Wpis z mikrobloga

Ahoy!

Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic nie robiłem. Jest wręcz odwrotnie, zamknąłem temat assetów 3D, dużo czasu spędziłem nad usprawnieniami UX i rozbudowałem grę w głąb.

Minął już rok odkąd zacząłem robić grę. Choć początkowo planowałem robienie jej "aż skończę", to jednak zdecydowałem, że wystartuję z Early Access na GooglePlay. Stwierdziłem tak, ponieważ mam za małe siły przerobowe robiąc ją tylko po godzinach oraz dlatego że dzięki temu będę mógł śledzić odbiór gry i przez cały ten czas ją usprawniać.

Staram się jeszcze w tym miesiącu wystartować z Early Accessem, ale zanim to zrobię, przetestuję jeszcze grę w zamkniętym gronie. Jeśli chcesz pomóc w przetestowaniu gry, dołącz proszę do wcześniejszych testów zapisując się tutaj: https://goo.gl/forms/NyC4imwtkmjaS3wI2

Na zachętę wrzucam renderek jednego budynku z gry.

#gamedev #unity #unity3d #androiddev

______________________
#idleindustry - nazwa kodowa projektu i hashtag do obserwowania dalszych postępów
#deadbit - Dwóch cumpli którzy rzucili robotę by nikt im więcej nie mówił co mają robić!
A teraz wróciłem na etat i grę robię po godzinach (°°
draculeq - Ahoy!

Sporo czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale to nie znaczy że nic...

źródło: comment_QVvepuaskGtTuHlLMmzaM1PybueDzepR.jpg

Pobierz
  • 4
@maly_ludek_lego: Na pół etatu nigdy nie próbowałem pracować. Ale jak w stopce trochę widać, przez 2 lata nie pracowałem dla kogoś i bardzo podoba mi się ten styl życia, niestety jeszcze nie mogę sobie na to pozwolić.