Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko249
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
atergo
atergo

atergo

Dołączył 2 lata i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 78
  • Znaleziska 62
  • Mikroblog 16
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 0
Elo_tu_Ziemia
Elo_tu_Ziemia
17.06.2023, 11:45:09
  • 0
Czy receptomat jest legitny? Potrzebuję escitilu 10 mg, zgubiłem zaświadczenia od psychiatry do lekarza, a do kolejnej wizyty długi okres.
#erecepta #receptaonline #recepta #depresja
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 17.06.2023, 23:47:35 via Android
  • 0
@Elo_tu_Ziemia Jeszcze nigdy na żadnej takie stronce nie dawałem zaświadczenia od psychiatry, a SSRI ogarniam tak od ponad roku
  • Odpowiedz
Herato
Herato
13.05.2023, 19:21:16
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 13.05.2023, 21:34:43 via Android
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Patryk4
Patryk4
Patryk4
12.05.2023, 07:26:57
  • 1
Czy można otrzymać ssri z receptomatu lub podobnego serwisu jeśli już biorę 3 miesiąc i wypisał mi go psychiatra. Czy muszę do lekarza na wizytę za każdym razem?
#ssri #recepta #depresja
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 12.05.2023, 21:21:11 via Android
  • 0
@Patryk4 Od ponad roku tak robię bo nie mam ubezpieczenia, 40zl za receptę i mam zapas na 3 miesiące, na erecept nawet nie musisz nic pisać, tylko wypełniasz ankietę, płacisz blikiem i receptę masz do godziny.
  • Odpowiedz
Leosiaa
Leosiaa
08.05.2023, 18:09:29
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 11.05.2023, 13:28:35 via Android
  • 1
@Leosiaa na erecept nawet nie trzeba się rozpisywać, wypełniasz tylko formularz i już, od dawna tak ogarniam cukierki szczęścia bo nie chce mi się po psychiatrach łazić i płacić 200zl za wizyte
  • Odpowiedz
Fk2q
Fk2q
09.04.2023, 07:30:22
  • 0
mirki zna ktoś jakąś legitną stronkę z której zamówię baze 18mg, aromat i grzałeczki?
Najlepiej wysyłka z PL.
#vape #epapierosy #epapieros
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 09.04.2023, 08:48:17 via Wykop
  • 0
@Fk2q: Bazę 18mg a nawet 36, 72 na allegro ziomek sprzedaję, kupuję u niego już od roku ;) Coraz bardziej się musi "maskować" z opisem, podpowiem tylko, że jest z Tych, jego nick zaczyna się na "_A" a aukcje znajdziesz szukając "butelek plastikowych 1000ml" po opisie zorientujesz się o co chodzi i jak zamówić ;) Przykładowo litr 18stki kosztujesz 140zł, bardziej się opłaca brać większe 72mg za 320zł i sobie
  • Odpowiedz
atergo
atergo
atergo 09.04.2023, 11:05:44 via Android
  • 0
@ak44 Kupując na "czarnym rynku" zawsze jest ryzyko, nawet kupując oficjalnie w sklepie możesz trafić na zanieczyszczony produkt, mało afer jest w sektorze medycznym? nie ma tygodnia by nie wycofywali jakie leków etc. Polecam coś co sam od ponad roku używam i czego jestem pewny, baza jest czysta, nie śmierdzi i nic się z nią po czasie nie dzieje więc raczej w wiadrze tego nie robi, sprzedal tego na poprzednich aukcjach
  • Odpowiedz
atergo
atergo
atergo 09.04.2023, 11:25:54 via Android
  • 0
@ak44 naucz się czytać ze zrozumieniem, z Ali polecałem grzałki, nie pisałem skąd mam wąte
  • Odpowiedz
dexterpol
dexterpol
dexterpol
31.03.2023, 15:04:47
  • 0
Można się uzależnić od nikotyny vapując e fajkę tylko do gardła? Nigdy nie paliłem ale lubie się e fajka pobawić #epapierosy #epapieros
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 09.04.2023, 08:55:10 via Wykop
  • 0
@dexterpol: Oczywiście, ze można, nikotyna uzależnia ;) Chociaż to moim zdaniem bardziej uzależnienie psychiczne od samej czynności vapowania niż samej nikotyny, aczkolwiek spore i trudne do odstawienia
  • Odpowiedz
yeah2115
yeah2115
yeah2115
03.04.2023, 13:21:02
  • 1
Stosuje ktos te tanie aromaty z allegro do robienia lq? Bo zrobiłem baze 50/50 i potrzebuje aromatu, smak nie musi byc wybitny byle nie palilo grzaly.
#vape #epapierosy
yeah2115 - Stosuje ktos te tanie aromaty z allegro do robienia lq? Bo zrobiłem baze 5...

