Aktywne Wpisy
cheeseandonion +34
Ludzie kochani!? A cóż to mi do chałupy wlecialo!?
Jak takie ćmy są juz w styczniu, to ja nie chce wiedzieć, jakie komary będą w lecie..
Natychmiast zleź z tej firanki ty łachudro, bo karnisz złamiesz! słyszysz!? Bo po miotłę pójdę...xD
#zwierzaczki
Jak takie ćmy są juz w styczniu, to ja nie chce wiedzieć, jakie komary będą w lecie..
Natychmiast zleź z tej firanki ty łachudro, bo karnisz złamiesz! słyszysz!? Bo po miotłę pójdę...xD
#zwierzaczki
aircod +8
Wykopki na tych tagach programistycznych obrały sobie za cel obrzydzenie nowym wejście do branży. Co drugi post to jakieś wymyślane historyjki o końcu pracy zdalnej, mega-kryzysie, słabej jakości memy i pracy za minimalną - o debilach, którzy proponują pracę lekarza zamiast programowania nie wspominając. Mam wrażenie jakby był gdzieś jakiś Discord, gdzie się umawia 20-30 osób i mają za cel tylko spamować tutaj w kółko tymi samymi treściami xD
Brakuje mi czasów,
Brakuje mi czasów,
http://alumni.media.mit.edu/~jorkin/gdc2006_orkin_jeff_fear.pdf
Dla niewtajemniczonych: Sztuczna inteligencja w grze F.E.A.R. była przełomowa głównie dlatego, że zdecydowano się odejść od powszechnej techniki tworzenia wielu stanów w skończonych automatach stanowych, którymi posługują się przeciwnicy do podejmowania decyzji. Zamiast tego w sprytny sposób rozdzielono cel danego przeciwnika (Zabicie gracza? Ukrycie się? Zasadzka?) i metodę, jaka została wybrana do osiągnięcia celu (Rzut granatu? Walka wręcz? Ostrzał? Wybór osłony? Zajście gracza od tyłu?). Technika ta została nazwana planowaniem, a sztuczna inteligencja w grze F.E.A.R. do dziś uznawana jest za jedną z najlepszych w historii gier komputerowych - głównie z uwagi na dynamikę i różnorodność z jaką przeciwnicy podejmują decyzje.
#programowanie #gry #sztucznainteligencja #ai