Wpis z mikrobloga

No elo, dawno nie było żadnego info odnośnie mojej twórczości ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Generalnie MiniCab sprzedaje się tragicznie, nabiło się jakieś 400 pobrań i teraz mam 1-2 pobrania dziennie. Żadna strona czy blog do których wysyłałem press kita nie opublikowała notki nt. mojej gry, były to m.in. komórkomania, antyapps, android police, android.com.pl. Trochę smutłem, tym bardziej że wielokrotnie na tych portalach widywałem informacje o grach, które nieskromnie mówiąc są o wiele bardziej gówniane od mojej.

Znalezisko na głównej wykopu też nie przyniosło zbyt dużo pobrań, może z 200. I tym sposobem gra okazała się klapą, mimo tego że była to gra, w którą włożyłem najwięcej napracowania i naprawdę wierzyłem że osiągnie sukces. Także trochę smutłem w związku z tym i bardzo gruntownie przemyślałem to czy nadal chcę robić gry mobilne, bo jaki jest sens robić coś co się ludziom nie podoba, równie dobrze mógłbym robić gry i chować je do szuflady. Niebagatelny wpływ na to ma także fakt że wydaję swoje gry tylko na Google Play, tamtejszy rynek jest krwiożerczy i w żaden sposób nie promuje nowych produkcji, gra bez marketingu praktycznie przepada w rankingach.

Tak czy inaczej zmieniam kierunek, kończę z robieniem gier oryginalnych i z napracowaniem i będę szedł w sprawdzone schematy i robił klony oraz drobne gierki nastawione na zysk.

Po drugie, po nowym roku mam zamiar zacząć robić płatne assety do gier i wystawiać je w sklepach. Pierwszy "testowy" pakiet, który zrobiłem na szybko, aby zbadać rynek trafił do sklepu i sprzedałem już dwie sztuki w poprzednim tygodniu.

Do zobaczenia tutaj: https://www.gamedevmarket.net/asset/pixel-gui-pack-3779/

Po trzecie znalazłem konkurs unity i microsoftu, dzięki któremu dostałem konto deva za free i chcę przeportować moją grę na #windowsphone a jako że nie posiadam żadnego urządzenia z tym systemem i bazuję tylko na emulatorze to chciałbym niedługo prosić kilka osób o przetestowanie produkcji zanim trafi na konkurs :)

https://unity3d.com/contest/windows

Po czwarte, żeby zakończyć pozytywnym akcentem, mój artykuł o tym jak mi minął rok w gamedevie dzięki pomocy z tłumaczeniem na język angielski kolegi @Keffiro (polecam und pozdrawiam :)) zapostowałem na portalu gamedev.net. Artykuł zdobył prawie 8k wyświetleń i zapewnił sporo nowych obserwujących na twitterze oraz masę ciepłych słów. Link poniżej:

http://www.gamedev.net/page/resources/_/technical/mobile-development/my-year-as-a-mobile-gamedev-r4252

No. I to by było na tyle, dzięki wszystkim za wsparcie i miłe komentarze przez cały 2015 rok i jeszcze wcześniej. W 2016 wkraczam na pełnej bulwie i tego samego Wam życzę.

--------------------------------------------------------
Do końca roku pozostało 2 dni.

#odzeradogamedevelopera #gamedev
TadeuszSynZygmunta - No elo, dawno nie było żadnego info odnośnie mojej twórczości ( ...

źródło: comment_kE6IDIsc1Sl5cWIuFyfas8HJzCypsxfe.jpg

Pobierz
  • 55
  • Odpowiedz
@le1t00: Hmm chyba na win 10 ale zaznaczyłem w konsoli żeby gra była dostępna tylko dla telefonów. To nie jest problem z samym portem a po prostu ui mam niedostosowane do poziomej orientacji ekranu i wszystko się rozjeżdża, musiałbym to przerobić, a teraz nie mam zbytnio czasu.
  • Odpowiedz