@aaandrzeeey: Jedzie elektron na motorze, i nagle zatrzymuje go policja. - Czy wie pan, że jechał pan 250 km/h? - No dzięki, to teraz nie wiem gdzie jestem.
@monkeyshrines: NIE, NIE, PO TRZYKROĆ NIE! To jest jeden z wielu błędów powtarzanych w społeczeństwie. Osiągnięcie prędkości dźwięku nie ma nic wspólnego z powstałym obłokiem kondensacyjnym! Tutaj chodzi o nagłą, niemal skokową zmianę prędkości obiektu a co za tym idzie ciśnienia gazu wokół niego. W przypadku samolotu następuje to w momencie włączenia tzw. dopalaczy, które właśnie służą do tego aby rozwijać wyższe prędkości.
@monkeyshrines: NIE, NIE, PO TRZYKROĆ NIE! To jest jeden z wielu błędów powtarzanych w społeczeństwie. Osiągnięcie prędkości dźwięku nie ma nic wspólnego z powstałym obłokiem kondensacyjnym! Tutaj chodzi o nagłą, niemal skokową zmianę prędkości obiektu a co za tym idzie ciśnienia gazu wokół niego. W przypadku samolotu następuje to w momencie włączenia tzw. dopalaczy, które właśnie służą do tego aby rozwijać wyższe prędkości.
Może faktycznie nieco nadinterpretuję stwierdzenie, że jej teksty są niebezpieczne. Sam artykuł jednak napisany jest w tonie mocno dyskredytującym a nie na zasadzie swobodnego wyrażania opinii. To mi się nie podoba.
Była to największa katastrofa w historii energetyki jądrowej
Informacja nieprawdziwa.
Obiekt w Prypeci to była fabryka plutonu dla celów wojskowych z tabliczką "elektrownia". O tym się jednak nie mówi głośno przez co Czarnobyl stał się sztandarowym argumentem przeciw energetyce atomowej. Gdyby Rosjanie chcieli mieć elektrownię to wybraliby swoje reaktory typu WWR a nie RBMK.
@coo84: Jakbyś kiedyś zawitał na węzeł Sośnica A4/A1 to też radzę uważać szczególnie jadąc od Gliwic na Katowice. W ogóle na tym węźle to chyba wszystkie łuki na dojazdówkach są tak zaprojektowane, że głowa boli.
@aaandrzeeey: Jedzie elektron na motorze, i nagle zatrzymuje go policja. - Czy wie pan, że jechał pan 250 km/h? - No dzięki, to teraz nie wiem gdzie jestem.
@monkeyshrines: NIE, NIE, PO TRZYKROĆ NIE! To jest jeden z wielu błędów powtarzanych w społeczeństwie. Osiągnięcie prędkości dźwięku nie ma nic wspólnego z powstałym obłokiem kondensacyjnym! Tutaj chodzi o nagłą, niemal skokową zmianę prędkości obiektu a co za tym idzie ciśnienia gazu wokół niego. W przypadku samolotu następuje to w momencie włączenia tzw. dopalaczy, które właśnie służą do tego aby rozwijać wyższe prędkości.
@monkeyshrines: NIE, NIE, PO TRZYKROĆ NIE! To jest jeden z wielu błędów powtarzanych w społeczeństwie. Osiągnięcie prędkości dźwięku nie ma nic wspólnego z powstałym obłokiem kondensacyjnym! Tutaj chodzi o nagłą, niemal skokową zmianę prędkości obiektu a co za tym idzie ciśnienia gazu wokół niego. W przypadku samolotu następuje to w momencie włączenia tzw. dopalaczy, które właśnie służą do tego aby rozwijać wyższe prędkości.