Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko178
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
damiant94
damiant94

damiant94

Dołączył 5 lat i 9 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1194
  • Znaleziska 1148
  • Mikroblog 46
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

3296

TVPiS: Będzie czternastka! Czyli jak kupić wyborców

Pokaż treści 18+

TVPiS: Będzie czternastka! Czyli jak kupić wyborców

Tak się kupuje wyborców. Eksperci TVPiS ucieszeni jak mało kto xD

SzotyTv
z
streamable.com
dodany: 11.02.2022, 18:49:49
  • 387
  • #
    polska
  • #
    tvpis
  • #
    bekazpisu
  • #
    bekazprawakow
  • #
    neuropa
  • #
    postkomunistycznepanstwomafijne
damiant94
damiant94
damiant94 12.02.2022, 09:00:06
  • 0
Ale o co chodzi, taka jest demokracja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

538

Czarne chmury nad PiS. Wspólna lista opozycji zdecydowanie wygrywa w sondażach

Pokaż treści 18+

Czarne chmury nad PiS. Wspólna lista opozycji zdecydowanie wygrywa w sondażach

Najnowszy Kantar: KO+PSL+Polska2050 - 42%, PiS - 30%, Konfederacja - 10%, Lewica - 6%.

konto usunięte
z
wiadomosci.onet.pl
dodany: 19.01.2022, 13:30:10
  • 244
  • #
    polityka
  • #
    ekonomia
  • #
    bekazpisu
  • #
    tvpis
  • #
    polska
  • #
    nowylad
  • #
    inflacja
damiant94
damiant94
damiant94 19.01.2022, 20:19:09
  • 5
@precz_z_komunia:

Braun chciał "powiesić" Niedzielskiego za maseczki


co k$%&a?
damiant94
damiant94
damiant94 24.01.2022, 21:54:19
  • 0
@precz_z_komunia:

https://www.youtube.com/watch?v=x-1rjZyE-d4&t=1378s

822

Afera Max Burgers Płock - cenzura krytycznych opinii

Afera Max Burgers Płock - cenzura krytycznych opinii

TL:DR - Wszystkie krytyczne komentarze odnośnie segregacji sanitarnej w Max Burgers Płock zostały usunięte. Nie poddajemy się, działamy i idziemy o krok dalej, piszemy skargę do UODO w związku z segregacją sanitarną. Wzór wniosku.

jagoda_m89
z
wykop.pl
dodany: 21.01.2022, 12:58:46
  • 188
  • #
    afera
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    bekazcovidian
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 01:09:40
  • 1
@Raa_V: ja się cieszę, kiedy restauracja ma 2 gwiazdki przez segregację, nie daj Boże miała by 5, nie zauważyłbym że nie wpuszczają każdego, pojechałbym i pocałował klamkę.
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 01:13:45
  • -1
@PatologiiZew: skoro zabraniają wejść, to każdy ma prawo do opinii, co o tym myśli.
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 01:16:14
  • -1
Skoro usuwają opinię o segregację sanitarną, to piszcie, że mają niedobre burgery, takich opinii raczej nie powinni usunąć. ;)
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 01:21:21
  • -1
@x_xRazorx_x: Nie piszcie nic o segregacji, skoro to usuwają. Jedzenie niedobre i tyle. ;)
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 01:28:05
  • 0
@Fachmann: masz prawo do swojej opinii ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 01:29:50
  • -1
@nastaremilion: Trzeba pokazać innym prywatnym biznesom, co ich czeka, jeśli będą uprzykrzać życie ludziom.
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 01:32:57
  • 1
@marpic: @BartekRozdartek: mi się wydaje, że google jest prosegregacyjne, więc nie piszcie o segregacji tylko, że mają niedobre jedzenie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 16:02:06
  • -1
@user_syf_wykopu: Masz prawo do własnej opinii niepodpartej żadną logiką.
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 16:08:36
  • 0
@ErrorInLine1: masz prawo do własnej opinii, niepodpartej żadną logiką.
damiant94
damiant94
damiant94 22.01.2022, 16:10:45
  • 0
@czorny_m: To, że Ciebie nie interesuje taka opinia, to nie znaczy, że tak jest u każdego. Mnie interesuje. Dla mnie to przydatne, jeżeli lokal ma niską ocenę przez segregację sanitarną, łatwiej mi jest ją ominąć i znaleźć inną.
covid_duck
covid_duck
21.01.2022, 06:54:30
  • 397
Witam i masakra.
Kiedy propaganda wejdzie za mocno xD

#koronawirus #heheszki #dziendobry #foliarze #antyszczepionkowcy #humorobrazkowy
covid_duck - Witam i masakra. 
Kiedy propaganda wejdzie za mocno xD

#koronawirus ...
  • 66
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

damiant94
damiant94
damiant94 21.01.2022, 22:52:19
  • 1
@Rezyser-Kina-Akcji: https://www.youtube.com/watch?v=pW1LCBVM3zA ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

252

Transmisja SARS-CoV-2 Omicron VOC w duńskich gospodarstwach domowych (eng)

Pokaż treści 18+

Transmisja SARS-CoV-2 Omicron VOC w duńskich gospodarstwach domowych (eng)

"Nasze ustalenia potwierdzają, że gwałtowne rozprzestrzenianie się mutacji Omikron może być raczej spowodowane wymykaniu się wirusa spod odpowiedzi immunologicznej, a nie przypisywanej mu większej zakażalności."

