Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko185
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

devml

devml

Dołączył 9 lat i 11 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 18
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
EmacEArt
EmacEArt
01.03.2019, 18:22:52
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

G.....r
G.....r
konto usunięte 01.03.2019, 18:32:32
  • 8
@EmacEArt: Że low poly modele są wbrew trendom? Co ty bez dostępu do internetu przez te 4 lata robiłeś te grafiki? :D
  • Odpowiedz
G.....r
G.....r
konto usunięte 01.03.2019, 19:23:08
  • 2
@EmacEArt: A tam pierdzielisz, to co zrobiłeś jest bardzo trendy teraz. Tak sobie tylko wbijasz do głowy, żeby być chyba na siłę hipsterskim czy coś.
  • Odpowiedz
omx
omx
26.02.2019, 10:24:20
  • 10
Hej. Od jakiegoś czasu robię nową grę logiczną. Właśnie dodałem dynamiczne tła, które odzwierciedlają poziom progresji na planszy. Tu mały filmik pokazujący jak to działa w akcji:

Dajcie znać czy wam się podoba :)

#puzzle #grylogiczne #gry #gamedev #indiedev #indiegames
omx - Hej. Od jakiegoś czasu robię nową grę logiczną. Właśnie dodałem dynamiczne tła,...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

p.....k
konto usunięte 26.02.2019, 10:28:41
  • 2
@omx: tła fajne, animacje fajne, ale szczerze mówiąc nic by mi to nie mówiło na temat tego czy mi idzie dobrze czy nie
  • Odpowiedz
p.....k
konto usunięte 26.02.2019, 10:35:35
  • 1
@TymRazemNieBedeBordo: nie wiedziałem czy muszą - jeśli nie (takie było założenie) to jest fajno :)
  • Odpowiedz
Anteuke
Anteuke
26.02.2019, 13:56:39
  • 62
#rozdajo #zadarmo #gamedev #grafika #grafikakomputerowa

Przekopując się przez stary dysk znalazłem projekt, nad którym pracowaliśmy w 2015 roku ale nigdy nie ujrzał światła dziennego. Uznałem, że głupio, żeby się tak marnował i zdecydowaliśmy, że wrzucamy wszystkie assety jako darmową paczkę.

W środku znajdują się setki klatek animacji do przeciwników i bohatera (archeologa z gravity gunem) oraz dużo elementów otoczenia podzielonych na dwa typy
Anteuke - #rozdajo #zadarmo #gamedev #grafika #grafikakomputerowa 

Przekopując się...

źródło: comment_69VliT79ciWVeQR4zqujh9S3bP72A39o.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
26.02.2019, 14:12:17 via Wykop Mobilny (Android)
  • 5
@Anteuke: bóg zapłać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Anteuke
Anteuke
Autor
26.02.2019, 19:25:52 via Android
  • 1
@pszemczyslaw w sumie chyba dobry pomysł, dzięki!
  • Odpowiedz
JacobDzwinel
JacobDzwinel
04.02.2019, 18:38:31
  • 90
Z własciwymi umiejętnościami, jesteś w stanie wydostać się z każdej sytuacji!
#unity3d #gamedev
JacobDzwinel - Z własciwymi umiejętnościami, jesteś w stanie wydostać się z każdej sy...

źródło: comment_9ewe6fEFCj8DLZrHYoNzfuRxal7An0zs.gif

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Odpaleniec
Odpaleniec
04.02.2019, 21:44:02 via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
@JacobDzwinel: jak w wiedźminie, trzy fikołki na jeden cios xD
  • Odpowiedz
Hiszpan_Jan
Hiszpan_Jan
05.02.2019, 01:37:19
  • 5
@JacobDzwinel:

Hiszpan_Jan - @JacobDzwinel: 
SPOILER

źródło: comment_cXnV4mZocXcebmTD8yoNKrQCjy51Mxph.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
06.02.2019, 09:23:50
  • 21
Montuję właśnie bardzo konkretny podcast z wydawcą gier mobilnych. Jeden z tych odcinków, które sam koniecznie chciałbym przesłuchać parę lat temu, zanim zabrałem się za pierwszą grę mobilną. Padają konkretne liczby związane z analitykami (np. jaką retencję powinna mieć gra zanim wyda się ją globalnie) i przykładowe budżety - naprawdę cieszę się, że udało się nagrać taki odcinek.

