Wpis z mikrobloga

@JavaDevMatt: dzięki wielkie! podcast odsłuchany w całości, pewnie jeszcze wrócę do pierwszych 20 minut, bo bardzo rzeczowo i konkretnie opisane ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Widać jak bardzo rynek gier mobilnych odleciał w krainę czystych liczb... co w zasadzie drażni pro graczy, ale kasa jest tego warta. Dzięki wielkie za materiał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@ofczy: zauważyłem, że bardzo dużymi liczbami operujecie. Jak to wygląda w grach prostych, takich bardzo casualowych? Na jakie ramy czasowe czy wsparcie finansowe może liczyć developer czegoś prostego w założeniach? Jaki ewentualnie czas miałbym by prototyp doprowadzić do stanu, w którym bylibyście zadowoleni by taką grę wydać?
  • Odpowiedz
@ofczy: wiesz, że liczby są ogromne i kolejne firmy za firmą odnoszą wielki sukces to wiem, ale chodziło mi raczej o właśnie te mniejsze wydawnictwa, mniejsi deweloperzy, że robią coraz większy obrót... to mnie jako hardkorowca i bardziej gracza niż developera (miejmy nadzieję że to się zmieni w bliżej nieokreslonej przyszłości ;) ) martwi, gdy spojrzę na praktyki takich firm jak EA, ale też gdy patrzę jak na twitterze stricte
  • Odpowiedz