Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko206
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
johnyM

johnyM

Dołączył 7 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 444
  • Znaleziska 433
  • Mikroblog 11
  • Obserwujący 2
  • Obserwowane 0

1108

Prokurator u szarlatana Jerzego Zięby

Prokurator u szarlatana Jerzego Zięby

Prokurator wkracza do siedziby firmy Jerzego zięby, znanego szarlatana i szura

proce55or
z
facebook.com
dodany: 29.04.2019, 08:35:54
  • 235
  • #
    polska
  • #
    nauka
  • #
    zdrowie
  • #
    prawo
  • #
    prokuratura
johnyM
johnyM 29.04.2019, 12:58:21
  • -5
Pewnie większość nie wysłuchała Zięby o tym nalocie - jak to tak naprawdę jest. Prokuratura zarzuca sprzedawania leków, a on ich nie sprzedaje i nie produkuje. To są suplementy. Sprawa jest śmierdząca bez względu na to czy ktoś lubi czy nie lubi Jerzego Ziębę. Tu chodzi o coś więcej. Dla przykładu nie można już kupić w jego sklepie witaminy D3, która ma 4000 jednostek, a w aptece, bez recepty, taki suplement z
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

johnyM
johnyM 29.04.2019, 14:41:40
  • -2
@Iperyt: ale co ma piernik do wiatraka? Ja pisze o nielegalnym zamknięciu sklepu z powodu rzekomo sprzedawanych lekarstw, a takich nie było i sprawa się skończy tak, że nie było podstaw tej całej akcji. A Ty o czym piszesz?
johnyM
johnyM 29.04.2019, 14:48:04
  • 0
@Iperyt: I jeszcze jedno - w reklamach w tv celowo wprowadzają w błąd, bo mówią, że dany produkt np. proszek do prania usunie wszystkie plamy, a jak przychodzi co do czego, to tak jak w reklamie to nie działa - i na tej podstawie wg Twojej debilnej logiki - należałoby zamknąć całą fabrykę i zwolnić wszystkich z pracy, którzy zajmują się produkcją proszku do prania? Skoro masz taką pokrętną logikę,
johnyM
johnyM 29.04.2019, 15:41:45
  • 0
a wmawianiem ludziom, że trawa z jęczmienia leczy raka a witamina C wszystko


@Iperyt: Skoro jesteś naukowcem, to opierasz się zapewne na faktach, dlatego ja spytam Ciebie o Twoje powyższe zdanie, które zacytowałem: proszę pokaż mi miejsce gdzie Jerzy Zięba napisał/powiedział, że witamina C leczy wszystko, a trawa z jęczmienia leczy raka?
I druga sprawa - ważniejsza - jesteś hipokrytą kolego, bo z jednej strony chcesz ukarać faceta zamknięciem jego
johnyM
johnyM 30.04.2019, 15:26:18
  • -1
@Iperyt: NO i - minęła doba i nie znalazłeś żadnego odnośnika do filmu, czy tekstu, w którym to rzekomo J. Zięba mówi - cytuję Twoje słowa (ponownie) - "trawa z jęczmienia leczy raka a witamina C wszystko". Czyli wyssałeś sobie z palca, albo gdzieś zasłyszałeś i powtarzasz jak te lemingi. No chyba że jeszcze szukasz ;)
johnyM
johnyM 30.04.2019, 15:41:05
  • 0
@Iperyt: no ale to nie jest potwierdzenie Twoich słów. Witamina C wzmacnia odporność i jest niezbędna w wielu procesach obronnych organizmu - co nie jest niczym nowym. I pewnie przy szkarlatynie też pomaga, natomiast nie o to teraz chodzi. Ty napisałeś, że J. Zięba powiedział, że witamina C leczy wszystko - chciałbym, żebyś mi pokazał dokładnie to stwierdzenie.
johnyM
johnyM 30.04.2019, 15:49:31
  • 0
@Iperyt: A tymi mailami od ludzi, którzy postanowili napisać, że zastosowali w pewnych chorobach jakieś tam terapie i im pomogło to raczej nie jest na korzyść oczernienia Zięby i jednocześnie to nie potwierdza nadal Twoich słów. Najgorsze jest to, że trollować jest łatwo i powtarzać nieprawdziwe słowa, ale uargumentować merytorycznie już jest trudno - co?
johnyM
johnyM 30.04.2019, 16:00:20
  • 0
Wzmacnia odporność? Bzdura która powtarza wielu.


@Iperyt: Tak - oczywiście nie bezpośrednio - nie robi tego przecież samoistnie kwas askorbinowy - to jest oczywiste. Ale jest związkiem chemicznym, który wchodzi w reakcje z innymi związkami, które przyczyniają się do budowy odporności, usuwania wolnych rodników, czy np. uczestniczy w syntezie włókien kolagenowych. Dlatego stwierdzenie "Wzmacniać odporność" - to pewien skrót myślowy. Chyba to powinieneś jako naukowiec wiedzieć. A swoją drogą, to
johnyM
johnyM 30.04.2019, 16:04:53
  • 0
@Iperyt: Już drugi raz słyszę, że Czerniak nie ma dorobku naukowego. K---a mać!!! Jaki to ma związek z czymkolwiek. Lekarz ma leczyć a nie pisać prace doktorskie na jakies debilne niepotrzene nikomu tematy. Rozumiem, że i Ty jestes takim pseudo - doktorkiem, który nigdy sobie rąk smarem nie ubrudził i całe zycie spędził na uczelni - brawo - co Ty wiesz o zyciu?

12

Niewielka kość fabella powraca do organizmu ludzi w toku ewolucji - dlaczego?

Niewielka kość fabella powraca do organizmu ludzi w toku ewolucji - dlaczego?

Niewielka kość w kolanie niemalże zniknęła z organizmu ludzi w toku ewolucji. Teraz, niespodziewanie do niego powraca. Co się dzieje?

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 23.04.2019, 10:07:18
  • 38
  • #
    ciekawostki
  • #
    nauka
  • #
    liganauki
  • #
    biologia
  • #
    swiat
  • #
    zdrowie
johnyM
johnyM 24.04.2019, 08:15:11
  • 4
W wyniku ewolucji zniknęła ona z organizmu zdecydowanej większości populacji ... Najnowsze badania rzucają światło na zaskakujący powrót fabelli do organizmu wielu osób.

Co za bełkot. Sprytna manipulacja słowami!!!
Czyli ktoś stwierdził, że ta kość zniknęła, mimo że część populacji cały czas ją posiada i jednocześnie ten ktoś twierdzi, że ta kość zaczyna się pojawiać z powrotem. Oczywiście powołują się na statystyki, że kiedyś było mniej, dziś jest więcej - OK -
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

johnyM
johnyM 24.04.2019, 10:28:34
  • 1
@Maciek784: „(…) Kość ogonowa. Wbrew opinii tych, którzy uważają ją jedynie za szczątek ogona, spełnia bardzo pożyteczne funkcje w układzie ruchowym – jest miejscem przyczepu mięśni, łączy tył i przód kości miedniczej oraz prawe i lewe biodro, przechodzi przez nią zakończenie rdzenia kręgowego.”

Natomiast co do wyrostka, to już każdy dziś biolog/lekarz zna jego funkcje, np. odgrywa ważną rolę w pracy układu odpornościowego. Natomiast pamiętam jak w szkole uczono bzdur,
johnyM
johnyM 24.04.2019, 11:30:02
  • 0
BTW Coś takiego jak mikroewolucja u człowieka na przestrzeni wieków występuje


@demos7enes: BTW Coś takiego jak mikroewolucja u człowieka na przestrzeni wieków występuje
Tak, zgadzam się, to fakt. Natomiast makroewolucja to stek bzdur.

680

Rząd chce podnieść akcyzę na papierosy i alkohol.

Pokaż treści 18+

Rząd chce podnieść akcyzę na papierosy i alkohol.

Rząd chce od nowego rok podnieść opodatkowanie papierosów i alkoholu. Akcyza na nie ma wzrosnąć o 3 procent.

veiru
z
rmf24.pl
dodany: 16.04.2019, 11:04:25
  • 323
  • #
    polska
  • #
    alkohol
  • #
    papierosy
  • #
    handel
  • #
    polityka
johnyM
johnyM 16.04.2019, 17:01:47 via iOS
  • 0
@wiencejfakingcaptcha: egoista

376

Naukowcy są "pewni sukcesu". Prehistoryczna sensacja na Syberii

Naukowcy są "pewni sukcesu". Prehistoryczna sensacja na Syberii

"Jurassic Park" przestanie być fikcją?

o2-pl
z
o2.pl
dodany: 10.04.2019, 08:00:37
  • 113
  • #
    jurassicpark
  • #
    dna
  • #
    nauka
  • #
    prehistoria
  • #
    syberia
johnyM
johnyM 11.04.2019, 08:04:54
  • 0
Ciekawi mnie jak wyliczono wiek znaleziska na 42 tys. lat, może ktoś coś więcej wie?
  • 19
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

johnyM
johnyM 11.04.2019, 09:04:04
  • 0
@abcd23: czyli bzdura, bo metoda ta jest po prostu z założenia zła, ponieważ aby pomiary były prawidłowe, pomijając rachunek błędu, który w tym przypadku jest dość spory, to główne założenie tego pomiaru zakłada, że ilość izotopu węgla C14 (i nie tylko) powinna być stała, a tak nie jest. Natomiast jak koń wpadł do szczeliny, to na podstawie warstw geologicznych, też trudno by określić, bo nie wiadomo jaka ta szczelina była
johnyM
johnyM 11.04.2019, 10:53:26
  • 0
ewentualne zmiany w historii sa na tyle niewielkie ze to wciaz wiarygodna metoda, stad jednak mamy wlasnie ten rachunem bledu.


@GokuMK: jednak nadal jest to założenie. Co do kwestii obecności C14 w atmosferze, to nie musi być przyczyna zewnętrzna, może być to zmiana klimatu, a nawet testy nuklearne wykonywane przez człowieka.
johnyM
johnyM 11.04.2019, 11:45:23
  • -2
@gleorn: no ok - kilka tysięcy lat może akurat nie robi różnicy, choć nie do końca się z tym zgodzę. Natomiast ta sama metoda służy do obliczania czegoś co niby żyło miliony lat temu. Niestety, często się zdarza, że jakiś gatunek, który określano że żył miliony lat temu - został odkryty żywy i wcale nie ewoluował przez te miliony lat. Generalnie zmierzam do tego, że ustalanie daty czegoś co żyło
johnyM
johnyM 11.04.2019, 11:52:33
  • -5
@gleorn: Żeby nie być gołosłownym, to pierwszy lepszy artykuł, który znalazłem: http://wyborcza.pl/1,75400,16585895,Niezwykle_odkrycie_biologow__Czy_to_gatunek_sprzed.html
Czyli istnieją zwierzęta, które uważa się że wyginęły setki milionów lat temu, co pokazuje całą teorię ewolucji w złym świetle, a przede wszystkim datowanie skamieniałości. Najgorsze w tym wszystkim jest to, że mimo dowodów obalających teorię, jasnych i klarownych, nadal opowiada się bzdury, typu że jakiś konik żył 42 tysiące lat temu.
johnyM
johnyM 11.04.2019, 12:09:11
  • 1
@gleorn: ooo, to fajnie, nie wiedziałem z tym że do 50 tys lat. Czyli tylko na podstawie warstw geologicznych datuje się starsze znaleziska, gdzie tak naprawdę jak wyżej napisałeś, "jest to bardzo zaszumione". Tutaj jest lista zwierząt, które nie ewoluwały nawet od "pół milarda lat": https://blaber.pl/lifestyle/te-zwierzeta-nie-ewoluowaly-milionow/
Czyli na logikę: naukowcy (czyt. pseudonaukowcy) twierdzą, że skoro istnieją dziś jakieś zwierzęta i znaleziono szczątki w warstwie którą datują na 450 mln lat,
johnyM
johnyM 11.04.2019, 12:32:45
  • 0
@gleorn: jak mi udowodnisz że istnieje ewolucja, w kontekscie makroewolucji, czyli że z jednego gatunku powstał drugi gatunek, to z chęcią pogadam.
johnyM
johnyM 11.04.2019, 12:35:36
  • 0
@gleorn: i żeby było jasne, ja tylko proszę o jeden namacalny dowód, nic więcej.
johnyM
johnyM 11.04.2019, 12:42:15
  • -1
Ok. W działanie komputera też nie wierzysz?


@gleorn: Użyłeś dobrego słowa - "wiara", potwierdzając tylko to co oczywiste, że ewolucja (w kontekście powstwania gatunków) to teoria w którą się wierzy lub nie, podobnie jak wierzy się w Boga lub nie. Nie odsyłaj mnie proszę do artykułów, tylko podaj mi choć jeden dowód powstania nowego gatunku, albo przyznaj że dowodu nie ma.
johnyM
johnyM 11.04.2019, 18:35:15
  • 0
@GokuMK: Wirusy nie należą do królestwa zwierząt. Mutacje wirusów zachodzą, ale nie ma to żadnego odniesienia do ewolucji zwierząt. Ja pytam o zaobserwowane mutacje, które spowodowały powstanie nowego, innego organizmu, który nie może się rozmnażać ze swoimi przodkami, od których rzekomo pochodzi.
johnyM
johnyM 11.04.2019, 19:12:48 via iOS
  • 0
@stworek_potworek_pokaze_jezorek: to jest koń, więc nie jakiś inny gatunek, tylko inna rasa.
johnyM
johnyM 12.04.2019, 07:12:49
  • 0
w ogole nie zrozumiales kontekstu w jakim to slowo sie pojawilo w mojej wypowiedzi


@GokuMK: A to przepraszam, bo zrozumiałem, że tak jak większość ewolucjonistów powołujesz się na jakieś fakty, a potem na podstawie nich wyciągasz debilne wnioski, że jeżeli jakieś zmiany zachodzą na pewnym poziomie, to znaczy, że na pozostałych zachodzą również - mimo braku dowodów.

1047

Ustawa 447: Ruszyła kampania żydowskiej agencji restytucji mienia.

Ustawa 447: Ruszyła kampania żydowskiej agencji restytucji mienia.

Czyli Polacy oddajcie nam pieniądze które się nam nie należą. Ale oddajcie.

rzubercrazy
z
dzienniknarodowy.pl
dodany: 08.04.2019, 05:43:54
  • 107
  • #
    polska
  • #
    zydzi
  • #
    swiat
  • #
    448
  • #
    polityka
johnyM
johnyM 08.04.2019, 10:20:39
  • 12
@zly_wuj: Wiadomo, że MM pracuje dla Żydów, a dokładniej dla Rothschildów i jest to zwykły zdrajca, który zasługuje za to na sąd z wyrokiem kary śmierci. Problem w tym, że politycy znieśli karę śmierci dla urzędników państwowych, ale liczę na to, że taka kara zostanie przywrócona i wielu polityków straci głowę.

364

[ANW] Zasada antropiczna: Czy Bóg tworząc Wszechświat miał jakikolwiek wybór?

[ANW] Zasada antropiczna: Czy Bóg tworząc Wszechświat miał jakikolwiek wybór?

Zdumiewający fakt na temat Wszechświata: jego prawa fizyki i pierwotne warunki są idealnie dostrojone, aby życie mogło powstać i rozwijać się. Niektóre wartości fizyki fundamentalnej muszą mieścić się w określonym niezwykłe dokładnym zakresie. O niektórych ideach zasady antropicznej niniejsze ANW

RFpNeFeFiFcL
z
telegra.ph
dodany: 31.03.2019, 15:39:13
  • 243
  • #
    nauka
  • #
    kosmos
  • #
    wszechswiat
  • #
    filozofia
  • #
    swiatnauki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
johnyM
johnyM 01.04.2019, 07:24:26
  • -10
Zarówno tzw. ateiści i kreacjoniści reprezentują religię. Teoria wielkiego wybuchu i ewolucja (makroewolucja) to hipoteza bez potwierdzenia. Po prostu ateiści wierzą, że tak było mimo braku dowodów, bo wszystkie jakie do tej pory były pokazane, to albo zostały obalone, albo są tak niedokładne, że nie sposób tego nazwać nauką, typu: ktoś powiedział, że coś powstało z czegoś, analizując tylko cząstkową skamielinę szkieletu, potem szukano brakującego ogniwa i nigdy nie znaleziono, a jak
  • 5
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

johnyM
johnyM 01.04.2019, 09:30:30
  • -1
Weź się nie kompromituj


@Janusz_Rekina: Stwierdziłem jedynie fakty, opierając swoją wypowiedź na logice. Nie wiem co w tym kompromitującego, ale jak jesteś taki mądry i zacząłeś coś pisać, to może uzasadnij swoje stwierdzenie.
johnyM
johnyM 01.04.2019, 09:58:22
  • -1
Czasami warto opierać swoją logikę o naukowe fakty


@Janusz_Rekina: "naukowe fakty" to takie, że ich nie ma odnośnie powstania życia w sposób przypadkowy, z martwej materii. Nie udowodniono nic w tym temacie, istnieje jedynie przypuszczenie, że tak było, mimo sprzeczności z logiką, ponieważ prawdopodobieństwo, że żywy organizm powstanie z błota wynosi 0, albo może inaczej zapiszę: lim (x -> ∞) 1/x.

400

Gdzie ci wszyscy programiści? Wielu z nich ma braki w edukacji

Gdzie ci wszyscy programiści? Wielu z nich ma braki w edukacji

Unia Europejska zmaga się z niedoborem specjalistów w dziedzinie programowania. Najnowsze szacunki mówią, że chodzi o ponad pół miliona wakatów. Chętni do pracy są, ale często ich umiejętności nie idą w parze z oczekiwaniami pracodawców.

Conowegopl
z
conowego.pl
dodany: 24.03.2019, 09:46:31
  • 566
  • #
    polska
  • #
    programowanie
  • #
    praca
  • #
    programista15k
  • #
    naukaprogramowania
  • #
    it
johnyM
johnyM 25.03.2019, 10:05:20
  • 1
że ja już robię na swoim i praca w korpo mnie nie bawi.

@przemeko777: Zgadzam się w 100% - praca w korpo to zło.

550

"Teoria ewolucji jest dla idiotów" Powiedział jeden z mędrców polskich.

"Teoria ewolucji jest dla idiotów" Powiedział jeden z mędrców polskich.

Stary materiał ale naprawdę zabawny. Wiedza na poziomie średniowiecznego wieśniaka. Oni naprawdę myślą, że teoria ewolucji głosi, że zwierzęta "trenowały" się by ewoluować, że ewolucja to proces aktywny (mysz skakała z klifu aż w końcu wyrosły jej skrzydła i stała się nietoperzem) a nie pasywny?

konto usunięte
z
youtube.com
dodany: 14.03.2019, 21:49:59
  • 275
  • #
    polska
  • #
    heheszki
johnyM
johnyM 16.03.2019, 09:47:38
  • -1
Zarówno kreacjonizm jak i ewolucja w szeroko pojętym znaczeniu - to wiara. Prosty przykład: kreacjoniści nie widzieli Stwórcy, ale wierzą, że istnieje i to on stworzył świat. Ewolucjoniści nie widzieli, jak powstało życie, nie ma żadnych dowodów na wiele nauczanych teorii, a jednak w to wierzą.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

johnyM
johnyM 16.03.2019, 20:53:18
  • 0
Jednak, myśle, że część zmian można uchwycić w czasie jednego pokolenia ludzkiego.


@senrix: Jedyne co można zobaczyć to "deewolucję" - czyli więcej gatunków ginie niż nowych przybywa.

437

Dlaczego uczniowie nie radzą sobie z matematyką? "Zło zaczyna się bardzo...

Dlaczego uczniowie nie radzą sobie z matematyką? "Zło zaczyna się bardzo...

Wykorzystanie potencjału matematycznego dzieci na wczesnych etapach edukacji, lepsze przygotowanie nauczycieli matematyki – to zdaniem ekspertów, uczestników debaty "Jak rozwijać kompetencje matematyczne uczniów", może poprawić nauczanie tego przedmiotu w szkołach.

BRTM
z
edukacja.dziennik.pl
dodany: 09.03.2019, 07:32:44
  • 294
  • #
    polska
  • #
    matematyka
  • #
    szkola
johnyM
johnyM 09.03.2019, 21:41:51
  • -2
Jak ktoś nie umie matematyki, to jest po prostu debilem i tyle w temacie.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

486

Młodzi Kanadyjczycy chcą się szczepić na przekór antyszczepionkowym rodzicom

Młodzi Kanadyjczycy chcą się szczepić na przekór antyszczepionkowym rodzicom

Kanadyjscy lekarze zauważyli rosnące zainteresowanie wśród młodych ludzi szczepieniami przeciwko chorobom zakaźnym. Według ekspertów nastolatki sprzeciwiają się swoim antyszczepionkowym rodzicom.

konto usunięte
z
rmf24.pl
dodany: 03.03.2019, 07:03:43
  • 108
  • #
    swiat
  • #
    kanada
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
johnyM
johnyM 03.03.2019, 14:35:27
  • -8
@morsisko: Oj, Oj, Oj :) Chyba nie rozumiesz co znaczy niezależna instytucja?
Jeżeli nie to wyjaśniam - niezależna, czyli bezstronna, taka która nie ma korzyści majątkowej lub jakiejkolwiek innej z tytułu wykonywania swojego zadania przez jakąkolwiek stronę sporną w danej kwestii.
Czyli krótko mówiąc instytucja, która jest utrzymywana przez powiedzmy anonimowe datki lub coś w rodzaju fundacji, albo ktoś ma dużo kasy i chce zrobić badania i je upublicznić dla
johnyM
johnyM 03.03.2019, 14:56:22
  • 3
WHO


@WodzNaczelny: "A jakież to straszne chemikalia a fe są w składzie?" - zależy, ale generalnie nic dobrego.

Co do WHO, to cytat z
johnyM
johnyM 03.03.2019, 15:23:18
  • -5
@PiTcA: "Czyli badania wykonane przez WHO i na ich zlecenie sa ok, czy tez WHO jest przekupione?" - już wyżej w innym wątku napisałem cytat z wikipedii, ponowię zatem:

W styczniu 2010 roku Rada Europy przesłuchała przedstawicieli WHO oraz koncernów farmaceutycznych. Zarzucono im nieuzasadnione nagłośnienie zagrożenia zachorowaniami na grypę H1N1 oraz niepotrzebne ogłaszanie pandemii. Zdaniem Rady Europy powyższe działania miały na celu umożliwienie sprzedaży szczepionek firmom farmaceutycznym.


wystarczający dowód by stwierdzić
johnyM
johnyM 03.03.2019, 15:43:31
  • 3
@VeleiN: Po pierwsze napisałem "szczepionki zdrowe", bo niektórzy tak piszą, więc cytowałem raczej ogół. Po drugie, medycyna konwencjonalna przesadza i się z Tobą zgadzam. Po trzecie ja nie twierdzę, że wszystkie szczepionki są złe. Jeżeli jesteś taki mądry, to na pewno wiesz, że przebycie np. odry uodparnia organizm na całe życie i nie trzeba się na tę chorobę szczepić, tym bardziej, że szczepionka ta jest bardzo kontrowersyjna. Tak samo MMR,
johnyM
johnyM 03.03.2019, 15:54:37
  • -3
@chciwykrasnolud: "nie można wykluczyć szczepionek ponieważ nie wiemy co wywołuje autyzm, jednak nie stwierdzono częstszego występowania go u osób szczepionych." - nie będę tego zdania komentował, bo nic nie mówi, w sensie nic nie stwierdza, nic nie neguje i nic nie potwierdza.
johnyM
johnyM 03.03.2019, 15:55:12
  • 0
Co ty myślisz, że naukowcy przepuścili szczepionkę, która zabija 0.1% ludzi, wiedząc o tym?


@VeleiN: Tak
johnyM
johnyM 03.03.2019, 19:57:37
  • -2
@chciwykrasnolud:

Cytowany tekst...Jako dowód podajesz wyrok sprzed 6 lat wydany wbrew opinii lekarzy?"

Co za różnica, kiedy zapadł wyrok i to czy był on zgodny z opinią kilku lekarzy? Bo podejrzewam, że więcej niż kilku nie zajmowało się to sprawą czyli na pewno nie wszyscy. Manipulujesz wypowiedzią, by brzmiała tak jak by opinię w tej sprawie wydali wszyscy lekarze. Ale mniejsza z tym. Chodzi o to, że sędzia wydał wyrok
johnyM
johnyM 03.03.2019, 20:07:25
  • 0
@morsisko:

Nie ma takich wyroków i dowodów, a jak są to pewnie odpowiednie osoby zostały przekupione przez foliarzy i teraz jak udowodnisz, że jednak nie?

Jeżeli ktoś komuś wbije nóż w głowę i ten będzie miał dziurę w głowie, to oczywiste jest, że spowodował to nóż - nie trzeba badań. Tak samo w przypadku szczepień, jak zdrowe dziecko dostaje zastrzyk i po kilku godzinach rodzić zgłasza odczyn niepożądany i w
johnyM
johnyM 03.03.2019, 20:21:50
  • 1
@hyoideum:

Z medycyną ogólnie jest tak, że ocenia się ryzyko i ocenia się zysk

Czyli przyznajesz, że jest ryzyko - zarówno zachorowania na jakąś chorobę jak i z powikłań po szczepionce. Oczywiście ktoś wyżej napisał, że bardziej jak się nie szczepi, co nie do końca jest prawdą, bo większość dzisiejszych szczepionek jest na choroby na które się nie umiera. Albo umiera się bardzo rzadko. ALE MNIEJSZA Z TYM. Fakt jest
johnyM
johnyM 03.03.2019, 21:20:23
  • -1
@luckystrike1979: Rozumiem, ale coś trzeba robić. Jesteśmy z podobnego rocznika (zakładam bo pseudonimie) :) Pokolenie gimnazjum jest bardzo pewne swoich "racji". Niestety ktoś zrobił im przez to krzywdę. Nie wszystkim oczywiście, ale sporej części na pewno. Logiczne myślenie prawie nie istnieje, są pseudonaukowe "fakty" i wypowiedzi, na które się w najlepszym przypadku powołują. Szczepionki to tak naprawdę wierzchołek "góry lodowej" braku świadomości.
johnyM
johnyM 03.03.2019, 21:32:00
  • 0
I nie wiem dlaczego oburza cie argument "odporności zbiorowej" - jest to jak najbardziej prawdziwe zjawisko, dzięki większej wyszczepialnosci, zmniejszamy szanse, na zarażenie się między sobą nieszczepionych osób.


@hyoideum: powyższe ma jedynie sens, gdy faktycznie szczepionki są skuteczne czyli naprawdę działają. Dla przykładu szczepionka na odrę działa wg jakiś tam obliczeń około 10 lat, a właściwie ktoś ten okres jakoś wyznaczył, lecz jest to na pewno jakaś średnia. Bo logicznym
johnyM
johnyM 03.03.2019, 21:52:31
  • 0
Odra ma poważne powikłania, które występują częściej niż powikłania poszczepienne.


@VeleiN: Podałeś piękny przykład LOGIKI, którą tu szybko wyjaśnię Nawet przy założeniu, że to co napisałeś jest faktem (choć nie jestem pewny). To sugerując się logiką możemy założyć że jak ktoś zaszczepi się na odrę, to będzie miał powiedzmy jakieś prawdopodobieństwo, że mu ta szczepionka zaszkodzi. Z drugiej strony jak ktoś zachoruje na odrę, to ma ryzyko powikłań. Przy założeniu
johnyM
johnyM 04.03.2019, 09:13:06
  • 0
Szczepionka na Odrę ważna 10lat ale choroba juz uodparnia na całe życie?

@hyoideum: Tak
wikipedia https://pl.wikipedia.org/wiki/Odra_(choroba)

Przebycie zakażenia wirusem odry daje odporność na tę chorobę na całe życie

I
johnyM
johnyM 04.03.2019, 09:27:14
  • 0
w swoich obliczeniach nie uwzględniłeś, że każda jedna osoba niezaszczepiona, a tym bardziej podróżująca zwiększa ryzyko zachorowalności na odrę

@VeleiN: W swojej wypowiedzi nie uwzględniłeś, bo zapewne nie jesteś świadomy, że szczepieni szczepionką MMR (czyli też na odrę) zarażają innych, a tych szczepionych jest jak wyżej napisałem ponad 1000 razy więcej niż chorych.

Według ulotek dołączonych do szczepionki, po szczepieniu MMR żywe wirusy mogą zarażać.

Kiedyś uważano, że szczepionki MMR nie

10

BBC: lekarz onkolog zmarł po szczepionce

BBC: lekarz onkolog zmarł po szczepionce

Zmarł nagle po szczepieniu przeciw żółtej febrze.

johnyM
z
bbc.com
dodany: 12.01.2019, 11:21:20
  • 45
  • #
    swiat
  • #
    zdrowie
  • #
    ciekawostki
  • #
    medycyna
  • #
    nauka

0

Śmierć znanego lekarza po przyjęciu szczepionki

Pokaż treści 18+

Śmierć znanego lekarza po przyjęciu szczepionki

Szach mat dla wszystkich promujących szczepienia jako nieszkodliwe: znany lekarz onkolog, zmarł chwilę po przyjęciu szczepionki przeciwko żółtej febrze - pewnie to zbieg okoliczności co?

johnyM
z
naturalnews.com
dodany: 12.01.2019, 09:55:46
  • 37
  • #
    swiat
  • #
    antyszczepionkowcy
  • #
    smierc
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Strona 4 z 4
  • >

Kacper

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 04.03.2019

    Komentator
  • Rocznica
    od 04.12.2023

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 12.01.2019

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking