Wpis z mikrobloga

Hej Mirki! Wpadłem pochwalić się moim najnowszym a zarazem największym projektem na Unity. Wbrew trendom że asset powinien świecić się jak psu jajca i być kolorowy jak choinka w grudniu, zrobiłem coś ascetycznego, tak na przekór - byle nikt się tym nie zainteresował :p Tych wrażliwszych zapraszam na krótki seans :)

Unity uczę się od 2 lat, Blendera od 4 lat.
Jakby ktoś miał jakieś pytania, to pytajcie śmiało.

#gamedev #unity #unity3d
EmacEArt - Hej Mirki! Wpadłem pochwalić się moim najnowszym a zarazem największym pro...
  • 19
@EmacEArt: Bardzo ładne assety. Robisz dla siebie, czy wrzucasz do sklepu? Pracujesz jako gamedev?
Ja się uczę Unity i jak będę miał jakieś pytania, na które nie znajdę odpowiedzi w manualu to sobie o Tobie przypomnę ;) W zamian mogę podzielić się wiedzą z grafiki.
@Gronbar: Nie napisałem, że low poly nie są trend, wręcz przeciwnie są bardzo trend :) Projektuje w ascetycznych kolorkach, same modele robię mało "foremne" mało geometryczne są często nie symetryczne i mają zbyt gęstą geometrię, są badziej ART... powoduje to, że nie jestem targetem dla twórców mobilek, a na rynku mobilek właśnie najwięcej się dzieje... Cóż krzywdę sobie robię, projektując dla garstki indiedevów :)
@panato: Dzięki! wiem, że trailery powinny być krótkie i skupić uwagę widza na najważniejszych kwestiach z jego punktu widzenia :) ale nie mogę się powstrzymać, by nie zrobić mega sceny z własnych assetów. Mój muzyk też nie umie robić krótkich zwartych utworów, powstają potem takie monstra, które można by było uznać bardziej jako cyfrowe doświadczenie które zresztą wątpie, że są na tyle dobre, żeby je ktokolwiek obejrzał chociaż do połowy :p