G00LA5H
z
medrxiv.org
dodany: 15.01.2022, 18:55:18
  • 83
  • #
    swiat
  • #
    nauka
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    zdrowie
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 18:59:37
  • 2
@Awsed: Ciekawe co dają te paszporty covidowe i po co ktoś młody ma obowiązek się zaszczepić żeby dostać swoje podstawowe prawa, skoro hospitalizowani są głownie starsi, schorowani ludzie, a szczepienie nie hamuje transmisji wirusa, co pokazują statystyki. Muszę się zaszczepić, aby zmniejszyć swoje ryzyko powikłań, z 0.005% na 0.004%, to dla mojego dobra. Absurd.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 19:53:38
  • -1
@Awsed: Twoja wypowiedź zabrzmiała, jakby paszporty covidowe miały wpływ na to, że w Danii jest mniej zgonów z covid. Warto to sprostować, żeby nikt tego nie zrozumiał źle i nie pomyślał, że to bezprawie łamiące podstawowe prawa człowieka i segregujące ludzi jest okej.
Paszporty covidowe dla wszystkich nie mogą mieć wpływu na ilość zgonów, bo zaszczepienie nie hamuje zakażenia, o czym świadczą statystyki np. w Australii, Izraelu czy Wielkiej Brytanii.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 23:10:46
  • -3
@kobenhavn: Ryzyko hospitalizacji dla osoby młodej i zdrowej jest tak śmiesznie niskie, że można je pominąć. Więc zagadką jest, po co młodzi i zdrowi ludzie mają się szczepić lub robić test, żeby dostać swoje podstawowe prawa, skoro nie ma to znaczenia dla zapychania się szpitali.
Idąc dalej tym tokiem myślenia, można powiedzieć, że najlepszy w walce z covid będzie kraj, który zamknie wszystkich ludzi w izolatkach na zawsze, okaże się,
damiant94
damiant94
damiant94 17.01.2022, 01:47:03
  • -3
@kobenhavn:
http://populacja.population.city/dania/

Zakładając, że w Danii, osób w przedziale 30-39 lat jest 632 000, a hospitalizowanych było 2 369, no to wychodzi 0.0037%. Dla mnie to śmiesznie mało. Czyli co, 99.996% przeszło to łagodnie lub nie chorowało. Pamiętajmy, że to, że było 121.875 pozytywnych testów, nie znaczy, że tylu chorowało, chorowało na pewno więcej, bo 80% jest bezobjawowych.

I co, obowiązkowy jest jeden z zabiegów medycznych: szczepienie, albo testy. Zmuszanie
damiant94
damiant94
damiant94 17.01.2022, 02:38:17
  • -3
@kobenhavn:

jak ci wyszło 0,0037%????

Racja, pomyliłem się w liczeniu, ale 0.37% dalej jest śmiesznie małym wynikiem.

Okej, nie wiedziałem, że robi się tyle testów. Warto dodać, że żeby brać te statystyki pod uwagę, trzeba pokornie przyjąć, że testy są miarodajne. A jest sporo pytań odnośnie ich skuteczności. No i pytanie, czy robi się tyle testów, odkąd jest pandemia? Wątpię. Próbowałem to sprawdzić na tej stronie https://www.sst.dk/da ale nie umiem duńskiego,
damiant94
damiant94
damiant94 17.01.2022, 23:30:16
  • 0
@kobenhavn: Ktoś wierzy, że wszystkie oficjalne statystyki, to zawsze musi być prawda, ktoś inny wierzy w to, że mówieniem do wody zmieni jej strukturę, a ktoś jeszcze inny, że czapeczka foliowa na głowie chroni przed kontrolą umysłu przez obcych. Każdy ma prawo wierzyć w to co chce i nie powinno się nikomu tego narzucać.
Odnośnie oficjalnych statystyk. Np. ktoś może sobie badać statystyki majątkowe polskich polityków i zobaczy że Morawiecki
damiant94
damiant94
damiant94 18.01.2022, 00:14:18
  • 0
@kobenhavn:

Nauka nie jest kwestia wiary. Kropka.

Wcześniej "nauka" twierdziła, że szczepienie przerwie transmisje wirusa. Teraz "nauka" twierdzi, że szczepienie nie hamuje transmisji, ale zmniejsza ryzyko hospitalizacji. Wiara w "nauke" w 100%, zawsze i wszędzie, to czysty fanatyzm.
Nauka ma rację wtedy, kiedy jej tez nikt nie jest w stanie obalić i podważyć, dowody są niezbite i praktycznie 100%, kiedy spogląda się na problem z wielu stron, i dopuszcza do debaty
damiant94
damiant94
damiant94 18.01.2022, 20:48:24
  • 0
@kobenhavn:

Hmm jeśli zachowujesz się jak bydło to jak bydło będziesz traktowany.

Bydło jest grzeczne i pozwala na wstrzykiwanie tego, co życzy sobie człowiek, bo nie może o sobie decydować. Ty właśnie promujesz zachowywanie się jak bydło, kurczaki w farmach, czy inne zwierzęta. Ja się zachowuję jak dorosły człowiek, który o sobie decyduje.

Powtórzę jeszcze raz - nauka nie jest kwestia wiary
damiant94
damiant94
damiant94 18.01.2022, 21:47:56
  • 0
@kobenhavn:
Polecam również ten film
https://rumble.com/vsdzh4-dr.-robert-malone-and-joe-rogan.html
W skrócie: Naukowiec Dr Robert Malone, twórca technologii mRNA związanych ze szczepionkami na covid, udzielił wywiadu, w którym powiedział wiele ciekawych rzeczy. Porównał to, jak doszło do sytuacji w nazistowskich Niemczech, do sytuacji, jaką mamy dzisiaj na świecie. Powołał się na wiele źródeł naukowych i mówił tylko to, co było już wiadome wcześniej, ale rozprzestrzenił te informacje na szeroką skalę. Wszystko było oparte na
damiant94
damiant94
damiant94 19.01.2022, 00:30:49
  • 0
@kobenhavn:

obraźl. «o grupie agresywnych lub prymitywnych osób»


bydło - ssaki pochodzące od tura, hodowane jako zwierzęta domowe dla mięsa, mleka, skór i siły pociągowej.
Miałem na myśli
damiant94
damiant94
damiant94 19.01.2022, 18:04:03
  • 0
@kobenhavn:

Jakie ryzyko powiklan w kwestii psychologii, prawa i filozofii niesie za sobą zaszczepienie się na covid? Konkretnie proszę - jaki uraz mi grozi?

Zupełnie nie zrozumiałaś. Psychologowie zbadali naukowo, jak doszło do tego, że normalni ludzie, nie żadni psychopaci, brali udział w zbrodni nazistów za czasów Hitlera. Ludzie dali się zmanipulować i ogłupić, wmówić sobie, że jakieś grupy są gorsze i pomogli Hitlerowi zamordować miliony ludzi. To już
damiant94
damiant94
damiant94 19.01.2022, 18:06:11
  • 0
@Sembazuru:

jedno co udowodniłeś tym wpisem to, że nie umiesz liczyć

Jak już to:
"Jedno, co udowodniłeś tym wpisem, to to, że nie umiesz liczyć."
( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94
damiant94
damiant94 20.01.2022, 18:36:44
  • -1
@kobenhavn:

Którzy ludzie dali się konkretnie zmanipulować? Ci co wykonywali rozkazy czy ci, którzy się tych rozkazów bali? Czy ci, którzy od zawsze byli antysemitami?

Nie będę Cię uczył historii. Zanim zaczniesz prosić o źródła, spróbuj sprawdzić w google. Pierwsze lepsze z brzegu opracowanie
damiant94
damiant94
damiant94 21.01.2022, 00:35:59
  • 0
@kobenhavn:

Do najbardziej gorliwych wyznawców nazizmu należeli drobni kupcy, rzemieślnicy oraz niżsi urzędnicy. Charakteryzowali się oni, jak pisze Fromm, „umiłowaniem siły i nienawiści wobec słabych, małostkowością i wrogością, wyrachowaniem zarówno w uczuciach, jak i sprawach pieniężnych, a ponad wszystko ascezą. Odznaczali się ciasnym światopoglądem, podejrzewali i nienawidzili obcych

Święty Covid też ma swoich gorliwych wyznawców. Najbardziej tych, którzy czerpią informacje o świecie z mediów głównego ścieku i przez to się tak

480

Żyjemy w absurdzie

Pokaż treści 18+

Żyjemy w absurdzie

W czasach pandemii koronawirusa, Cezary zauważa absurdy dookoła siebie.

damiant94
z
youtube.com
dodany: 18.01.2022, 22:43:38
  • 30
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    heheszki
  • #
    bekazcovidian
  • #
    bekazlewactwa
damiant94
damiant94
damiant94
Autor
19.01.2022, 20:21:28
  • 1
@JDRK87: nie wiem, na jutupe są w 480p, tu cały odcinek https://www.youtube.com/watch?v=urhG-m1KUMI ( ͡° ͜ʖ ͡°)

929

Nie będzie lockdownów, będą certyfikaty covidowe

Nie będzie lockdownów, będą certyfikaty covidowe

– Lockdown jako taki raczej nie jest i nie będzie instrumentem wykorzystywanym w polityce epidemicznej, tak jak to było w poprzednich falach. Planujemy pójść w kierunku powszechnego stosowania certyfikatów – powiedział w środę minister zdrowia Adam Niedzielski.

biesy
z
businessinsider.com.pl
dodany: 19.01.2022, 11:49:18
  • 378
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    bekazszurow
  • #
    foliarze
  • #
    zdrowie
damiant94
damiant94
damiant94 19.01.2022, 18:46:07
  • 24
@nochybaniebardzo: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94 - @nochybaniebardzo: ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_16426179645aoS84hGGY7lsdMubkfqXL.jpg

Pobierz

544

Czy zwierzęta myślą?

Czy zwierzęta myślą?

Zwierzęta myślą, analizują, liczą, rozwiązują problemy, podejmują decyzje, mają przeszłość i przyszłość, u człowieka jedynie horyzont czasowy jest większy.

