Aktywne Wpisy
dexter1213 +165
#budowadomu
Mirasy i Miabele, pijcie ze mna kompot, bo nadszedl upragniony dzień( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeszcze pewnie za miesiąc będe miał dość, ale nikt mi nie zabroni się teraz cieszyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mirasy i Miabele, pijcie ze mna kompot, bo nadszedl upragniony dzień( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jeszcze pewnie za miesiąc będe miał dość, ale nikt mi nie zabroni się teraz cieszyć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: IMG_9219
Pobierz
Norskee +213
Ale złoto znalazłem dzisiaj XD
#heheszki #laptopy #serwiskomputerowy
https://maps.app.goo.gl/174M8ziAv9WpH3U76
#heheszki #laptopy #serwiskomputerowy
https://maps.app.goo.gl/174M8ziAv9WpH3U76





Po tygodniu pracy nad corem silnika do gry robionej w unity, moge się już pochwalić systemem logowania errorów na serwer, kolejkowanych i wysyłanych gdy core ma luźniej na requestach do serweru. Oprócz tego utworzyłem baze serwera do gry napisana w języku PHP, wybór ze względu na wcześniejsze doświadczenia i pomoc od gości z firmy, którzy mają lepsze doświadczenie ode mnie. Serwer przyjmuje tylko i wyłącznie zapytania od oryginalnego klienta gry.
Stworzony jest już również, system kolejkowania requestów z uwzględnieniem priorytetów, oraz automatyczne parsowanie otrzymanych odpowiedzi. Po stronie serwera również istnieje pętla która na podstawie otrzymanych tasków mieli dane i wypluwa je w odpowiedni sposób, dzięki temu potrzebuje tylko jednego requesta, aby gra otrzymała wszystkie potrzebne dane ( Oszczędność internetów mobilnych to podstawa (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) ).
Przy okzaji poprawiłem plugin JSONobject ze sklepu. Użyłem go bo jest bardzo bardzo lekki ( ͡° ͜ʖ ͡°) Jeśli się uda to dorzucę go poprawionego wraz z JSONhelperem do UnityWiki. Działa bardzo w porządku i loguje wszystkie błędy parserów.
Kolejne //TODO to :
System eventów,
Coroutine Invoker
Tweening,
ResourceLouder
... i mnostwo pobocznych rzeczy :)
pozdrawiam Mirkowiczow bo dawno mnie nie bylo !( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
#tydzienmirka #funventure #unity
A tak to:
- errrory/analytics - gameanalytics.com (free)
- social/leaderboards - getbraincloud.com (paid)
GetBrainCloud nie znam niestety. Po pracy poczytam dzieki za podrzucenie moze cos sie z tego przyda. Bardzo
przykłady:
https://www.parse.com/plans
Swoją drogą niezłą popełniłeś grę, życzę sukcesów :)
Obliczyłem sobie też ceny i dla mnie nie wygląda to tak drogo.
Ja serwer wykorzystuje tylko do autentykacji, wysyłania wyniku z wygranego levelu i pobierania wyników po wygranym levelu. Za 1M API calls nawet poza planem na getbraincloud płaci się $10.
Przeliczyłem to
Piszą tam że crossy road dzięki nim zwiększyło 2x eCPM, chyba też z tego skorzystam
@levybdg: nie nie będę weryfikował, jak ktoś nie będzie chciał to i tak nie zapłaci. Najwyżej jak ktoś zhackuje to będzie się mógł chwalić zwierzakami wśród znajomych (na leaderboardsach), co też może zwiększyć sprzedaż :)
Chociaż spojżałem w Soomle, bo z tego korzystam do IAP i widzę że