Członek Partii Razem masakruje neoliberałów
Wystąpienie Grzegorza Borka z Okręgu Świętokrzyskiego Partii Razem w ramach debaty o przyszłości Kielc
z- 3
- #
- #
- #
- #
- #
- #
Wystąpienie Grzegorza Borka z Okręgu Świętokrzyskiego Partii Razem w ramach debaty o przyszłości Kielc
zWarto obejrzeć - można się dowiedzieć czym różni się DDR od DDRiP, kto ma pierwszeństwo na przejeździe dla rowerów i kiedy istnieje obowiązek korzystania z drogi dla rowerów.
zGdyby te przystanki były budowane tam gdzie być powinny to można by się nawet cieszyć z dobrze wydanych pieniędzy. Niestety - przystanki będą umiejscowione w nieoptymalnych lokalizacjach przez co zmarnowana zostaje szansa na usprawnienie komunikacji miejskiej. Tym samym pieniądze te pójdą w błoto...
zOczywiście na każdym przejściu będzie trzeba czekać na zielone światło. Kult św. Przepustowości w pełnym wydaniu...
zNiedługo każdy człowiek na świecie będzie mógł założyć działalność gospodarczą w Estonii i tam płacić podatki (prawie) bez wychodzenia z domu :)
zBiegły rozgrzesza też Witolda B. z tego, że nie zwolnił przed pasami. Dlaczego? Takie zachowania prowadzą - zdaniem specjalisty - do zakłóceń w płynności ruchu. Kult św. Przepustowości w praktyce.
zBrawo! Sąsiednie Kielce płaczą z zazdrości :(
zMają nieco inne drogi, auta i przepisy. Jeżdżą więcej i szybciej, ale to u nas dużo łatwiej zginąć w wypadku. Czego możemy nauczyć się od Niemców?
zHierarchia powinna być taka: pieszy jest święty, potem jest rowerzysta, pasażer tramwaju... a na końcu kierowca
z- W miastach transport publiczny i rowerowy musi być dobrze pomyślaną alternatywą dla samochodu. Bez zmian mobilności nie będziemy w stanie zatrzymać zmian klimatycznych. Sektor transportu jest odpowiedzialny za 40 proc. emisji dwutlenku węgla. Gdyby wziąć pod uwagę wszystkie szkodliwe...
zNiech ktoś mi wytłumaczy, dlaczego?
zNiestety, prowadzący sprawę sędzia wydał niezgodny z prawem wyrok, podtrzymując zdanie policji, jakoby oskarżony nie miał prawa jechać jezdnią.
zTen post nie spodoba się większości polskich kierowców, zarządzającym ruchem ani nawet Krzysztofowi Hołowczycowi. To nie drzewa na poboczu, brak autostrad czy też 123 lata niewoli są bezpośrednią przyczyną tragicznej sytuacji na polskich drogach - to społeczne przyzwolenie na nadmierną prędkość.
zW ciągu najbliższych miesięcy w Dubaju powstanie ok. 30 km pasów na miejskich drogach przeznaczonych wyłącznie dla autobusów i taksówek. W stolicy emiratu, której transport publiczny jest oparty na autobusach, buspasy stosuje się dopiero od 2010 r.
zPoprzedni burmistrz, Bertrand Delanoë, wprowadził strefy Tempo 30 na 1/3 ulic. Nowa pani burmistrz, Anne Hidalgo, planuje rozszerzyć je w zasadzie na całe miasto.
zNiech nie zmylą Was pozory! Choć Berlin leży ledwie 90 km od polskiej granicy, to władze miasta ze znanych sobie tylko powodów nie chcą u siebie stosować sprawdzonych, polskich rozwiązań transportowych. Nie lepiej jest z samymi mieszkańcami.
zTragiczny wypadek w Klamrach, jak to zwykle bywa, wzbudził chwilowe zainteresowanie tematyką bezpieczeństwa ruchu drogowego. Dla odtrutki na tanią demagogię proponujemy obejrzeć parę zdjęć pięknych szpalerów drzew rosnących przy drogach krajów o najwyższym poziomie bezpieczeństwa ruchu.
zMiażdżące dane obalające całkowicie twierdzenie, że obowiązkowe kaski mają jakikolwiek związek ze zwiększeniem bezpieczeństwa.
zSą budynki, które nigdy nie przestają zachwycać. Fallingwater, czyli w wolnym tłumaczeniu ''Dom nad wodospadem'' zaprojektowany przez Franka Lloyda Wrighta w latach 30-tych XX wieku taki właśnie jest.
zCóż Nowy Jork poszedł w nieco innym kierunku rozwoju niż Wrocław o którym było tu znalezisko.
zWykop.pl