Zelu06
z
youtube.com
dodany: 17.01.2022, 23:39:49
  • 174
  • #
    nauka
  • #
    swiat
  • #
    ciekawostki
  • #
    zwierzaczki
damiant94
damiant94
damiant94 19.01.2022, 01:23:24
  • 0
@9Mn3bsRvWlWjP9W8JbgL: Ja uważam, że moralność wynika z tego, że ludzie zauważyli, że więcej korzyści daje działanie razem, niż przeciwko sobie. Przy konkurencji zawsze tracą obie strony. Przy działaniu razem można osiągnąć korzyści nawet większe, niż każdy jest w stanie osiągnąć osobno. Gdyby ludzie się nie połączyli, wielu dzisiejszych cudów techniki by nie było. No i jak ktoś się wyłamał i zabił kogoś, reszta uznała, że jest on zagrożeniem dla nich

759

Naukowiec pokazuje skutki szczepionek na COVID-19 na przykładach z autopsji.

Naukowiec pokazuje skutki szczepionek na COVID-19 na przykładach z autopsji.

Ryan Cole jest naukowcem oraz lekarzem medycyny, który bada choroby w swoim laboratorium patomorfologicznym "Cole Diagnostics" z pełnym zakresem usług zlokalizowanym w Boise w stanie Idaho i obsługującym pacjentów na szczeblu regionalnym oraz krajowym.

detrow
z
reddit.com
dodany: 18.01.2022, 16:33:26
  • 284
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    nauka
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
  • #
    medycyna
damiant94
damiant94
damiant94 18.01.2022, 22:32:37
  • -2
@etatowy-szyderca: Czy Ty, nizisto, właśnie przyznałeś, że miliardy ludzi wzięło udział w eksperymencie medycznym? I próbujesz to przedstawić jako coś dobrego? xD
damiant94 - @etatowy-szyderca: Czy Ty, nizisto, właśnie przyznałeś, że miliardy ludzi...

źródło: comment_1642545150cfoZkL9wuFGrezQukj6TGK.jpg

Pobierz

507

Covid: znajdujemy się w samym środku psychozy strachu

Covid: znajdujemy się w samym środku psychozy strachu

Mocny komentarz Artura Kalbarczyka do wywiadu Joe Rogan z dr. Malone i obecnej sytuacji na świecie.

kostoo
z
rumble.com
dodany: 17.01.2022, 08:38:08
  • 83
  • #
    polska
  • #
    historia
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    swiat
damiant94
damiant94
damiant94 18.01.2022, 00:48:15
  • 0
@JPII: @kostoo: @dqdq1: @TomPo75: @klaun-szyderca: @Casanovajr92:
Dobrze, że są tacy ludzie, jak komentujący tutaj, to daje jakieś światełko nadziei, że są ludzie świadomi. Oby było nas coraz więcej ;)

697

Przeciwnicy GMO praktycznie nic nie wiedzą o GMO - mówią wyniki badań

Przeciwnicy GMO praktycznie nic nie wiedzą o GMO - mówią wyniki badań

Naukowcy potwierdzili, że przeciwnicy GMO prawie nic o nim nie wiedzą, a zarazem oceniają swoją wiedzę jako wysoką w porównaniu do badanych, którzy o GMO wykazali się wyższą wiedzą.

LukaszSakowski
z
totylkoteoria.pl
dodany: 15.01.2022, 16:40:40
  • 276
  • #
    nauka
  • #
    biologia
  • #
    medycyna
  • #
    liganauki
  • #
    gruparatowaniapoziomu
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 01:38:31
  • -92
@mrChivas: kim są ci mityczni foliarze? Jest w ogóle jakaś definicja tego słowa? Czy to jakaś grupa, do której wsadzamy zawsze ludzi, z którymi przegrywamy dyskusję i nie mamy argumentów, więc pozostaje ich zdyskredytować?
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 01:50:57
  • -9
@gupio: No to trzeba zmienić definicję GMO. xD Już ustanowiono kilka nowych znaczeń słów, np. Antyszczepionkowiec - osoba przeciwstawiająca się przymusowi szczepień, domagająca się swoich podstawowych praw. Kiedyś była to osoba negująca ogólnie szczepionki.
Osoba zaszczepiona - osoba która przyjęła preparat co najmniej 14 dni temu, ale nie dalej niż ileś tam miesięcy. Wcześniej zaszczepiona, oznaczało, że po prostu dostała szczepionkę do organizmu.
Szczepionka wcześniej była preparatem zawierającym cząstki wirusa,
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 12:15:14
  • -8
@vince87: @lewoprawo: @Gerard_z_Libii: Argumenty przeciwko obowiązkowi szczepień są proste: szczepienie nie hamuje transmisji wirusa, skutki uboczne szczepienia nie są znane. Ja tylko liczę, że ktoś mnie jasno przekona, że powinienem się zaszczepić dla dobra innych, bo sam nie boję się wirusa, jestem młody i mam dobry styl życia. Mam nadzieję, że trafiłem na inteligentnych ludzi, którzy dadzą mi jakiś prosty argument.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 15:24:54
  • -5
@maximilianan:

spokojnie, mam asa w rękawie ( ͡° ͜
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 15:43:41
  • -5
@maximilianan:
Skoro to proste rozumowanie jest błędne, to powinno być prosto je obalić.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 16:48:11
  • -4
@Vincenzo: Hospitalizacja jest głównie u ludzi starszych, otyłych i schorowanych. Ile osób młodych, zdrowych przechodzi to groźniej, niż przeziębienie? Niewiele.
Więc nadal nie wiadomo, gdzie są te mityczne argumenty, które mają świadczyć, że powinno się stosować segregację sanitarną dla wszystkich.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 17:29:54
  • -3
@Strelau:
Niezła rozbieżność materiałów, od filmików z facebooka po badania naukowe.
Filmik dotyczący jednego przypadku, który ma grać na emocjach, co jest oczywistą techniką manipulacji - przemilczę.

Tak, są badania, mówią, że maski działają, ale jak to się ma do
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 17:39:14
  • -3
@Vincenzo: ja nie twierdzę, że maski nie działają. Tak, w odpowiednich warunkach działają. Ale co innego działanie masek, a co innego obowiązek ich noszenia, prawo. Nałożenie obowiązku noszenia maseczek nie sprawia, że transmisja wirusa ograniczy się tak jak to oszacowali w badaniu. W badaniu są odpowiednie warunki, każdy nosi maskę prawidłowo, w rzeczywistości nie. Do tego dochodzą potencjalne negatywne skutki zdrowotne noszenia masek, które są uwzględnione w badaniach. Dlatego w
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 18:12:12
  • -4
@Strelau: Są też takie filmiki o osobach, które się zaszczepiły i umarły.

to co wysłałem, to nie badanie, tylko recenzja odnośnie innego badania, które zostało odrzucone.

Jak powszechne jest to zjawisko? Nie było to opisane w tym badaniu, tylko wzmianka, że mogą występować. Może warto przeprowadzić jakieś badania, zanim wprowadza się obowiązek ich noszenia.

A ja mam w domu różowego słonia. Dowód anegdotyczny.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 20:43:25
  • -5
@srogie_ciasteczko: Nie, nie wiemy jakie są skutki szczepienia.

SĄ ŁAGODNIEJSZE NIŻ SKUTKI CHOROBY

to rozumiem, że wywróżyłeś sobie z fusów z herbaty.
Na pewno wiemy dużo mniej, niż o innych szczepionkach, bo te preparaty na covid są dostępne od ilu lat? 1? 1,5? Śmiesznie krótko, żeby dostatecznie je
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 22:08:57
  • -4
@Strelau: 80% osób przechodzi wirusa bezobjawowo. Jak ktoś jest zdrowy i młody, to szansa na to jest nawet większa. A 1 na 1000 osób po szczepieniu ma ciężkie nopy. Więc segregacja sanitarna czy wymuszanie szczepienia na ludziach to absurd i bezprawie. Już pomijam fakt, że jakiekolwiek zabiegi medyczne obarczone ryzykiem, zawsze powinny być dobrowolne. A narracja w mediach głównego ścieku jest taka, że szczepionki są po to, żeby zmniejszyć ilość
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 22:55:56
  • -4
@Strelau:

Raczej nie widzę sensu dalszej dyskusji w momencie gdy posługujesz się IDZD.

Na podstawie jakich danych wysnuwasz takie
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 23:18:17
  • -4
@Strelau:

Czy jesteś gotowy założyć się o 1000zł że nie jest to lekarz? Odpowiem Ci. To nie jest lekarz. W dodatku uprawia szarlatanerie.


Nie ma to żadnego znaczenia dla tej dyskusji, bo podałem link do badania do którego się odnosił.
W każdym razie, ja dotarłem do informacji, że jest doktorem nauk medycznych. Faktycznie,
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 23:48:44
  • -4
@Strelau:

Po co się wysilać w odpowiedzi na absurdalne twierdzenia.

Absurdalne to jest twierdzenie, że szczepionki, które nie nadążają za nowymi wariantami nie są bezużyteczne dla młodych i zdrowych ludzi. Bo są.

To tak jak mówienie że w jakiejś sytuacji pasy bezpieczeństwa mogą bardziej zaszkodzić niż pomóc i dlatego każdy powinien
damiant94
damiant94
damiant94 17.01.2022, 02:13:30
  • -5
@Strelau:

W jakim zakresie nie nadążają? Że nie dają 100% ochrony? Wiele szczepionek nie daje 100% ochrony. Właściwie to wszystkie.


Osoby młode i zdrowe nie potrzebują ochrony, bo ryzyko że przejdzie covid ostro jest śmiesznie
damiant94
damiant94
damiant94 17.01.2022, 02:25:53
  • -3
Pomyliłem się w liczeniu, nie 0.0037% tylko 0.37%. Dalej śmiesznie mało.
damiant94
damiant94
damiant94 17.01.2022, 23:48:29
  • -2
@Strelau:

W skali kraju, śmiertelność na tym poziomie? Bardzo wysoko. Widać nie potrafisz oszacować ryzyk.

Nie śmiertelność, tylko ilość hospitalizowanych.

Jednocześnie szansa na Ciężki NOP, jest mniejsza niż szansa na śmierć w
damiant94
damiant94
damiant94 18.01.2022, 00:24:13
  • -3
@Strelau: Nikomu nie wierzę w nic na słowo i nigdzie nie pisałem, że jest inaczej.
Ty wyjechałeś z jakąś terapią chelatacji, którą nigdy się nie interesowałem i póki co nie zamierzam.
Poza tym, nie musi być tak, że z jednym człowiekiem się zgadzam zawsze na 100% a z drugim zawsze na 0%.
Facet jest wykształcony, kiedy go kilkukrotnie słuchałem, to mówił z sensem i opowiadał się za tym, żeby piętnować

3514

Największy skandal w sprzedaży Lotosu. Będzie w tej sprawie komisja śledcza?

