Witam mireczki,
kilka pytań odnośnie #helpdesk :
1. Z tego co widzę po ogłoszeniach to helpdesk można podzielić na dwie kategorie: jeden "zwykły" polegający na tym, że rozwiązujesz bieżące problemy klientów - zarówno software jak i hardware (musi pan podłączyć kabel do drukarki hehe) oraz helpdesk jak na przykład wsparcie działania aplikacji kiedy specjalizujesz się w rozwiązywaniu problemów z wąskiej dziedziny. Czy ja to dobrze rozumiem czy jest inaczej?
2. Jeśli jest
kilka pytań odnośnie #helpdesk :
1. Z tego co widzę po ogłoszeniach to helpdesk można podzielić na dwie kategorie: jeden "zwykły" polegający na tym, że rozwiązujesz bieżące problemy klientów - zarówno software jak i hardware (musi pan podłączyć kabel do drukarki hehe) oraz helpdesk jak na przykład wsparcie działania aplikacji kiedy specjalizujesz się w rozwiązywaniu problemów z wąskiej dziedziny. Czy ja to dobrze rozumiem czy jest inaczej?
2. Jeśli jest
Mirki, jutro idę pierwszy raz do nowej pracy. W końcu, po 2 latach ktoś zauważył mój potencjał i zatrudnił mnie jako grafika w sklepie internetowym. 2 lata tułania się po magazynach i prac dorywczych za mną, nowy etap "kariery" przede mną. Już na rozmowie stwierdzili, że trochę szkoda marnować moich umiejętności i chęci rozwoju na siedzeniu na magazynie.
Mega się stresuję.