źródło: bvnvbnvbn

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 09.04.2023, 08:53:24 via Wykop
  • 0
@yeah2115: Ja to palę od roku, właściwie tylko mięte bo ona mi tylko z tego podchodzi ;)
  • Odpowiedz
snorli12
snorli12
05.04.2023, 14:14:43
  • 0
Jest jakiś sklep online gdzie zamówię premixy i bazy 18mgml do paczkomatu? #epapierosy #pytanie #pytaniedoeksperta
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 09.04.2023, 08:52:09 via Wykop
  • 0
@snorli12: szukaj butelek plastikowych 1000ml na allegro z Tych ;) Bardziej się opłaca kupic bazę 72mg i sobie rozrobić samemu lub lać mniej do premixów i uzyskasz wtedy 18-24mg. A premixy to nie problem, szukaj "aromatów do tytoniu" np virtus 80ml w butelce 120ml kosztujesz około 18zł, to gotowy premix, tylko bazy dolać, masa smaków do wyboru.
  • Odpowiedz
dzejkuo
dzejkuo
07.04.2023, 14:54:56
  • 0
Mireczki są aktualnie jakieś patenty na zamawianie gotowych liquidow albo np grzałek zza granicy? Byłem fanem #epapierosy do czasu aż nie wprowadzili tych głupich ograniczeń a u mnie w mieście nie ma żadnego sensownego vapeshopu.
Szkoda że czasy edymów i zamawiania atomizerów u-------h olejem z aliexpress już nie wrócą :(
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

atergo
atergo
atergo 09.04.2023, 08:49:36 via Wykop
  • 1
@dzejkuo: "butelki plastikowe 1000ml" szukaj na allegro, gość jest z Tych, po opisie będziesz wiedział o co chodzi.
  • Odpowiedz

561

X-kom reklamacja PRZESTROGA i co mnie uratowało.

Piszę to jako przestrogę dla innych, którzy mają zamiar mimo tej i wielu podobnych historii robić tam zakupy i dla tych, którzy już ten błąd popełnili i czeka ich szkoła życia po  Płyta asus tuf b450m-plus kupiona jako outlet w x-kom przez allegro w grudniu 2022. Na początku marca

atergo
z
wykop.pl
dodany: 05.04.2023, 21:47:35
  • 214
  • #
    xkom
  • #
    reklamacja
  • #
    gwarancja
  • #
    przestroga
  • #
    allegro
  • #
    zakupy
atergo
atergo
atergo
Autor
05.04.2023, 22:27:49 via Wykop
  • 1
@Murasame: Życzę ci żebyś nie doświadczył tego poziomu jak przyjdzie ci coś tam reklamować :) Też miałem takie podejście, że to promil, odsetek itd. aż w końcu trafiło na mnie a szansa była na prawdę mała bo nowe rzeczy w takich sklepach kupuję raz na ruski rok. Czytając takie historie z ostatnich miesięcy zauważyłem, że od jakiegoś czasu taka taktyka w x-kom jest bardzo częsta czyli trzymanie sprzętu u siebie
atergo
atergo
atergo
Autor
05.04.2023, 22:33:06 via Wykop
  • 12
@LudzieToDebile: Działa bardzo dobrze, Oczywiście od razu dyskusja, pilnuj terminów, nie ponaglaj sprzedawcy, to jego interes. Jak minie 14 dni i nie dostaniesz jednoznacznej decyzji WYGRAŁEŚ. Pamiętaj tylko, że jak będzie się kończył miesiąc musisz oznaczyć dyskusję jako nierozwiązana inaczej automatycznie zostanie ona uznana za rozwiązana i będziesz musiał się kontaktować z allegro inaczej. Wszystko załatwiaj przez dyskusje, żadnych formularzy reklamacyjnych sprzedawcy, żadnych maili, wszystko ma być dla allegro widoczne
atergo
atergo
atergo
Autor
05.04.2023, 22:44:22 via Android
  • -1
@crpingui Z matrycą miał szczęście, mogli np. dopatrzeć się zalania czy to na matrycy czy w samym laptopie i cyk po gwarancji a sklep się wyprze rękojmi wtedy i zostaje sąd. na szczęście na allegro takie coś nie przejdzie a niektórzy nawet ci duzi sprzedawcy jeszcze do tego nie przywykli :)
atergo
atergo
atergo
Autor
05.04.2023, 22:59:16 via Android
  • 5
@Murasame Masz rację, nie byłoby gdzie kupować ;) Każdy sobie sam wyciągnie wnioski i zrobi jak uważa, ale w przypadku zakupów w X-kom czy gdziekolwiek indziej warto zrobić to tak jak napisałem. Allegro mimo swoich licznych wad i ciągłych zmian na gorsze jest zbawieniem polskiego handlu i ciągnie nas do zachodnich standardów.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 06:54:28 via Wykop
  • 13
@Amadeo:

Nie wiem co to jest "rekojmia". Jest gwarancja i rekojmia - WTF!? Po co? Dlaczego nie ma po prostu tak, że jest tylko gwarancja? Problem powinien byc tego, co sprzedaje.


Właśnie opisałeś rękojmie, czyli gwarancje sprzedawcy i tylko to Cię interesuje ;) "Gwarancja producenta" jest całkowicie dobrowolna i na jego zasadach, dlatego sprzedawca będzie tak Tobą manipulował, byś zgodził się na "gwarancje", która nie ma żadnych ustawowych terminów, mogą
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 07:03:59 via Wykop
  • -2
@Arteqq: Haha, o tym samym pomyślałem, widocznie w Marcu został przekroczony budżet na gwarancje i ja trafiłem do drugiej grupy ;)
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 08:15:44 via Wykop
  • 8
@caveflacon: Już tłumaczę. X-KOM posiada akurat swój serwis i całe zaplecze. I ten oto serwis x-kom stwierdził, że produkt jest w 100% sprawny i ODRZUCIŁ moją reklamacje, zamiast odesłać przedmiot do mnie skoro jest sprawny odsyła go bez mojej wiedzy do producenta. Oczywiście sklep może korzystać z serwisu producenta, to normalne, ale przy reklamacji z tytułu rękojmi dalej obowiązuje go termin 14 dni na wydaje jednoznacznej decyzji reklamacyjne i to
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 08:41:43 via Wykop
  • 1
@PLC_00: A i tu się mylisz, zakup był z grudnia, na starych przepisach ;)
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 08:47:04 via Wykop
  • 0
@PLC_00: No, gdyby nie ta sytuacja to nawet bym nie wiedział... więc mały plus dla x-kom za edukacje xD
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:21:23 via Wykop
  • 0
@M1xowy: Nie do końca. Rękojmia staję się gwarancją sprzedawcy, gwarancja producenta dalej będzie i sklepy dalej będą manipulować, żeby reklamować u producenta i być dalej tylko pośrednikiem. Zmienia się głównie to, że należy się powoływać na nową ustawę.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:24:41 via Wykop
  • 11
@Dangarus: Ciesz się, że naprawili a nie zepsuli wmawiając, że to Twoja wina. A czemu zataili naprawę twierdząc, że usterki nie było? Zapewne dlatego, że przy drugiej takiej sytuacji masz prawdo żądać zwrotu pieniędzy. Pewnie 99% osób machnie na to ręką i będzie się cieszyć, że ma sprawny sprzęt....
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:26:18 via Wykop
  • 11
@policjantpeel: Zasady nawet lepsze, korzystniejsze ;) Tylko w razie czego należy się po prostu powoływać na nową ustawę i to jest główna różnica.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:29:52 via Wykop
  • 1
@barteki010: Ale można zwiększyć swoje szanse na rozwiązanie takiej sytuacji, np. kupując przez allegro, korzystając z gwarancji sprzedawcy a nie producenta i pilnowaniu terminów ustawowych i znając przepisy.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:34:13 via Wykop
  • 0
@dominowiak: Kupiłem przedmiot opisany jako zwrot w pełni sprawny po cenie około 60zł niższej niż nowy.
"W zasadzie sprzedawca w takim przypadku mógłby cię po prostu spuścić na drzewo," No nie mógł, obowiązują go dokładnie takie same przepisy jak przy każdym innym produkcie a mnie przysługują takie same prawa. Na allegro takie zlewanie nie przejdzie i teraz oni się mogą z tą płytą bujać ;)
Nawet ci podam link do
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:36:03 via Wykop
  • 0
@jakis_login: Dobrą wolą PRRODUCENTA ;) Sprzedającego obowiązują przepisy danego kraju, u nas jest to 2 lata gwawancji.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:38:22 via Wykop
  • 0
@tomilipin: Raczej nie o to chodzi, ale o to, że sprzedają produkty ze zwrotów jako nowe, o czym też wiele historii słyszałem.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:40:05 via Wykop
  • 1
@barteki010: A ceny często są takie same jak na stronie sklepu, więc jedynym argumentem za zakupem na stronie może być jakaś promocja na raty. Tylko potem płacić raty przez 2-3 lata a sprzęt będzie diagnozowany kilka miesięcy? Podziękuje xD
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:42:25 via Wykop
  • 4
@Escalade: Nooo, sam miałem takie podejście i denerwowało mnie, że ktoś od razu otwiera mi dyskusje na allegro jak coś sprzedałem i jest problem... po prostu ci ludzie mieli już takie doświadczenia i jak też tak będę teraz robił
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:44:48 via Wykop
  • 0
@Slaqer: Nowe przepisy dot. rękojmi między innymi tę kwestie doprecyzowują. A taka tłumaczenie sprzedającego jak opisałeś na allegro by w życiu nie przeszło.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:50:38 via Wykop
  • 1
@barteki010: To Ci powiedzą, że koszty utrzymania strony ;D Na swojej stronie jeszcze masę kasy zaoszczędzą, np. poprzez zlewanie reklamacji (większość osób da sobie kit wciskać i machnie ręką)
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 09:57:15 via Wykop
  • 0
@sqorvel: Tak bym zrobił, ale kupiłem od nich na allegro i tego samego dnia po złożeniu wniosku dostałem zwrot od allegro, sprawa była tak jednoznaczna, aż mnie to zaskoczyło. Teraz to problem x-komu co z tą płytą zrobią. Może okaże się ponownie sprawna i trafi na outlet albo lepiej, jako nowa? ;D Kto wie... chętnie bym ją kupił ponownie gdybym miał pewność, że to ta tylko po to, żeby zwrócić
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 10:08:12 via Wykop
  • 0
@pioter40: Nie mam problemu z rzeczami używanymi, generalnie takie kupuję i nie naciąłem się jeszcze nigdy na taką sytuacje przy rzeczach używanych od prywatnych sprzedawców. Tym bardziej byłem przekonany, że kupując od dużego, renomowanego sklepu, reklamowanego przez modnych youtuberów mogę czuć się w pełni bezpieczny i w razie czego reklamacja będzie tylko formalnością trwającą kilka dni, formalnością owszem była dopiero po interwencji allegro.. tak to właśnie powinno wyglądać.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 10:09:46 via Wykop
  • -12
@Arachnos83: Wiem do czego pijesz, chodzi ci o zmianę przepisów w styczniu. Doskonale o tym wiem, ale zakup był z grudnia a prawo nie działa wstecz, jakbyś czytał chociaż do tego momentu ze zrozumieniem patrząc na daty to byś to zauważył ;)
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 10:11:55 via Wykop
  • 0
@Setral: Odstąpienia mogę żądać dopiero przy drugiej reklamacji, to była pierwsza.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 10:23:22 via Wykop
  • 1
@Marek_B: Mają budżet i mogą sobie na to pozwolić, większość tej kasy co wypłacają i tak odzyskają drogą windykacji a w przypadku dużych sprzedawców jak x-kom groźba blokady konta i kasę oddadzą im w zębach, tak będzie w moim przypadku.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 10:49:54 via Wykop
  • 7
@mmurano: Płyta odpalała się raz na 20-30 prób, do zdiagnozowania, że coś jest nie tak nie potrzeba żadnego sprzętu wystarczy spróbować ją 2 razy pod rząd włączyć. x-kom odrzucił reklamację argumentując, że po ich testach płyta była w PEŁNI SPRAWNA, co jest niemożliwe. Dużo czasu zajęło mi dochodzenie czy na 100% jest to wina płyty a nie innego komponentu, żeby nie robić sklepowi problemu niezasadną reklamacją..
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 10:51:59 via Wykop
  • 1
@ToJestNiepojete: Oczywiście, sami wydali ekspertyzę, że płyta jest w pełni sprawna, mimo, że odpala raz na 20-30 prób xD Ale cuda się zdarzają, może coś ją uleczyło albo kurier potajemnie naprawił... więc powinni ją chyba do mnie odesłać skoro jest sprawna a nie wysyłać do producenta?
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 10:53:10 via Wykop
  • 0
@Adonix: Widocznie w danym miesiącu mieli jeszcze budżet na reklamacje ;) Na moją musiało braknąć środków, ale teraz się znajdą, bo allegro sobie od nich to wyegzekwuje ;)
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 11:18:12 via Wykop
  • 0
@pmoo: To masz szczęście po prostu i trafiasz do dobrych producentów (Apple akurat bardzo dba o wizerunek), tylko musisz wiedzieć, że to wszystko jest ich dobra wola i jak się przejedziesz to zostajesz z niczym, sprzedawca odrzuci ci rękojmie zasłaniając się, że przedmiot był naprawiany - sprzedawca nie odpowiada za serwis producenta.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 11:22:55 via Wykop
  • -2
@Trotglober: Ja naiwnie założyłem, że skoro nigdy nie miałem problemu przy zakupach rzeczy używanych od prywatnych sprzedawców nawet z reklamacjami to mogę czuć się w pełni bezpieczny kupując od tak dużego sklepu. Zawsze robię filmy z odpakowania paczek rzeczy używanych i podchodzę z ogromną ostrożnością, teraz tą zasadę rozszerzę na rzeczy nowe/outlet nawet od największych sklepów..
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 11:34:14 via Wykop
  • 1
@szymon-kotowski-1: Może trafił ci się jakiś nowy naiwny pracownik, albo taki co wrócił z jakiegoś zachodniego cywilizowanego kraju z takim podejściem ;) Szybko go naprostuje "dział odrzucania reklamacji za wszelką cene" ;)
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 11:41:37 via Wykop
  • 1
@AncymonTEN: To całe rzekome zalanie faktycznie mogło powstać u poprzedniej osoby (jestem z nimi w kontakcie i zażądałem zdjęć i ekspertyzy Asusa), lub na etapie magazynowania, przesyłek, gdziekolwiek, ale x-kom od razu zakłada, że u mnie.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 11:48:21 via Wykop
  • 0
@pmoo: Właśnie lubię sprzedawców, nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów a kupuję masę rzeczy, sporo używanych i nigdy nic takiego się nie stało, tym bardziej mnie to oburza. Akurat x-kom ma serwis, przecież sprzedają laptopy w konfiguracjach ram'u, które u producenta nie występują i co czasami bywa problemem przy reklamacjach u producenta. Sprawdzenie, czy płyta która odpala raz na 20-30 prób i nigdy 2 razy pod rząd jest zepsuta
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 12:05:27 via Wykop
  • 0
@kalkin:

Takie sprawy załatwia się listem poleconym, a mieszanie do tego kogoś trzeciego jest idiotyczne.

To załatwiaj sobie w ten sposób ;) Ja wolę allegro, skuteczniejsze i szybsze.

Jesteś pultaczem i roszczeniowcem,
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 12:18:27 via Android
  • 3
@kalkin Sprzedając na allegro są zobowiązani do przestrzegania regulaminu allegro. Mają obowiązek odpowiadać na dyskusje i cała reklamacje prowadzić tam, tylko co jest w dyskusji mnie i allegro interesuje i dlatego właśnie to oni a nie ja są 430zl w plecy. Może wyciągną z tego lekcje. Kupując na allegro nie interesują mnie jakieś ich formularze reklamacyjne i inne bzdury, od tego jest dyskusja i każdy sprzedający akceptuje te zasady, ja również
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 13:05:08 via Wykop
  • 0
@kalkin: Oczywiście, że mogą ignorować allegro, jak ich na to stać ;) Allegro w przypadku olania dyskusji praktycznie z automatu zwraca pieniądze i obciąża sprzedającego, jeżeli będzie fikał to mu zablokują konto.
Jeżeli komuś się takie zasady nie podobają nie musi z allegro korzystać, ale tym samym traci masę klientów jak ja, który już poza allegro nic nie kupi ;) Bo gdybym tego zakupu dokonał na stronie x-kom teraz bym
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 13:16:05 via Wykop
  • 0
@Krupier: W takiej sytuacji przedstawiłbym szczegółowe zdjęcia, które zrobiłem przed wysłaniem płyty i finał byłby dokładnie taki sam na allegro.

Dali d--y, że nie odpowiedzieli w ciągu 14 dni, to jest ich jedyne przewinienie.

Nie do końca jedyne, bo jak już odpowiedzieli po terminie to odrzucili moją reklamacje (wiedzcąc, że termin minął, licząc na moja nieznajomość prawa) a mimo to wysłali płytę do serwisu. Na prawdę nie widzisz tu nic
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 13:17:43 via Wykop
  • 0
@Cryolite: Pewnie uratowało Cię to, że w danym miesiącu mieli mało reklamacji i się załapałeś do puli szczęśliwców, ale dobrze zrobiłeś z przygotowaniem, żyjemy w dzikim kraju, na wszystko trzeba być gotowym i zabezpieczonym.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 13:19:58 via Wykop
  • 2
@etcetc: Właśnie to mnie strasznie ciekawi, nawet szukałem o tym informacji i opinie moderatorek na allegro gadane były takie, że można przywrócić zamkniętą nieumyślnie dyskusje, ale zamkniętej automatycznie po 30 dniach już nie ;( Pisałem na facebooku i zapytanie na mail'a i w obu przypadkach taka sama odpowiedź, że nie ;(
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 13:26:27 via Wykop
  • 0
@pussynator: Oczywiście, że korozja potrzebuje czasu i jeżeli to prawda to musiało to nastąpić u poprzedniego właściciela lub na etapie magazynowania/transportu. Nie wykluczam tego, wystarczy mała kropelka w niefortunnym miejscu a czas i prąd zrobią swoje. Dlatego w odpowiedzi na maila z głupim tłumaczeniem, którego dziś dostałem zażądałem zdjęć tej oksydacji i protokołu z serwisu Asusa, uprzedzając ich, że odpowiedź zostanie tutaj opublikowana, gdyż podejrzewam, że w żadnym serwisie płyta
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 13:35:32 via Wykop
  • 0
@c43amg: Nie żądałem zwrotu kasy, tylko naprawy lub wymiany. Na pewno nie mają kompetencji nawet do zamiatania podłogi jak uznali za sprawną płytę, która się nie włącza xD Mogli wysłać do serwisu producenta, ale na wydanie decyzji co do rękojmi mają 14 dni a dopiero po 3 tygodniach dowiedziałem się po interwencji allegro, że płyta jest w pełni sprawna, ale trafiła do serwisu Asusa nie wiadomo po co, skoro sprawna
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 14:15:16 via Wykop
  • 6
@x-kom: Trwało długo i trwałoby jeszcze dłużej gdyby nie pomoc allegro i skończyłoby się w sądzie.
Analizując sytuacje zacznijcie od sprawdzenia alkomatem serwisanta, który stwierdził, że
płyta która uruchamia się za 20-30 razem jest w pełni sprawna.
Następnie poproszę o zdjęcia rzekomych oksydacji i protokół z serwisu Asusa, jako dowód, że w ogóle płyta tam była, bo mam co do tego wątpliwości. Pozwalam te zdjęcia i protokół wstawić tutaj lub sam to zrobię.

Macie
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 14:19:16 via Wykop
  • -1
@theoforos1: Sam jesteś Janusz, przeczytaj ze zrozumieniem wszystko nie chce mi się kolejny raz tego samego tłumaczyć
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 14:29:22 via Wykop
  • -4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 14:31:09 via Wykop
  • 0
@troloking: Dokładnie o to samo ich proszę, niech wrzucą tutaj razem z protokołem z Asusa a jak dostanę na maila odpowiedź to sam wrzucę. Jak się będą wykręcać i zasłaniać, że nie mają takiego obowiązku znaczy to tyle, że płyta w żadnym serwisie nie była.
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 14:36:01 via Wykop
  • 0
@neoandrew: Nie chciałem kasy, chciałem wymiany lub naprawy, kasę dostałem dopiero od allegro jak mnie x-kom zlał w dyskusji.

To jak oni sobie płytę sprawdzają i u kogo nie jest twoją sprawą, rękojmia nie daje ci prawa dyktować im sposobu sprawdzenia płyty, nie potrzebują twojej zgody by wysyłać to gdziekolwiek, to chcesz mieć załatwione czy nie, wiec cały twój wywód wokół tego nie ma żadnego znaczenia.

Nie uważasz, że powinni
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 14:45:30 via Android
  • -1
@neoandrew kręcili i dalej kręcą, domyślam się nawet co. Zobaczymy czy wyślą mi zdjęcia tych oksydacji i protokół z serwisu Asusa, jak nie mają nic do ukrycia to wyślą, jak się będę wykręcać to płyta nawet tam nie było a kto wie czy ktokolwiek ja wyjął z pudełka, bo jak można uznać za sprawne coś co się nie uruchamia?
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 14:52:47 via Android
  • 2
@theoforos1 Bo co? bo nie dałem się wydymać jak racja była po mojej stronie? co ty byś zrobił? czekał sobie na odpowiedź sklepu 3-4 miesiące i ich łaskę? 2 dni straciłem żeby upewnić się na 100% że to płyta jest uszkodzona a nie co innego, specjalnie kawał drogi jechałem po ram i procek do znajomego, żeby nie robić niezasadnie reklamacji a zostałem potraktowany w taki sposób. Gdyby nie allegro to zostałby
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 15:20:01 via Android
  • 0
@tiko35 otwórz dyskusje od razu, na początku będą cię nakłaniać do kontaktu telefonicznego zadając pytania dla debili. Możesz to pominąć i poprosić o instrukcje reklamacji konieczne z tytułu gwarancji sprzedawcy (dawnej rękojmi). Potem odeślą cię do swojego formularza na stronie, zaprotestuj, niech sobie go wypełnią w twoim imieniu, wszystko ma być w dyskusji, nadaj paczkę, napisz czytelnie numer reklamacji i czekaj. Nie ponaglaj ich, to ich interes by się wyrobić w
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 15:34:18 via Android
  • 1
@Pomarancza008 Allegro ci przypomni 3 dni jak dobrze pamiętam przed końcem, jak tego nie zrobisz to dyskusja zostanie zamknięta jako rozwiązana i trzeba się kontaktować z allegro okrężną drogą jak ja :) Ja otworzyłem 4 marca i została zamknięta dokładnie 4 kwietnia. Pierwszy raz dyskusja trwała tak długo i myślałem że jak prosiłem co dopiero allegro o pomoc to nie muszę nic robić, ale tu automat zamyka i nie da się
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 17:11:01 via Android
  • -1
@neoandrew Decyzję o odrzucenie reklamacji otrzymałem i od razu wniosek do allegro protect potem kasa przyszła a w międzyczasie informacja od x-kom że serwis Asus znalazł zalanie. Widocznie mają b----l w komunikacji wewnętrznej i ta osoba od reklamacji myślała że piłka dalej jest w grze a tu już dawno gol wpadł :) A teraz jak już po sprawie zamiast przeprosić kręcą żeby się nie przyznać do kłamstw. Dalej czekam na odpowiedź
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 18:27:36 via Android
  • 0
@ktjx Tak? chętnie się dokształce, słucham
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 19:00:19 via Wykop
  • 1
@ktjx:

odrzucenie roszczenia w ciągu 14 dni jest standardem

Standardem, ale chyba w rosji, ale ok niech ci będzie, jednak oni nie odrzucili w terminie 14 dni a już po tym czasie doskonale wiedząc, że reklamacja po tym czasie jest z mocy prawa uznana, czyli chcieli wykorzystać potencjalną niewiedze kupującego.

Tak wygląda typowy proces reklamacyjny, warto to wiedzieć, a nie rzucać sie, ze ktoś wysłał gdzieś płytę.

Nie rzucam się
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 21:13:19 via Android
  • 0
@DerMitteleuropaer Na ten moment tak, czekam na odpowiedź na prośbę o przedstawienie ekspertyzy z serwisu i zdjęcia rzekomego zalania, jeśli będą się zasłaniać to znaczyć że jawnie próbowali mnie oszukać i teoria będzie mniej teorią :)
atergo
atergo
atergo
Autor
06.04.2023, 22:45:01 via Android
  • 1
@neoandrew kolega to chyba się mentalnie zatrzymał w 2000 roku :) Albo lubi być tak traktowany i go to kręci. Na szczęście jest allegro które bardzo szybko cię sprowadzi na ziemię jakbyś coś sprzedawał z takim podejściem do reklamacji. Nie rozumiem jak można coś takiego bronić...
atergo
atergo
atergo
Autor
07.04.2023, 06:41:10 via Wykop
  • 0
@4pietrowydrapaczchmur: Prosiłem, czekam na odpowiedź, taki mam zamiar ;) Jeżeli nie wyślą lub się wykręcą wstawię tutaj ss ich odpowiedzi, przy okazji wrzucę też ss całej dyskusji by nikt nie miał wątpliwości.
atergo
atergo
atergo
Autor
07.04.2023, 06:44:54 via Wykop
  • -2
@JaktologinniepoprawnyWTF: Nic mi się nie wydaje, czekam jeszcze na ostatnią odpowiedź x-kom na moją prośbę o zdjęcia rzekomych oksydacji i protokół z serwisu Asus, że w ogóle płyta tam była. Jak się pojawi to ją tu wstawie razem z ss całej dyskusji na allegro.
atergo
atergo
atergo
Autor
07.04.2023, 08:46:08 via Wykop
  • -1
@voltq: No i to jest moje przesłanie z tego wpisu, czego wielu nie potrafi zrozumieć... Ja nie mówię, żeby nie kupować w x-kom czy innych sklepach, bo każdy sklep miał takie wpadki (chociaż x-kom wyjątkowo dużo, i ten schemat jak w moim przypadku się powtarza, wystarczy zobaczyć jakie mają opinie na trustpilot.com), tylko jak się przed takimi sytuacjami zabezpieczyć dzięki właśnie allegro, z którego jestem bardzo zadowolony i na co
atergo
atergo
atergo
Autor
07.04.2023, 08:54:31 via Wykop
  • 0
@bartolini1982: Stratę i tak mają, allegro sobie od nich pieniądze ściągnie, do tego mają stratę wizerunkową, powstawiałem opinie gdzie się da + stratę klienta - nigdy tam nic nie kupię i każdemu będą ten sklep odradzał ;) Wystarczyło przyznać się do błędu i oddać pieniądze lub wymienić sprzęt na sprawny i mieliby taką samą stratę pieniędzy + zadowolonego klienta, który poleci sklep innych i pozytywne opinie.
atergo
atergo
atergo
Autor
07.04.2023, 13:03:00 via Wykop
  • 0
@neoandrew: Skąd żeś ty się urwał, przesiedziałeś w jaskini 30 lat? xD A może z rosji przyjechałeś, tam może takie podejście do klienta przejdzie, tutaj nie.

że możesz cokolwiek jako firma oferować sam z siebie, ale prawnie nie musisz..

Jest masa rzeczy, których jako firma NIE możesz oferować, to ogranicza coś takiego jak prawo. Słyszałeś o czymś takim?
Jest również masa rzeczy, które musisz respektować, jak np. gwarancja i ustawowe
atergo
atergo
atergo
Autor
08.04.2023, 14:21:00 via Wykop
  • 0
@x-kom: Wczoraj płyta do mnie wróciła... Co mam z nią zrobić? Potraktować jako upominek za stracony czas i sprzedać na części? Czy wy w ogóle znacie regulamin allegro na którym sprzedajecie??? Jeżeli dostaję zwrot z allegro protect, to wszelkie prawa zostają przeniesione na allegro, to im macie oddać pieniądze a produkt jest wasz. Jeżeli to upominek należało tak to opisać, ale coś mi się wydaje, że to kolejny dowód na

atergo

Osiągnięcia

  • Gadżeciarz
    od 06.04.2023

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking