Wpis z mikrobloga

  • 0
@DeoLawson: w zasadzie to historia bardzo ciekawa bo bank procesował wniosek 4 miesiące, w ostatnim miesiącu już wiedział że jest problem a mimo to mydlił oczy ze pracują nad rozwiązaniem. Wyczekali az wygasła decyzja finansowa. Wizyty w banku kończyły się rozmowa w stylu "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi".
@marcpol: błąd dotyczył rozdzielczości majątkowej - pracownik zaznaczył wspólnotę majątkową...


@ludlum: Czy podpisywana papierowa wersja wniosku była poprawna? Jaki to bank? Czas procesowania wskazuje na Pekao SA.

Czy otrzymałeś decyzję negatywną? Jeśli tak to z jakiej przyczyny?

Dlaczego wniosek został złożony tylko do jednego banku?
  • 0
@marcpol: sytuacja wygląda tak że nie mamy decyzji ostatecznej ale wygasła decyzja finansowa tydzień temu a dzisiaj usłyszałem od dyrektora że na 99% decyzja będzie negatywna, czekają tylko na maila z centrali
  • 0
@marcpol: obiecali jutro zadzwonić i poinformowac o ostatecznej decyzji ale ja już przestałem wierzyć w te obietnice. Byłem z 5 razy u nich i nigdy nie zadzwonili. Jak będzie decyzja to dam znać
@ludlum: Jak to za mało czasu? Przecież złożenie takiego wniosku to nie jest mechanika kwantowa. Nie rozumiem też argumentu ze zbyt późnym oddaniem lokalu do użytku? Pośrednik chyba też #!$%@?ł srogą maniane
@marcpol: była poprawna, pośrednik ma skany. Pekao S.A.


@ludlum: To dobra informacja i dobra praktyka skanowania dokumentów. Sugeruję poczekać do wydania decyzji przez bank. Pekao SA już raz przedłużało terminy ważności decyzji finansowej. Są to jedynie wewnętrzne regulacje banku i nie ma przeszkód do ich zmiany. Nie widzę też przeciwwskazań do korekty błędnej informacji w systemie banku.
  • 0
@DeoLawson: bo tak było, do pekao wniosek był złożony znacznie wcześniej. PKO podobno chciało komplet dokumentów do 20.12 - i kompletu nie mieliśmy do tego czasu