ludlum
ludlum
- 1
Pracownik banku wprowadzając nasz wniosek o bk2% do systemu popełnił błąd, przez który straciliśmy szansę na ten kredyt. Bank nie potrafi naprawić tego błędu. Co można zrobić w takiej sytuacji? #banki #bankowosc #prawo #kredythipoteczny #kredyt2procent
- BelkaBec
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: tylko do jednego niestety, przez pośrednika
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: błąd dotyczył rozdzielczości majątkowej - pracownik zaznaczył wspólnotę majątkową...
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson: w zasadzie to historia bardzo ciekawa bo bank procesował wniosek 4 miesiące, w ostatnim miesiącu już wiedział że jest problem a mimo to mydlił oczy ze pracują nad rozwiązaniem. Wyczekali az wygasła decyzja finansowa. Wizyty w banku kończyły się rozmowa w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi".
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: była poprawna, pośrednik ma skany. Pekao S.A.
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: sytuacja wygląda tak że nie mamy decyzji ostatecznej ale wygasła decyzja finansowa tydzień temu a dzisiaj usłyszałem od dyrektora że na 99% decyzja będzie negatywna, czekają tylko na maila z centrali
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: wniosek złożony do jednego banku bo brakło czasu - za późno było oddanie lokalu do użytku, miał jeszcze pójść do PKO BP
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: obiecali jutro zadzwonić i poinformowac o ostatecznej decyzji ale ja już przestałem wierzyć w te obietnice. Byłem z 5 razy u nich i nigdy nie zadzwonili. Jak będzie decyzja to dam znać
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson: podobno PKO przestało przyjmować wnioski 20.12.2023. Tyle dostałem info...
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson: nawet jak #!$%@?ł manianę to ostatecznie bank jest winny według mnie, wniosek złożony poprawnie
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson: bo tak było, do pekao wniosek był złożony znacznie wcześniej. PKO podobno chciało komplet dokumentów do 20.12 - i kompletu nie mieliśmy do tego czasu
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: dziękuję, dam znać jak się sprawą potoczyła. Jednak jak już dyrektor oddziału mi mówi że na 99% negatywna to nadzieja umiera
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson: dzięki za słowa otuchy! Dam znać jak się sprawa potoczyła
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@oliwka_widmo: zawołam, dzięki!
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@BelkaBec: po to brałem doradcę by się tym zajął, ja się na tym nie znam, jak widać wszystkim trzeba się zajmować samemu... A gdyby ktoś był ciekawy - nadal brak decyzji :)
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson @oliwka_widmo @marcpol mały update: byłem dzisiaj zapytać w banku jak im idzie i dostałem info że na 99.99% bedzie negatywna i w zasadzie mogą mi od razu negatywna wystawić jak tak często przychodzę i się łudzę że to coś zmieni. Przy okazji dyrektor dodał, że to nasza wina, a nie pracownika. Po tej rozmowie aż mam ochotę napisać skargę na obsługę przez dyrektora - tak chamsko jeszcze nie zostałem potraktowany w
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson: dzięki ;) ciekawe kiedy wydadzą, deweloper też wiecznie czekać nie będzie
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson Oddział Pekao umywa ręce, nic nie wiedzą, żadnych informacji mi nie udzielają, czekają na oficjalne info od centrali. Od pośrednika dostałem informację, że temat trafił ponad dwa tygodnie temu do dyrektora hipotek w Warszawie, ten negocjował z "Ryzykiem" (cokolwiek to znaczy), gdyż to "ryzyko" musi się zgodzić na wprowadzenie ponowne wniosku. "Ryzyko" nie udzieliło jednak żadnej odpowiedzi a wniosek jest aktualnie przedawniony. Czeski film i kpina z klienta.
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: dam mu znać, dzięki. Coś ostatnio wspominał że już nawet mu nie odpisują na maile
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@marcpol: dałem mu znać, dzięki
ludlum
ludlum via Wykop
- 1
@Shea_99: niestety żadnych nowych informacji z banku i od pośrednika, napisałem do rzecznika finansowego, który bardzo szybko odpowiedział - wysłali pismo do banku z prośbą o wyjaśnienie tematu, dostałem też kopię tego pisma. W przyszłym tygodniu idę do prawnika. Czas mi się kończy więc pójdę po zwykły kredyt a tu będę toczył wojnę.
- oliwka_widmo
ludlum
ludlum via Wykop
- 1
@oliwka_widmo wołam na update sprawy :)
- oliwka_widmo
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@oliwka_widmo: też liczę na rekompensatę, z tych dopłat wychodzi naprawdę dużo...
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@oliwka_widmo @Shea_99 @marcpol @DeoLawson Wołam na update. W dniu dzisiejszym dostałem odpowiedź na reklamację, tutaj cytuję: "W przypadku Państwa wniosku nie została podjęta pozytywna decyzja kredytowa". W piśmie od banku brak uzasadnienia oprócz informacji, że każdy przypadek rozpatrują indywidualnie i zgodnie z prawem bankowym. Rozmawiałem już z prawnikiem, idziemy z nimi na wojnę.
ludlum
ludlum via Wykop
- 1
@DeoLawson: na to wygląda, że nie dali żadnej decyzji. Nikt nie chce ponieść odpowiedzialności za to co się stało...
- DeoLawson
ludlum
ludlum via Wykop
- 1
@DeoLawson: błędy się zdarzają ale tak poważna instytucja jak bank powinna sprawdzać wprowadzane dane dwuetapowo - gdybym to ja popełnił jakiś błąd w jakiejkolwiek sprawie z bankiem to by nie mieli litości i wydoili mnie do cna. Nawet grosza by nie przepuścili. A gdy to bank popełnia błąd to nawet nie słyszysz słowa "przepraszam", tylko próbują Ci wcisnąć, że to Twoja wina (przy czym nie mają żadnych argumentów dlaczego). Jest to
- oliwka_widmo
ludlum
ludlum via Wykop
- 0
@DeoLawson: Magiczny może nie jest ale w takim razie, gdyby faktycznie by to było sprawdzane dwuetapowo, to nie jest błąd tylko karuzela błędów i braku kompetencji. Ktoś klepnął accept bo mu się nie chciało sprawdzać. Owszem, pośrednik #!$%@?ł, bank również #!$%@?ł. Fatalna kumulacja błędów, powinienem zagrać w totka. Co do procesu - tak, idę z nimi na wojnę, jednak chciałbym tutaj zaczynać, że koszta tej rozprawy, tak na start to około