Czy w Blenderze da się w jakiś logiczny sposób zmienić układ obiektów i potem wrócić do poprzedniego układu?
Załóżmy że chcę przestawić 5 obiektów w scenie, kamerę i 3 światła - jak zrobić presety różnych ujęć?
Najprościej byłoby wrzucić wszystko w osobne Collections i ujawniać je jak potrzeba ale to tworzy duplikację obiektów, materiałów, meshy, jeśli cos ma dodatkowo być w Compositorze to już przy dwóch układach mamy konkretny śmietnik.
Najlepiej jakby
Załóżmy że chcę przestawić 5 obiektów w scenie, kamerę i 3 światła - jak zrobić presety różnych ujęć?
Najprościej byłoby wrzucić wszystko w osobne Collections i ujawniać je jak potrzeba ale to tworzy duplikację obiektów, materiałów, meshy, jeśli cos ma dodatkowo być w Compositorze to już przy dwóch układach mamy konkretny śmietnik.
Najlepiej jakby
#obowiazkowecwiczeniawojskowe
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora