Płaci abonament, ale dzwonić nie może... Wtf? Witamy w Orange!
Pawłowi Zalewskiemu we wrześniu ubiegłego roku zepsuł się telefon komórkowy. Złożył reklamację w salonie Orange, w którym go kupował. Z naprawy aparat wrócił zepsuty. Do dziś oddawał go już siedem razy! Oświęcimianinowi puszczają nerwy. Płaci abonament, ale z aparatu nadal nie może korzystać...
z- 96
- #
- #
Jeśli nie chce ci się czytać. Sprzedawca ma obowiązek w ciągu 14 dni ustosunkować się do roszczeń klienta.
Ok, dla dociekliwych, szerzej:
Opcja 1 - 5 miesięcy po
Twoim zdaniem podpisując umowę na 36 miesięcy z telefonem mogę po 33 miesiącach domagać się zwrotu zapłaconego abonamentu, ponieważ telefon mi umarł na 3 miesiące przed końcem umowy??? W jakim ty świecie żyjesz? Jakby tak było to wszyscy by poszli z torbami.
Rozdziel wreszcie takie rzeczy jak usługa i telefon. To dwie różne sprawy... przynajmniej w tym kraju.