Płaci abonament, ale dzwonić nie może... Wtf? Witamy w Orange!
Pawłowi Zalewskiemu we wrześniu ubiegłego roku zepsuł się telefon komórkowy. Złożył reklamację w salonie Orange, w którym go kupował. Z naprawy aparat wrócił zepsuty. Do dziś oddawał go już siedem razy! Oświęcimianinowi puszczają nerwy. Płaci abonament, ale z aparatu nadal nie może korzystać...
eufemka z- #
- #
- 96
Komentarze (96)
najlepsze
też tak twierdzę
No ale przed chwilą napisałeś że jest - nawet w tym samym zdaniu
Zdecyduj się telefon jest przedmiotem tej umowy czy nie jest.
Jeśli nie jest to możemy ją rozwiązać w każdej chwili i nic nie musimy oddawać bo nie udzielono nam zniżki.
Jeśli jest to odstąpienie od umowy oznacza, że nie ma żadnego abonamentu.
Co więcej klient przez 2 lata będzie korzystał z ich usług - każda minuta odebranego połączenia (z obcej sieci) to dla plusa zarobek 5gr.
Na zaokrągleniach cen do dziewiątek plus zarabia 2zł miesięcznie.
Jeśli klient skorzysta z internetu, roamingu albo wyśle jakiegoś mmsa czy czegokolwiek co nie
Jeśli nie chce ci się czytać. Sprzedawca ma obowiązek w ciągu 14 dni ustosunkować się do roszczeń klienta.
Przykład:
1 września - Klient składa reklamację z tytułu niezgodności z umową i żądaniem wymiany telefonu na nowy.
10 września - Sprzedawca wysyła do klienta list, że telefon można naprawić i odmawia wymiany telefonu. Przewidywany termin odbioru telefonu 20 września.
22 września - Klient odbiera naprawiony
Kolejny raz pokazujesz swoją ignorancję. z telefonem ulga do zwrotu się zmniejsza, a bez telefonu idzie w górę?!?! UOKIK nie obroni mnie przed moja własna głupota. Bo jak inaczej nazwać rozwiązywanie umowy w pierwszym dniu. Jakbym chciał tak zrobic to bym nie wzial dodatkowych usług,
Dostałem na cała umowę bezpłatnie usługi, za które miesiecznie zapłaciłbym 50 zł dodatkowo do "rat" :)
Przeczytaj sobie co wkleilem ze strony UOKiK... Pomogę Ci. Chodzi mi o: ugi przyznawanej przy zawieraniu umowy
Może teraz do Ciebie dotrze, ze ulga wyliczana jest za cała umowę i przyznawana w momencie podpisania umowy. Ja dostalem trzy usługi po 10 zł i jedna za 20. Wszystko to na 12 miesiecy.
3 sekundy ?
Klient dzięki ustawie ma wybór naprawa gwarancyjna albo wymiana na nowy.
Skoro wybierał naprawę to niech nie narzeka że długo to idzie.