Wpis z mikrobloga

Siemka, miałem do końca poprzedniego roku robić open betę jednak moje ambicje poszybowały w górę i z kilkoma pierwszymi testerami szlifuję żeby gra była bardziej przystępna i przyjemniejsza.

Dzisiaj zmieniam kompletnie mapę ponieważ tamta okazała się mieć zbyt małe wyspy i nie dało się na niej wyciągnąć potencjału gry. A przy okazji podzielę się z wami jak wygląda całkiem wygodny i szybki proces edycji w moim edytorze.

Nerd stuff:
Edytor mam jako osobną scenę w projekcie z wpiętymi niezbędnymi skryptami do edycji oraz wykorzystuję większość logiki z normalnego gameplayu tyle że sterują tym skrypty edytora więc nie ma logiki loopa gry itp a działa dokładnie ta same kamera i warstwa przechowywania mapy. Podstawowe elementy mapy mam zbindowane pod klawisze 1,2,3,4 i trzymając je pod myszką stawia mi się wybrany hex.

Jeśli jesteś zainteresowany wczesnym dostępem do testów to możesz się dopisać tutaj: https://goo.gl/forms/NyC4imwtkmjaS3wI2

#gamedev #unity3d

______________________
#idleindustry - nazwa kodowa projektu i hashtag do obserwowania dalszych postępów
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
A teraz wróciłem na etat i grę robię po godzinach (°°
draculeq - Siemka, miałem do końca poprzedniego roku robić open betę jednak moje ambi...

źródło: comment_NzNMZhzGbE6yGqd6fykoyJEMVT0i3DfK.gif

Pobierz
  • Odpowiedz