Wpis z mikrobloga

Takie tam małe szkaradziejstwo :) Tym razem bez screencasta - tylko sam efekt końcowy. Oczywiście można się czepiać tej animacji, an swoje usprawiedliwienie mam to, że animowania uczę się dopiero od trzech miesięcy :D
https://youtu.be/ltliE3Eme8k
A teraz krótko co to jest - to jest jednocześnie element "fauny" w wiosce startowej i oraz robot do zadań specjalnych. Ten robotek ma tylko jeden cel w życiu - znaleźć i ściągnąć wprost w ręce Pani Mechanik szczątki gracza, którego wrogie roboty gdzieś tam w odmętach korytarzy Starej Fabryki potłukły na części.

#gamedev #steamquest #grafika #blender
  • 20
@Rejke: świetne. Mógłbym oglądałem kilka razy. Jedynie co bym zmienił, to dodał więcej bezwładności do ogonka. Szczególnie przy lądowaniu po skoku, powinno nim bardziej zatrząść.
@patrykmajster: Tak, to faktycznie jest część projektu. Razem z mężem po raz pierwszy podjęliśmy się zrobienia gry innej niż logiczna (wcześniej wydaliśmy dwie logiczne celem sprawdzenia jak się w ogóle zabrać do takiej pracy).
Ta nowo powstająca gra czyli #steamquest jest grą z gatunku roguelike, w kategorii Top-Down. Nie jest to jednak "pełen" rogalik - mimo śmierci bohatera, zachowywany jest ogólny progres gry związany z fabułą. Wraz z postępem tej fabuły