Podcast wychodzi długi (ponad godzinę), ale jeśli myślicie poważnie nad udaną grą mobilną (wydaną
JavaDevMatt - Montuję właśnie bardzo konkretny podcast z wydawcą gier mobilnych. Jede...

źródło: comment_ULKgW9vHq82P5XLMWQwbFdWEIuMDeyO3.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

U.....s
U.....s
konto usunięte 06.02.2019, 13:29:48
  • 0
@JavaDevMatt: taktyczna kropka
  • Odpowiedz
D.....n
konto usunięte 07.02.2019, 10:20:43
  • 0
@URANUSs: wolanko
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
07.02.2019, 15:50:03
  • 16
Obiecany podcast o współpracy z wydawcą gier mobilnych(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) enjoy.
Masę konkretów, liczb i przykładowe budżety.

https://www.retrospektywa.com/43

#javadevmatt #gamedev #podcast
JavaDevMatt - Obiecany podcast o współpracy z wydawcą gier mobilnych(⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) enjo...

źródło: comment_yNj05xEnubSgPOg2FSvfw1T20YUFsRNF.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TymRazemNieBedeBordo
TymRazemNieBedeBordo
07.02.2019, 17:07:08
  • 3
@JavaDevMatt: dzięki wielkie! podcast odsłuchany w całości, pewnie jeszcze wrócę do pierwszych 20 minut, bo bardzo rzeczowo i konkretnie opisane ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Widać jak bardzo rynek gier mobilnych odleciał w krainę czystych liczb... co w zasadzie drażni pro graczy, ale kasa jest tego warta. Dzięki wielkie za materiał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
o.....y
o.....y
konto usunięte 07.02.2019, 18:29:29 via Android
  • 2
@TymRazemNieBedeBordo no raz jakis dev chcial z gory 250k usd od nas.

W tej branzy sa ogromne liczby, chociazby:
https://www.parkiet.com/Firmy/307139968-Aidem-Media-Zyski-maja-mocno-rosnac.html

Hypercasual - tutaj musisz miec dobra gre. Jak bedzie dobra w tescie to wtedy mozna dogadac sie ze wszystkim.
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
30.01.2019, 21:56:07
  • 14
Siemka, miałem do końca poprzedniego roku robić open betę jednak moje ambicje poszybowały w górę i z kilkoma pierwszymi testerami szlifuję żeby gra była bardziej przystępna i przyjemniejsza.

Dzisiaj zmieniam kompletnie mapę ponieważ tamta okazała się mieć zbyt małe wyspy i nie dało się na niej wyciągnąć potencjału gry. A przy okazji podzielę się z wami jak wygląda całkiem wygodny i szybki proces edycji w moim edytorze.

Nerd stuff:
Edytor mam jako osobną scenę
draculeq - Siemka, miałem do końca poprzedniego roku robić open betę jednak moje ambi...

źródło: comment_NzNMZhzGbE6yGqd6fykoyJEMVT0i3DfK.gif

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
31.01.2019, 16:10:28
  • 43
Ostatnie tygodnie nie były dla nas łatwe. Od października zaliczaliśmy stały spadek pobrań organicznych. Był to spadek łącznie o kilkaset procent. Co za tym idzie, spadły także przychodów jak i motywacja do pracy.

Jednakże w listopadzie 2018 rozpoczęliśmy starania o kolejną promocję w sklepie Google Play. Chętnych było tak dużo, że wolny termin był dopiero w styczniu 2019. Wypełniliśmy wszystkie wymagane formularze i czekaliśmy. Aż tu nagle BAM: Blocky Farm po raz trzeci
sortris - Ostatnie tygodnie nie były dla nas łatwe. Od października zaliczaliśmy stał...

źródło: comment_HHvsbxowlM6hiC63Lb9BIhrOWVY35wp0.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
Autor
31.01.2019, 16:12:10
  • 6
W ciągu ostatnich 2 godzin Blocky Farm pobrało więcej graczy niż przez ostatnie 7 dni!
sortris - W ciągu ostatnich 2 godzin Blocky Farm pobrało więcej graczy niż przez osta...

źródło: comment_jnQCuWMMGGwTYKs2aDDnzOj9iCkOFgXh.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
31.01.2019, 21:59:45
  • 2
Był to spadek łącznie o kilkaset procent.


@sortris: Zeszliście na ujemną liczbę pobrań? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
02.02.2019, 13:37:31
  • 12
Będę nagrywał podcast z wydawcą gier: jak to jest "od strony wydawcy" przy współpracy z developerem.
Powoli przygotowuję agendę rozmowy: macie może jakieś sugestie tematów do porszuszenia?

#gamedev #biznes #javadevmatt
JavaDevMatt - Będę nagrywał podcast z wydawcą gier: jak to jest "od strony wydawcy" p...

źródło: comment_nsvtwvDlVwZJaA1a54WFNlqTD7GCqNkg.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

X.....i
konto usunięte 02.02.2019, 13:49:52
  • 2
@JavaDevMatt: Jakie są średnie koszta reklamowania, wydawania gier?
  • Odpowiedz
Visher
Visher
02.02.2019, 13:58:59
  • 2
@JavaDevMatt: metody docierania do grupy odbiorczej, reklamowanie gry na etapie rozwoju - fajnie, jak poruszysz te tematy :)
  • Odpowiedz
xandra
xandra
03.02.2019, 09:52:36
  • 18
Adam (Scorpik) Skorupa: Muzyka vs Efekty Dźwiękowe vs Dialogi ( ͡º ͜ʖ͡º)
Ponad godzinny wykład Adama Skorupy, muzyka który swą karierę zaczynał na Amidze. Opowiada o tworzeniu muzyki na potrzeby gier komputerowych. Stworzył lub współtworzył muzykę do ponad 40 gier, w tym takich jak: Wiedźmin, Bullet Storm, Hatred, Shadow Warrior, Gorky 17, Painkiller...

#amiga #demoscena #gamedev #tworzeniemuzyki #produkcjamuzyki
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

leoha
leoha
03.02.2019, 19:24:29
  • 1
@xandra: jeden jego mod z amigi mi szczególnie utkwił w pamięci do dziś: "Light Army"
  • Odpowiedz
meloman
meloman
09.02.2019, 02:34:23
  • 1
@xandra: Uwielbiam jego muzykę do programu ABC Chemii, muzykę do gry Za Żelazną Bramą też
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
16.12.2018, 23:39:04
  • 16
Ahoy!

Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic nie robiłem. Jest wręcz odwrotnie, zamknąłem temat assetów 3D, dużo czasu spędziłem nad usprawnieniami UX i rozbudowałem grę w głąb.

Minął już rok odkąd zacząłem robić grę. Choć początkowo planowałem robienie jej "aż skończę", to jednak zdecydowałem, że wystartuję z Early Access na GooglePlay. Stwierdziłem tak, ponieważ mam za małe siły przerobowe robiąc ją tylko po godzinach oraz dlatego że dzięki
draculeq - Ahoy!

Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic...

źródło: comment_QVvepuaskGtTuHlLMmzaM1PybueDzepR.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....o
konto usunięte 16.12.2018, 23:56:14 via iOS
  • 1
@draculeq: A nie probowales na pol etatu? Jestem po prostu ciekawy :)
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
Autor
17.12.2018, 00:05:05
  • 1
@PieceOfShit: O! Grałem w to kiedyś, fajna gra. Ale nie wiem czy znajdzie się dużo podobnych rzeczy :)
  • Odpowiedz
applicattura
applicattura
17.12.2018, 01:12:35
  • 14
2:12 robię ikonę do gry mobilnej. Gdzieś w życiu popełniłem błąd #gamedev #grafika
applicattura - 2:12 robię ikonę do gry mobilnej. Gdzieś w życiu popełniłem błąd #game...

źródło: comment_f4Wfd23YwaE2sB0ppctqJ0lSDobXzb0q.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x.....i
x.....i
konto usunięte 17.12.2018, 01:13:13
  • 1
@applicattura: bardzo dobrze robisz
  • Odpowiedz
f.....p
f.....p
konto usunięte 17.12.2018, 12:43:23
  • 0
@applicattura: ( ͡° ʖ̯ ͡°) Ja tu niedawno opuściłem bojówkę Windows Phone na rzecz Androida ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
23.12.2018, 12:49:48
  • 42
Hej Mirki i Mirabelki! Już jest!!!
Na święta zostań Elonę! ;)

Po roku prac i sukcesie na iOS nasz mały puzzle game *Mars Power Industries* o zasilaniu kolonii na marsie wreszcie dotarł na Androida!

*Android:* Mars
jasiek13 - Hej Mirki i Mirabelki! Już jest!!! 
Na święta zostań Elonę! ;)

Po roku...

źródło: comment_Jhg1oy9wLmANu0QhB5Xd27rX6rquPMZ6.gif

Pobierz
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
23.12.2018, 14:03:02
  • 2
@Rewowler_Ocelot: Steam będzie w przyszłym roku dopiero ;)
@naitsabesnap: @root8: @SET: @PsichiX: @faktyofaktach: Cała przyjemność po mojej stronie!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
24.12.2018, 11:52:50
  • 1
@Bubr_Zabujca: Haha dziękuję! :D
  • Odpowiedz
Gynvael
Gynvael
28.11.2018, 07:55:12
  • 108
Cześć,

Prawdopodobnie dzisiaj będzie fajny livestream (gwiazdka/drobny druk: ale po angielsku).
TL;DR: https://www.youtube.com/watch?v=omvRF4H4vjo 20:00 czasu polskiego

W skrócie, trochę przez przypadek zrobiłem na nasze zawody CTFowe grę MMORPG (choć to trochę duże słowo) w stylu starożytnych gier typu Ishar, Eye of Beholder, Dungeon Master czy wczesnych Might & Magic (nie mylić z HOMM). Gra wygląda na zrzutach ekranu jak typowy FPS, ale w praktyce obracać można się jedynie o 90°, a chodzić jedynie
Gynvael - Cześć,

Prawdopodobnie dzisiaj będzie fajny livestream (gwiazdka/drobny d...

źródło: comment_GGEWgb97QjfKDnj5r5wnEindYMumyBl3.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

oknie
oknie
oknie
28.11.2018, 10:04:42
  • 2
@Gynvael: Kurła, betrayal at krondor
  • Odpowiedz
M.....t
M.....t
konto usunięte 28.11.2018, 11:40:37
  • 11
trochę przez przypadek zrobiłem na nasze zawody grę MMORPG (choć to trochę duże słowo)

@Gynvael: Zabrzmiało jak bethesda ;)
  • Odpowiedz
s_s9
s_s9
28.11.2018, 18:18:48
  • 19
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

m.....e
m.....e
konto usunięte 28.11.2018, 20:15:26
  • 1
@s_s9: Wygląda zacnie, moje klimaty (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
DonislawDev
DonislawDev
01.12.2018, 18:26:48 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@s_s9:
Lap Pan +.
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia :)
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
29.11.2018, 12:47:06
  • 14
Obiecany odcinek podcastu z masą konkretów o tym, jak wydać dobrze zarabiającą grę na urządzenia mobilne (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Gościem jest @cometa93 #funventure

Zapraszam:
https://www.retrospektywa.com/39

#javadevmatt #podcast #gamedev
JavaDevMatt - Obiecany odcinek podcastu z masą konkretów o tym, jak wydać dobrze zara...

źródło: comment_LJpBkcb9GnduckMsUZjxXKHPBTYyDLPM.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mordeusz
Mordeusz
30.11.2018, 01:06:02
  • 0
@JavaDevMatt: Z chęcią posłucham, ale niestety nie teraz, a więc znienawidzony: taktyk ;p
  • Odpowiedz
m.....o
konto usunięte 01.12.2018, 21:19:31
  • 0
@JavaDevMatt: Ciekawe, ciekawe, mega ogarnięty gościu, ale gdy tak mówił o tych wszystkich konwersjach, miarach i wspołczynnikach + o tym, że tylko kopiował juz istniejące pomysły, to pomyślałem sobie: gdzie cały fan i zabawa z robienia gier. No czysty biznes, pragmatyzm i korporacjonizm. Chyba jednak wolę słuchać o sukcesie indie gier na steamie i gierkach na iOS za pieniądze z góry. Ogólnie pieniądze to trudny temat, ale tak, wiem, za
  • Odpowiedz
t.....s
t.....s
konto usunięte 29.11.2018, 21:39:37
  • 3
Cały source gry Killing Floor w Unreal Script (SVN) https://app.assembla.com/spaces/killingfloorsource/subversion/source #gry #gamedev #ciekawostki #programowanie #killingfloor
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dracul
dracul
29.11.2018, 23:32:31 via Android
  • 0
@tazos jak ja uwielbiałem w kf n-------c i odblokowywać każda nową postać która pojawiała się z eventami
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 42
  • Strona 2 z 42
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl