Wpis z mikrobloga

@sathra: Nie wiem w czym tworzysz, ale polecam takie połączenie-laser jako przeźroczysta geometria na blendingu addatywnym, do tego textura emmisive+detail oparta na animowanej texturze atlas przypominającej zapętlony szum perlina. Końcowy efekt rewelacyjny.
  • Odpowiedz
@sathra: Dobrze widzieć tak zaawansowany projekt.
Podoba mi sie styl grafiki - używacie edge rendering, czy outline na teksturach?
Możesz również napisać coś o zastosowanym oświetleniu?
  • Odpowiedz
@devml: @NiomNiom: Oświetlenie statyczne z małymi dodatkami dynamicznymi. Na tym screenie lightmapy mają akurat małą rozdzielczość, jak wypale docelową to wrzucę screena. Wrzuciłem na szybko film, gdzie można zobaczyć więcej.

@JoeBlade: Robię prawie to samo, scrolująca tekstura szumu pomnożona przez kolor i teksturę promienia (gradient). shader

Wpadajcie na nasz Fanpage ( ͡° ͜ʖ ͡°)
sathra - @devml: @NiomNiom: Oświetlenie statyczne z małymi dodatkami dynamicznymi. Na...
  • Odpowiedz
@sathra: fajny filmik, dobry pomysł z zawieszeniem okna w swiecie :)
Wracając do lasera - proponuje dodać jeszcze mały billboard z glowem u wylotu lufy.
  • Odpowiedz