@JavaDevMatt: dzięki wielkie! podcast odsłuchany w całości, pewnie jeszcze wrócę do pierwszych 20 minut, bo bardzo rzeczowo i konkretnie opisane ( ͡°͜ʖ͡°)
Widać jak bardzo rynek gier mobilnych odleciał w krainę czystych liczb... co w zasadzie drażni pro graczy, ale kasa jest tego warta. Dzięki wielkie za materiał ( ͡°͜ʖ͡°)
@ofczy: zauważyłem, że bardzo dużymi liczbami operujecie. Jak to wygląda w grach prostych, takich bardzo casualowych? Na jakie ramy czasowe czy wsparcie finansowe może liczyć developer czegoś prostego w założeniach? Jaki ewentualnie czas miałbym by prototyp doprowadzić do stanu, w którym bylibyście zadowoleni by taką grę wydać?
@ofczy: wiesz, że liczby są ogromne i kolejne firmy za firmą odnoszą wielki sukces to wiem, ale chodziło mi raczej o właśnie te mniejsze wydawnictwa, mniejsi deweloperzy, że robią coraz większy obrót... to mnie jako hardkorowca i bardziej gracza niż developera (miejmy nadzieję że to się zmieni w bliżej nieokreslonej przyszłości ;) ) martwi, gdy spojrzę na praktyki takich firm jak EA, ale też gdy patrzę jak na twitterze stricte
Idiotom cieszącym się z potencjalnej wygranej Trumpa przypominam, że Trump chce wyprowadzić USA z NATO. Więc zastanówcie się 3 razy zanim coś głupiego napiszecie znowu. #usa #trump #wybory #swiat
Masę konkretów, liczb i przykładowe budżety.
https://www.retrospektywa.com/43
#javadevmatt #gamedev #podcast
źródło: comment_yNj05xEnubSgPOg2FSvfw1T20YUFsRNF.jpg
PobierzWidać jak bardzo rynek gier mobilnych odleciał w krainę czystych liczb... co w zasadzie drażni pro graczy, ale kasa jest tego warta. Dzięki wielkie za materiał ( ͡° ͜ʖ ͡°)
W tej branzy sa ogromne liczby, chociazby:
https://www.parkiet.com/Firmy/307139968-Aidem-Media-Zyski-maja-mocno-rosnac.html
Hypercasual - tutaj musisz miec dobra gre. Jak bedzie dobra w tescie to wtedy mozna dogadac sie ze wszystkim.
jutro jak znajdę czas to przesłucham
@ofczy Bardzo fajnie podane informacje, które ciężko znaleźć - dzięki również!