Pokaż treści 18+

Największy skandal w sprzedaży Lotosu. Będzie w tej sprawie komisja śledcza?

"Saudyjski gigant za biznes w Polsce warty kilkanaście miliardów złotych rocznie zapłaci symboliczną niemal cenę ok. 1 mld zł – czyli mniej więcej równowartość ładunku dwóch supertankowców z saudyjską ropą naftową."

TheNatanieluz
z
wyborcza.biz
dodany: 16.01.2022, 20:20:22
  • 180
  • #
    polska
  • #
    bekazpisu
damiant94
damiant94
damiant94 17.01.2022, 00:12:18
  • 0
@Kin-dza-dza: afery w polskim rządzie, odcinek 2137.. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

811

Oskarżenie ws. Djokovicia. "Zagraża rozsiewaniem ideologii antyszczepionkowej"

Oskarżenie ws. Djokovicia. "Zagraża rozsiewaniem ideologii antyszczepionkowej"

'The Age' informuje, jak australijski rząd ma tłumaczyć przed sądem cofnięcie wizy Novakowi Djokoviciowi. - Obecność Djokovicia w Australii ma zagrażać nie tyle rozprzestrzenianiu się wirusa, co rozprzestrzenianiu się ideologii antyszczepionkowej - wskazano

Legop
z
sport.pl
dodany: 15.01.2022, 09:12:02
  • 178
  • #
    sport
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    mecz
  • #
    zdrowie
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 20:50:57
  • 0
@Aggressor83: Djokovic jest jednym z najlepszych tenisistów na świecie, osiągnął wiele w życiu, jeśli dąży do prawdy tak jak dążył do bycia najlepszym na świecie w tenisie, to jest wiarygodny. Ja szacuję, że Djokovic jest znacznie bardziej inteligentny od Ciebie, nawet nie potrafisz zrozumieć, że preparaty na covid są dostępne od roku, czy dwóch. W takim czasie dobre przebadanie jest fizycznie niemożliwe.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 21:15:12
  • 0
@Aggressor83: Papierem po studiach, to się możesz co najwyżej podetrzeć, liczą się czyny i to co potrafisz. On potrafił stać się najlepszym tenisistą na świecie, takie rzeczy nie dzieją się przez przypadek, więc prędzej zaufam jemu, że gadaniem do wody zmieni jej strukturę, niż Tobie, że szczepionka jest dobrze przebadana. Jak Ty nawet nie rozumiesz, że np. żeby dowiedzieć się, jak zareaguje organizm po 2 latach, to te 2 lata
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 23:38:46
  • 0
@Aggressor83: No tak, ktoś mógłby uznać, że te osoby, które wzięły udział w eksperymencie medycznym, i przyjęły nieprzebadany preparat, osiągnęły wyżyny głupoty.

629

Co ma wspólnego segregacja sanitarna z przelewami od producentów szczepionek?

Co ma wspólnego segregacja sanitarna z przelewami od producentów szczepionek?

W związku z ostatnimi rezygnacjami członków rady medycznej stwierdziłem że poczytam trochę o tej radzie i znalazłem ciekawą koincydencję ( ͡° ͜ʖ ͡°) 12 na 17 członków rady domagało się ograniczenia praw osób niezaszczepionych i również 12 na 17 było finansowanych przez producentów szczepionek.

Patryk7975
z
wykop.pl
dodany: 16.01.2022, 11:43:06
  • 42
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    koronawirus
  • #
    zdrowie
  • #
    covid19
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 22:28:00
  • -1
@jasze_polan: Ja również.

2098

Rząd austriacki przedstawił projekt ustawy dt. obowiązkowych szczepień na COVID

Rząd austriacki przedstawił projekt ustawy dt. obowiązkowych szczepień na COVID

15 marca rozpoczną się kontrole, a nieszczepieni zostaną ukarani - wysokimi grzywnami (600E na kwartał). Szczepienie przeciwko COVID będzie obowiązkowe dla wszystkich osób powyżej 18 roku życia. Będą trzy fazy, W trzeciej fazie kontrola będzie przeprowadzana poprzez elektroniczny rejestr szczepień.

armacoder
z
novinite.com
dodany: 16.01.2022, 20:06:52
  • 298
  • #
    covid19
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    austria
  • #
    swiat
  • #
    covidnews
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 21:55:24
  • 7
@bn1776: przestaną testować i powiedzą, że mają 0 potwierdzonych zachorowań na covid dzięki szczepieniom ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 21:58:54
  • 2
@1masa: a to nie to samo? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 22:13:02
  • 11
@TomPo75: jeśli ta grafika mówi prawdę, to może być tam ciekawie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94 - @TomPo75: jeśli ta grafika mówi prawdę, to może być tam ciekawie ( ͡° ͜ʖ ...

źródło: comment_1642371180VBbkePZgiPvMbu2PHy9Sa0.jpg

Pobierz
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 22:20:27
  • -1
@uciekinier_z_czarnolisto: przecież szury i szczepy nie będą musieli płacić

475

Tow. Karnowski wychwala rząd i krytykuje niezależne media

Pokaż treści 18+

Tow. Karnowski wychwala rząd i krytykuje niezależne media

Polski Ład, drożyzna, podsłuchy? Wiarygodne i rzetelne informacje dostępne tylko na antenie TVP

Imperator_Wladek
z
streamable.com
dodany: 15.01.2022, 19:19:53
  • 50
  • #
    polityka
  • #
    tvpis
  • #
    bekazpisu
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 02:14:38
  • -24
Dobrze, że mamy niezależne media, tVP, tVN, pOLSAT, zawsze rzetelne, sprawdzone, niezmanipulowane informacje, dzięki nim wiem, jak się zachowywać na codzień, na kogo głosować, kogo lubieć, a kogo nienawidzieć, jakby mi powiedzieli że mam skoczyć z mostu dla mojego dobra, to bym skoczył, bo im ufam i w podzięce za prawdę, jaką dzięki nim dostaję każdego dnia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • 3
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 20:01:21
  • -4
@oniryczny: Wiedzą, że to sarkazm. Po prostu zabolała ich prawda, że wszystkie media to ściek, a nie tylko tvp.
damiant94 - @oniryczny: Wiedzą, że to sarkazm. Po prostu zabolała ich prawda, że wszy...

źródło: comment_1642363386sFqNlRPI5FWwRdoWsuB1nZ.jpg

Pobierz

1092

COVID-19: 45% demokratów popiera obozy koncentracyjne dla nieszczepionych

COVID-19: 45% demokratów popiera obozy koncentracyjne dla nieszczepionych

Dwadzieścia dziewięć procent (29%) wyborców Demokratów poparłoby tymczasowe odebranie rodzicielskiej opieki nad swoimi dziećmi, jeśli rodzice odmówią przyjęcia szczepionki COVID-19.

Kam3l
z
rasmussenreports.com
dodany: 16.01.2022, 03:43:34
  • 170
  • #
    usa
  • #
    sondaz
  • #
    4konserwy
  • #
    koronawirus
  • #
    nwo
  • #
    wielkireset
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 16:17:07
  • 4
@gridstream: ci popierający segregacje to w głównej mierze trolle, nie potrafią się odnieść do żadnego argumentu, ich jedyny argument to "foliarze, szury", po tym można ich poznać.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 16:20:54
  • 4
@Wololol: żaden zwolennik nie napisze, bo zwyczajnie nie ma takiego powodu. Jedyne co możesz usłyszeć, to "szurze, foliarzu"
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 16:29:38
  • 0
@markus-92: tak, zaszczepią 16 000 000 osób siłą. Wiesz, ile to jest osób? Dodajmy jeszcze, że w Polsce na rok 2019, 215602 osoby miały pozwolenie na b--ń. Więc na szczęście to nie takie proste.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 16:32:33
  • 0
@markus-92: W roku 2021 liczba ludności w Austrii wynosiła 8 864 000. W Polsce ok. 40 000 000

1324

Szur: Rada Medyczna to kolaboranci i należy im się ołów w łeb albo szubienica

Pokaż treści 18+

Szur: Rada Medyczna to kolaboranci i należy im się ołów w łeb albo szubienica

Szur z Gorzowa Wielkopolskiego uważa, że powinno mordować się ludzi niezgodnych z jego przekonaniami.

Lutekcjusz
z
twitter.com
dodany: 16.01.2022, 12:43:07
  • 421
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    bekazprawakow
  • #
    bekazszurow
  • #
    bekazfoliarzy
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 15:51:35
  • 0
@Horaccy: Konto jedno, ale pewnie się tam zmieniają, haha

727

Austria. Tysiące osób w Wiedniu protestowało przeciwko obowiązkowym szczepieniom

Austria. Tysiące osób w Wiedniu protestowało przeciwko obowiązkowym szczepieniom

Tysiące osób protestowało w sobotę w Wiedniu przeciwko planowanym w Austrii obowiązkowym szczepieniom na Covid-19. W przyszłym tygodniu austriacki parlament ma głosować w tej sprawie. Szczepienia mają być obowiązkowe od lutego.

Szewczenko
z
polsatnews.pl
dodany: 15.01.2022, 16:43:06
  • 92
  • #
    europa
  • #
    austria
  • #
    protest
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    wydarzenia
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:49:48
  • 0
@INTP-T: ja właśnie czekam, aż ktoś mnie przekona żebym się zaszczepił dla dobra innych, bo sam nie boję się tego wirusa. Ale nikt nie potrafi pokonać argumentu, że zaszczepieni też transmitują wirusa, i że w krajach, gdzie jest wielu zaszczepionych, jest też wielu zakażonych. Chociaż przyznam, argument 'foliarzu, antyszczepie' jest mocny, ale jednak jeszcze troszeczke brakuje żebym się przekonał.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:59:47
  • 3
@markus-92: no spoko, ja się nie szczepiłem i też mam się dobrze.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:01:02
  • 0
@markus-92: szczepienia może i coś dają dla osób starszych, dla młodych nie mają sensu, absurd. Śmiertelność u młodych jest niska, czy ze szczepieniem, czy bez.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:06:25
  • -1
@markus-92: To, czy będzie źle, zależy od wielu czynników, między innymi wieku, trybu życia itp. Ja dla siebie szacuję na 0.000001%. A nie wiem, na ile procent przeżyję, czy na ile procent dalej będę zdrowy za kilka lat po preparacie. Czyli może 100%, może 50% a może 0%. Kalkulacja jest prosta.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:11:22
  • 6
@markus-92: Zobaczymy, ludzie powoli się budzą, otwierają oczy, przeciwstawiają się tym absurdom. W Polsce jest ile wyszczepionych, 50-60%? A reszta, to jest 40% czyli ponad 16 000 000 ludzi. I z jakiegoś powodu nie zażyli preparatu, który jest promowany na wszelkie możliwe sposoby. Ci ludzie już mocno się opierają.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:15:31
  • 16
@redo123: a co w tym pożytecznego, skoro szczepienie nie hamuje transmisji zachorowań, a nawet zwiększa je.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:17:33
  • 2
@markus-92: No to 16 000 000 wyjdzie na ulicę. Kto się miał zaszczepić, ten już to dawno zrobił.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:19:46
  • 2
@markus-92: Ci którzy się zaszczepili, też czują się oszukani, bo miały być tylko dwie dawki, tylko dwa tygodnie lockdownu

https://www.youtube.com/watch?v=qzyWUiTmdFM
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:49:52
  • 2
@markus-92: To, że każdy powinien płacić za to z czego korzysta, albo że ubezpieczenia powinny być dobrowolne, a ich zasady jasne od początku, to temat na osobną dyskusję.
Kto się czuje oszukany? Każdy kto myślał, że jak się zaszczepi, to dadzą mu spokój.
Jak już lecimy dowodami anegdotycznymi, to u mnie w rodzinie przechodzimy bezobjawowo, albo jak przeziębienie, jest wielu niezaszczepionych, ale nie ma u nas osób schorowanych ani otyłych.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:59:36
  • 4
@markus-92: tak, to by było w porządku, jeśli składka zdrowotna byłaby dobrowolna. No i oczywiście jakieś ubezpieczenie w razie, gdyby szczepionka wywołała jakieś szkody. Jeśli szczepienie jest bezpieczne, to można obiecać wysokie odszkodowania, przecież i tak jest wtedy mała szansa, że coś wystąpi.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 23:29:42
  • 0
@fillipka: chodziło mu, że jak ktoś złamie nogę, to ma ubezpieczenie, a jak ktoś zachoruje na covid, to nie. Oczywiście dobrze podsumowują to pytania które napisał @Szajs85:
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 12:29:44
  • 0
@markus-92: "szczepionką" na raka jest niepalenie papierosów. Niepalenie papierosów znacznie zmniejsza ryzyko raka.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 14:58:17
  • 0
@markus-92: idąc tym tokiem myślenia, powinno się zakazać palenia, picia alkoholu, karać i odbierać prawa za nadwagę, niezdrowy tryb życia itp.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 15:27:04
  • 0
@markus-92: nadwagą sobie sam krzywdę robisz, czyli nieszczepieniem też sam sobie krzywdę robisz.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 15:36:16
  • 0
@markus-92:
Wielka Brytania 4 stycznia miała już 69,9 proc. w pełni zaszczepionych obywateli. Tego samego dnia w kraju odnotowano najwyższą od początku pandemii liczbę nowych przypadków zakażenia koronawirusem. Były to 218 tys. 724 pozytywne testy.
W Izraelu 4 stycznia poziom wyszczepienia społeczeństwa sięgał 64 proc. Znaczna część społeczeństwa przyjęła tam również trzecią dawkę. Jednocześnie tego samego dnia mieliśmy też rekord zakażeń dla tego kraju - 12 tys. 255 nowych przypadków

504

Molnupiravir tylko dla VIP-ów?! Skandaliczna decyzja rządu

Pokaż treści 18+

Molnupiravir tylko dla VIP-ów?! Skandaliczna decyzja rządu

17 grudnia do Polski dotarł molnupiravir – doustny lek na COVID-19. Jak dowiedziała się Niezależna Gazeta Obywatelska, sprowadzona partia leku

bydgoszczu
z
portal-polski.pl
dodany: 15.01.2022, 12:19:42
  • 70
  • #
    polska
  • #
    ciekawostki
  • #
    bekazpisu
  • #
    polityka
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 02:01:09
  • -1
@megawatt: bo np. ktoś może uważać, że szczepionka nie działa a lek działa. Każdy ma prawo do swojej opinii, a nie tylko jedynej "słusznej" wbijanej ludziom młotkiem do głów z jakiegoś powodu.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 02:04:50
  • -3
@vartan: Spoko, ministerstwo szurów wysyła swoich naukowców do zbadania leku. Chociaż nie, ale my głupie, wystarczy posłuchać tvn albo tvp i już wiadomo, że tylko szczepionki, żadne leki, dobrze, że prawda jest na wyciągnięcie ręki, dziękuje pani telewizjo, za rzetelne, sprawdzone, niezmanipulowane, niezależne informacje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 15:34:43
  • 0
@megawatt: problem wynika tu z przymusu do płacenia składki zdrowotnej przez wszystkich. Każdy powinien móc ubezpieczyć się dobrowolnie u kogo chce.
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 4 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 12.01.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 27.03.2025

    Rocznica

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking