@mazaken: 3 próbki na jedną osobę wykonywane są dla każdej osoby z potwierdzonym zakażeniem - pierwsza próbka to wstępna, która potwierdza ze jesteś zakażony, a 2 kolejne wykonywane są pod koniec czasu choroby, jak stan się poprawia, aby potwierdzić ze jesteś zdrowy - 2 koleje próby o wyniku negatywnym - jesteś wyleczony.
@Mr--A-Veed: Jeśli mówisz o dalszym ograniczaniu pracy przez 1-2 miesiące, to znaczy tylko jedno - nie masz podstawowej wiedzy o tym jak funkcjonuje gospodarka, ze są to naczynia powiązane, gdzie praca jednego zależy/wpływa na prace drugiego. Teraz już dużo osób straciło prace, ale fakt jest tez gro osób które nadal pracuje, czy to zdalnie, czy tez w swoich zakładach. Ale dojdzie do sytuacji ze oni tez będą bez pracy, bo nie
@1realista1: Tutaj masz racje. Grupa ryzyka to osoby +65 lat i te które maja obniżoną odporność z różnych względów. Powinnismy minimalizować możliwość zarażenia właśnie ich poprzez ograniczanie kontaktu z innymi ludzi, wprowadzenie procedur i ograniczanie ich wyjść do dużych skupiskach ludzkich. Skoro naukowcy twierdzą ze 80% populacji przejdzie zakażenie wirusem, ok 80 % z tej puli będzie przechodziła zarażenie bez objawów, to aby zapobiec zapaści gospodarczej przez ograniczenia w funkcjonowaniu sklepów,
Od „grożą mu” do „ogłaszam wyrok” 12 lat więźnia daleka droga.... Przez następne 3-4 miesiące sprawa będzie nagłaśniana ze względu na wybory - później będzie żyła swoim życiem, skończy się na zawiasach i skierowaniu na leczeniu w poradni uzależnień.
W RTV EURO AGD obsługa poniżej standardów i wprowadzanie w błąd to standard. Miałem taką sytuacje w ich salonie sprzedaży w Galerii Echo w Kielcach. Wybrałem się tam aby kupić grill elektryczny na który miałem ochotę od dłuższego czasu. Po zwiedzeniu wystawy produktów znalazłem fajny grill Philips za 179 zł (cena na etykiecie produktu na półcewww.smogkielce.pl). Obejrzałem czy pudełko oryginalne, nie otwierane, wszystko w porządku wiec startuje do kasy aby uregulować należność.
@PiotrZ26: Widzę że p.PiotrZ26 od całej godziny jest zarejestrowanym użytkownikiem Wykop. Rozumiem że komentując w ten sposób nabija sobie punkty do premii - jako obrońca dobrego imienia marki RTV EURO AGD:) A typowym polaczkiem możesz nazwać p. kierownika z salonu RTV EURO AGD , który celowo wprowadzał mnie w błąd. Poza tym nie kręcę afery tylko opisałem rzetelnie sytuację która miała miejsce. Z drugiej strony, czego oczekiwać od obsługi sklepu skoro
'@PiotrZ26: nie wiem jak dokładnie czytałeś mój pierwszy wpis, ale nie napisałem nigdzie że miałem pretensje do kasjerki. Zdaję sobie sprawę że nie mogę mieć do niej żadnych uwag i wymagań bo ją też obowiązuje schemat funkcyjny dlatego poprosiłem o rozmowę z jej przełożonym. Ale brak pracowników i presja czasu nie tłumaczy zachowania kierownika który celowo wprowadzał mnie w błąd, licząc że uda mu się mnie przegadać, bo jak to napisałeś -