Wodór może być tanio wytwarzany jako produkt uboczny w elektrowniach atomowych. SMR nabierają w ten sposób dodatkowego sensu. Jestem tylko zaskoczony, że chcą tem
I za to lubię Indie! Facet wykorzystał każdy milimetr przestrzeni, nawet wyprofilował sufit żeby maska samochodu się ładnie zmieściła. I myślę, że najbardziej to idzie mu tam o bezpieczeństwo. Bywając w Indiach się naoglądałem.
Dotarł. Dziękuję. Interia posłała go do spamu i nie widziałem. Moje stanowisko pracy zostało parę dni temu zredukowane i nie wchodziłem tutaj przez parę dni. Przepraszam za opóźnienie.
@Popsus: Mogę prosić o ponowne przesłąnie kontaktu? Wcześnie podałeś mi na facebooka ale nie udało mi się z tym kontem połączyć.Teraz wszystko działa u mnie poprawnie.
A co jeśliby właściciel samochodu poszedł z tym do autoryzowanego serwisu, poprosił o wycenę naprawy a potem zgłosił na policję zniszczenie mienia? Taka naprawa to ładych parę złotych na fakturze i do tego dochodzi zmarnowany czas.
Tylko, że większość z tych ludzi wcale się nie boi koronawirusa. Są to w bardzo dużej mierze ludzie, którzy po pracowali 'za dniówkę' np. roznosząc warzywa i nagle, z dnia na dzień, stracili zatrudnienie. Teraz mają do pokonania niejednokrotnie setki kilometrów do rodzinnych wiosek, gdzie pewnie zarażą masę ludzi. W Indiach jest mnóstwo osób które przez cały dzień pracują żeby tego właśnie dnia mieć co zjeść. Dla tych ludzi to wybór między
@komisarz_zawada: Pod tym względem mogę sobie z Diablo podać rękę. Robi to co lubi. Ale jak kasa będzie się nie zgadzać to będzie robił to samo gdzie indziej i z kim innym. Proste. Kasa jest po to, żeby było z czego żyć a niekoniecznie jest celem samym w sobie. A jeśli można przy okazji dobrze zarobić i dać innym dobrze zarobić, to czemu nie?
@Jare_K: Toteż właśnie. Ktoś wyjechał a potem zauważył co zrobił. Na drugim pasie zobaczył, żę jedzie na czołówkę więc uciekł na swój pas. Migacz to bardziej jak 'przepraszam' niże faktycznie coś, co chciał zrobić.
Panowie, porównujecie Volvo XC70 (model produkowany od 2007) z Seicento które jest produkowane od 1998. Samochody bardzo odległe od siebie konstrukcyjnie i jeszcze bardziej jak spojrzymy na materiały. To Volvo jest zbudowane z wykorzystaniem stali UHSS których, jak podejrzewam, projektanci Secento użyć nie mogli. Wytrzymałość materiałów jest tutaj drugą przepaścią. Trzecią przepaścią jest fakt, że Seicento jest tak ze 2,5 raza lżejsze co też ma wpływ na skutki uderzenia.