Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko252
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

damiant94
damiant94

damiant94

Dołączył 4 lata i 10 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1193
  • Znaleziska 1147
  • Mikroblog 46
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

566

Alkohol tylko dla zaszczepionych? „To mogłoby w Polsce przynieść efekt"

Alkohol tylko dla zaszczepionych? „To mogłoby w Polsce przynieść efekt"

Zachęcać do szczepień można na różne sposoby. W Kanadzie postanowiono pozwolić na kupno alkoholu tylko osobom zaszczepionym. Prof. Andrzej Horban stwierdził, że zastosowanie takiego rozwiązania w Polsce mogłoby „przynieść pewien efekt”

banan11
z
biznes.radiozet.pl
dodany: 15.01.2022, 07:55:22
  • 240
  • #
    polska
  • #
    bekazcovidian
  • #
    koronawirus
  • #
    covid19
  • #
    szczepienia
  • #
    zdrowie
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 23:45:13
  • -1
@Pixiedixie2018: Kiedy wydaje się, że granica absurdu zostaje przekroczona, zawsze znajdzie się kolejny. Musi być po troszku, żeby ludzie się od razu nie zorientowali. Tak to działa od 2 lat ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 23:48:40
  • 4
Wszystkie proste sztuczki, jakie miały zmusić do zaszczepienia, już zmusiły te 50-60%. Pozostałe 16 000 000 z jakiegoś powodu nie chcą, a ci co się zaszczepili i poczuli się oszukani, pewnie też zrezygnują z boosterka. Ludzie otwierają oczy.
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 00:27:40
  • -1
@KolorZielonyNieJestNadzieja: Francuzi i Polacy mają inną mentalność. Francuzi są bardziej posłuszni i strachliwi, wolą się poddać i wywiesić białą flagę.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 00:33:31
  • 2
@werter_do_jercewa: Nie, bo ludzie słabi psychicznie, którzy dali się ugiąć presji, inżynierii społecznej, manipulacjom, już się zaszczepili. A ludzie silni nie potrzebują wiele alkoholu albo wcale.
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 01:11:02
  • 2
@werter_do_jercewa: nie mam kolegów ( ͡° ͜ʖ ͡°) a no i oczywiście najważniejsze, ludzie silni nie dali się zastraszyć. Strach to najważniejsza emocja, jaka dziś ma towarzyszyć ludziom.

1163

Ogromna demonstracja w Rzeszowie przeciwko segregacji sanitarnej

Ogromna demonstracja w Rzeszowie przeciwko segregacji sanitarnej

Dzisiaj odbyła się duża demonstracja przeciwko segregacji sanitarnej i przymusowym szczepieniom w Rzeszowie - mnóstwo ludzi

Ozzii23
z
facebook.com
dodany: 15.01.2022, 16:46:13
  • 84
  • #
    polska
  • #
    rzeszow
  • #
    koronawirus
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
  • #
    protest
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 00:45:28
  • 0
@mesjasz22: Bo tvn dyskutuje sam ze sobą, a tvp sama ze sobą. Każda produkuje własne ścieki. Ludzie zapomnieli, co to znaczy debata dwóch stron i wymiana argumentów. "Macie słuchać tylko nas, tylko nasze opinie są prawdziwe. Jak ktoś myśli inaczej, trzeba zakazać mu mówić! Podajemy informacje tylko takie jakie chcemy i tak jak chcemy, a jeśli jakiś fakt jest niewygodny, to o nim nie powiemy" ( ͡° ͜ʖ
damiant94
damiant94
damiant94 16.01.2022, 01:07:28
  • 4
@Cytryn__: wyobrażam sobie komentarze takich jak @horrendous: , gdyby internet był przed wojną i ktoś zdobyłby informacje o planach Hitlera i o tym powiedział: "on tam mówi, że z prysznica poleci gaz, który zabije ludzi, hehe jaki szur". Albo "on tam mówi, że ludzie będą głodować w obozach i będą robić eksperymenty na dzieciach in vivo, hehe, foliarz".

2173

dzisiejszy protest przeciwko segregacji sanitarnej - Poznań

dzisiejszy protest przeciwko segregacji sanitarnej - Poznań

Dziś protesty w całej Polsce - ulicami Poznania przeszedł protest przeciwko segregacji sanitarnej i przymusowi szczepień

Ozzii23
z
youtube.com
dodany: 15.01.2022, 14:36:07
  • 236
  • #
    polska
  • #
    poznan
  • #
    koronawirus
  • #
    protest
  • #
    szczepienia
  • #
    covid19
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 17:40:11
  • 1
@uht200: bardzo trafny komentarz
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 17:41:51
  • -1
@Chicane: Jakoś ominęła mnie ta informacja, jakbym wiedział to bym się pojawił. Pewnie takich osób jak ja jest też wiele.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 17:43:46
  • 7
@NowyTonyHawkTylkoZeRapowy: to, że ktoś jest przeciwko segregacji sanitarnej, to znaczy, że jest szurem? Pomimo tego, że szczepienie nie hamuje transmisji wirusa, a skutki uboczne preparatu nie są znane? Prędzej szurem jest ktoś, kto się na to zgadza.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 17:45:54
  • 5
@fat-cartman: przecież zamknięcie służby zdrowia poskutkowało mnóstwem nadmiarowych zgonów, więc trumny jak najbardziej trafne.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 17:49:20
  • 2
@ariels: czyli jak przyjdzie chociaż jedna, dwie, nawet dziesiec osób, które negują wszystkie szczepionki, to od razu tysiące ludzie z marszu to szury?
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 18:06:32
  • 0
@NowyTonyHawkTylkoZeRapowy: To, że są osoby, które umarły po szczepionkach to fakt (może nie jakieś miliony, ale są). Skutki uboczne preparatów nie są znane, więc nie wiadomo ile będzie w przyszłości. To symbolizuje, że wzięcie preparatu jest obarczone ryzykiem. Jest to bardzo ściśle powiązane z tematem segregacji sanitarnej.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 18:08:52
  • 0
@fat-cartman: poza tym, trumny mogą symbolizować nieznane prawdopodobieństwo zgonu czy innych skutków zdrowotnych po szczepieniu, którego skutki uboczne nie są znane.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 18:29:46
  • -1
@NowyTonyHawkTylkoZeRapowy: to, że 5 miliardów ludzi się zaszczepiło, to żaden argument, Kopernik też był sam przeciwko milionom i jakoś to on miał rację a nie te miliony. Z resztą, wiele osób się zaszczepiło, bo zostało to na nich wymuszone, nie zrobili tego dobrowolnie. Cała reszta, która się nie zaszczepiła, czyli pewnie też miliardy, kwestionuje bezpieczeństwo preparatów. A to, że skutki uboczne nie są znane, to jest po prostu fakt. Nie
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 18:59:13
  • 0
@NowyTonyHawkTylkoZeRapowy:

"Definicję „osoby zaszczepionej przeciwko Covid-19” zawiera rozporządzenie Rady Ministrów z 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Zgodnie z jego paragrafem 3 ust. 2 pkt 14 pod tym pojęciem należy rozumieć osoby, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego przeciw Covid-19 szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej lub znajdującą się w wykazie odpowiedników szczepionek dopuszczonych do obrotu
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 19:14:09
  • -2
@buci007:
"Definicję „osoby zaszczepionej przeciwko Covid-19” zawiera rozporządzenie Rady Ministrów z 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Zgodnie z jego paragrafem 3 ust. 2 pkt 14 pod tym pojęciem należy rozumieć osoby, którym wystawiono zaświadczenie o wykonaniu szczepienia ochronnego przeciw Covid-19 szczepionką dopuszczoną do obrotu w Unii Europejskiej lub znajdującą się w wykazie odpowiedników szczepionek dopuszczonych do obrotu
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 19:27:15
  • -1
@NowyTonyHawkTylkoZeRapowy: Dobra, każdy może mieć swoją opinie na temat szczepionki i ryzyka.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 23:36:30
  • -1
@eyehategod: absurd polega na tym, że jak ktoś umrze tydzień po szczepieniu, to umiera jako osoba niezaszczepiona. Nazewnictwo powinno być jasne: osoba zaszczepiona - osoba, której podano preparat, niezależnie czy minute temu czy 2 tygodnie. Dla osoby, która dostała szczepionkę więcej, niż 14 dni temu trzeba znaleźć adekwatną nazwę, powiedzmy - osoba z certyfikatem szczepienia.

280

Novak Djokovic w areszcie poczeka na niedzielną rozprawę w sądzie

Novak Djokovic w areszcie poczeka na niedzielną rozprawę w sądzie

Numer jeden światowego tenisa Novak Djokovic trafił wczoraj do aresztu administracyjnego w Melbourne, gdzie ma oczekiwać na decyzję sądu w sprawie jego wniosku o zablokowanie deportacji - poinformowali prawnicy serbskiego tenisisty.

CalviN_Candie
z
rmf24.pl
dodany: 15.01.2022, 04:17:55
  • 82
  • #
    swiat
  • #
    koronawirus
  • #
    polityka
  • #
    sport
  • #
    tenis
  • #
    szczepienia
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:38:35
  • -3
@AustinMeaulnes: To jego kłamstwo nie jest nawet kłamstewkiem, biorąc pod uwagę kłamstwa w jakich żyjemy. To tak jakby ci mafia opier***la mieszkanie, a ty zadzwoniłbyś na policję, bo zauważyłeś przez okno, że ktoś przechodzi na czerwonym przez pustą ulicę.

450

To koniec sagi z Novakiem Djokoviciem? Australijski rząd podjął decyzję

To koniec sagi z Novakiem Djokoviciem? Australijski rząd podjął decyzję

Jak podają lokalne media australijski minister ds. migracji podjął decyzję o cofnięciu wizy Djokoviciowi. Będzie on musiał opuścić...

salon24_pl
z
salon24.pl
dodany: 14.01.2022, 08:11:34
  • 329
  • #
    sport
  • #
    koronawirus
  • #
    tenis
  • #
    djokovic
  • #
    pandemia
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:28:37
  • -1
@Fomalhaut: Dlaczego bandzior?
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:30:27
  • -1
@she-wolf1993: Dlaczego szura? Jak ktoś nie chce dobrowolnie przyjąć preparatu, którego skutki uboczne nie są znane, to jest szurem?
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:32:33
  • -3
@repoo: Dlaczego kombinator? Chciał po prostu przyjechać na turniej i zagrać, co w tym złego?
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:35:04
  • -2
@szary553-g: czym narażał innych? gdyby przyjął preparat, którego skutki uboczne nie są znane, to nadal by zarażał covid. chciał po prostu przyjechać i zagrać w turnieju. Skąd wiesz co myślał, od początku mówił, że nie przyjmie preparatu, i jeśli chcą, to mogą go wpuścić, a jeśli nie to nie.
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:38:57
  • -2
@oLaudix: @mikorys: Djokovic od początku powiedział jasno, że nie przyjmie preparatu, i piłeczka była po stronie Australii, czy go wpuszczą czy nie.
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:40:26
  • -2
@oLaudix: skąd wiesz co myślał. Od początku mówił jasno: 'nie przyjmę preparatu, jeśli chcecie, to mnie wpuśćcie, jak nie to nie'.
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:43:06
  • -2
@Tomaszku: Jeśli prawa są bez sensu, i szkodzą obywatelom, to jak najbardziej, z moralnego punktu widzenia można, a nawet powinno się je łamać. Jak ci zakażą jeść, to będziesz się stosował, bo inaczej złamałbyś prawo i byś się czuł z tym źle?
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:44:15
  • -3
@madein590: cwaniakowanie, bo chciał po prostu zagrać w turnieju?
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:46:18
  • -1
@barteki010: Jeśli prawa są bez sensu, to im więcej ludzi one nie obowiązują, tym lepiej, może ci którzy są zadowoleni z zakazów otworzą oczy.
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 20:55:19
  • -2
@oLaudix: nie wiem, widocznie zauważył jakieś szanse i nic nie traci próbując, a zyskać może grę w turnieju
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 21:04:45
  • -2
@mikorys: @oLaudix: a no i jeszcze dochodzi fakt, że jako osoba znana, mająca autorytet u wielu ludzi, walczy z covidowym zamordyzmem tak, że cały świat patrzy i więcej osób może dostrzec te absurdy. I dlatego jest bohaterem, bo to rzadkość.
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 21:06:12
  • -2
@oLaudix: może to po to, żeby cały świat zwrócił uwagę na absurdy zamordyzmu covidowego, żeby ludziom łatwiej się było obudzić, jeśli tak to faktycznie jest bohaterem
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 21:07:37
  • 0
@barteki010: a do czasu zmiany, łamać, przez jak największą liczbę osób.
damiant94
damiant94
damiant94 14.01.2022, 21:55:36
  • -2
@Tomaszku: ja tylko twierdzę, że nie mam z tym problemu, że ktoś łamie prawa, które są po prostu złe, nie służą ludziom i powinno się wtedy stać murem prędzej za łamiącym zasady, niż za sądzącym.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 13:01:57
  • 0
@madein590: dlatego to bohater a nie cwaniak, bo nie uległ presji większości i szedł pod prąd walcząc z absurdem covidowym
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 13:30:14
  • -1
@Krejziismylife: nie ma żadnych przesłanek świadczących, że zakaz jazdy samochodem pod wpływem alkoholu jest złym prawem, to oczywiste, że jest to dobre i służy ludziom. Prawo odnośnie np. wjazdu tylko zaszczepionych jest obiektywnie złe i głupie, bo to fakt, że po szczepieniu nadal transmituje się wirusa, poza tym nie powinno się wymagać żadnego zabiegu medycznego, tym bardziej kiedy nie zna się jego skutków ubocznych. To są proste rzeczy.
To tak
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 14:30:11
  • -1
@madein590: jazda pod prąd i na czerwonym jest skrajnie niebezpieczna i jest to oczywiste. Niezaszczepienie się nie powoduje żadnego niebezpieczeństwa, bo przyjęcie preparatu nie przerywa transmisji wirusa.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 14:47:50
  • -2
@madein590: powtórzę jeszcze raz bo może ci umknęło: Niezaszczepienie się nie powoduje żadnego niebezpieczeństwa, bo przyjęcie preparatu nie przerywa transmisji wirusa.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 17:27:12
  • -1
@Krejziismylife: czyli rozumiem, że według ciebie szczepienie hamuje transmisję wirusa? To co ze statystykami, które mówią, że tam gdzie jest dużo wyszczepionych, jest też dużo zakażeń? Tylko szur myśli, że jak dużo ludzi się zaszczepi, to ludzie będą się mniej zarażać.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 17:53:31
  • -1
@Krejziismylife: nie wkładałem żadnych niewypowiedzianych słów w usta tylko zadałem pytanie.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 18:11:31
  • -1
@Krejziismylife: na końcu zdania jest znak zapytania, czyli jest to zdanie pytające a nie informujące. Widzę, że odbiegasz od tematu na wszelkie możliwe sposoby, bo nie masz argumentów.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 18:33:06
  • -1
@Krejziismylife: mogę być dla ciebie debilem, mniejsza o to co o mnie myśli trollik z internetu, ale odbiegasz od sedna sprawy. Pewnie dlatego, że twoja argumentacja to "szury, foliarze", czyli od razu wiadomo, że nie trzeba brać Twoich opinii na poważnie.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 18:50:59
  • -1
@Krejziismylife: Przykro mi, nie dam się sprowokować. Im więcej mówisz, tym gorszy obraz stawiasz na osoby popierające segregację sanitarną, będąc jedną z nich. Mi to pasuje, bo jestem przeciwny i każdy powinien być. To co, masz jakieś argumenty za tą segregacją sanitarną? Czy możemy wspólnie uznać, że nie ma ona sensu?
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 19:07:30
  • -1
@Krejziismylife: Jednak będę starał się wracać do sedna sprawy. Sam napisałeś, że "czyli jak ktoś nie może się powstrzymać od picia to może jeździć samochodem i to prawo jest dla niego głupie? Z jego punktu widzenia to prawo jest głupie."
Prawo segregacji sanitarnej jest z każdego punktu widzenia głupie, nie daje nic, bo po wzięciu preparatu nadal transmituje się wirusa. A Ty to porównałeś do jazdy pod wpływem alkoholu. Gratuluję.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 19:16:49
  • -1
@Krejziismylife: Prawo ma działać na korzyść ludzi a nie przeciwko. I ma być zgodne z zasadami logiki. Jeśli ktoś łamie prawo, które jest złe, to może zamiast krytykować łamiącego prawo, lepiej skrytykować to prawo, aby je zmienić.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 19:34:00
  • -1
@Krejziismylife: To skoro wiadomo i jak jesteś taki inteligentny, to wyraź się zwięźle i jasno, a nie coś kręcisz i porównujesz segregacje sanitarną, czy inne bezprawie australijskie do zakazu jazdy pod wpływem alkoholu.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 19:40:38
  • -1
@Krejziismylife: Już tłumaczę: prawo jazdy to potrzebna segregacja, ponieważ jeśli ktoś nie potrafi jeździć, stwarza zagrożenie dla innych na drodze. Światła są potrzebne, ponieważ trzeba widzieć, co się dzieje, żeby nie stwarzać zagrożenia dla innych na drodze. Za to szczepienie nie powoduje zmniejszenia zagrożenia dla innych, ponieważ przyjęcie preparatu (uwaga, będzie teraz ważne) nie hamuje transmisji wirusa.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:00:37
  • -1
@Krejziismylife:
Czyli mówiąc po polsku twierdzisz, że szczepienia w pewnym stopniu ograniczają transmisję wirusa, ale nie w 100%. Czyli o ile, sądząc po statystykach w krajach, gdzie wiele osób jest zaszczepionych i padają rekordy zakażeń, to raczej niewiele. A szczepienie, jak każdy zabieg medyczny, jest obarczony jakimś ryzykiem.
Tak więc porównanie ze światłami nietrafione.
Liczyłem na to, że jako inteligentny człowiek, przekonasz mnie, że powinienem się zaszczepić, w trosce o
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:05:51
  • -1
@Krejziismylife: Co jest nieprawdą? Że w krajach gdzie ludzie się szczepią jest wiele zakażeń? Czy że szczepionka jest obarczona ryzykiem?
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:16:29
  • -1
@Krejziismylife: Tak, że chomik biega, że głupi jestem, to już załatwiliśmy. Tylko co jest tym urojeniem? To, że w krajach gdzie ludzie się szczepią jest wiele zakażeń? Czy że szczepionka jest obarczona ryzykiem? Czy sam nie wiesz tylko bronisz się tym, że obrazisz zamiast odpowiedzieć na pytanie.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:26:01
  • -1
@Krejziismylife: no to mówię, że logika antyszczepów jest jak najbardziej ok (oczywiście biorąc pod uwagę dzisiejszą definicję, antyszczep - osoba przeciwna przymusowi szczepień). A świadczy o tym fakt, że przyjęcie preparatu nie hamuje transmisji wirusa. Swiadczy o tym to, że w krajach, gdzie jest dużo ludzi zaszczepionych, dużo jest również zakażonych.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:35:28
  • -1
@Krejziismylife: porównanie szczepienia do świateł jest nietrafione ponieważ:
- to, że światła pomagają podczas jazdy w nocy jest oczywiste, nie trzeba do tego żadnych informacji, wystarczy logika,
szczepionka jest czymś znacznie, znacznie, znacznie bardziej złożonym, ale po statystykach w krajach gdzie dużo osób się zaszczepiło widać, że nic nie daje, bo nadal jest dużo zakażeń
- światła nie wpływają na zdrowie człowieka, który ich używa,
szczepionka mocno wpływa na organizm
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:44:37
  • -1
@Krejziismylife: Podobno ja mam urojenia, a ty ciągle o jakichś żarówkach. Drugi Edison ( ͡° ͜ʖ ͡°) W każdym razie nie przekonałeś mnie do wzięcia szczepionki i nie odniosłeś się do żadnego mojego argumentu. Dzięki za merytoryczną dyskusję na poziomie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:51:27
  • -1
@Krejziismylife: no tak, najmocniejszy argument to 'foliarzu', POTĘŻNIE. Chociaż żarówki w samochodach też mocne.
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 20:57:03
  • -1
@Krejziismylife: jesteś jak Gonciarz, 'ja nic nie powiedziałem, ja nie mam zdania' xD
damiant94
damiant94
damiant94 15.01.2022, 21:02:36
  • -1
@Krejziismylife: wykazujesz lewackie zapędy, zatem nie powinieneś obrażać czarnych( ͡° ͜ʖ ͡°)

639

Kierowca próbuje podjechać pod kątem 45 stopni

Kierowca próbuje podjechać pod kątem 45 stopni

Nieprzemyślany manewr kierowcy.

starnak
z
streamable.com
dodany: 11.01.2022, 16:04:07
  • 75
  • #
    kierowcy
  • #
    manewr
  • #
    drogi
  • #
    humor
  • #
    heszkismieszki
damiant94
damiant94
damiant94 11.01.2022, 22:42:24
  • -1
@Jrv20: to jest puszczone od tyłu
skalar_neonka
skalar_neonka
28.02.2021, 08:23:39
  • 2843
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 308
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

damiant94
damiant94
damiant94 20.03.2021, 23:48:55
  • 0
@kecajek: Całkowita racja, ale jednak gdyby nie to, nie było by tak zacnego materiału ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
damiant94
damiant94
damiant94 10.09.2020, 21:32:10
  • 6
Cześć.

Miałem do wyboru takie rzeczy:

1. Wykonaj pudełko ozdobne z papieru.
2. Coraz popularniejsze staje się pieczenie własnego chleba, podejmij się.
damiant94 - Cześć.

Miałem do wyboru takie rzeczy:

1. Wykonaj pudełko ozdobne z ...

źródło: comment_1599773508GudGluYxcKUiBZ0kXPq7YF.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

FHA96
FHA96
FHA96
11.09.2020, 14:10:04 via Android
  • 0
@damiant94 dzięki za udział, zaliczamy!
  • Odpowiedz
raz-dwa-trzyy
raz-dwa-trzyy
11.09.2020, 18:12:00 via Android
  • 0
@damiant94 a poka w środku (。◕‿‿◕。)
  • Odpowiedz
mirkowyzwania
mirkowyzwania
28.08.2020, 15:38:58
  • 178
XIV LETNIA EDYCJA #mirkowyzwanie - ZACZYNAMY WŁAŚNIE TERAZ!

Jeżeli w zabawie będziesz uczestniczył/a po raz pierwszy to prosimy o zapoznanie się zasadami na stronie:

https://www.mirkowyzwanie.pl/

Formuła
mirkowyzwania - XIV LETNIA EDYCJA #MIRKOWYZWANIE - ZACZYNAMY WŁAŚNIE TERAZ!

Jeżeli...

źródło: comment_1598628832r62D5F3f4zlWsnKfraeQeQ.jpg

Pobierz
  • 601
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

damiant94
damiant94
damiant94 30.08.2020, 21:14:59
  • 1
biorę udział
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 5 z 5
  • >

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 12.01.2022

    Komentator
  • Rocznica
    od 27.03.2024

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl