Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko139
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
janciopan

janciopan

Dołączył 2 lata i 6 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5809
  • Znaleziska 322
  • Mikroblog 5487
  • Obserwujący 26
  • Obserwowane 4
B.....a
B.....a
konto usunięte 18.04.2024, 22:02:01
  • 2
Panie Michale ja już naprawdę odczytałem wszystkie powiadomienia i nie trzeba mi wyświetlać czerwonego ze nie jest odczytane naprawdę przysięgam
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 18.04.2024, 22:13:47 via Wykop
  • 0
@BazarPazdziocha: michał zrobił optymalizację i zamiast odznaczać notyfikacje synchronicznie jak kiedyś to robi to asynchronicznie, zadanie jest wrzucane na kolejkę a ta kolejka jest absurdalnie wolno konsumowana. To samo z usuwaniem postów.
  • Odpowiedz
menel60
menel60
18.04.2024, 12:06:00
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 18.04.2024, 12:10:40 via Wykop
  • 1
@menel60: 3 razy byłem i nope
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 12:14:42 via Wykop
  • 1
@menel60: rok jak miałem 18 lat, później po 20 z pół roku i kiedyś tam kilka miesięcy
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 12:18:50 via Wykop
  • 0
@menel60: nie byłem w ośrodku, chodziłem na słynną terapię
  • Odpowiedz
KRZYSZTOF_DZONG_UN
KRZYSZTOF_DZONG_UN
18.04.2024, 11:50:04
  • 980
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 63
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 18.04.2024, 12:12:40 via Wykop
  • 3
@KRZYSZTOF_DZONG_UN: Pora inwestować w chipsy
  • Odpowiedz
P.....k
P.....k
konto usunięte 18.04.2024, 07:35:12
  • 54
Nawiązując do wpisu.
https://wykop.pl/wpis/75899605/poznalem-na-tinderze-29-latke-ex-prostytute-calkie

Jak patrzę w niebieskie oczy tej dziewczyny to zwyczajnie mięknę i nie umiem zakończyć relacji.
Przez 27 lat byłem samotnym incelem odrzucanym przez kobiety a tu nagle pojawiła się opcja,
nieidealna i wręcz ryjąca banie niedoszłemu czarodziejowi.
P.....k - Nawiązując do wpisu.
https://wykop.pl/wpis/75899605/poznalem-na-tinderze-29...

źródło: Screenshot_20240418_091526_Messages

Pobierz
  • 192
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 18.04.2024, 07:44:20 via Wykop
  • 36
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 07:46:19 via Wykop
  • 795
@Pornografik: Wiem, że nie będziesz słuchał ale rzucę ci dość brutalną rzecz - prostytutki czy tam exprostytutki doskonale rozumieją facetów, ich psychologię i czego potrzebują więc ta laska może się zakomuflować jako taki pseudo ideał.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 07:49:52 via Wykop
  • 86
Nic nie stracisz, a zyskać możesz, choćby te emocje zakochania. Coś, co z incela zrobi z ciebie pewniejszego człowieka.


@Iskaryota: Ja tu się nie zgadzam bo strzelam, że laska na początku będzie bardzo miła żeby go owinąć wokół palca a później będzie będą jazdy. Prostytutki to nie są normalne dziewczyny to albo exćpunki albo laski z zrytym beretem.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 07:52:45 via Wykop
  • 200
Zresztą nawet te wiadomości (xD) Przecież to odgrywanie roli idealnej laski.

Hej wpadniesz mam jedzenie, zrobie ci gałe a później pogramy w grę tomb raider. No tak było.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 08:00:45 via Wykop
  • 99
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 08:12:27 via Wykop
  • 26
@4lss: za późno u niego dlatego musi to sam przeżyć xd
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 09:11:13 via Wykop
  • 6
@programista15cm: exdiva z hpv xD
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 09:20:05 via Wykop
  • 40
tylko czystą kalkulację. Po trzecie, jest teraz mega dobra, bo wie, że jest kompletnym odpadem na rynku matrymonialnym i niżej od niej są już chyba tylko brudne menelice, przez co nigdy nie wiesz czy to prawdziwa ona czy tylko gra.


@SonidoStark: Akurat to w sumie prawda.

laski 18-25 > laski 25-30 > 30-40 latki > exćpunki > samotne matki > (ex)prostytutki > wiariatki

Jakoś tak to wygląda xD
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 10:20:46 via Wykop
  • 26
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 09:38:06
  • 3
#programista15k

Przez szukanie roboty będę musiał zmienić numer telefonu chyba, i błędem bylo podawanie numeru w cv.

Mam coraz więcej prób oszustw i wyłudzeń. Przed chwilą zadzwonił do mnie bot, że ktoś wziął kredyt na moje dane i że w ramach potwierdzenia połączenie z konsultantem będzie. Typowy phishing. Rozłączyłem się i zadzwoniłem do banku i jest ok, nikt na mnie nie brał kredytu.

Ja j---e.
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan
Autor
18.04.2024, 09:59:42 via Wykop
  • 0
@Michal_Spira: dokładnie, najwidoczniej albo masz fejki albo firmy handlują danymi. Jestem pewien, że to kwestia CV bo poza CV nigdzie nie udostępniam swojego numeru.
  • Odpowiedz
pyroxar
pyroxar
18.04.2024, 08:57:36
  • 0
Jak w szczerych, krótkich słowach działa moduł/paczka w #python ?

Bo robiłem coś z unitest, to mi ciągle nie znajdował czegoś, musiałem uprościć strukture katalogów. Dodałem _init_.py w katalogach, żeby Python rozumiał go jako moduł.

Ogólnie: gdzie mogę o tym poczytać?

#programowanie #programista15k
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 18.04.2024, 09:47:23 via Wykop
  • 0
@pyroxar: proszę:
https://realpython.com/python-modules-packages/

ogólnie polecam stronkę.

Te moduły i paczki są głupio zrobione w pythonie i nieczęsto są z
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 09:51:10 via Wykop
  • 0
@pyroxar: jak masz taką strukturę jak:

-> app.py
-> unittest.py

To już się zaczyna robić bagno bo niewiadomo czy unittest ma sie odnosić do biblioteki czy do twojego pliku. To taki przykład niezwiązany z twoim problemem a ogólnie dlaczego ta koncepcja jest skopana. Dlatego wprowadzili relative importy żeby to rozwiązać ale to i tak jest wszystko nieintuicyjne.
  • Odpowiedz
Itslilianka
Itslilianka
17.04.2024, 22:59:05
  • 80
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 55
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 23:00:05 via Wykop
  • 175
@Itslilianka: łyknij sobie grzyba to dostaniesz proste wytłumaczenie, pozdrawiam
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 23:02:36 via Wykop
  • 4
@Itslilianka: możesz sobie kupić growkita bo to legalne a co później z tym zrobisz to <zatyka uszy>

a to pół żartem pół serio bo grzyby nie dają magicznych odpowiedzi tylko zmieniają perspektywę tak bardzo że jeszcze wszystko bardziej kwestionujesz xd
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 23:10:38 via Wykop
  • 7
@grand_khavatari: tego typu artykułów masz masę i to są spekulacje które równie dobrze mógłbyś mieć po wąchaniu kleju xD
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 23:24:14 via Wykop
  • 6
@Itslilianka: A tak odpowiadając już na poważnie - to jak odróżnić kogoś poważnego od jakiegoś szurka?
Ta pierwsza osoba ci powie po prostu - nie wiem. Druga czy to naukowiec czy jakiś za bardzo przećpany mózg będzie walił absurdalnymi teoriami które zmieniają się średnio co kilka lat.

Nikt nie wie jaki jest początek wszechświata czy naprawdę był ten wielki wybuch a jeśli był to dlaczego coś się wzięło z niczego. Nie wiemy
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 18.04.2024, 07:40:58 via Wykop
  • 1
Wydaje mi się, że jest pytanie, którego prawie nikt nie zadaje, bo większość uznaje z automatu, że był jakiś początek.

Pytanie brzmi czy w ogóle był jakiś początek.


@Duszqable: Tak ale tu wchodzisz w głębokie filozoficzne rozkminy których nie da się rozstrzygnąć. Nasz mózg działa liniowo masz początek i koniec dlatego intuicyjnie rozkminiamy jaki był początek i jaki będzie koniec ale nie mamy obecnie narzędzi by rozstrzygnąć czy był początek
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 23:39:14
  • 86
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 23:46:26 via Wykop
  • 11
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Chodtok
Chodtok
17.04.2024, 23:04:29
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 23:16:27 via Wykop
  • 0
@Chodtok: park skaryszewski jak to park skaryszewski
  • Odpowiedz
ATAT-2
ATAT-2
ATAT-2
17.04.2024, 11:33:59
  • 90
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 124
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 18:09:59 via Wykop
  • 0
Każdy zdrowo myślący manager wie, że zdalna = o---------g, robienie prania, gotowanie obiadu czy właśnie granie w gierki.


@Mathas: Jop dlatego powoli kończy się praca zdalna. Stety niestety, ale myślę że to wróci do stanu przed covidem czyli 10-30% ofert zdalna reszta na miejscu albo hybryda.

Chyba najgorsze świństwo to walenie na kilka etatów naraz bo dość, że jak pracodawca/klient się dowie to wpadnie w furię to jeszcze zabierasz komuś
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 23:12:55 via Wykop
  • 0
ale czemu?


@nad__czlowiek: bo te etaty nie robisz jeden po drugim tylko chłopy robią je rownolegle lecąc w choja. Mają płacone za 160 h a pracują 80
  • Odpowiedz
radiogagu
radiogagu
radiogagu
17.04.2024, 23:00:41
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 23:07:07 via Wykop
  • 1
Skąd mam pewność, że panie diagnozujące nie są nadgorliwe, żeby przyjąć kolejnego rekruta do tej ichnej sekty i nie przyklepią mi aspergera z marszu?


@radiogagu: Nie masz i tu jest problem z diagnostyką w psychiatrii/psychologii. Najlepiej jakbyś sobie kilka razy porobił te testy.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 22:24:27
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

andrzej-roman
andrzej-roman
18.04.2024, 04:04:26 via Wykop
  • 8
@janciopan: Mordo, alko i piguły przed snem nie są dobrym pomysłem. Masz problem to idź do lekarza a nie wypisujesz na wykopie swoje wizje XD
  • Odpowiedz
Pralko-suszarka
Pralko-suszarka
18.04.2024, 04:23:00 via Wykop
  • 5
@janciopan: przecież opisalas typowe problemy konserwatywnych rodzin właśnie XD ale serio coś srogo przedawkowałaś, albo twoi rodzice (zwłaszcza twój ojciec) był krypto-konserwą bo wiele z jego toksycznych zachowań nie pokrywa się z lewicowymi poglądami kompletnie.

Założysz konserwatywną rodzinę i zobaczysz jak wiele rzeczy zacznie się powtarzać u ciebie xD wtedy będzie mindfuck i pytanie samej siebie co się stało
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 22:06:25
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 22:10:06 via Wykop
  • 0
@kab_anos: tak ale to może być chwilowy trend, ale jeśli to się utrzyma do wakacji no to przypał
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 22:12:26 via Wykop
  • 0
@jan-mucha00:

tak, wezmą Cię na pobór i cywil pojedzie walczyć pod awdijiwke, weź rozpęd i p--------j łbem o ścianę

no widzisz, tu wychodzi te slynne niskie iq wykopka. Pobór w przypadku ataku na rosję musi być z tego powodu, że polska będzie musiała się przygotować na ewentualną agresję rosji a nie że odrazu wyślą poborowych na wojnę. To się może stać ale dopiero później.
  • Odpowiedz
may_made_me
may_made_me
17.04.2024, 18:34:19
  • 26
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 21:54:40 via Wykop
  • 2
Hahahahahaha ukraina pomimo wielomiriadowego wsparcia z zachodu z USA na czele nie daje rady z Putinem, który już umiera na sto raków i jego Rosją, która już dawno się rozpadła i upadła gospodarczo xDDD


@may_made_me: Z tą upadłą rosją to okazało się propagandą. Niedawno oglądałem wywiad jakiegoś generała polskiego i mówił, że ruscy produkują dużo więcej amunicji niż ukraina dostaje i mają dużo więcej rekrutow poza tym oni sie dostosowują
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 19:28:44
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 44
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 19:44:16 via Wykop
  • 0
Nie dość że tu pracują a na nie są na socjalu to jeszcze znaleźli tu schronienie przed wojną.


@zolw_czerwonolicy: Masz błędny obraz tego co się dzieje imo i mówisz o kobietach a nie dezerterach. Na ukranie jest bardzo duża korupcja i wiele ukraińców załatwiło sobie lewą niezdolność do walki, u mojej matki w kołchozie masz na przykład ukraińca który ma papiery, że jest prawie niewidomy co jest oczywiście kłamstwem.

Dezerterzy
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 19:51:19 via Wykop
  • 0
@Luqart:

Tak i w dniu wybuchu została również zamknięta granica Ukraińska.

Tak została zamknięta, że wystarczyło dać kilka tysięcy euro łapówki i przechodziłeś i takim sposobem uciekło conajmniej 300 tysięcy ukraińców których widać teraz w każdym mieście wojewódzkim.

Na ukrainie odbyła się farsa
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 19:52:41 via Wykop
  • 1
Zresztą niedawno był wykop, że w gdańsku znaleziono ukrainkę która podrabiała polskie dokumenty dla ukraińców a takich grup u nas jest pewnie masa. Jeżdzą sobie w polsce na fałszywych papierach, mają fałszywe karty pobytu i tak dalej i tak dalej.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 20:14:39 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 20:22:11 via Wykop
  • 1
@In-Cel: Jak cię ten temat interesuje to warto pogooglować bo raz na jakiś czas pojawiają się artykuły jak te:
https://tvn24.pl/swiat/ukraina-sbu-zatrzymala-czlonkow-komisji-lekarskiej-organizujacych-podlegajacym-mobilizacji-nielegalne-wyjazdy-za-granice-st7407789

Służba Bezpieczeństwa Ukrainy zatrzymała kilka grup osób, które za łapówkę organizowały nielegalne wyjazdy za granicę, fałszowały zaświadczenia o niezdolności do służby czy wydawały legitymacje studenckie, chroniące przed mobilizacją w Ukrainie, ogłoszonej po rosyjskiej inwazji. Łapówki wynosiły od tysiąca do ośmiu tysięcy dolarów.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 20:26:18 via Wykop
  • 1
Ale tak czytając różne artykuły to wynika, że mając około 10 tysięcy dolarów czyli 40 tysięcy złotych można było uciec z ukrainy dlatego uciekło tak dużo według różnych rachunków od 300 do 700 tysiecy dezerterów

ukraińcy informatycy, księgowi, przedsiębiorcy, korposzczury i tak dalej. Siłą to zaciągali jakiś rodionów z pipzdówy odpowiednik przegrywa z podlasia.

Korupcja na ukranie to był temat tabu teraz na szczęście się już o tym coraz bardziej otwarcie gada.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 20:39:28 via Wykop
  • 2
@neurotiCat: tylko właśnie to są dekle bo jeśli dezerterzy pouciekali w takich ilościach to ukraina się nie utrzyma i polska stanie się krajem frontowym a wtedy ci ukraińcy spierdzielą dalej na zachód a z tymi ukraińcami też miliony polaków :) Już teraz widać, że część ukraińców wyjechało do niemiec chociażby dlatego niemcy uszczelniają granicę polsko-niemiecką.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 20:42:34 via Wykop
  • 1
@neurotiCat: W polskiej propagańdzie uchodźcy to były biedne osoby a w praktyce to była wyższa klasa średnia. Matka pracuje z ukraińcami a oni mówią że u siebie to byli na przykład księgowymi i mieli czasami kilka nieruchomości.

To jest to samo co się stanie jak u nas wybuchnie wojna, uciekną ci których na to będzie stać a reszta zostanie bo będzie musiała plus oczywiście jakaś grupa patriotów których każde państwo
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 20:47:04 via Wykop
  • 1
bo z jednej strony oni prą do tego by walczyć z ruskimi bez względu na koszty, a z drugiej jak tylko pada jakieś hasło żeby dezerterów odesłać na Ukrainę, bo brakuje żołnierzy to nagle nie, tak nie wolno, przecież oni chcą żyć.


@neurotiCat: Bo jest duża korupcja i ludzie z kasą dbają o swoje interesy i robią wszystko by ich nie ściągnęli.

Z drugiej strony masz typowego rodiona który walczy
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 20:50:19 via Wykop
  • 0
Także jesteś pewien, że ONI są w wieku poborowym ukraińskim, a nie naszym?


@bezkonta: Tak, cały czas mówię o ukraińskich dezerterach
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 20:52:17 via Wykop
  • 1
@bezkonta: Popatrz sobie na ukraińską piramidę wieku (zbliżoną do naszej)
https://www.populationpyramid.net/pl/ukraina/2017/

U nas w polsce też by głównie brali 30 i 40 latków nawet jeśli mamy pobór od 18. Po prostu zoomerów jest mało.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 21:02:39 via Wykop
  • 1
Handel ludźmi jest zakazany, a jeśli zostaliby odsyłani na front to oznacza, że żaden mężczyzna nigdzie nie może być bezpieczny, tylko dlatego, że nie urodził się z tzippą.


@Nighthuntero: Tutaj bym nie patrzył na prawa mężczyzn tylko był pragmatyczny. Jeśli ukraina nie zrobi bardzo szybko nowego poboru to skończy się tym, że inne kraje będą musiały wejść na ukrainę i im pomóc. I ten Vlad którym się obecnie przejmujesz spierdzieli dalej
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 21:15:06 via Wykop
  • 0
I takie gadanie, że wezmą 30, czy 40, bo piramida jest bez sensu. Wojskowi nie myślą o takich rzeczach, w wojsku liczy się sprawność fizyczna i nie ma opcji, że pracujący za biurkiem 40 latek będzie lepszy fizycznie od 20 latka.


@bezkonta: Moim zdaniem źle rozumujesz. Oczywiście że lepiej brać 20 latków od 40 latków ale tych 20 latków jest zwyczajnie za mało by stanowili realną siłę. Wojskowych nie interesuje
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 21:19:19 via Wykop
  • 0
Mogą przecież wziąć młodych i uzupełnić liczbowo 30, czy 40 latkami. Młodzi uczą się szybciej, świeżo po szkole są bardziej skłonni do posłuszeństwa w wojsku, do wykonywania rozkazów niż starsi koledzy (wykonywanie poleceń nauczyciela). Takie cechy też są ważne, oprócz tak oczywistej jak sprawność fizyczna.


@bezkonta: Tak i tak zrobią i będziesz miał 20-30% młodych a resztę po 30.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 21:22:48 via Wykop
  • 0
@bezkonta: Zobacz sobie piramidę wieku usa w 1950 roku i tak wyglądało to w większości krajów:
https://www.populationpyramid.net/pl/stany-zjednoczone/1950/

dlatego pierwsza i druga wojna to była wojna glównie młodych mężczyzn ale teraz z racji chojowej demografii to jest niemożliwe
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 21:32:54 via Wykop
  • 0
@bezkonta:

Nie wyobrażam sobie jak 30, czy 40 latki będą skłonni do ślepego wykonywania poleceń idąc do wojska wbrew swojej woli. Myślę że to duże ryzyko brać takich ludzi. Morale w naszym kraju nie jest wysokie. Jak rządzący chcą uczestniczyć w konflikcie, to robią to od tyłka strony.

Tu znowu masz rację ale kiedyś tam wrzucałem wycinki z gazet z września 1939 i w gazetach leciała propaganda, że polska jest
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan
Autor
17.04.2024, 21:37:31 via Wykop
  • 0
uchodźca wojenny to nie dezerter.


@Anakee: to jest tylko zabawa słowami. W praktyce ukraina ma przesrane przez to że ich granice były takie dziurawe a polacy mogą mieć przesrane jeśli ukraina wyparuje z mapy co robi się coraz bardziej prawdopodobne.
  • Odpowiedz

623

Ceny mieszkań nadal rosną. Efekt „Taniego kredytu”?

Ceny mieszkań nadal rosną. Efekt „Taniego kredytu”?

Ceny mieszkań nadal rosną. Efekt „Taniego kredytu”? - RMF24.pl - Klienci w blokach startowych, sprzedający używane lokale zdezorientowani, deweloperzy zwiększają podaż. To efekty rządowego projektu. A ceny już rosną - pisze „Rzeczpospolita”. - RMF24.pl

starnak
z
rmf24.pl
dodany: 17.04.2024, 07:08:56
  • 173
  • #
    mieszkanie
  • #
    polska
  • #
    mieszkaniedeweloperskie
  • #
    nieruchomosci
  • #
    pieniadze
janciopan
janciopan 17.04.2024, 09:33:28 via Wykop
  • 12
Z nieruchami jest też duży problem bo każdy kto ma nieruchomość staje się beneficjentem wzrostu cen. Czyli w momencie przed kredytem jak najbardziej ludzie są przeciwko drogim nieruchom ale jak już kupili to sytuacja zmienia się o 180 stopni.

Problem mieszkaniowy rozwiązali skutecznie komuniści z PRLu a musieli obsłużyć wyż powojenny który był dużo większy niż obecne roczniki 80 i 90 i partia socjalistyczna w Anglii. Więc to nie jest tak, że
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 09:35:26 via Wykop
  • 6
@janciopan: I obawiam się że lepiej nie będzie i stanie się podobnie jak w Anglii i na zachodzie - klasę średnią będzie stać tylko na wynajem a mieszkania będą posiadać najbogatsi oraz osoby które odziedziczyły nieruchomości.

Oczywiście zakładając, że nie będzie 3 wojny światowej i granice polski będą takie same jak teraz co wbrew pozorom nie jest pewne.
janciopan
janciopan 17.04.2024, 09:38:23 via Wykop
  • 1
Oczywiście nie trzeba iść drogą centralnie sterowaną można też wzorować się na USA z lat 40, 50 i 60 które też masowo budowały tanie domy na przedmieściach. Każdy program który zwiększy podaż ułatwi sytuację w najgorszym razie a w najlepszym rozwiąże problem. Tylko dobrej woli brakuje. Zwiększenie popytu przy ograniczonej podaży prowadzi do wzrostu cen i takie rzeczy rozumieją już nawet dzieci intuicyjnie więc nie można gadać, że to nie jest robione
janciopan
janciopan 17.04.2024, 20:02:42 via Wykop
  • 2
Będzie musiała więcej dopłacić, kiedy będzie chciała zmienić na większe.


@Changing_Mag: Oczywiście, że masz rację, ale ilu polaków tak myśli? Niewielu.

Polak sobie patrzy kupiłem nierucha za 500 tysięcy teraz jest warty mln, "zarobiłem" 500 tysięcy.
janciopan
janciopan 17.04.2024, 20:04:11 via Wykop
  • 0
@Changing_Mag: W anglii to się skończyło tak, że starsze osoby sprzedawały mieszkania by mieć fajne emeryturki a bogate osoby i fundusze sobie to skupowały. U nas też tak może się skończyć bo nasze społeczeństwo jest coraz bardziej bezdzietne.
Van-der-Ledre
Van-der-Ledre
17.04.2024, 14:49:08
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 19:35:24 via Wykop
  • 1
@Van-der-Ledre:

Jaką stabilność wedle ekspertów oferowałby wówczas dolar?, jaką złoto?, jaki byłby hipotetyczny kurs pln/usd?

Patrząc historycznie to pewnym assetem byłoby złoto.

Krypto jest skorelowane z giełdą a bardzo duża szansa, że inwestorzy by wpadli w panikę i zaczęli
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 19:40:50 via Wykop
  • 1
@Van-der-Ledre: Tak już lekko fantazjując ale nie do końca to gdybym miał dużo kasy to wyprowadziłbym się do USA (bo uważam, że w razie wojny tam dalej będzie bezpiecznie) i jak bogaci ludzie wybudowałbym sobie bunkier z dużą ilością amunicji. Brzmi to absurdalnie ale u bogaczy od kilku lat jest właśnie moda na bunkry.
  • Odpowiedz
Michal_Spira
Michal_Spira
17.04.2024, 19:00:46
  • 0
#programista15k
niby kryzys w it, ale ludzie sie dalej pchaja drzwiami i oknami xD
Michal_Spira - #programista15k
niby kryzys w it, ale ludzie sie dalej pchaja drzwiami...

źródło: image

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 19:20:42 via Wykop
  • 7
@Michal_Spira: jak ktoś nie siedzi w branży i nie wysyła cv to z pozoru jest wszystko ok.

masz ogłoszenia z pracą 20-30k
ofert pracy jest dużo (bo jobbordy każdą pracę zdalną dają razy 5-10 na duże miasto)

To wszystko potrzebuje czasu, od zeszłego roku zaczęlo się psuć a dopiero teraz robi się powoli źle.
  • Odpowiedz
WyjmijKija
WyjmijKija
WyjmijKija
17.04.2024, 18:58:37
  • 16
Pan @ATAT-2 zastanawia się jak "90 procent programistów tutaj z wybujanym ego funkcjonowało w biurach i w codziennych kontaktach że współpracownikami". Jak wy to wspominacie sprzed czasów zdalnej?

Spóźniony 10 minut, loguję się, idziemy z teamem na śniadanie, czasem zejdzie godzina. Do kompa, nie ma sensu zaczynać, bo za pół godziny daily. Po daily kawka 15-30 minut. Po powrocie nie ma co zaczynać, bo za 45 minut lunch. Lunch to czasem
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

janciopan
janciopan 17.04.2024, 19:04:05 via Wykop
  • 1
@WyjmijKija: U mnie też bywało różnie, ale jednak te spotkania były przesycone pracą. Idziesz na obiad z chłopakami, gadasz o bzdurach ale gadasz też trochę o pracy. Czasami nie było roboty to wiadomo wszyscy się opierdzielali. Ale też czasami ktoś sobie kodował inna osoba podchodziła i byl taki pseudo pair programming.

Zespoły były przez to dużo lepsze, dużo bardziej skomunikowane i lepiej zgrane.

A okres pracy zdalnej to kojarzę właśnie
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 19:07:07 via Wykop
  • 2
@WyjmijKija: Generalnie przed covidem znałem ludzi z różnych zespolów z swojej firmy, znalem z widzenia ludzi. Potrafiłem sobie z pmką z innego zespołu pójść na pizze. Po covidzie to ja nikogo nie znałem w tych firmach i nawet gadanie z ludźmi z zespołu na jakiś integracjach było podlane mocnym poczuciem że ja tu nikogo nie znam.
  • Odpowiedz
janciopan
janciopan 17.04.2024, 19:11:59 via Wykop
  • 1
Ale w branży it masz dużo INT(J/P) i IST(j/P) dlatego ja rozumiem dlaczego wielu kuców lubi pracę zdalną bo są chronicznymi samotnikami którzy nie potrzebują kontaktu z ludźmi
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 15
  • Strona 2 z 15
  • >
  • Młodszy mentat na usługach EvilCorpu.

Osiągnięcia

  • Mikroblogger
    od 19.12.2023

    Mikroblogger
  • Komentator
    od 27.11.2023

    Komentator
  • Gadżeciarz
    od 02.02.2024

    Gadżeciarz
  • Koder
    od 06.03.2024

    Koder

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking