. Nie było głośniejszego medialnego wydarzenia w sprawie programu 500 zł niż wystąpienie samej premier. Nie rób z siebie głupca sugerując, że artykuł z jakiegoś TVN24 Bis był głośniejszy medialnie niż wystąpienie premier w debacie, które oglądały miliony polaków.

Informacja nieprawdziwa

@Leonowicz: dlaczego kłamiesz?
  • Odpowiedz
t.....o
t.....o
konto usunięte 04.02.2016, 23:52:03
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz

43

500 zł na każde dziecko? Być może premier powiedziała to w emocjach

500 zł na każde dziecko? Być może premier powiedziała to w emocjach

Minister rodziny, pracy i polityki społecznej Elżbieta Rafalska przekonywała w Kontrwywiadzie RMF FM, że Beata Szydło nigdy nie obiecywała 500 złotych na każde dziecko.

tomyclik
z
fakty.interia.pl
dodany: 04.02.2016, 10:01:19
  • 12
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    obietnicepolitykow
  • #
    oszukujo
  • #
    dobrazmiana
  • #
    ekonomia
tgdnx
tgdnx 04.02.2016, 20:57:23
  • -1
Raczej z premedytacją machając kiełbasą wyborczą:
tgdnx - Raczej z premedytacją machając kiełbasą wyborczą:
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

tgdnx
tgdnx 04.02.2016, 13:39:00
  • 1
Chciałbym poruszyć temat uniwersalności moralności wśród ludzi i przeprowadzić z wami eksperyment myślowy.

Moja hipoteza jest następująca: każdy z nas uważa się za istotę postępującą moralnie biorąc pod uwagę działania realizowane obecnie i planowane w przyszłości. Specjalnie pomijam tu wydarzenia z przeszłości, ponieważ każdy z nas popełnia błędy i pewnie w swojej przeszłości mógłby znaleźć coś co obecnie mógłby nazwać niemoralnym błędem. Skupmy się na swojej teraźniejszości i przyszłości.

Pierwszym krokiem eksperymentu jest przyjrzenie
tgdnx - Chciałbym poruszyć temat uniwersalności moralności wśród ludzi i przeprowadzi...

źródło: comment_rNPVF3cSYeovKv7IyS651Xx6jcw0mKte.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x.....x
x.....x
konto usunięte 04.02.2016, 16:02:35
  • 3
@tgdnx: Tak, nadal sądzę, że to dowodzi jedynie pewnej relatywności ocen etycznych, i to nawet bardziej na zasadzie "lekkiego relatywizmu" (czyli niekoniecznie stawianie wszystkich tych sądów na równi, ale zwykłe stwierdzenie, że różni ludzie mają różne opinie). Absolutnie nie wiem, czemu z tego ma wynikać subiektywność pojęć etycznych.
  • Odpowiedz
x.....x
x.....x
konto usunięte 05.02.2016, 13:30:31
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
tgdnx
tgdnx 03.02.2016, 23:48:48
  • 42
O jak prychłem

#linux #humorobrazkowy #humorinformatykow
tgdnx - O jak prychłem

#linux #humorobrazkowy #humorinformatykow

źródło: comment_Jd2kNZAeCiicxPS3Vh7saCddHulnQQvV.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

franekfm
franekfm
04.02.2016, 10:12:37
  • 0
@tgdnx: stare ale zawsze bawi :D
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Strona 8 z 11
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 27.07.2022

    Rocznica
  • Mikroblogger
    od 12.02.2016

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking