Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko253
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

alkan

alkan

Dołączył 14 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 117669
  • Znaleziska 20468
  • Mikroblog 97201
  • Obserwujący 205
  • Obserwowane 273

605

"Nocna Zmiana" - dziś kolejna rocznica odwołania rządu Jana Olszewskiego

"Nocna Zmiana" - dziś kolejna rocznica odwołania rządu Jana Olszewskiego

26 lat temu, 4 czerwca 1992 roku, został obalony rząd Jana Olszewskiego. W filmie pokazano także kulisy powołania rządu Pawlaka. Jest Bolek, Donek, Waldek i wiele innych, ciekawych postaci...

paramedix
z
youtube.com
dodany: 04.06.2018, 06:11:02
  • 75
  • #
    polska
  • #
    polityka
  • #
    historia
  • #
    lechwalesa
  • #
    ciekawostkihistoryczne
  • #
    sejm
alkan
alkan 04.06.2018, 12:24:08
  • 22
A co o rządzie Olszewskiego mówi Jarosław Kaczyński na opublikowanych dzisiaj taśmach?

Ci ludzie z pokolenia ’56, którzy nie emigrowali i wytrzymali w polityce, są ambitni na poziomie, który określić trzeba jako maniakalny. Nic poza ich ambicją nie istnieje. (…) Ja nie mam cienia wątpliwości, że gdyby Okrągły Stół był zawiadywany przez Olszewskiego, to Olszewski by uważał, że to genialne osiągnięcie. (…) My tu mamy do czynienia z grupą ludzi, którzy są
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

KurtGodel
KurtGodel
03.06.2018, 16:04:18
  • 26
#godelpoleca #muzyka #kanyewest #rap #czarnuszyrap

Kanye West — Wouldn't Leave

I live for now, I don't know what happen after here
4 utwór, pierwszy odłuch, 20 sekunda - jeden akord i Godel zapłakał po raz pierwszy.
na dzisiaj tyle z dnia rapu. na razie tyle z rozprawiania się z Królem. a na dłuższą laurkę jeszcze przyjdzie czas. ..
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 03.06.2018, 21:15:11
  • 1
@KurtGodel: ( ͡°( ͡°ʖ̯( ͡°ʖ̯ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

I bynajmniej nie chodzi o #rap. ( ͡°( ͡°ʖ̯( ͡°ʖ̯ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
alkan
alkan 03.06.2018, 22:00:59
  • 0
@KurtGodel: Crooked Kurt. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  • Odpowiedz
PreczzGlowna
PreczzGlowna
02.06.2018, 14:03:23 via Android
  • 119
Kolejny "naukowiec wiary", wrocławski dominikanin dr n. med. Jacek Maria Norkowski OP, znany z potępiania transplantologii i zachwalania homeopatii dzieli się swoją wiedzą na temat szczepień:

Jest taki lekarz amerykański, który mówi, że po tym jakie kto przyjął szczepienia z góry mniej więcej wie, kiedy u tej osoby będą się rozwijały nowotwory albo na odwrót -  gdy u kogoś występuje pewien typ nowotworu - on domyśla się, z którą falą szczepionek powstanie
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 02.06.2018, 15:40:13
  • 49
@jacekKobr: Oczywiście, że tak. Przecież w XIII wieku w jednym klasztorze działała ginekolożka, wróć, ginekolog płci żeńskiej, a na Wyspach cystersi wybudowali piec hutniczy, nawet jeśli tego nie zrobili, jak się później okazało. Jak ktoś może twierdzić, że z tego nie wynika, że Kościół i nauka idą ręka w rękę?
  • Odpowiedz
alkan
alkan 02.06.2018, 15:50:25
  • 0
@Towarzysz_Moskwin: https://www.wykop.pl/link/4320137/piec-hutniczy-z-rievaulx/
  • Odpowiedz
alkan
alkan 03.06.2018, 19:34:27
  • 0
Może następnym razem jak będziecie nawiązywać do naszej serii i obgadywać naszą twórczość to zawołacie mnie


@Hans_Landa: Rozumiem, że jesteście przyzwyczajeni do zwoływania się, żeby się nawzajem plusować, ale nie oczekujcie tego od innych. Pomijając już fakt, że naprawdę mam ważniejsze rzeczy do zapamięta niż to, kto co pisze na wykopie: Ciebie na przykład kompletnie nie kojarzę.

tylko potrafią między sobą kogoś
  • Odpowiedz
alkan
alkan 03.06.2018, 19:35:43
  • 0
Może jeszcze zawołam @Brzytwa_Ockhama, bo się znowu popłaczecie. ^
  • Odpowiedz
alkan
alkan 03.06.2018, 19:47:09
  • 0
Macie tag


@Hans_Landa: Mamy? Nie jestem na żadnej mikroliście, nie obserwuję też żadnego tagu, który służyłby do zwoływania się, plusowania czy czegokolwiek w tym stylu. Zresztą nic w tym dziwnego, mam ciekawsze rzeczy do roboty. A jeśli przejrzysz moją aktywność, to nie robię tu wiele ponad prostowanie głupot o homoseksualizmie i wrzucanie muzyki poważnej. Tak że proszę nie tworzyć fejk niusów.

Gdybyś mnie nie kojarzył to byś nie wspominał o
  • Odpowiedz
alkan
alkan 02.06.2018, 20:12:07
  • 1
Dwa pytania w sprawie kleszczy u kotów:

1. Czy wyciągnięcie kleszcza samodzielnie jest jakimś problemem, czy lepiej pojechać do weterynarza? W sumie nawet bym się nie pytał, tylko od razu pojechał, ale koteł źle znosi podróż i nie chcę go niepotrzebnie stresować, jeśli wyciągnięcie kleszcza to np. tylko kwestia pociągnięcia pęsetą.


2. Jak duża jest szansa, że koteł od tego kleszcza coś złapie? Obstawiam, że gdyby koty łatwo się zarażały, to właściwie nie byłoby
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan
Autor
02.06.2018, 20:18:08
  • 0
@Styrmir: No właśnie w Internecie jest tylko tyle, żeby wziąć pęsetę i pociągnąć, ale mam wątpliwości, czy to jest tak proste, a w szczególności że kleszcz wyjdzie w całości i się nie rozwali. Z dezynfekcją trochę się boję, bo jeden kleszcz jest blisko oka i nie wiem, czy nie lepiej byłoby zastosować coś bardziej profesjonalnego niż a-----l, którego swoją drogą nie mam.
  • Odpowiedz
alkan
alkan
Autor
02.06.2018, 20:19:21
  • 0
@KorelacjaProkrastynacji: On ogólnie jest niewychodzący, tylko raz za bardzo zafascynowała go szpara w oknie dachowym, więc postanowił pomocować się z nią, a następnie spaść z dachu. :P
  • Odpowiedz
alkan
alkan
Autor
02.06.2018, 21:53:51
  • 1
@Styrmir: @FilozofujacaCalka: Chciałem mu usunąć te kleszcze jak najszybciej, a że paradoksalnie do apteki całodobowej mam dużo dalej niż do całodobowego weterynarza, to wziąłem go i pojechałem. 3 minuty i po bólu, a kleszcze fachowo w całości wyjęte. Za miesiąc jeszcze raz trzeba będzie podjechać na badanie krwi, czy nic się nie dzieje.
  • Odpowiedz

1056

Fanatycy religijni cenzurą bajkę wysługując się KRRiT

Fanatycy religijni cenzurą bajkę wysługując się KRRiT

Postać Cezarego (ang. Clyde McBride) ma dwóch ojców. Przewodniczący KRRiT wystąpił do nadawcy o „wystrzeganie się emitowania materiałów prezentujących model rodziny sprzeczny z wzorcem, który w Polsce podlega ochronie prawnej”. Państwowa cenzura, jak za PRL.

falszywy_prosty_pasek
z
telewizjarepublika.pl
dodany: 02.06.2018, 09:15:46
  • 528
  • #
    cenzura
  • #
    media
  • #
    homofobia
  • #
    krrit
  • #
    lgbt
  • #
    bekazkatoli
alkan
alkan 02.06.2018, 10:32:59
  • 24
Cenzura już cię wyręczyła


@stawo73: Jak sam napisałeś wyżej, chronienie dzieci przed szkodliwymi wzorcami to nie cenzura, tylko obowiązek każdego zdrowego moralnie społeczeństwa. ¯\_(ツ)_/¯
alkan
alkan 02.06.2018, 11:10:14
  • 7
boję się o psychikę o dzieci


@MisterMr: Ta obawa jest motywowana jakimiś naukowymi podstawami, czy tylko tak sobie piszesz z nudów?
alkan
alkan 02.06.2018, 11:16:49
  • 13
@WodzNaczelny: Nie bardzo rozumiem, co tu Cię dziwi. Przewodniczący konstytucyjnego organu kłamie odnośnie rzekomych regulacji i łamie zapisy konstytucji mówiące o zakazie cenzury i dyskryminacji. A dzięki temu, co się zdarzyło przez ostatnie 2,5 roku, nawet nie ma gdzie czegoś takiego zaskarżyć lub się odwołać. Więc owszem, to jest PRL, zarówno mentalny (państwo wie lepiej), jak i prawny (regulacje regulacjami, ale liczy się to, czego chce partia).
alkan
alkan 02.06.2018, 11:50:14
  • 19
Ani fanatycy (jak to udowodnić? Nie da się), ani religijni (nigdzie nie ma takiej informacji)


@piskorp: Serio nie wiesz, co to jest Ordo Iuris?

ani
alkan
alkan 02.06.2018, 13:04:56
  • 18
Mark Regnerus

Polecam zapoznać się z jego pracami


@sssXXXsss: A ja polecam zapoznać się z krytyką jego prac, bo wielokrotnie wykazano ich poważne problemy metodologiczne, jak też fakt, że były finansowane przez konserwatywne organizacje, które miały wpływ na zadawane pytania itd. Regrenrus to ukrywał i początkowo się tego wypierał, ale prawda wyszła na jaw.
alkan
alkan 02.06.2018, 13:19:58
  • 2
KRRiTV zawsze była polityczna


@piskorp: Członkowie są wybierani przez polityków, ale to nie oznacza, że dawniej decyzje były motywowane politycznie lub ideologicznie. Możesz wskazać jakieś przykłady prześladowania "opozycyjnych" mediów za czasów kadencji poprzedniej Rady? Bo teraz to jest coś powszechnego, przy jednoczesnym kompletnym ignorowaniu totalnego łamania standardów dziennikarskich i sprzeniewierzania się ustawie o mediach publicznych (wymóg pluralizmu, obiektywności, rzetelności itd.) przez te właśnie media.

Pamiętam jak zgodnie z prawem nałożyli na
alkan
alkan 02.06.2018, 13:34:11
  • 0
Jestem wolnościowcem,

Trzeba zmuszać

ingerencja państwa jest dopuszczalna, a nawet konieczna


@Stafhalr: De-k---a-iks. dx
alkan
alkan 02.06.2018, 13:39:24
  • -2
@sztokula: Zanim zaczniesz narzekać na gwałty na dzieciach w kulturze arabskiej i indyjskiej, zobacz, jak ta kwestia jest oceniana w kulturze polsko-katolickiej: link.
alkan
alkan 02.06.2018, 13:41:52
  • 0
@Stafhalr: Lepszy lewacki bezmózg niż prawacki "mózg" używający w jednym zdaniu "jestem wolnościowcem" i "trzeba zmuszać, ingerencja państwa taka fajna". dx
alkan
alkan 02.06.2018, 13:44:11
  • 2
Czyli jesli homoseksualisci wychowuja dziecko które możliwe że tez zostanie homoseksualista to jest dobre


@sztokula: A jeśli heteroseksualiści wychowują dziecko, które możliwe, że zostanie homoseksualistą, to jest dobrze?

alkan
alkan 02.06.2018, 13:45:23
  • -1
@sztokula: No to czekaj, ale na Twoim miejscu pojechałbym do bardzo anty-LGBT krajów islamskich.
alkan
alkan 02.06.2018, 13:46:21
  • 6
@PanPoteflon: No to może po prostu nie włączaj mu tej kreskówki, ale pozwól na to innym, którzy nauki nie uważają za "lewackie bajdurzenia". :)
alkan
alkan 02.06.2018, 13:47:29
  • 10
@Ganicjusz: A jak dziecko jest wychowywane przez samotnego rodzica, to co wtedy?
alkan
alkan 02.06.2018, 13:49:19
  • 5
bo sie zrobi druga szwecja


@Zamulacz_Hydraulikowy: Ale byłoby zajebiście. Bogate społeczeństwo na szczycie rankingów najszczęśliwszego życia, sprawne państwo bez korupcji, czyste powietrze i zadbana natura...
alkan
alkan 02.06.2018, 13:51:30
  • -1
awsze będzie powodowało problemy w czasie dorastania dziecka i dorosłości, co prowadzić będzie do poważnych konsekwencji w dziedzinie późniejszego związki.


@hao: Masz na to jakieś dowody? Bo nauka mówi coś innego.

taki "zły" głos, to głos rozsądku.


@hao: Według Ciebie. Według innych nie. Dlatego może po prostu Ty nie oglądaj tej kreskówki jeśli Ci się nie podoba, ale chętnym tego nie zabraniaj.
alkan
alkan 02.06.2018, 13:53:25
  • 3
@orlandoo: Ja też coś polecę: a jak było naprawdę?
alkan
alkan 02.06.2018, 13:54:09
  • 7
@Nagor: Państwo mówiące Ci, co możesz, a czego nie możesz oglądać, to "dobra decyzja"?
alkan
alkan 02.06.2018, 13:54:55
  • 8
@Crosshairs: Geje? Mnie się wydaje, że po prostu ludzie, którzy nie chcą, żeby państwo decydowało za nich, co mogą oglądać. No ale mentalne komuszki tego nie rozumieją.
alkan
alkan 02.06.2018, 13:56:36
  • 0
@Stafhalr: A kto będzie ustalał, i na jakiej zasadzie, czym jest "szkodliwa propaganda"? W tym państwie ceniącym wolność jednostki i ograniczającym aparat urzędniczy do minimum?
alkan
alkan 02.06.2018, 14:02:33
  • 0
logika, natura i źródła cywilizacji łacińskiej


@Stafhalr: Wybacz, ale "logika i natura" to raczej mało precyzyjne określenia, natomiast dlaczego owo państwo minimum miałoby być oparte właśnie na "cywilizacji łacińskiej", szczególnie że w większości kwestii zdecydowanie przeczy ona doktrynie wolnościowej, nie tylko w sferze obyczajowej, ale przede wszystkim ekonomicznej? (Google: katolicka nauka społeczna).

Zwalczanie zresztą też.


@Stafhalr: Zwalczanie zresztą też, ale w państwie minimum ceniącym wolność jednostki wprowadźmy cenzurę
alkan
alkan 02.06.2018, 14:04:29
  • 4
@Nagor: Cenzura jest Twoim zdaniem obecnie czymś powszechnym?
alkan
alkan 02.06.2018, 14:09:29
  • 0
Polska też bardzo długo miała cenzurę historyczną, np. w temacie Rzezi Wołyńskiej.

jeszcze parę lat temu nie mówiło się o tym.


@Lawrence_z_Arabii: No to była cenzura (czyli urzędowy zakaz publicznych wypowiedzi na jakiś temat pod groźbą kary), czy po prostu temat nie istniał w przestrzeni publicznej lub nawet w programie nauczania, ale chętny nauczyciel mógł mówić do woli bez żadnych konsekwencji?
alkan
alkan 02.06.2018, 14:16:41
  • 8
katolicyzm jest dobrowolny w faszyzmie islamskim bądź komunistycznym za dysydenctwo zrzucili by cię z bloku. A tu nawet możesz p-------c smuty w internecie.


@tryb_nocny_: Może poczytaj trochę o historii katolicyzmu, dowiesz się wtedy, jak innowierstwo kończyło się w tej religii. A może nawet zrozumiesz, dlaczego właśnie dzisiaj - gdy KK ma dużo mniejsze wpływy niż dawniej - można właśnie "p-------ć smuty w Internecie". Choć i to nie jest prawdą, bo
alkan
alkan 02.06.2018, 14:47:17
  • 1
społeczeństwa, które uczyniły z homoseksualizmu normę życia społecznego szybko upadły z hukiem (starożytny Rzym)


@Stafhalr: Rzym upadł przez homoseksualizm? To jest dosyć odważna teza.

te, które tropiły i zwalczały homoseksualizm zamiast go tolerować w oryginalnym sensie tego słowa czyli "cierpliwie znosić" (Narodowosocjalistyczne Niemcy
alkan
alkan 02.06.2018, 14:49:37
  • 2
@Zamulacz_Hydraulikowy: Zarzutka? Niestety nie; to fakty. Zawsze mnie śmieszy, jak mieszkańcy brudnej, biednej, skorumpowanej, zawistnej, zacofanej Polski krytykują Szwecję jako rzekomo piekło na ziemi, podczas gdy to jedno z najlepszych miejsc do życia. No ale wiadomo: pedały, muślimy i zamordystyczna poprawność polityczna, uuuuu.
alkan
alkan 02.06.2018, 14:55:53
  • -2
@Nagor: Po pierwsze, serio porównujesz homorodzinę w kreskówce do pedofilskiego p---o? Po drugie, jeżeli się nie mylę, to do wyprodukowania treści pedofilskich trzeba najpierw popełnić czyn pedofilski, a to znaczy, że trzeba skrzywdzić dziecko, które ani nie mogło wyrazić zgody na stosunek, ani później na publiczne wyświetlanie filmu z jego udziałem. To chyba nieco zmienia postać rzeczy.
alkan
alkan 02.06.2018, 15:02:00
  • 0
@hao: Ale chwila - rozmawiamy o braku "jednego rodzica" czy "jednego rodzica danej płci"? Bo to dosyć różne sytuacje. Jako dowód, że pełne rodziny jednopłciowe są złe, podajesz problemy rodziców samotnie wychowujących dzieci? Spieszę wyjaśnić, że kłopoty osób samotnie wychowujących dzieci są oczywiste: mniej pieniędzy, mniej czasu na interakcje z dzieckiem, brak wsparcia drugiej osoby i możliwości odpoczynku, brak możliwości podziału obowiązków itd. Ale co z tego wynika dla homoseksualistów?
alkan
alkan 02.06.2018, 15:04:06
  • -2
mozna stworzyc kreskowke o pedofilach nie krzywdzac przy tym dzieci, wtedy to juz ok?


@Nagor: Kolega oglądał kiedyś #anime? :D
alkan
alkan 02.06.2018, 15:05:28
  • 2
@Zamulacz_Hydraulikowy: Kto powiedział, że jestem? :)
alkan
alkan 02.06.2018, 15:19:37
  • 4
@putinex: Nick widzę nieprzypadkowy. Ваше здоровье!
alkan
alkan 02.06.2018, 15:31:35
  • 0
@Zamulacz_Hydraulikowy: Chciałeś do mnie zadzwonić na Skype'a, misiu? :*
alkan
alkan 02.06.2018, 16:16:50
  • 3
@Stafhalr: Przyznaję, że źle przeczytałem to zdanie o Niemczech, ale z drugiej strony trudno to uznać za samozaoranie. Bo zauważ, że jeszcze nie tak dawno społeczeństwa chrześcijańskie (wszystkich denominacji) aktywnie zwalczały homoseksualizm, do kary śmierci włącznie, co Twoim zdaniem powinno doprowadzić do ich upadku (na wzór narodowosocjalistycznych Niemiec), a jednocześnie teraz podajesz je jako przykład "ponadtysiącletniej cywilizacji, która okazała się najlepszą"? :)

Po drugie, masz spore problemy z obiektywną oceną sytuacji.
alkan
alkan 02.06.2018, 16:49:28
  • -1
Media opozycyjne za czasów poprzedniej władzy przez KRRiTV nie była prawie w ogóle dyskryminowana bo takich mediów oprócz Torunia nie było


@piskorp: A czyja to wina? Ktoś broni konserwatystom tworzyć telewizje, radia i gazety? To naprawdę nie wina "lewactwa", że nie potrafią tego zrobić, co pokazuje np. całkowity upadek prawicowych tygodników pomimo milionów złotych płynących ze spółek skarbu państwa, spadające na łeb na szyję wyniki oglądalności i słuchalności TVP i PR
alkan - > Media opozycyjne za czasów poprzedniej władzy przez KRRiTV nie była prawie ...

źródło: comment_8fTaCDVq2AsUIDDBse0Jc3REgqoBWrM6.jpg

Pobierz
alkan
alkan 02.06.2018, 17:07:59
  • 2
@Bonanzaa: A bycie bezpłodnym? A bycie biseksem?
alkan
alkan 02.06.2018, 17:15:14
  • -2
@dave8: Wydawało mi się, że właśnie na tym polega dyskusja: gdy ktoś cię krytykuje, odpowiadasz i starasz się wyjaśnić, dlaczego nie ma racji. No ale widzę, że prawactwo jak zawsze żyje w swoim świecie i tak, jak nie wyobraża sobie, że ktoś może oglądać kreskówki, które im się nie podobają, tak jest wielce zdziwione, że komentowanie i rozmowa nie polega na wzajemnym poklepywaniu się po plecach.
alkan
alkan 02.06.2018, 17:30:37
  • -5
@tryb_nocny_: To podeślij mi jakieś artykuły czy coś. :)

alkan
alkan 02.06.2018, 17:47:27
  • 4
To prawidłowa decyzja


@abiu: Dlaczego chcesz chętnym rodzicom zakazywać wyświetlania ich dzieciom takich bajek, jakie uznają za stosowne?

nie wiedzę powodu, by promować odmienności seksualne dzieciom od
alkan
alkan 02.06.2018, 17:56:22
  • -2
@chudogruby: Pomijając fakt, że coś takiego jak "homopropaganda" nie istnieje, to tutaj - jak napisałem w komentarzu wyżej - chodzi raczej o antykomunizm. :)
alkan
alkan 02.06.2018, 17:59:04
  • 0
@chudogruby: A kto, i na jakiej podstawie, ma decydować o tym, na co pozwalać można, a na co nie?
alkan
alkan 02.06.2018, 18:00:11
  • 2
@chudogruby: Nie wiem, nie mam takiego doświadczenia, Ty mi powiedz. :)
alkan
alkan 02.06.2018, 18:01:26
  • -2
@chudogruby: A jak nazwiesz dyktowanie przez państwo, co można pokazać w telewizji?
alkan
alkan 02.06.2018, 18:05:01
  • 3
choroba nie przekreśla


@Bonanzaa: Skoro rodzina musi mieć dziecko - i to "własnej produkcji", bo para jednopłciowa też przecież może dokonać adopcji - to w jaki sposób osoba bezpłodna może założyć rodzinę?

dla dewiantów są specjalne oddziały w szpitalu
alkan
alkan 02.06.2018, 18:07:31
  • 1
@chudogruby: Na razie ja Ciebie pytam o Twoją wizję państwa: kto decyduje? Odpowiesz?
alkan
alkan 02.06.2018, 18:07:55
  • 0
@chudogruby: A kto te zasady ma ustalać i na jakiej podstawie?
j.....o
j.....o
konto usunięte 01.06.2018, 19:20:22 via Android
  • 7
#13 z #juruskopresents
Ten album zmieni wasze pojęcie o muzyce punk. Jest to istotny klasyk gatunku. No i oczywiście mało znany, bo inaczej nie znalazł by się w tym wpisie.
Suicide i debiutancki album Suicide.
Mamy lata 70 i na scenie nowojorskiej pojawia się pewien duet. Korzystają z gitary, syntezatora i wokalu. Przez ich muzykę można odczuć wstręt i niepokój. I wcale nie musi być mocno żeby było
j.....o - #13 z #juruskopresents
Ten album zmieni wasze pojęcie o muzyce punk. Jest t...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 01.06.2018, 19:36:31
  • 0
@KurtGodel: ^?
  • Odpowiedz
U.....n
U.....n
konto usunięte 31.05.2018, 14:42:43
  • 48
Pewnie w tych gusłach głównie biorą udział ludzie którzy p------ą o obnoszeniu się ze swoją orientacją seksualną przez homoseksualistów. Łażenie po ulicy i darcie mordy przez megafon to jest dopiero obnoszenie się ze swoją gównoreligią.

#gimbokatolicyzm #bekazkatoli
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 31.05.2018, 15:26:06
  • 14
@Wstaw_tu_login: Kolega przeglądał kiedyś zdjęcia z polskich Marszów Równości, czy tak sobie tylko gada łamiąc przy okazji 8. przykazanie zabraniające mówić fałszywego świadectwa przeciw bliźniemu?

Nieładnie tak popełniać grzech ciężki w święto.
  • Odpowiedz
alkan
alkan 31.05.2018, 15:34:24
  • 14
@Wstaw_tu_login: Dobrze, ale przejrzyj zdjęcia i zobacz, czy to jest coś powszechnego, czy raczej margines marginesu. Bo jeśli całość chcesz definiować przez jednostki, to ja równie dobrze mogę powiedzieć, że księża katoliccy to pedofile. ¯\_(ツ)_/¯

W każdym razie pomówiłeś dużą grupę o zachowanie, które z pewnością powszechne w niej nie jest. 8. przykazanie wciąż złamane.
alkan - @Wstawtulogin: Dobrze, ale przejrzyj zdjęcia i zobacz, czy to jest coś powsze...

źródło: comment_4uVbEMLVu8unjBSdRTkrt98VK2mKi6yq.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
alkan
alkan 31.05.2018, 15:54:53
  • 5
@Wstaw_tu_login: Słabe? Powtarzam pytanie: jak częste to jest zjawisko? Jaki procent ludzi tak chodzi na parady? Podesłałem Ci zdjęcie wyżej: mnóstwo normalnych ludzi. A Ty wybierasz wyjątki (na przestrzeni miast i lat) i twierdzisz, że to powszechne zachowanie. No więc powtarzam: na tej zasadzie księża katoliccy to pedofile, a katolicy to obrońcy p-------w. :)
  • Odpowiedz
alkan
alkan 31.05.2018, 16:03:34
  • 4
@Wstaw_tu_login: Bądź mężczyzną i nie próbuj teraz udawać, że powiedziałeś coś innego. Na informację o marszu homoseksualistów Twoją pierwszą reakcją było to, że "paradują półnadzy". Jak widać, tak nie jest, a teraz próbujesz oszukać i mnie, i siebie, że jednak jest, bo na kilkadziesiąt tysięcy ludzi rocznie biorących udział w marszach od wielu lat można znaleźć kilka fotek.
  • Odpowiedz
N.....r
N.....r
konto usunięte 31.05.2018, 07:41:57
  • 358
Najlepiej jak katolicy tagują #gimboateizm, bo ktoś w marę samodzielnie myśli, ale rodzice każą iść do kościoła/ uczęszczać na religię, nie widząc tego, że sami siebie ośmieszają, bo zmuszanie własnych dzieci do wiary jest takie dorosłe i mądre xD
#bekazkatoli #katolicyzm #bozecialo #religia
  • 40
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 31.05.2018, 12:33:59
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
alkan
alkan 31.05.2018, 14:17:37
  • 1
I teraz udowodnij mi, że te osoby są faktycznie praktykującymi katolikami, ok


@MagnaPomerania: Po pierwsze, nie napisałem, że są praktykującymi katolikami, tylko że żyją w kraju, którego "tradycyjna kultura" - wspierana i broniona przez KK oraz polityków przez niego promowanych - warunkuje ich do zachowania się w taki sposób. Zresztą, co tu daleko szukać, wrzuciłem screeny z Internetu, ale przecież wystarczy, żę poczytasz bardzo katolicką posłankę Pawłowicz i równie katolickiego posła
  • Odpowiedz
prawa_reka_sorosa
prawa_reka_sorosa
31.05.2018, 07:51:47
  • 763
#lgbt #homoseksualizm #milosc #gayisok #rozowepaski
prawarekasorosa - #lgbt #homoseksualizm #milosc #gayisok #rozowepaski

źródło: comment_rFqUdHdcr29s8rPVd1JgXAGFCGOfI0Ap.gif

Pobierz
  • 80
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 31.05.2018, 12:24:07
  • 130
Czy tylko ja czuje zażenowanie oglądająć to?


@finchharold: Tak.
  • Odpowiedz
Irae
Irae
Irae
30.05.2018, 14:04:36
  • 5
No fajnie tu ostatnio, Mozarty, Beethoveny - pięknie. Ale co z resztą?
Musorgsi, przybywaj ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#muzykaklasyczna
Irae - No fajnie tu ostatnio, Mozarty, Beethoveny - pięknie. Ale co z resztą? 
Musor...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 30.05.2018, 20:13:55
  • 2
@akrmzow: @Irae:

alkan - @akrmzow: @Irae:

SPOILER
  • Odpowiedz
alkan
alkan 30.05.2018, 21:33:18
  • 2
@Irae: Jak Mozart, to fajne, a jak ja, to perwersyjne? Podwójne standardy. :(
  • Odpowiedz
alkan
alkan 30.05.2018, 21:41:58
  • 1
Będziesz komponował tak jak Mozart


@Irae: Boże uchroń. dx

Beta-mirek


@Irae: Strzelam focha i zgłaszam za propagowanie nienawiści na tle muzycznym.
  • Odpowiedz
alkan
alkan 30.05.2018, 21:53:06
  • 0
policję muzyczną powołaj


@Irae: Obowiązkowa wizyta w filharmonii co miesiąc... Publiczne palenie partytur Mozarta... Zakaz słuchania czegokolwiek poza muzyką poważną, eksperymentalnym jazzem i poezją śpiewaną... Taruskin jako podstawowa, obowiązkowa lektura w szkołach... Więzienie za słuchanie klasycyzmu... Więzienie o zaostrzonym rygorze za kłamstwo klasycystyczne polegające na twierdzeniu, że ta epoka była fajna... Kamieniołomy za "Miłość w Zakopanem"...

Ech, rozmarzyłem się. :(
  • Odpowiedz
KurtGodel
KurtGodel
30.05.2018, 14:40:08
  • 11
#godelpoleca #muzyka #indierock #indiepop #wykwintneprogresjeakordow

The Sea and Cake - Four Corners

:current mood:

okładka?
KurtGodel - #godelpoleca #muzyka #indierock #indiepop #wykwintneprogresjeakordow 

...
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 30.05.2018, 20:29:13
  • 1
miłego weekendu!


@KurtGodel: Proszę nie dyskryminować pracujących w długie weekendy. ( ͡° ʖ̯ ͡°) I tak są już dyskryminowani. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

  • Odpowiedz
tiqi
tiqi
30.05.2018, 17:28:39
  • 3
Witajcie!

Zapoczątkowałem serię polskich piosenek, z pogranicza krainy łagodności, szant czy ballad. Zapraszam do obserwowania tagu #100dni100piosenektiqiego

Dzień 6. Na dzisiaj wybrałem utwór zespołu Wolna Grupa Bukowina - Majster Bieda
Czasem mam myśli, że fajnie by było zostawić wszystko i stać takim Włóczykijem, czy tytułowym Majster Biedą :)
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 30.05.2018, 20:20:27
  • 0
@tiqi: Jeśli chodzi o WKB, to do tagu chyba jeszcze lepiej pasowałoby to:
alkan - @tiqi: Jeśli chodzi o WKB, to do tagu chyba jeszcze lepiej pasowałoby to:
  • Odpowiedz
alkan
alkan 29.05.2018, 18:03:36
  • 8
Julius Eastman - Zwariowany czarnuch

Po pierwsze, chciałbym zaznaczyć, że jako lewak absolutnie nie popieram obraźliwego słownictwa, a spośród wszystkich prawicowych fobii pogarda ze względu na kolor skóry jest chyba najdurniejszą i najbardziej niezrozumiałą. Czy nazwalibyście inaczej niż, hmm, osobą niezbyt rozsądną kogoś twierdzącego, że nie lubi blondynów lub osób zielonookich? Mieszkałem zresztą przez rok w akademiku z dwoma osobami czarnoskórymi i było to fajne doświadczenie. :)

Po drugie, Eastman sam był osobą
alkan - Julius Eastman - Zwariowany czarnuch

Po pierwsze, chciałbym zaznaczyć, że ...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wydmuszka
Wydmuszka
29.05.2018, 19:59:59
  • 0
@alkan: Takich ludzi nam potrzeba w tym kraju.
  • Odpowiedz
a.....w
a.....w
konto usunięte 29.05.2018, 22:20:22
  • 0

Komentarz usunięty przez autora

674

TVP potępia homoseksualizm w artykule sponsorowanym przez LOTOS

TVP potępia homoseksualizm w artykule sponsorowanym przez LOTOS

"Homoseksualizm. Grzech odpychający nawet dla szatana" - taką nazwę nosi artykuł. Potem tylko lepiej: "Dopiero pojednanie dwóch płci w jednej tajemnicy małżeństwa, która wyraża się zresztą w stosunku seksualnym, ukazuje pełnię człowieczeństwa."

KAITO
z
tygodnik.tvp.pl
dodany: 27.05.2018, 14:23:09
  • 304
  • #
    tvpis
  • #
    bekazpisu
  • #
    homoseksualizm
  • #
    paskigrozy
  • #
    afera
alkan
alkan 28.05.2018, 14:38:37
  • 4
to nie oznacza, że homoseksualizm jest normalny - bo nie jest. Gdyby był - ludzkość wyginęła by na starcie


@pyszczek-wroc-do-domu: Na tej zasadzie to bycie mężczyzną również jest nienaturalne, bo gdyby na świecie byli sami mężczyźni, to ludzkość też wyginęłaby na starcie. Kolega widzi już błędność swojego rozumowania? Also, skąd w takim razie homoseksualne osobniki wśród innych gatunków?
alkan
alkan 28.05.2018, 15:00:08
  • 1
@expansi0n: Możesz mi wymienić "lewackie tuby propagandowe", które w publicznej telewizji finansowanej z publicznych pieniędzy i sponsorowanej przez państwową firmę, pochwalałyby palenie prawicowców na stosie, jak to teraz Terlik robi w odniesieniu do gejów?
alkan
alkan 28.05.2018, 15:02:20
  • 0
od tego upadającego zachodu.


@Yoyek5: Kolega potrafi jakoś uzasadnić tę odważną tezę, czy tylko tak sobie pisze, bo kilobajty na wykopie są darmowe? :)
alkan
alkan 28.05.2018, 15:15:39
  • 2
@tomtom666: Wiele mówisz o tych rzekomych facetach w stringach, ale czy masz jakiś dowód, że to (ponoć) powszechne zjawisko? Przejrzyj zdjęcia z polskich Marszów Równości i zobacz, ile - a raczej czy w ogóle - takie osoby tam znajdziesz. A następnie zastanów się, czy zasadne jest podnoszenie w każdej dyskusji zjawiska absolutnie marginalnego lub wręcz nieistniejącego.

Ponadto nie zapominaj, że istnieją przeróżne "dziwne" parady/imprezy przeznaczone dla wszystkich i na których
alkan - @tomtom666: Wiele mówisz o tych rzekomych facetach w stringach, ale czy masz ...

źródło: comment_Rr4mXLwyqUqs0MMVoHJKOfrj7gUfOmY2.jpg

Pobierz
alkan
alkan 28.05.2018, 15:26:05
  • 1
@Cinas12: Po pierwsze, czym w ogóle jest "krytyka homoseksualizmu"? Po drugie, nawet jeśli chwilowo założymy, że coś takiego ma jakikolwiek sens, to krytyką nie jest przeczenie faktom naukowym i promowanie nienawiści, bo chyba tak należy rozumieć narzekania, że w starych, dobrych, moralnych czasach gejów palono na stosie.
alkan
alkan 28.05.2018, 15:28:09
  • 3
@Marian_Koniuszko: Teraz brakiem wolności słowa są już nawet minusy? Osobliwe podejście.
alkan
alkan 28.05.2018, 15:30:50
  • 3
@login2020: Zgadzam się. Nie czuję się już samotny widząc to znalezisko i powszechną krytykę TVP. Normalna część społeczeństwa vs #tvpis.
alkan
alkan 28.05.2018, 15:33:47
  • 2
Pochwała homoseksualizmu za moje podatki


@maciekalien: Gdzie i kiedy widziałeś "pochwałę homoseksualizmu" (BTW - co to w ogóle jest?) za Twoje podatki?
alkan
alkan 28.05.2018, 15:37:31
  • 3
Ani ta teza odważna, ani jej uzasadniać nie trzeba. Wystarczy patrzeć i myśleć.


@Yoyek5: W takim razie w Twoim przypadku sugeruję pilną wizytę u okulisty i neurologa. :)
alkan
alkan 28.05.2018, 16:19:08
  • 5
@maciekalien: Tęcza była za publiczne pieniądze, tyle że warszawiaków, nie wszystkich Polaków (w przeciwieństwie do TVP i Lotosu). A warszawiakom tęcza się podobała, a ponadto tylko margines popierał jej spalenie. Trudno też nie zauważyć, że odpowiedzialność za koszty odbudowy spadają na podpalaczy, choćby dlatego, żeby trzeba było jasno dać wszystkim do zrozumienia, że niszczenie nie jest akceptowalną formą wyrażania swojego zdania i podpalacze nie mogą być górą.

Natomiast odnośnie
alkan
alkan 28.05.2018, 19:38:20
  • 1
Światowa Organizacja Zdrowia wykreśliła homoseksualizm z listy chorób nie na podstawie obiektywych badań naukowych ale głosowania


@Cinas12: Po pierwsze: a jak go na nią wpisała? A po drugie, to rozpowszechnione kłamstwo i dlatego sam osobiście już dawno napisałem, jak było naprawdę. Zachęcam do lektury.

TL;DR: powołano komisję do zbadania tej kwestii. Komisja ustaliła, że homoseksualizm nie wiąże się z żadnymi chorobami i zaburzeniami, więc nie ma żadnych podstaw, żeby traktować

434

Jasna Góra: Minister Zdrowia zawierzył służbę zdrowia Matce Boskiej

Jasna Góra: Minister Zdrowia zawierzył służbę zdrowia Matce Boskiej

Po co nam lekarze, szkolmy paladynów.

saakaszi
z
polityczek.pl
dodany: 28.05.2018, 17:29:48
  • 110
  • #
    polska
  • #
    neuropa
  • #
    polityka
  • #
    rakcontent
  • #
    bekazpisu
  • #
    medycyna
alkan
alkan 28.05.2018, 18:09:58
  • 50
Czyli te podwyżki dla rezydentów to będzie "bóg zapłać"?

Ale bardziej na poważnie: dopóki to tylko nieznaczące gesty, to niech robią, co chcą. Ale jeśli w imię katolickiej ideologii będą dalej rozszerzać klauzulę sumienia, ograniczać dostęp do legalnych zabiegów (aborcja, in vitro, badania prenatalne) i promować pseudonaukę ("terapie reparatywne" dla homoseksualistów, naprotechnologia), to już nie będzie śmiesznie. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • 12
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

alkan
alkan 28.05.2018, 19:09:37
  • 25
Przecież feministki też głoszą postulaty: "Moje sumienie, moja sprawa" dlaczego lekarzy miałoby to nie dotyczyć?


@bland09: W prywatnym gabinecie potencjalnie może nie dotyczyć. Natomiast w państwowych szpitalach i państwowych zakładach POZ każdy pacjent ma prawo do uzyskania zgodnych z prawem zabiegów medycznych. Nie mówię, że każdy lekarz ma mieć obowiązek wykonania każdego badania, ale priorytetem musi być pacjent i to już problem danego zakładu, żeby tak zorganizować zespół, żeby pacjent zawsze
alkan
alkan 28.05.2018, 16:21:10
  • 6
W obliczu ostatniej wojny na tle klasycystyczno-mozartowskim, gwoli zachowania uczciwości intelektualnej, jestem zmuszony przyznać, że istnieje może z jeden utwór Mozarta, który jest w miarę akceptowalny. Fantazja c-moll jest całkiem w porządku, choć losowa sonata Beethovena (mówię o tych z okresu klasycznego, bo późniejsze to oczywista oczywistość) wciąż z dużym prawdopodobieństwem jest lepsza, a i należy wziąć pod uwagę, że tutaj tę fantazję gra Maria Joao Pires <3, co od razu daje
alkan - W obliczu ostatniej wojny na tle klasycystyczno-mozartowskim, gwoli zachowani...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan
Autor
28.05.2018, 17:15:32
  • 8
@Djakninn: Przed każdym z wymienionych powinieneś dodać "stopień skomplikowania/zaawansowania/bogactwa":
• harmonia - czyli (współ)brzmienie i melodie, na jakie możemy sobie pozwolić;
• rytm;
• wykorzystanie polifonii - polifonia w skrócie polega na tym, że mamy jednocześnie kilka równoprawnych linii melodycznych, a nie melodia+tło;
• forma - muzyka poważna ma na ogół klarowną strukturę. Np. allegro sonatowe (w skrócie) składa się z trzech części: w pierwszej wprowadzamy tematy, w drugiej je "przetwarzamy", czyli robimy z
  • Odpowiedz
alkan
alkan
Autor
28.05.2018, 17:25:38
  • 5
@Djakninn: A w ramach jeszcze ciekawszego eksperymentu porównaj pierwszą i przedostatnią sonatę Beethovena. Pierwsza to czysty klasycyzm, przedostatnia to już praktycznie romantyzm. Nie musisz słuchać długo, np. w pierwszej pierwsza część sonaty trwa ledwie trzy minuty, ponadto jakby co są dokładne informacje w opisie na YT .
  • Odpowiedz
alkan
alkan
Autor
28.05.2018, 18:02:00
  • 5
@Djakninn: A tu się nie zgodzę. :) Z muzyką jest tak samo jak z literaturą: stoi za nią jakaś teoria, z której warto sobie zdawać sprawę, ale ogólnie stosujesz ją podświadomie, jako pewne tropy; nie znam chyba nikogo, kto by np. zadawał sobie pięć pytań interpretacyjnych przy codziennej lekturze. Różnica jest taka, że (podstawowej, ale jednak) teorii literatury i jej stosowania wszyscy uczymy się w szkole, a analogiczna teoria muzyki
  • Odpowiedz
a.....w
a.....w
konto usunięte 27.05.2018, 18:17:15
  • 7
Zawsze jak słucham tej części, to mam poczucie takiej niekończącej się świetności. A potem utwór się kończy i czuję się oszukany. :P



#muzykaklasyczna #muzyka
a.....w - Zawsze jak słucham tej części, to mam poczucie takiej niekończącej się świe...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alkan
alkan 27.05.2018, 20:25:13
  • 1
@akrmzow: No i to jest klasycyzm, a nie jakiś Mozart. :/
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 34
  • Strona 6 z 34
  • >

NN

  • Biblia każe kochać bliźnich, ale nic nie mówi o tym, że trzeba ich lubić.
  • Większy Ośrodek
  • http://xkcd.com/1081/

Osiągnięcia

  • Wykopowicz
    od 08.05.2015

    Wykopowicz
  • Komentator
    od 17.04.2015

    Komentator
  • VIP
    od 13.01.2016

    VIP
  • Złotousty
    od 30.04.2015

    Złotousty
  • Król Wykopaliska
    od 28.02.2015

    Król Wykopaliska
  • Kałasznikow
    od 11.08.2014

    Kałasznikow
  • Ekshibicjonista
    od 22.01.2012

    Ekshibicjonista
  • Rocznica
    od 07.02.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 18.01.2012

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 10.06.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl