Pracuję w tym całym IT już prawie 15 lat i naprawdę niewiele rzeczy mnie zaskakuje, ale żeby firma która jest notowana na giełdzie i nie jest dinozaurem pamiętającym cesarza Franciszka Józefa miała cotygodniowe godziny serwisowe trwające 6h (czyli zaplanowany downtime na poziomie ponad 3,5%) to naprawdę w najśmielszych snach nie przypuszczałem.
To jest przecież poziom usług na poziomie serwisu internetowego PKP.
#gielda #xtb
To jest przecież poziom usług na poziomie serwisu internetowego PKP.
#gielda #xtb










Jeśli chodzi o dotrzymywanie terminów, to mogę stawać w szranki z panem Jerzym R. R. Martinem, ale jeśli chodzi o samo meritum - zaskoczeń nie ma, pozostał nam jedynie śmiech.
Kalendarium:
5 i pół roku temu stwierdziłem, że jeśli jest jakiś plus tej pandemii, to może chociaż
https://wykop.pl/wpis/68223529/az-wstyd-sie-przyznac-zupelnie-zapomnialem-dobrze-
Lista wygenerowana za pomocą Mirkowołacz
2,5 roku temu pochopnie wyraziłem nadzieję, że pandemia powstrzymująca George'a przed wycieczkami i trzymająca go w domu może skłoni go do choć przelotnego romansu